Welk model broek?
woensdag 22 september 2021 om 20:49
Uit meerdere topics begrijp ik inmiddels dat de skinny jeans uit is. Dan loop ik blijkbaar hopeloos achter, want ik draag ze nog. Maar ik ben ook wel eens toe aan iets anders inmiddels. Maar wat dan? Ik zie echt van alles in de webshops. Flared jeans vind ik leuk, maar moet je daar altijd hakken bij aan? En waarom zijn alle andere broeken met hoog water? Dat staat toch ook alleen leuk als je er pumps onder draagt? Enkellaarsjes onder zo'n broek vind ik geen gezicht en ik ga geen sneakers in de winter dragen straks.
Dus: hebben jullie suggesties voor leuke broeken? Ik ben een vrouw van halverwege de dertig, maat 34/36 en niet zulke lange benen. Dankjewel voor het meedenken alvast!
Dus: hebben jullie suggesties voor leuke broeken? Ik ben een vrouw van halverwege de dertig, maat 34/36 en niet zulke lange benen. Dankjewel voor het meedenken alvast!
woensdag 22 september 2021 om 22:54
Ik draag voornamelijk hight waist straight cropped jeans en flared jeans.
De skinny heb ik allang aan de wilgen gehangen. Ik vond het opeens zo'n raar gezicht worden bij mezelf en bij anderen. Die benen zo vacuüm gezogen in een veel te strakke broek. Ik kreeg het al benauwd door het alleen te aanschouwen.
Mijn flared draag ik graag zo lang mogelijk waardoor er zo min mogelijk schoen zichtbaar is. Denk wel dat het scheelt als je, zoals in mijn geval, bijna 1.80 bent.
De skinny heb ik allang aan de wilgen gehangen. Ik vond het opeens zo'n raar gezicht worden bij mezelf en bij anderen. Die benen zo vacuüm gezogen in een veel te strakke broek. Ik kreeg het al benauwd door het alleen te aanschouwen.
Mijn flared draag ik graag zo lang mogelijk waardoor er zo min mogelijk schoen zichtbaar is. Denk wel dat het scheelt als je, zoals in mijn geval, bijna 1.80 bent.
donderdag 23 september 2021 om 05:55
In de jaren 80 liepen alle Amerikaanse moeders in dezelfde soort jeans. Een soort oversizes vlekkerig gebleekte jeans. Met sneakers, buiktasje en fel gekleurd trainingsjack. Vandaar de mom jeans.koekie1980 schreef: ↑22-09-2021 22:05Wat is een mom jeans?
Ik google net en het zijn eigenlijk allemaal te grote broeken? Is het dan een "mama-jeans"? Zovan ik ben bevallen en mijn flubberbuik past niet in een Skinny?
Zelf heb ik in de zero's te lang in flared broeken gelopen, ik vond skinny niks! Nu zie ik al die flared jeans overal hangen en kan ik dáár weer niks mee, durf mijn veilige skinny nog niet uit te doen. Ben gewoon niet zo goed in veranderen haha![]()
donderdag 23 september 2021 om 08:00
donderdag 23 september 2021 om 08:02
Mijn zus kwam onlangs aanzetten in flares met high waist. Stond haar fantastisch. Maar ja, zij is lang met een Doutzen figuur. Toen ik dat ding aanpaste moest ik echt lachen. Ik ben een stuk kleiner en heb veel meer kont en heup. Het stond mij voor geen meter. Denk dat die kont en heup nog niet zo bepalend zijn maar lengte wel. Flares zijn gemaakt voor lange benen.
donderdag 23 september 2021 om 08:05
En nu loopt de jeugd er in. Sorry voor de liefhebbers, ik vind het echt vormloos en geen gezicht.
Ik heb trouwens geen hele lange benen (ook weer niet heel kort), maar flaired kan ik prima hebben. High waist alleen weer niet, gelukkig ook genoeg midwaist verkrijgbaar. Skinnies draag ik trouwens ook nog steeds, ook midwaist.
donderdag 23 september 2021 om 08:15
Een mom jeans maakt de bovenbenen echt heel stevig, dat is zó wennen als je normaal de skinny draagt.
Heel ander silhouet. En het kruis gedeelte van de mom jeans kan ook erg gek eruit zien. Erg groot.
Ik heb wel een paar mom jeans, maar die zijn dan wel net een beetje anders. Maar ik vind een recht model leuker.
Heel ander silhouet. En het kruis gedeelte van de mom jeans kan ook erg gek eruit zien. Erg groot.
Ik heb wel een paar mom jeans, maar die zijn dan wel net een beetje anders. Maar ik vind een recht model leuker.
donderdag 23 september 2021 om 08:23
Het is anders een flinke uitdaging iets in de winkels te vinden dat níet in de mode is. Probeer je lievelingskleur maar eens te kopen in het verkeerde seizoen.marjon1980 schreef: ↑23-09-2021 08:19Ik koop wat ik prettig vind zitten en wat ik zelf mooi vind. Het zal mij echt een worst wezen wat wel en niet in de mode is …..
donderdag 23 september 2021 om 09:14
Een hoarder heeft daar geen problemen mee
Alles wat ik nog steeds leuk vind, hou ik. Zo heb ik skinny broeken met een leuk patroon die ik echt niet weg ga doen omdat iemand anders besloten heeft dat het ineens niet meer staat ofzo.
Such fun!1
donderdag 23 september 2021 om 09:26
Klopt, maar als ik een broek koop, is het de bedoeling, en meestal lukt dat ook, dat die broek voor enkele jaren in de kast ligt. Er ligt dus van alles in mijn kast: skinny, flared, recht, chino, wijd...en ik draag het allemaal. Gewoon van enkele jaren geleden. Ik heb echt niet alleen kleding van het nieuwe seizoen in de kast.
donderdag 23 september 2021 om 09:27
donderdag 23 september 2021 om 09:29
Ik kan dat wijde vormeloze wel leuk vinden, mits goed gecombineerd. Dus wijd en baggy aan de onderkant gecombineerd met meer aansluitend aan de bovenkant en andersom. Dan vind ik het wel mooi.TinyTiny schreef: ↑23-09-2021 08:05En nu loopt de jeugd er in. Sorry voor de liefhebbers, ik vind het echt vormloos en geen gezicht.
Ik heb trouwens geen hele lange benen (ook weer niet heel kort), maar flaired kan ik prima hebben. High waist alleen weer niet, gelukkig ook genoeg midwaist verkrijgbaar. Skinnies draag ik trouwens ook nog steeds, ook midwaist.
donderdag 23 september 2021 om 09:31
Ik heb er hier een paar van.
Ben juist weer terug gegaan naar de skinny.
Al is deze niet super skinny, en sluit het niet helemaal aan bij de enkels.
https://www.brax.com/nl/nl/kopen/skinny ... ,27,1.html
Ben juist weer terug gegaan naar de skinny.
Al is deze niet super skinny, en sluit het niet helemaal aan bij de enkels.
https://www.brax.com/nl/nl/kopen/skinny ... ,27,1.html
donderdag 23 september 2021 om 09:32
Wijd onder en aansluitend boven ben ik helemaal voor, maar dan niet met de mom jeans
donderdag 23 september 2021 om 13:58
Dit probeer ik wel eens ja, maar dan zitten ze zo strak in de taille dat ik echt een maar 42 nodig heb en de broek toch nog vreselijk wijd is. Een flared gaat wel trouwens en staat leuk, maar daar heb ik niet altijd zin in omdat ik het niet overal bij vind staan.
stokske wijzigde dit bericht op 23-09-2021 15:14
0.10% gewijzigd