Airpods/andere draadloze oordopjes

23-09-2021 00:27 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag draadloze oordopjes kopen. Ik zal ze gebruiken tijdens het sporten, muziek of een podcast te luisteren tijdens mijn dagelijkse wandelingen en te bellen. Ik heb zelf een iPhone en kom dan snel uit bij de Airpods, maar ik vind het nogal een bedrag. Ik ben benieuwd of mensen hier ervaring hebben met Airpods, en of ze dus het geld waard zijn. En of er mensen zijn die tevreden zijn over andere (goedkopere) draadloze oordopjes.

Vast bedankt!
Ik heb airpods en zou ze zo weer aanschaffen! Gebruik ze veel. Geen ervaring met andere draadloze oortjes. Bij bol.com hadden ze vorig jaar rondom thanksgiving een goede aanbieding, toen heb im ze aangeschaft.
Hier ook AirPods die dagelijks veel gebruikt worden. Ik heb wel heel bewust de 2 gekozen en niet de pro. Dat soort oortjes (van de pro) blijft bij mij niet goed zitten.
Ik gebruik ze om te bellen, Netflixen, muziek luisteren, etc.
Ja het is veel geld maar ik zou ze, net als de vorige poster, zo opnieuw kopen!
Ik vind het veel te veel geld voor oortjes. Kijk eens op het blog van Aart Jan, hij test veel goedkope oortjes die van betere audiokwaliteit zijn.
Een dik jaar geleden heb ik inears gekocht voor circa 20 euro, waar ik nog steeds heel fijn mee luister.
https://aartjan.nl/blog/category/audio/
Je hoeft niet altijd te geloven wat je denkt.
Ik heb oortjes van JBL, zo'n 80 euro. Supertevreden mee en raad ze van harte aan.
Ik heb zelf AirPods, heel tevreden over. Doe er ook al jaren mee. Zou niet meer anders willen. Mijn kinderen hebben goedkopere oordopjes maar wat een geld verspilling is dat. Gaan iedere keer kapot of zijn heel snel leeg. Dan kun mijn inziens beter meteen AirPods kopen..
Kris33 schreef:
23-09-2021 00:33
Ik heb airpods en zou ze zo weer aanschaffen! Gebruik ze veel. Geen ervaring met andere draadloze oortjes. Bij bol.com hadden ze vorig jaar rondom thanksgiving een goede aanbieding, toen heb im ze aangeschaft.
Ik zie ze nu t goedkoopst voor 119,95. Voor hoeveel heb jij ze vorig jaar gekocht, misschien dat ik dan ook dit jaar even tot de black friday acties wacht
Dank voor de reactie. De blog die je stuurt ga ik bestuderen. Kan je met die oordopjes ook bellen?
Ik vind het zelf ook een bom geld en ben altijd de laatste die overstag gaan met tech stuff. Maar velen om me heen hebben AirPods, en die van Apple schijnen echt aanzienlijk beter te zijn en het geld dubbel en dwars waard. Hoor ik van iedereen.
nve schreef:
23-09-2021 08:21
Dank voor de reactie. De blog die je stuurt ga ik bestuderen. Kan je met die oordopjes ook bellen?
Ja, kun je mee bellen. Dus ook ideaal voor calls, je loopt lekker vrij rond in je huis, zonder je telefoon in je hand.
nve schreef:
23-09-2021 08:16
Ik zie ze nu t goedkoopst voor 119,95. Voor hoeveel heb jij ze vorig jaar gekocht, misschien dat ik dan ook dit jaar even tot de black friday acties wacht
Ik heb het even nagekeken, ik heb ze toen voor 125 euro gekocht (airpods 2), de prijs lag toen overal rond de 150 euro. Inmiddels zijn ze dus al goedkoper geworden zie ik. Tweakers geeft de prijsontwikkeling goed weer, wellicht daar nog even kijken voor aanbieders?
__Serendipity schreef:
23-09-2021 07:59
Ik heb oortjes van JBL, zo'n 80 euro. Supertevreden mee en raad ze van harte aan.
Idem dito.
Ik heb ze voor 25 euro gekocht bij de Etos en ik lijk wel een sateliet. Er steekt gewoon een groot wit vierkant uit mijn haar. Mijn man kwam niet meer bij.

Voor lul lopen vind ik niet erg, maar die krengen blijcen niet zitten.

Ik ga dus voor de apple.
novaviva schreef:
23-09-2021 08:31
Ik vind het zelf ook een bom geld en ben altijd de laatste die overstag gaan met tech stuff. Maar velen om me heen hebben AirPods, en die van Apple schijnen echt aanzienlijk beter te zijn en het geld dubbel en dwars waard. Hoor ik van iedereen.
Ik had eerst goedkopere draadloze oordopjes. Die maakten geen verbinding, waren telkens leeg, etc etc. Geluidskwaliteit niet zo goed..Na lang wikken en wegen heb ik airpods gekocht en ik gebruik ze ontzéttend veel. Wat een verschil. Ik heb ze nu ook in en gebruik ze ook heel veel tijdens werk. Ik kan het alleen maar aanraden, zie het als een cadeautje aan jezelf. Ik heb ze vorig jaar in de black friday sale gekocht bij bol.com trouwens.
Hier ook de Airpods en super tevreden mee. Werken goed met zowel mijn zakelijke telefoon (iphone), als met mijn Samsung. Wisselen tussen beiden gaat eigenlijk ook prima. Enige nadeel is dat de batterij status van de oordopjes alleen wordt weergegeven icm iPhone.
Voor sporten zou ik ze niet gauw gebruiken trouwens, daarvoor vind ik ze niet 'vast' genoeg voor in m'n oren zitten.

Partner heeft Samsung draadloze oordopjes (icm Samsung telefoon) en is hier ook erg tevreden over.
Ik heb voor zoon onlangs de oortjes van Oppo gekocht met een kortingsbon van de Appie die ik bij de servicebalie zag hangen. Ipv 75 euro waren ze 50 euro. Zoon is best kritisch en is er erg blij mee.
Ik heb vorig jaar een setje airpods gekocht en ben er heel tevreden over. Makkelijk te verbinden en het geluid is gewoon goed. Zeker het geld waard.
Ik zie te vaak eenzame airpods op straat liggen.. te riskant, zeker voor zo'n bedrag. Dus ik heb deze: https://www.coolblue.nl/product/877101/ ... ilver.html

De beats flex! Ideaal, met een draadje om je hals, goede kwaliteit en de helft van de prijs van de airpods. En leuke kleuren.
Such fun!1
Ook airpods! Ben er nog steeds zo blij mee. Enige nadeel is dat de microfoon soms wegvalt als ik aan het bellen ben (of opneem). Maar verder zijn ze top. Gebruik ze echt elke dag. Zitten lekker. Gebruiksvriendelijk.

Anders koop je ze na Thanskgiving, rondom Black Friday. Wel even in de gaten houden of ze dan niet sneaky de prijzen omhoog gooien ;-)
ik heb na 100 andere verschillende merken en varianten nu AirPods Pro van Apple.. Nooit meer wat anders. Heerlijk ! Goed geluid, noice cancelling.. top
Thanks voor alle tips! Ik ga nu toch voor de airpods2.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven