zwanger worden..
vrijdag 6 maart 2009 om 11:48
dag,
ik begrijp niet zo goed waarom zwanger worden soms zo lang kan duren? als je testjes (temperatuur, dipsticks etc) gebruikt en je weet precies wanneer je ovulatie is en je hebt dan seks, dan is de kans toch best heel groot dat het lukt?
of ligt het gemiddelde op een jaar omdat mensen die testjes niet gebruiken?
of kan je ovulatie echt heel wisselend zijn ook al ben je 1x in de 28 dg ongesteld etc?
groetjes van een leek, die nog moet beginnen...
ik begrijp niet zo goed waarom zwanger worden soms zo lang kan duren? als je testjes (temperatuur, dipsticks etc) gebruikt en je weet precies wanneer je ovulatie is en je hebt dan seks, dan is de kans toch best heel groot dat het lukt?
of ligt het gemiddelde op een jaar omdat mensen die testjes niet gebruiken?
of kan je ovulatie echt heel wisselend zijn ook al ben je 1x in de 28 dg ongesteld etc?
groetjes van een leek, die nog moet beginnen...

woensdag 3 juni 2009 om 21:14
godbewaarme, mevrouwtje hoogopgeleid is zwanger geprikt door dr zuiplap en nu plant dat zich voort?
het wachten is nu op
'wie is er nou zo stom om een huilbaby te nemen?'
'waarom verschonen als hij m toch steeds volschijt? Mn vriend houdt het nl niet op als hij dronken is'
'wie kan er zijn eigen bevallingsdatum nou niet berekenen en is zo stom om ingeleid te moeten worden?'
het wachten is nu op
'waarom verschonen als hij m toch steeds volschijt? Mn vriend houdt het nl niet op als hij dronken is'
'wie kan er zijn eigen bevallingsdatum nou niet berekenen en is zo stom om ingeleid te moeten worden?'
woensdag 3 juni 2009 om 21:16
quote:RosieRo schreef op 03 juni 2009 @ 21:14:

woensdag 3 juni 2009 om 21:19
quote:RosieRo schreef op 03 juni 2009 @ 21:14:
godbewaarme, mevrouwtje hoogopgeleid is zwanger geprikt door dr zuiplap en nu plant dat zich voort?
het wachten is nu op
En niet te vergeten:
mijn baby is alleen rustig als hij een flesje jenever krijgt, kan dit kwaad?
het wachten is nu op
En niet te vergeten:
mijn baby is alleen rustig als hij een flesje jenever krijgt, kan dit kwaad?

woensdag 3 juni 2009 om 22:21
Nee je mag inderdaad nie jokke nie en nie liege nie, das nie netjes nie, hihi. en toch vind ik dat ze genomineerd moet worden voor fvdm. Mijn stem heeft ze (tog nie). Zo kort lid zijn en zoveel topics openen, met ook nog eens een waardeloze inhoud (terwijl je toch heel hoog opgeleid bent) dat is toch zeker een nominatie waard. Of nie?

donderdag 4 juni 2009 om 20:30