De Pilstoppers

26-03-2009 11:19 2443 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdNaam kind

+ geb.datum Bijzonderheden

Amy27 30 Sara

(06-09-06)

Brabbel 27 Kaj

(23-01-08)

DDDJ 28 Daphne

(08-06-06)

Frans 29 Milena

(18-03-06)

Bojan

(06-02-09)

Hera27 29 Nick

(18-04-06)

Luke

(01-08-08)

Jacinta 30 Tristan

(08-06-06)

Vera

(04-12-09)

Kayleigh 31 Kayleigh

(18-08-06)

Detlev

(25-11-08)

Nala24 28 Esmée

(14-09-09) Noa1977 30 Lotte

(06-11-06)

Sophie

(19-03-09)

Quintie 27 "Jano"

(24-06-06)

"Jani"

(27-07-09)

Stiertje1971 37 Yannick

(24-08-06)

Twaalf september 31 Ties

(29-06-06)

Fenne

(01-10-08)

Universe Zoon

(06-01-07)

Ik ben net bij de dokter geweest en ze zetten er haast achter. Morgenochtend naar de chirurg en smiddags mogen mijn tieten in de pletter. Vrijdag dan de uitslagen.

Bah net nu man er niet is . Gatver alleen al het regelen van oppas. Nu moet ik mijn arme vriendin met 2 extra kinderen opschepen. Nou ja, ik doe maar gewoon mijn ogen dicht en hoop dat de tijd snel voorbij gaat (soort van kop in het zand dan maar ).

Yas voor jou! Alleen al dat je er iets aan/mee doet, maakt dat je je beter voelt toch?
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
TNX!!!

Maar eh, kon hij je niet geruststellen dan door te voelen? Of is hetbij jullie standard procedure om het te checken in het zh? Verdakkiei wat een narigheden ... afijn, vrijdag weet je het al!

Duim voor je, en goed voor je dat je bent gegaan! Succes morgenochtend en je geen zorgen maken over vriendin he (ik snap het, ik ben zelf pre-cies net zo)
Even snel.

Succes Frans.....geen zorgen maken/je schuldig voelen over je vriendin.

Frans ik wens je het beste, waarschijnlijk/hopelijk gewoon een melkkliertje, maar idd beter even checken.

Hera jouw ventje dus wel netjes opgevoed en gelukkig Quintie dat die van jou het ook doet!

En bij Tristan Jacinta?
Oh haha Uni, Jan en Jo. Tja, ik was wel verbaasd, maar meer ook niet.

Vond het een beetje teveel heisa er omheen. Laat die 2 het lekker rustig zelf uitzoeken.

Wij laten ook veel doen hoor in het huis, alleen het verven en glasvlies behangen doen we zelf.

De rest wordt allemaal gedaan.

Ik ga idd proberen om BV te geven. Heb altijd gezegd van niet (om een aantal redenen), maar waarom zou ik het niet proberen?

Lukt het niet, kan ik altijd nog over op de fles.

Super dat Uni boy nu wat vaker doorslaapt!

Jacinta, hoe ging het vandaag met Tris zonder luier?

Het Quintie, je hebt dus een datum voor de besnijdenis van Jano!

Doe je nu helemaal niets meer aan zijn verjaardag?

Want had em al op de kalender gezet.

Ach jee Frans, das wel ff spannend. Helemaal nu je mannetje er niet is idd.

Wel goed dat je er gelijk achter aan bent gegaan.

Vannacht weer slecht geslapen door de hooikoorts, dus de ha vanmorgen gebeld.

Heb nu "gewone" neusspray, maar mag niet de volledige dosis.

Neem dus alleen 's avonds het in.

Kreeg gelijk een brief mee bij de apotheek vandaan, als waarschuwing voor tijdens je zwangerschap.

Maar als de ha het zegt, moet ik er toch vanuit gaan dat het goed is?

Heb er speciaal voor gebeld. En echt naar de ha gevraagd, niet dat de assistente het uitzocht, zoals de vorige keer.

Ik moet zowiezo slapen, dus dan maar een lagere dosis van iets wat je eigenlijk niet mag. Nachtrust is ook belangrijk vind ik.

Vandaag met mijn ouders verder gaan klussen.

Weer een vloertje erin gelegd en mams is gaan verven.

Op tijd gestopt, zodat ik nog ff een uurtje in het zonnetje heb liggen slapen.

Heerlijk! Heb nog amper het zonnetje gezien, was dus ff genieten.

Straks voor het eerst naar de yoga.

Ben benieuwd...
De yoga viel erg mee vanaaf.

Was niet echt heel erg zweverig.

Eerst oefeningen voor je hele lichaam en laatste 10 min pas liggen en ontspannen.

Zijn met 10 meiden.

Ik zit qua uitgerekende datum een beetje in de midden moot.

Ga nu lekker slapen. Laterz!
Hoooi!

De echo was weer helemaal oké hoor! Heb maar liefst 4 afdrukjes meegekregen, twee waarop je het koppie ziet met het duimpje in de mond

Enne, volgens mij versprak de vk zich over het geslacht Mijn schoonmoeder was mee en zij vroeg of je al kunt zien wat voor geslacht het is. Toen zei ze, nououou dat is nog te vroeg hoor. En toen zoemde ze in op het kontje (whaaa) en toen grapte ik: hee een piemeltje? En toen zei ze "nou wij noemen dat een *naam vergeten*. Maar verheug je er maar niet op, want in dit stadium kun je je heel gemakkelijk vergissen"

Met andere woorden, ze bevestigde het sort of, maar ze wist even niet dat wij het niet wilden weten

Wat een bak. Nou ja, nu wil ik het met 20 weken natuurlijk helemaaaaaaal graag zien! Nu man nog overhalen.

Nou ik ga weer vrolijk verder met mijn dag, lekker thuis rommelen en naar de echo's kijken met Tristan

Tjuuuus!
Super dat alles goed was Jac.

Frans hoe ging het vandaag?

Al nieuws/geruststelling?

Later meer...kids roepen
Jeej Jacinta, weer een mooie echo!

Lijkt me idd wel erg vroeg om het geslacht te kunnen zien.

Nog ff paar weken wachten dus en man ompraten.

Helaas vannacht weer niet goed geslapen. Hoop dat de medicijnen nu wel gaan aanslaan...

Vandaag is het een jaar geleden dat mijn lieve tante overleed aan die klote ziekte.

Wat gaat de tijd toch snel he!

Weet nog als de dag van gister dat het nieuws binnen kwam. :'(

Vandaag gelukkig ook goed nieuws binnen gekregen! Mijn uitkering is eindelijk geregeld!!!

En ik heb met mijn manager geregeld dat ik 4 weken eerder stop. Vooral met mijn rug.

Nu dus nog 4 weekjes werken en dan met 30 weken stop ik ermee.

Ik heb gelukkig nog uren staan, die ik in die laatste 4 weken kan declareren, die ik dan niet meer werk, dus heb geen "lege maand" er tussen zitten.

Alles is dus super geregeld nu!

Vanaaf condoleren bij Vent zijn opa en dan morgen de begrafenis. O-0

Zo geen zin in. Heeft niemand, dat snap ik. Das altijd zo. Maar ik heb het nu nog meer, omdat ik toch anders over hem denk, dan over een ander die overleden zou zijn...
Frans hoe ging het vandaag? Lijkt me best eng allemaal... Wanneer komt je man weer thuis?

Uni, grappig hoor dat uni-boy zijn piemeltje ontdekt. Lijkt me ook wel lastig om mee om te gaan. Hoort er allemaal bij natuurlijk, haha! Das met meisjes op de een of andere manier vertrouwder toch? Met mij alles goed hoor! Op het werk ook, geen last van allerlei sluitingen hier. We vallen niet onder justitie (zij kopen plaatsen in), dus dat scheelt dan weer.

Nala, sterkte met het condoleren en de begrafenis morgen. Kan me voorstellen dat je geen zin hebt! Lekker dat je met je werk nu alles lekker geregeld hebt. Kun je de laatste 10 weken lekker bezighouden met de komst van je kleine!

Jac, mooi dat je een goede echo had... wisten jullie met tristan ook niet wat het werd?
Hier gaat het lekker, nog 1 dagje werken en dan lekker een week vrij, man ook! Heb er zin in. We hebben geen plannen, dus gaan lekker doen waar we zin in hebben. Dus ik hoop op een beetje lekker weer enzo, dat we wat in de tuin kunnen hangen enzo. Ook wat bijslapen, want af en toe begint het nachtbraken me wel een beetje op te breken en merk ik dat ik niet over heel veel geduld bezit met een gezellig kleppende peuter, die weer even in een nee fase zit...
Lekker hoor Kay, straks ff een weekje vakantie.

Jeej! De volgende vriendin is bevallen!

Nog niet persoonlijk gehoord, maar hadden het al bij het condoleren gehoord (hoe raar dat ook is) en net ff op d'r Hyves gekeken.

En daar staat dat ze een dochtertje heeft gekregen, genaamd Tess!!!

Nu zijn er nog maar 4 zwangeren. Oh jee...
Hoi,

Heb vandaag een echo gehad en daarna een punctie omdat het niet duidelijk was. Vrijdag de uitslag. Man komt zaterdagochtend weer thuis.

Milena is ziekgeworden vandaag. Zielig hoor zo'n koortstig ding. Hoop dat ze morgen weer beter is.

Kay, hoeveel nachtvoedingen heb jij snachts? Hopenlijk niet meer dan 1. 1 is al vervelend he? Bojan heeft er nu al een week 2 of meer. Hij snapt niet dat ie geen heel kleine baby meer is geloof ik. Mijn productie is wel weer oke, ik kolf er iig genoeg uit.

Wat heerlijk volgende week een weekje vrij!

Jas, wat leuk die echo! Haha en grappig dat de vk al het geslacht kon zien! Hoeveel weken ben je nu?
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Nala, leuk hoor, aftellen! Enne Tess is dus niet jullie naam
hoi,

lees nog wel mee maar niet altijd tijd/zin om te reageren.

Quintie, fijn dat alle uitslagen goed waren. Hoop dat je nu nog beetje kunt genieten van je laatste zwangerschapsweekjes.

Frans, weet je al wat meer?

Met uk van mijn vriendin gaat het ok. Ze heeft een drain en doet het nu weer helemaal goed, blijft alleen afwachten hoe ze zich in de toekomst ontwikkelt. Ze heeft wel een kans op een ontwikkelingsachterstand.

Met mij wat minder, erg druk op werk en heb nu ook nog de griep. Nog een weekje doorbijten en dan lekker vakantie. En daarna komt mijn collega al weer snel terug van haar verlof en de zomervakantie is altijd rustige/leuke periode op het werk.
Frans, he wat vervelend dat je nu nog niets weet. En dan de uitslag krijgen terwijl je man er niet is. Hou je het wel een beetje vol?
Nala, leuk al die bevallingen van je vriendinnen. Krijg je nu niet helemaal de kriebels?
Frans, ik ben net als de rest ook benieuwd of je al iets meer weet...

Nala sterkte morgen. Logisch dat je er tegenop ziet. Wel een fijn bericht over je verlof, weer een zorg minder!

Kay lekker een weekje vrij in het vooruitzicht, heerlijk! Ik doe een (soort van) zonnedansje voor je, maar het mag van mij niet te heet worden... deal?

Jac fijn!!! Een goede echo is altijd heerlijk om te zien he?? Lekker zwijmelen bij de foto's. Volgens mij is het geslacht toch nog helemaal niet te zien nu? Nala dat zeiden ze toch ook tegen jou toen, pas vanaf een week of 16?

12sept, hoe is het met jou??

Ik heb een www op mijn hyves staan die nogal uhhhmm... reacties oproept jullie weten meer dan heel veel mensen in real life, dus mondjes dicht he??? En als jullie 1 bepaalde reactie lezen dan snappen jullie misschien al waarom we het stil en besloten houden (en juist zonder die ene persoon...) *proest*
Zo druk hier... mijn vragen alweer achterhaald...

Frans nog even volhouden dus... gelukkig komt je man weer snel thuis!
Oh en Nala, voor onze meisjesnaam maak je je vast helemaaaaaaal geen zorgen he??
Quint, je maakt me wel nieuwsgierig, ga snel even naar hyves
je weet iedereen wel lekker gek te maken
Hihi Quintie, had ik nog niet bij nagedacht, maar nu je het zegt, daar maak ik me idd niet druk om.

Ga zo ook ff op je Hyves kijken.

Spannend Frans, gelukkig is je mannetje zaterdag weer thuis.

Sterkte met de zieke Milena.

12-9, dikke knuf.

Ik krijg qua bevalling nog niet de kriebels. Krijg er wel steeds meer zin in om die kleine meid straks vast te houden.
Goedemorgen!

Jeetje... ik dacht ik zet effe wat grappigs (en onschuldigs neer), maar vriend werd gisteravond gelijk gebeld door zijn nichtje en zijn broer die mijn hyves dus hadden gelezen. Sjonge... hahaha ik wil het ook weer niet gaan verwijderen ineens, dat valt ook weer zo op! Ik zag er echt nix slechts in, maar was blijkbaar een blonde actie van mij dit....

12sept fijn dat het met de kleine van je vriendin beter gaat. En jij maar rustig aan doen hoor... nog eventjes en dan kan je lekker bijkomen!
Quint, je hebt toch een andere www neergezet zag ik.

Want wilde lezen vanmorgen, maar het was al weg.

De begrafenis overleefd hoor. Was niet zo dramatisch/verdrietig. Voor niemand eigenlijk.

Daarna nog ff wezen klussen, mijn ouders waren de hele ochtend al bezig.

Maar ben het nu zo zat.

Echt nergens zin in.

Vent heeft nog steeds geen tijd om te helpen, terwijl het nu echt rustig zou worden.

Maar hij heeft nog steeds dingen te doen. Ook voor het nieuwe bedrijf. En de weken gaan zo snel!

Maja, we ploeteren rustig verder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven