De Pilstoppers

26-03-2009 11:19 2443 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdNaam kind

+ geb.datum Bijzonderheden

Amy27 30 Sara

(06-09-06)

Brabbel 27 Kaj

(23-01-08)

DDDJ 28 Daphne

(08-06-06)

Frans 29 Milena

(18-03-06)

Bojan

(06-02-09)

Hera27 29 Nick

(18-04-06)

Luke

(01-08-08)

Jacinta 30 Tristan

(08-06-06)

Vera

(04-12-09)

Kayleigh 31 Kayleigh

(18-08-06)

Detlev

(25-11-08)

Nala24 28 Esmée

(14-09-09) Noa1977 30 Lotte

(06-11-06)

Sophie

(19-03-09)

Quintie 27 "Jano"

(24-06-06)

"Jani"

(27-07-09)

Stiertje1971 37 Yannick

(24-08-06)

Twaalf september 31 Ties

(29-06-06)

Fenne

(01-10-08)

Universe Zoon

(06-01-07)

Wauw die groeit goed zeg.

Heeft hij veel last van zijn eczeem? Sneu hé dat geprik?

Zie het al helemaal voor, Bojan druk aan het omrollen en ineens komt hij erachter dat hij op zijn buik ligt

Super dat Milena nog steeds droog is!

Brabbel, hopelijk komen de tandjes snel door.

Net Nick opgehaald bij de kinderboerderij en ze hadden heel veel plezier gehad.

Hij is er helemaal vol van.

Groetjes
Leuk Hera, dat Nick het zo naar zijn zin heeft gehad.

Heeft Bojan veel last van zijn eczeem Frans?

Vandaag lekker gewerkt. Alles rustig aan, maar toch daarna pijn in mijn rug en uitgeteld.

Maar de boodschappies zijn binnen, dus het weekend kan beginnen!

Vanaaf lekker niets doen.

Morgen met mijn ouders, zusje en zwager aan de klus.
Goedenmorgen allen

Koffie en thee met croisantjes enzo dan maar!!!!!

Lekker weekend met mooi weer, heerlijk. Dit is eigenlijk mijn werkweekend, maar had met collega geruild met de pasen, dus daar ben ik nu wel lekker blij om, heb mijn dienstjes al gehad, haha!

Mooi dat Bojan weer goed gekeurd is. en hij is echt een langerd zeg, altijd sneu die prikjes! Enne ook al aan de rol, dat doet Detlev niet. Volgens mij zou hij het wel kunnen hoor, hij vindt op zijn buik liggen ook helemaal niet erg. maar hij doet het niet uit zichzelf. Kayleigh ook nooit gedaan trouwens, zei laatst al tegen vent of het aan ons ligt dat de kids dat niet interessant vinden, haha.

Zijn je bekken weer wat normaal Hera? En leuk dat het leuk was bij de kinderboerderij, is voor kayleigh ook altijd een succes!

prettige pinksteren verder!!!
Kom zo wel weer even, schoonouders zijn hier helpen met de tuin, dus ik moet even koffie regelen enzo! Dat is mijn taak dan hé in deze geemancipeerde wereld...
Das lekker Kay, dit weekend vrij, ipv met de pasen. (weet niet hoe het weer toen was?)

Is het gelukt in je tuin?

Wij hebben een lekker weekend.

Gister hele dag geklust. (wel op een laag tempo hoor) Men, wat is er veel gedaan!

(liepen met 5-7 man rond!!!)

Weer wat geverfd, 1 1/2 muur behangen, 2 vrienden zijn met de badkamer en wc verder gegaan. En ik heb met mijn vader in 2 kamertjes de laminaat vloer gelegd.

Helemaal blij!

Was gisteravond alleen niet zo blij. Toch wel veel last van mijn rug. Wist niet hoe ik moest zitten op een verjaardag.

Dus om 11 lekker naar huis gegaan.

Gaan straks ff 2 uurtjes wat doen, maar niet veel.

Vanmiddag tuinfeest van zwager en schoonzus. Heerlijk ff buiten zitten!

Morgen open huis van Vent zijn nichtje.

Dinsdag gaat trouwens de yoga beginnen. Ben benieuwd hoe ik dat ga vinden.

Ga samen met 2 vriendinnen, dus das wel leuk!

Ws dat vandaag de 1e beeb van de 6 geboren gaat worden. (zij is nr 2 van het groepje)

Maar ze heeft helaas zw. vergiftiging, dus is donderdag opgenomen. Gister haar mannetje nog ff gezien en die vertelde dat de beeb vandaag gehaald gaat worden!!!

De baby is rond de 10 pond , dus kan gehaald worden. Ze is 37 weken zwanger.

Gelukkig is het nog in een begin stadium, vandaar zat ze hem (we weten al dat het een jongetje gaat worden) gaan halen.

Denk dat nummer 1 van het zwangere groepje ook wel snel gaat bevallen. (hoop ik dan voor haar )

Ze is al bijna een week overtijd. Spannende dagen dus!!!

Helaas gister ook "triest" nieuws gehad. Vent zijn opa is overleden.

Ik zet bewust triest tussen aanhalingstekens, want ik heb er geen traantje om gelaten, maar voor mijn schoonvader is het tuurlijk wel verdrietig.

Die opa heeft 7 jaar geleden toen Vent en ik wilden gaan trouwen een brief naar ons gestuurd met daarin het "verzoek" dat Vent mij maar moest dumpen, want ik kom uit een ander milieu. (kom niet uit dezelfde "omgeving" en ook niet met de kerk opgegroeid)

Gelukkig heeft Vent hier niet naar geluisterd en heb ik die man daarna nooit meer gezien.

Maja, blijft toch de opa van je man.

Dus ga voor hem en mijn schoonouders maar wel mee naar de begrafenis.

Maar voor mij hoeft het niet.

Nou, ik ga nog ff wat doen hier.

Heb weer lekker wat af zitten kletsen.
Bleh Nala, sorry hoor maar wat een nare man, die opa .... knap van je dat je tóch heen gaat! Enne, tjonge, sta altijd versteld van jouw sociale leven haha (bijvoorbeeld: we gaan op wintersport met 20 van onze beste vrienden ) Neem je rust ook he, Nala! Maar dat komt wel goed denk ik
Jemig wat een verhaal Nala. Wat een een domme reactie van hem.

Mooi dat het zo opschiet met jullie nieuwe huis.

Kom later weer terug *ben nog een beetje duf net een beetje liggen dommelen op de bank* .
Iedereen zeker aan het genieten van het heerlijke weertje?

Verjaardag van vanmiddag was gezellie, maar ben alweer thuis.

Die rug van mij wil echt ff niet.

Ga maar languit op de bank met een filmpie erbij.
jazekers rustig hier!

Wel lastige situatie Nala en absoluut onbeschoft die brief.

En rot van je rug, hoop voor je dat het binnen de perken blijft tot eind van je zwangerschap.

Kay wat doen jullie met de tuin? ***zoekt inspiratie****

Jac hoe gaat ie eigenlijk met jou en kwaaltjes enzo?

Iemand nog plannen voor morgen?

Ik wil wel naar meubelzaken, maar vrees dat man niet te porren is.

(En daarna tuuk lekker buiten zitten!)
Hier weer een klote nacht achter de rug. Voornamelijk door de hooikoorts.

Ik word om het uur wakker en als ik mijn ogen maar open doe, heb ik een loopneus.

Ga ik naar bed issie weer verstopt.

Lig de hele nacht te snurken, omdat ik alleen via mijn mond kan ademen, dus Vent ligt ook nog eens wakker.

Dus maar weer op het logeerbed gaan liggen.

Zou vandaag naar het strand gaan, maar blijf lekker thuis. Ff aantutten.

Vanmorgen wel leuk nieuws gekregen; de eerste vriendin is bevallen!!!

Hij heet Bryan.

Gelukkig krijgen wij een meid, want bij de jongensnamen waren we bij Bryan blijven hangen. Dus dan hadden we nu toch echt een andere naam gaan kiezen.

Ben ook zo bang dat 1 van de andere meiden straks onze meisjesnaam heeft. Maja, dat zien we dan wel weer.

De andere vriendin (die al een week overtijd is) is nog niet bevallen. Die was er gister op die verjaardag gewoon bij!
Ik word er steeds uitgegooid als ik hier probeer te posten. Erg irritant!

Nala, irritant he die hooikoorts. Ik heb er ook last van, vooral als ik snachts moet voeden, dan gaat mijn neus lopen. Heb gisteren ook iets van 500 keer mijn neus gesnoten, tis helemaal rood en stuk daar. Nu smeer is dus steeds van die vaseline lanette op mijn neus. TTis maar goed dat mijn man weg is

Jullie huis gaat goed!

Hera, leuke foto's op hyves enne ik zag je brandplek van de kroket zitten . Ik had toch ook zo'n plek op mijn hand? In het begin werd het snel beter, maar nu zit er nog net zo'n rode vlek.

Kay, Milena was heel laat met omrollen. Zo rond de zes maanden deed ze nog niks, dus we kregen ftsio en hebben gestimuleerd enzo. Bojan die is heel beweeglijk, dus die kan het al. Heel grappig, hij snapt niet dat hij zijn arm dan weer onder zijn buikje uit oet trekken, dus hij ligt echt als een aangespoelde waslvis dan

Hoe is het in jullie tuin?

Universe, *zwaai* Man nog naar meubelzaken weten te krijgen?

Hier hebben we net een paar hele zware dagen gehad (althans ik hoop gehad). Ik had ineens geen melk meer en Bojan wilde echt 15-20 keer per dag drinken. Milena is zindelijk, maar wil wel de hele dag op de wc getild worden. Vent is weg, dus die kon dat niet doen. Vannacht ben ik ongesteld geworden, mijn borsten voelen inmiddels weer iets beter (op gatver een knobbel na die er al een tijdje zit en waarvoor ik morgen maar even naar de huisarts ga), dus volgens mij komt het weer goed. Vannacht maar 3 keer hoeven aanleggen en nu slaapt ie nog vanaf 6 uur. Milena is logeren bij opa en oma, dus komt pas vanmiddag thuis. Ik heb even rust dus
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Hey allemaal,

Inspiratie voor de tuin nodig uni? Nou hier hebben we ons kleine tuintje zoveel mogelijk onderhoudsvrij gemaakt en ook niet echt spectaculair ofzo. Maar gelukkig is alles nu wel klaar en op wat bloembakken na is het naar mijn zin nu! We hebben een terrasje een stukje (kunst)gras waar de glijbaan en schommel van de kids staan en een schuurtje en dat is het dan wel, o ja, ook nog een zandbak hebben we. Verder weinig tuin, hier een daar een randje of hoekje. In de voortuin hebben we grind met 5 keer een vierkante meter tuin met planten erin. Verder stapstenen van de stoep naar de voordeur. Mijn creatie, ben er wel blij mee, maar het is niet heel erg bijzonder hoor! Een enorme verbetering met hoe het was, dat wel!
Oef, een echte dip dus even frans, hoor je wel vaker als er een menstruatie aan zit te komen. Ben zelf nog niet weer ongesteld geweest en dat mis ik ook niet bepaald. Maar lekker rsutig aan doen dus vandaag, en bah een knobbel in je borst... goed da je er even naar laat kijken!

Dus de eerste beeb is binnen Nala! Grappig dat het de naam was die jullie ook op het oog hadden, nou inderdaad maar hoepn dat de meisjesnaam er niet bij zit... Was je de laatste in de rij trouwens? weetutnietmeer...
Wij gaan lekker weinig doen vandaag denk ik. Misschien even ergens een broodje eten ofzo... Ik wilde eigenlijk nog op zoek naar een tuinbankje voor in de voortuin, maar weet niet of ik daar zin in heb vandaag...

Nou ga me maar even douchen en vent wakker maken!
Das balen Frans, dat het allemaal ff tegen zit.

Hopenlijk gaat het snel weer beter.

(en hier ook steeds die foutmelding hoor, duurt erg lang voordat het probleem is opgelost vind ik)

Kay, ik ben de 1 na laatste in de rij. Er komt een vriendin nog een weekje na mij.

Men, wat is het heet. Loop met toch te zweten. (zweet nooit, maar gaat nu iets makkelijker zeg maar)

Ff snel een doekje door het huis gehaald, ben weer klaar voor een week.
Hoooi!

Ik leef nog, maar ben erg druk en kom niet aan het forum toe. Thuis wat troubles waar aan gewerkt wordt, Daphne die lekker dwars is en een puppy die dringend op puppy cursus moet (volgende week eerste keer) en dan ook nog mooi weer.

Ik ga dus gauw de tuin weer in. Daphne zit lekker in een zwembadje, Indy ligt voor pampus onder de tafel en ik zit aan een rosé biertje (oeh, is het al vijf uur?) het tafereeltje te bekijken. Vent is naar de Pinksterraces op Zandvoort en wij meisjes rommelen thuis lekker een beetje aan.

Dikke kus voor allemaal * smak *
voor DDDJ, hoop dat je snel in wat rustiger vaarwater terecht komt.

Frans, pffff wat een gedoe zeg. Super dat Milena zindelijk is maar je bent er wel druk mee.

Hier geen ervaring met bv en ongesteld worden. Maar schijnt wel vaker voor te komen.

Kayleigh, lekker dat de tuin klaar is. Staat hier ook op het verlangslijstje.

Wat grappig dat de 1e baby is geboren en met dezlfe jongensnaam. Irritant van je hooikoorts.

Zit nu lekker in de tuin te typen, nick in het water en luke ligt lekker in bed te slapen.

Verder doen we ook niet zoveel vandaag.

Fijne dag verder.
Knuf voor jou DDDJ!
Frans, tipperdetip, wij laten Tristan helemaal zelf op de wc klimmen. Hij pakt dan zijn Ikea-krukje, zet 'm bij de wc neer, hij doet de brilverkleiner op wc, en plassen maar!

Soms zijn de tips maar klein, maar wie weet is het dé tip voor jullie. Hoop het! Het scheelt zóveel als ze zelfstandig(er) zijn!

DDDJ, ergens vind ik je juist relaxt klinken! Goed zo!
(enn je hebt zelfs ook brilverkleiners met inklapbaar trappetje eraan vast, das helemáál super natuurlijk, MP?)
Hey iedereen van het mooie weer genoten?!

Frans, ja ik heb mn man meegekregen, of sterker nog, hij vroeg vanmorgen hoe laat die tent open ging!

Bij jou loopt het dus niet zo lekker nu, wel druk dan hoor als je 2 kids hebt.

Kay nou jij hebt toch nog behoorlijk wat opgenoemd aan tuin enzo hoor! Onderhoudsarm willen we ook wel. En jij hebt het beter gedaan dan wij met kunstgras enzo, want wij hebben achterom eigenlijk helemaal geen geschikte speelplaats of schaduwhoekje.

Verder alles goed? En je werk? Omdat ik vernam dat er jouw branche ook wel wat verschuivingen zijn.

Nala ik vergat mijn opmerking nog op te helderen: ramptoerisme, Jan & Yo, maar daar heb je het nu veel te druk voor met jullie huis en jeees wat doen jullie veel zelf, super!

wij hebben zijn beiden met het genetisch defect geboren dat we 2 linker handen hebben en binnenkort gaan verbouwen en alles moeten laten doen...

En dus binnenkort de zwangerschap gym, leuk hoor, even met jezelf bezig zijn ipv steeds met anderen/huis/etc.

En wil je eigenlijk proberen BV te geven?

DDDJ hai, sterkte ermee!

Hera moet jij Nick niet steed vermaken of kan je lekker even genieten buiten? (hier moet iemand constant vermaakt worden/weet iedere minuut wat anders)

Frans weet jij alles nog qua ontwikkeling van Milena?

nu je het zo vergelijkt met Bojan bedoel ik, ik zou het namelijk niet meer weten!

Nou ja, hij zat altijd wel op schema, alleen kruipen deed ie pas met 10 maanden, daarvoor altijd tijgeren, maar zal vast ook in onze vloer gezeten hebben.

Oh en nu is ie denk wel voor met sommige dingen, zoals praten en letters.

Hij moest nog 2 worden en toen kon ie al heel veel letter, op een keer zat ik in de auto en zei ie: Kijk mama, daar B en daar S en daar .... etc.. En ik kijken en zeg waar dan.

Was ie kentekens aan het "lezen".

Toen ik het aangaf bij het CB met 2 jaar, vonden ze dat ik hem niet moest overstimuleren. Alsof ik daar tijd voor heb!

Maar als hij vraagt in de krant ofzo: welke letter is dit, ga ik toch niet zeggen daar ben je nog te klein voor.

Ook grappig dat ie nu woorden gebruikt als "eigenlijk".

Jongens-moeders onder ons ik heb nog even vraag: ik heb hier een meneertje dat z'n assessoire ontdekt heeft en ik moest echt even slikken, want hij is zeg maar niet impotent ook (gelukkig) maar vind dit best moeilijk, wil er niet teveel nadruk op leggen enzo, maar pfoe, dit is geen vrouwen zaak. Is dit normaal???
Oh en Frans, bij mij liep melk dus ook enorm terug toen ik weer ongesteld werd (1e keer 5 weken na bevalling, 2e keer kwam pas ruim een jaar later weer eens) en Bojan heeft door die warmte natuurlijk ook nog eens meer dorst.

Had ik ook nog niet verteld, uniboy heeft deze week 2x doorgeslapen! en het gaat de laaste weken steeds beter, het slapen.

Yes yes dat gaat ergens op lijken!

Heb hem vanmorgen om 8 uur maar gewekt, dacht al dat er iets aan de hand was, zolang geslapen!

Denk zelf dat dit ook komt na de amendel knippen, want verkoudheid is ook stukken minder, weer es wat anders dan constant die groene 11 boven z'n lip.
Wauw wat geweldig nieuws Universe! Dat is lekker dat hij 2 nachten heeft doorgeslapen.

Als Nick zonder luier loopt houdt hij hem wel vast maar verder niet.

Knap hoor dat Uniboy zo lekker en goed kletst.

Nick kan zich prima zelf vermaken. Vraagt af en toe wat, brengt een kopje thee o.i.d. maar vermaakt zich verder prima.

Gezellig dat je wat vaker langs komt.

Frans, jac heeft je al goeie tips gegeven.

Wij doen het zo:

Wij gebruiken helemaal geen brilverkleiner. Nick klimt (zonder krukje) zelf op de wc, schuift naar achteren en gaat plassen.

Pakt met 1 hand een stukje wc papier, veegt af en staat dan op. Broek omhoog, doorspoelen etc. Handen wassen e.d. doet hij ook zelf.

Alleen knoop open maken/dicht maken is lastig maar de rest kan hij aardig zelfstandig.

Moet zeggen dat ik wel altijd even meeloop/kijk voor het geval hij er een troep van maakt

Nala, wat leuk dat je gaat beginnen met Yoga ben benieuwd hoe je het vindt, het leek mij namelijk erg zwerverig.

Ga nu even tv kijken en dan lekker slapen. Morgen weer werken.

groetjes
Frans, wil je nog even bedanken voor je geduld om mijn msn-klaagzang aan te horen terwijl je zelf ook toestandjes hebt. Heb gisteravond meteen een start gemaakt en een bedrag overgemaakt (you know)

Ga je wél naar de dokter? Heel aannemelijk hoor dat het van de bv komt, maar dan weet je het maar! En ben benieuwd of je al een wc-trainer hebt gevonden Ik kende ze via vriendin van mij, kindje was er heel vroeg zindelijk door.

Hier even weer een kindje dat, na 2 dagen droog, minder zindelijk is Booooh, twee keer poepongelukjes zijn voor moeders ook niet echt bevorderlijk Maar ik ga van die luierbroekjes kopen (soort gevoerde plastic broekjes) vanmiddag, dan kunnen we weer volop aan de slag! Hij heeft er wel echt zin in, hij vraagt 's ochtends: mama, mag ik zonder luier?

Nou, ik ga weer aan het werk... zwaai voor iedereen hier!
Hoi meiden

Hier geen bijdrage aan het hele zindelijkheidsverhaal. Jano heeft nog altijd geen interesse. Over twee weken wordt hij besneden dus we zijn er ook helemaal niet mee bezig nu, dat komt later wel weer.

Uni ik moet er altijd een beetje om lachen als ik het zie. Soms vraag ik aan hem 'wat gebeurt er nou?' en dan zegt hij een beetje opgelaten 'NIKS mama!!'

Volgens mij is het heel normaal hoor, ik zou er vooral niet teveel aandacht aan geven. Ze moeten het toch ontdekken.

Ben zoooo blij dat het wat koeler is! Ik hoop ook echt dat er geen hittegolf komt deze zomer...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven