De Pilstoppers
donderdag 26 maart 2009 om 11:19
NaamLeeftijdNaam kind
+ geb.datum Bijzonderheden
Amy27 30 Sara
(06-09-06)
Brabbel 27 Kaj
(23-01-08)
DDDJ 28 Daphne
(08-06-06)
Frans 29 Milena
(18-03-06)
Bojan
(06-02-09)
Hera27 29 Nick
(18-04-06)
Luke
(01-08-08)
Jacinta 30 Tristan
(08-06-06)
Vera
(04-12-09)
Kayleigh 31 Kayleigh
(18-08-06)
Detlev
(25-11-08)
Nala24 28 Esmée
(14-09-09) Noa1977 30 Lotte
(06-11-06)
Sophie
(19-03-09)
Quintie 27 "Jano"
(24-06-06)
"Jani"
(27-07-09)
Stiertje1971 37 Yannick
(24-08-06)
Twaalf september 31 Ties
(29-06-06)
Fenne
(01-10-08)
Universe Zoon
(06-01-07)
+ geb.datum Bijzonderheden
Amy27 30 Sara
(06-09-06)
Brabbel 27 Kaj
(23-01-08)
DDDJ 28 Daphne
(08-06-06)
Frans 29 Milena
(18-03-06)
Bojan
(06-02-09)
Hera27 29 Nick
(18-04-06)
Luke
(01-08-08)
Jacinta 30 Tristan
(08-06-06)
Vera
(04-12-09)
Kayleigh 31 Kayleigh
(18-08-06)
Detlev
(25-11-08)
Nala24 28 Esmée
(14-09-09) Noa1977 30 Lotte
(06-11-06)
Sophie
(19-03-09)
Quintie 27 "Jano"
(24-06-06)
"Jani"
(27-07-09)
Stiertje1971 37 Yannick
(24-08-06)
Twaalf september 31 Ties
(29-06-06)
Fenne
(01-10-08)
Universe Zoon
(06-01-07)
vrijdag 5 juni 2009 om 11:27
Hoi!
Ben vanochtend bij de dokter geweest. Het is een cyste en die is nu volgelopen met melk. Niks kwaadaardigs en dat kon het ook niet worden.
Wel vervelend, want als ik pech heb, loopt dat ding helemaal vol, waardoor ik een soort siamese 3e tiet krijg .
Ik had nu een afspraak o 915 en was om 950 aan de beurt. Hoe kun je zo vroeg al zo uitlopen? Maar goed.
Ik ben natuurlijk heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel blij dat het niks engs is!
Milena is ziek, had ik dat al verteld? Sinds woensdagmiddag. Ze heeft (bij vlagen hoge) koorts en eet niks. Twas al zo'n sprinkhaan, maar nu is er helemaal niks van over. Zielig hoor. Ook wle beetje zielig voor mij, want ze slaapt bv niet. Ik moet snachts nog tijdens de nachtvoedingen afkoppelen om te troosten en slokjes water te geven. Ben het al wel behoorlijk zat eigenlijk. Wat een kl*teweek zo. Gelukkig is morgen mijn man weer thuis, Hij vertelde net dat ie moe was. Hmmm, nou dan bikkelt ie morgen toch nog maar even door hoor
Ben vanochtend bij de dokter geweest. Het is een cyste en die is nu volgelopen met melk. Niks kwaadaardigs en dat kon het ook niet worden.
Wel vervelend, want als ik pech heb, loopt dat ding helemaal vol, waardoor ik een soort siamese 3e tiet krijg .
Ik had nu een afspraak o 915 en was om 950 aan de beurt. Hoe kun je zo vroeg al zo uitlopen? Maar goed.
Ik ben natuurlijk heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel blij dat het niks engs is!
Milena is ziek, had ik dat al verteld? Sinds woensdagmiddag. Ze heeft (bij vlagen hoge) koorts en eet niks. Twas al zo'n sprinkhaan, maar nu is er helemaal niks van over. Zielig hoor. Ook wle beetje zielig voor mij, want ze slaapt bv niet. Ik moet snachts nog tijdens de nachtvoedingen afkoppelen om te troosten en slokjes water te geven. Ben het al wel behoorlijk zat eigenlijk. Wat een kl*teweek zo. Gelukkig is morgen mijn man weer thuis, Hij vertelde net dat ie moe was. Hmmm, nou dan bikkelt ie morgen toch nog maar even door hoor
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
vrijdag 5 juni 2009 om 17:02
Ik had dat idd gelezen Quint, maar was benieuwd naar de reacties erop.
Gelukkig was er niets ernstigs aan de hand Frans.
Maar die arme Milena ziek. En ook arme jij.
Hoop dat je mannetje morgen nog iets van je uit handen neemt.
Nu nog ff een ego berichtje.
Zat er net echt helemaal doorheen.
Merkte gister al dat ik het allemaal niet meer zo zag zitten.
Nou, vanmiddag barstte de bom.
Helaas op mijn werk, maja.
Ik kon echt niet meer van de pijn in mijn rug, dus Vent gesmst of we niet samen de boodschappen vanaaf konden doen. (zou het eigenlijk alleen na het werken doen)
Kreeg ik een heel kort smsje trug: "weet ik nog niet, moet tot 6 uur werken".
Toen ben ik me toch ff gaan janken.
Ik geef aan dat ik het niet meer trek, stuurt 'ie zo'n smsje.
Volgens mij blijft hij denken dat ik me aanstel of zo. (daarom ga ik vaak denk gewoon maar door)
En ik vind zelf ook, ben niet ziek of gehandicapt, maar ben wel zwanger.
De vrouw van de yoga vergeleek een zwangerschap met een olympische sport. Zoveel energie vreet het van je.
Maar meneer snapt dat niet volgens mij.
Uiteindelijk belde die dus wat ik nou deed.
Hij zit er ook doorheen zei die.
Snap ik ook hoor, hij heeft het ontiegelijk druk gehad, maar dan had 'ie wel wat normaler mogen reageren.
Nu gaan we toch samen boodschappen doen, van klussen komt weer niets dan.
Daar krijg ik ook steeds meer de zenuwen van, of we het wel gaan redden en zo.
Ik wil straks niet op het eind lopen en dat er nog veel gedaan moet worden.
Jullie merken het, de hormonen doen ff goed hun werk hier, ik ben het ff zat...
Gelukkig was er niets ernstigs aan de hand Frans.
Maar die arme Milena ziek. En ook arme jij.
Hoop dat je mannetje morgen nog iets van je uit handen neemt.
Nu nog ff een ego berichtje.
Zat er net echt helemaal doorheen.
Merkte gister al dat ik het allemaal niet meer zo zag zitten.
Nou, vanmiddag barstte de bom.
Helaas op mijn werk, maja.
Ik kon echt niet meer van de pijn in mijn rug, dus Vent gesmst of we niet samen de boodschappen vanaaf konden doen. (zou het eigenlijk alleen na het werken doen)
Kreeg ik een heel kort smsje trug: "weet ik nog niet, moet tot 6 uur werken".
Toen ben ik me toch ff gaan janken.
Ik geef aan dat ik het niet meer trek, stuurt 'ie zo'n smsje.
Volgens mij blijft hij denken dat ik me aanstel of zo. (daarom ga ik vaak denk gewoon maar door)
En ik vind zelf ook, ben niet ziek of gehandicapt, maar ben wel zwanger.
De vrouw van de yoga vergeleek een zwangerschap met een olympische sport. Zoveel energie vreet het van je.
Maar meneer snapt dat niet volgens mij.
Uiteindelijk belde die dus wat ik nou deed.
Hij zit er ook doorheen zei die.
Snap ik ook hoor, hij heeft het ontiegelijk druk gehad, maar dan had 'ie wel wat normaler mogen reageren.
Nu gaan we toch samen boodschappen doen, van klussen komt weer niets dan.
Daar krijg ik ook steeds meer de zenuwen van, of we het wel gaan redden en zo.
Ik wil straks niet op het eind lopen en dat er nog veel gedaan moet worden.
Jullie merken het, de hormonen doen ff goed hun werk hier, ik ben het ff zat...
vrijdag 5 juni 2009 om 19:36
Hier gaat het alweer iets beter.
Helaas toch alleen boodschappen gedaan.
Vent moest ook nog naar de boekhouder. :-s
Maar hij kwam thuis en vroeg gelijk heel lief hoe het ging. (hij had dus wel door dat ik erg pissed was vanmiddag)
Aangegeven dat deze periode voor mij erg lastig is. Hij heeft het druk, maar daardoor ik ook en ik ben ook nog eens zwanger.
Hij gaf nu aan, dat als het niet gaat, dan gaat het niet. Ok, nou dat hoop ik dat 'ie daar de volgende keer ook weer zo over denkt.
Ben dus maar niet uit mijn slof geschoten. Denk dat ik met de tranen vanmiddag aan de telefoon al wel duidelijk genoeg was.
Helaas toch alleen boodschappen gedaan.
Vent moest ook nog naar de boekhouder. :-s
Maar hij kwam thuis en vroeg gelijk heel lief hoe het ging. (hij had dus wel door dat ik erg pissed was vanmiddag)
Aangegeven dat deze periode voor mij erg lastig is. Hij heeft het druk, maar daardoor ik ook en ik ben ook nog eens zwanger.
Hij gaf nu aan, dat als het niet gaat, dan gaat het niet. Ok, nou dat hoop ik dat 'ie daar de volgende keer ook weer zo over denkt.
Ben dus maar niet uit mijn slof geschoten. Denk dat ik met de tranen vanmiddag aan de telefoon al wel duidelijk genoeg was.
vrijdag 5 juni 2009 om 21:39
Gelukkig Frans, dat er niets ernstigs aan de hand is. Zit me nu wel voor te stellen hoe een siamese 3e tiet eruit zal zien...
en van de nachtvoedingen, helaas is daar nog geen enkele verbetering is geweest, ene keer 1 keer en andere keer 2 keer (na de laatste avondvoeding dus hè). Een hele nacht doorslapen heeft ie nog nooit gedaan, hmm misschien een keer van 12 tot 5 ofzo.
Heb het wel even met je te doen met ook nog een ziek meisje erbij en alleen deze week. Hopelijk is je man niet erg moe en snapt hij dat je even een bijslaapmomentje mag hebben... Dikke knuf iig.
Quint, prima deal hoor, ik hoef ook geen hittegolf hoor, gewoon lekker zonnig weer! Enne je bent lekker bezig met je hyves, haha!
Nala, het is wat niewaar al die hormonen en een drukke vent die er niets van snapt. ook een knuf voor jou!
en van de nachtvoedingen, helaas is daar nog geen enkele verbetering is geweest, ene keer 1 keer en andere keer 2 keer (na de laatste avondvoeding dus hè). Een hele nacht doorslapen heeft ie nog nooit gedaan, hmm misschien een keer van 12 tot 5 ofzo.
Heb het wel even met je te doen met ook nog een ziek meisje erbij en alleen deze week. Hopelijk is je man niet erg moe en snapt hij dat je even een bijslaapmomentje mag hebben... Dikke knuf iig.
Quint, prima deal hoor, ik hoef ook geen hittegolf hoor, gewoon lekker zonnig weer! Enne je bent lekker bezig met je hyves, haha!
Nala, het is wat niewaar al die hormonen en een drukke vent die er niets van snapt. ook een knuf voor jou!
vrijdag 5 juni 2009 om 21:58
Nou ik heb lekker vakantie een weekje, heb er helemaal zin in. Man is ook lekker vrij, dus ik heb zeker op het programma staan: uit/bijslapen, ben ik wel aan toe inmiddels! Kreeg gister op mijn werk nog een lekkere opmerking van een collega die het maar raar vond dat ik nu alweer even vakantie had, ik had toch net een hele poos vrij gehad met mijn zwangerschapsverlof? Pffff... sommige mannen!
ga nu de computer maar even afstaan aan man, want die heeft een neiuwe computer gehaald en dat zal zijn vakantieinvulling wel gaan worden, haha!
prettig weekend allemaal in ieder geval
ga nu de computer maar even afstaan aan man, want die heeft een neiuwe computer gehaald en dat zal zijn vakantieinvulling wel gaan worden, haha!
prettig weekend allemaal in ieder geval
zaterdag 6 juni 2009 om 13:26
Frans, wat een super nieuws zeg.
Nala, het valt ook niet mee hoor zwanger zijn. En jij bent altijd al zo druk en bezig en dan ook nog met nieuwe huis erbij. Petje af voor je hoor! En je werk is ook niet het gemakkelijkste werk voor een zwangere.
Gelukkig snapte je vent de boodschap.
En het is natuurlijk fijn als alles af is, maar kleine heeft genoeg aan een bedje en haar papa en mama.
Kay, wat een lompe opmerking zeg. Lekker genieten van de vakantie. En hoop dat Detlev het slapen eens onder de knie begint te krijgen. Is echt killing die nachten, geef je hem al pap of zo 's avonds? Daar sliep Fenne meteen opdoor.
Nala, het valt ook niet mee hoor zwanger zijn. En jij bent altijd al zo druk en bezig en dan ook nog met nieuwe huis erbij. Petje af voor je hoor! En je werk is ook niet het gemakkelijkste werk voor een zwangere.
Gelukkig snapte je vent de boodschap.
En het is natuurlijk fijn als alles af is, maar kleine heeft genoeg aan een bedje en haar papa en mama.
Kay, wat een lompe opmerking zeg. Lekker genieten van de vakantie. En hoop dat Detlev het slapen eens onder de knie begint te krijgen. Is echt killing die nachten, geef je hem al pap of zo 's avonds? Daar sliep Fenne meteen opdoor.
zaterdag 6 juni 2009 om 19:23
12-9, hoe is het met jou?
Hier weer iemand die het klussen weer een beetje ziet zitten.
Gek he, dat je per dag daar anders over denkt.
Gister de hele middag lopen janken en nu weer helemaal blij.
Hebben veel kunnen doen. En behalve de badkamer is de hele beneden verdieping betegeld!!!
Zo nog ff strijken en dan met de voetjes omhoog op de bank.
Ga nu toch wel wat meer vocht vasthouden.
Heb me toch een dikke enkels. :-S
Hier weer iemand die het klussen weer een beetje ziet zitten.
Gek he, dat je per dag daar anders over denkt.
Gister de hele middag lopen janken en nu weer helemaal blij.
Hebben veel kunnen doen. En behalve de badkamer is de hele beneden verdieping betegeld!!!
Zo nog ff strijken en dan met de voetjes omhoog op de bank.
Ga nu toch wel wat meer vocht vasthouden.
Heb me toch een dikke enkels. :-S
zondag 7 juni 2009 om 11:19
Alles goed Franssie? Mannetje weer thuis?
DDDJ, zag dat je vandaag Daphne haar verjaardag viert.
Veel plezier vandaag!
Jacinta, vandaag ook Tristan zijn verjaardag?
Gister ben ik lekker op tijd naar mijn bedje gegaan en nu 12 uur later er pas weer uit gekomen.
Vanmiddag ff wat filmen voor een bruiloft van vrienden (doen met vrienden een "stukje") en daarna nog ff klussen in het huis.
DDDJ, zag dat je vandaag Daphne haar verjaardag viert.
Veel plezier vandaag!
Jacinta, vandaag ook Tristan zijn verjaardag?
Gister ben ik lekker op tijd naar mijn bedje gegaan en nu 12 uur later er pas weer uit gekomen.
Vanmiddag ff wat filmen voor een bruiloft van vrienden (doen met vrienden een "stukje") en daarna nog ff klussen in het huis.
zondag 7 juni 2009 om 14:00
Iedereen geniet van zijn weekend denk ik, of zijn er nog steeds veel foutmeldingen bij iedereen hier? Dan kan ik me voorstellen dat je niet veel zin hebt om te reageren. Ik heb er een paar dagen last van gehad, maar nu gaat het weer beter.
Frans, man weer thuis en heb je nog weer een beetje kunnen rusten of was hij je voor?
12-sept, geef detlev nog geen pap, wilde eerst even kijken hoe het met eten gaat, als hij dan blijft wakker worden dan gaat ie ook aan de pap, haha! En op zich zijn de nachten wel te doen hoor, alleen als ik het overdag ook druk heb met werk enzo, dan merk ik wel dat ik een beetje uitgeput raak.
Nala, grappig is dat hè dat je de ene dag het allemaal niet meer ziet zitten en de volgende dag kun je de wereld weer aan, herkenbaar hoor! Waar een lekker nachtje slapen dan al niet goed voor is. Mooi dat het huis allemaal wat opschiet, wat moet er nog echt gebeuren voor je kunt verhuizen? Oeh en vocht vasthouden, had ik met kayleigh ook veel last van, voordeel is wel dat die kilo's er straks heel snel weer afvliegen, haha!
Frans, man weer thuis en heb je nog weer een beetje kunnen rusten of was hij je voor?
12-sept, geef detlev nog geen pap, wilde eerst even kijken hoe het met eten gaat, als hij dan blijft wakker worden dan gaat ie ook aan de pap, haha! En op zich zijn de nachten wel te doen hoor, alleen als ik het overdag ook druk heb met werk enzo, dan merk ik wel dat ik een beetje uitgeput raak.
Nala, grappig is dat hè dat je de ene dag het allemaal niet meer ziet zitten en de volgende dag kun je de wereld weer aan, herkenbaar hoor! Waar een lekker nachtje slapen dan al niet goed voor is. Mooi dat het huis allemaal wat opschiet, wat moet er nog echt gebeuren voor je kunt verhuizen? Oeh en vocht vasthouden, had ik met kayleigh ook veel last van, voordeel is wel dat die kilo's er straks heel snel weer afvliegen, haha!
zondag 7 juni 2009 om 14:04
Hier lekker weer een snellere computer, das toch wel erg fijn hoor! We hebben wel een lekker weekendje, gister een barbecue gehad met wat vrienden bij ons, was erg gezellig. We zien elkaar veel te weinig eigelijk omdat iedereen wat door het land heen verspreid woont, maar we hebben meteen maar en weekend besproken in oktober om even met z'n allen in een huisje te gaan zitten!
Vriend is alleen wat ziekig, hij kwakkeld al een hele poos, dat weer een keelonsteking, dan weer heeeeel erg verkouden en nu hoest hij al week nogal erg en sinds gisteren ook nog veel last bij zijn longen ofzo, lijkt wel een longontsteking ofzo? Hem net maar naar bed gestuurd met de kinders, maar even goed bijslapen enzo. Hoop niet dat hij de hele vakantie ziek is, want dat stond niet echt op de planning
Nou ja, we zien wel!
Vriend is alleen wat ziekig, hij kwakkeld al een hele poos, dat weer een keelonsteking, dan weer heeeeel erg verkouden en nu hoest hij al week nogal erg en sinds gisteren ook nog veel last bij zijn longen ofzo, lijkt wel een longontsteking ofzo? Hem net maar naar bed gestuurd met de kinders, maar even goed bijslapen enzo. Hoop niet dat hij de hele vakantie ziek is, want dat stond niet echt op de planning
Nou ja, we zien wel!
zondag 7 juni 2009 om 17:42
Kay, er moet nog veel gebeuren;
Beneden alles nog behangen en bijna alles nog geverfd.
Badkamer moet er nog in.
Boven alleen nog behangen en dat weer verven.
En de wc en badkamer moeten er nog in.
Dat zijn wel de grootste dingen die nog gedaan moeten worden.
Ga morgenmiddag weer verder.
Balen dat je mannetje ziekies is.
Wel leuk dat je een weekendje weg hebt gepland!
Hier helaas nog steeds die foutmelding. Open vaak het topic 3 keer achter elkaar, zit er wel een goede bij.
Ik heb het vanmiddag rustig aan gedaan. Goed he.
Alleen voor die vrienden bezig geweest met filmen.
Was echt lache. Allemaal stukjes geplaybackt van liedjes die wat met hun te maken hebben. Is denk wel goed gelukt.
Niet meer wezen klussen. Nu lekker op de bank F1 kijken.
Beneden alles nog behangen en bijna alles nog geverfd.
Badkamer moet er nog in.
Boven alleen nog behangen en dat weer verven.
En de wc en badkamer moeten er nog in.
Dat zijn wel de grootste dingen die nog gedaan moeten worden.
Ga morgenmiddag weer verder.
Balen dat je mannetje ziekies is.
Wel leuk dat je een weekendje weg hebt gepland!
Hier helaas nog steeds die foutmelding. Open vaak het topic 3 keer achter elkaar, zit er wel een goede bij.
Ik heb het vanmiddag rustig aan gedaan. Goed he.
Alleen voor die vrienden bezig geweest met filmen.
Was echt lache. Allemaal stukjes geplaybackt van liedjes die wat met hun te maken hebben. Is denk wel goed gelukt.
Niet meer wezen klussen. Nu lekker op de bank F1 kijken.
maandag 8 juni 2009 om 18:08
Jacinta en DDDJ, gefeliciteerd met de verjaardag van jullie kids!
Sorry, was ik vanmorgen helemaal vergeten.
En daarna deed mijn toetsenbord het niet. :-S
Alweer 3 jaar, tijd gaat veels te snel!
Wij hebben vanmiddag veel kunnen doen. Ook qua regelwerk.
Kasten voor in de slaapkamer en bijkeuken besteld, lambrisering besteld. (maakt een vriend)
Slaapkamer ramen heeft mijn schoonmoeder geverfd en alle raamkozijnen in de woonkamer zijn geschuurd. Jeej!
Woensdag gaat schoonmams verven, terwijl wij hard centjes aan het verdienen zijn. Handig.
Zo lekker uit eten. Jammie!!!
Sorry, was ik vanmorgen helemaal vergeten.
En daarna deed mijn toetsenbord het niet. :-S
Alweer 3 jaar, tijd gaat veels te snel!
Wij hebben vanmiddag veel kunnen doen. Ook qua regelwerk.
Kasten voor in de slaapkamer en bijkeuken besteld, lambrisering besteld. (maakt een vriend)
Slaapkamer ramen heeft mijn schoonmoeder geverfd en alle raamkozijnen in de woonkamer zijn geschuurd. Jeej!
Woensdag gaat schoonmams verven, terwijl wij hard centjes aan het verdienen zijn. Handig.
Zo lekker uit eten. Jammie!!!