December 2006 - deel 2
woensdag 3 juni 2009 om 22:47
Gister heb ik m wakker gemaakt want toen had hij zn laatste voeding om 5 uur gehad. 2 uur eerder dus.
Als ik m wakker maak drinkt hij wel zn fles en slaapt zo weer door. HIj is zeker niet suf of zo en hij is al 7 kilo ondertussen vet genoeg maar ja dat lichaampje moet wel onderhouden worden zeg maar.
Misschien moet ik wel gaan bijvoeden dan of zo.
Shit he heb ik 3 kinderen weet ik t nog niet.
Als ik m wakker maak drinkt hij wel zn fles en slaapt zo weer door. HIj is zeker niet suf of zo en hij is al 7 kilo ondertussen vet genoeg maar ja dat lichaampje moet wel onderhouden worden zeg maar.
Misschien moet ik wel gaan bijvoeden dan of zo.
Shit he heb ik 3 kinderen weet ik t nog niet.
woensdag 3 juni 2009 om 22:54
Oefie, ik zou voorlopig gewoon nog een fles geven, zeker als hij daarna nog gewoon in slaap valt. Wanneer moet je weer naar het consultatiebureau? Ik zou zelf denk ik gewoon al slapende de fles erin gooien. Wij hebben Joeri tot ongeveer 8 maanden een avondvoeding gegeven en hij sliep ook gewoon door. Wat je zegt, David is eigenliijk pas 3 maanden. Je kunt het allicht proberen al slapende te doen en als je echt het idee hebt dat hij er geen behoefte meer aan heeft dan zou ik over een (klein) maandje de laatste voeding skippen...je hebt het al druk genoeg en kennelijk heeft hij het niet echt meer nodig...
*grmbl...weer geen kleur!*
*grmbl...weer geen kleur!*
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
woensdag 3 juni 2009 om 22:55
woensdag 3 juni 2009 om 22:58
woensdag 3 juni 2009 om 23:00
woensdag 3 juni 2009 om 23:01
woensdag 3 juni 2009 om 23:05
woensdag 3 juni 2009 om 23:17
Hoi,
De kraamvisite is weer naar huis. Gezellig hoor, m'n collega's kwamen langs.
Oef; ik heb het toen met onze kinderarts erover gehad, en hij zei dat de bloedsuikers dan teveel kunnen dalen, waardoor ze te diep gaan slapen (suf worden) en dan kan het zijn dat ze in coma raken.
Het komt niet vaak voor, maar goed ik zou het risico niet durven nemen eerlijk gezegd. Misschien de fles om 22.00 geven? Dan kun je evengoed op tijd naar bed.
Ik ga weer kolven,
tot morgen!
De kraamvisite is weer naar huis. Gezellig hoor, m'n collega's kwamen langs.
Oef; ik heb het toen met onze kinderarts erover gehad, en hij zei dat de bloedsuikers dan teveel kunnen dalen, waardoor ze te diep gaan slapen (suf worden) en dan kan het zijn dat ze in coma raken.
Het komt niet vaak voor, maar goed ik zou het risico niet durven nemen eerlijk gezegd. Misschien de fles om 22.00 geven? Dan kun je evengoed op tijd naar bed.
Ik ga weer kolven,
tot morgen!
donderdag 4 juni 2009 om 08:36
Pffff, nu ff reageren is er al niet meer bij hier zeg.
Mette; hooooooooooooiiiiii
Eerste nacht zonder P ging op zich wel heel goed maar Pepijn om 2 uur en 5.30 en Floortje tussendoor een keer. Op zich allemaal heel netjes maar was wel brak
. Verder komt Pepijn steeds om 4.30 uur trouwens. En Floortje vraagt tegenwoordig of ze mag slapen
Die is zo moe aan het einde van de dag haha. Maar zo droomt zo nu en dan........
Mette; hooooooooooooiiiiii
Eerste nacht zonder P ging op zich wel heel goed maar Pepijn om 2 uur en 5.30 en Floortje tussendoor een keer. Op zich allemaal heel netjes maar was wel brak
donderdag 4 juni 2009 om 09:15
Nou ik heb firefox, maar wordt er nog steeds regelmatig uitgegooid en kan nu ook weer geen kleurtjes enzo....
O, krijg een melding van een poepbroek, zo terug!
KM, succes met al het studeren!
Amber blijft het daar van onder stug piemel noemen, maar dat heeft ze van Justin!
Ik heb ondanks mijn werk toch een regelmatig rooster (is een luxe, tegenwoordig geven ze dat niet zo hard meer) heb 2 vaste avonddiensten van 14:45 tot 23:15, dan gaan ze dus 's middags naar het kdv en dan werk ik om het weekend en dan is H dus thuis ook als ik nachtdienst heb, want dat is altijd de vrijdag en zaterdag nacht.
Ach ben jij in iedergavl weer van die draagzak af!
Falcon, sterkte met al je alinia's uiteindelijk gaat het toch wat worden hoor!
A1mee, nog gefeliciteerd!
Gister met Amber ook weer de HEMA uitgevlucht met een enorme driftbui pff...ze wou babyschoenen, kreeg haar niet aan haar verstandgepeuterd dat ze die niet ging passen...en ze had ook net nieuwe schoenen, dus andere zaten er ook niet in...fout!
Nurse, lekker dat de nachten goed gaan, dat scheelt al zo veel!
Tinus, Ik zou hem inderdaad wel duidelijk maken dat het niet mag met die beestjes, maar om het nou dierenmishandeling te noemen...nou nee!
Gezellig dat je naar flodder gaat vandaag!
Mette, welkom terug!!
Pittig hoor dat Stef nog steeds zo veel huilt en niet lekker in z'n velletje zit...
Wat onwijs goed zeg van noof, dag en nacht drooog!! Dat poepen komt dan wel!
Oef, wat zei het cb? Ik zou in eerste instantie ook gaan voor nog een voeding, ook al is het heel verleidelijk om lekker je bed in te duiken natuurlijk!
Floddertje, lekker dat de eerste nacht mee viel, maar je zal het wel voelen ja als je 3x wakker bent geweest...
Ik heb gister 3x 6 minuten gelopen, ik heb tussendoor geen last meer van mijn heup, maar na het rennen voel ik het nog wel een beetje dus blijf nog maar even rustig aan doen, maar ben blij dat ik toch weer verder kan! Dan maar kleinere stapjes met opbouwen.
Ga de stofzuiger maar eens door het huis heen trekken!
O, krijg een melding van een poepbroek, zo terug!
KM, succes met al het studeren!
Amber blijft het daar van onder stug piemel noemen, maar dat heeft ze van Justin!
Ik heb ondanks mijn werk toch een regelmatig rooster (is een luxe, tegenwoordig geven ze dat niet zo hard meer) heb 2 vaste avonddiensten van 14:45 tot 23:15, dan gaan ze dus 's middags naar het kdv en dan werk ik om het weekend en dan is H dus thuis ook als ik nachtdienst heb, want dat is altijd de vrijdag en zaterdag nacht.
Ach ben jij in iedergavl weer van die draagzak af!
Falcon, sterkte met al je alinia's uiteindelijk gaat het toch wat worden hoor!
A1mee, nog gefeliciteerd!
Gister met Amber ook weer de HEMA uitgevlucht met een enorme driftbui pff...ze wou babyschoenen, kreeg haar niet aan haar verstandgepeuterd dat ze die niet ging passen...en ze had ook net nieuwe schoenen, dus andere zaten er ook niet in...fout!
Nurse, lekker dat de nachten goed gaan, dat scheelt al zo veel!
Tinus, Ik zou hem inderdaad wel duidelijk maken dat het niet mag met die beestjes, maar om het nou dierenmishandeling te noemen...nou nee!
Gezellig dat je naar flodder gaat vandaag!
Mette, welkom terug!!
Pittig hoor dat Stef nog steeds zo veel huilt en niet lekker in z'n velletje zit...
Wat onwijs goed zeg van noof, dag en nacht drooog!! Dat poepen komt dan wel!
Oef, wat zei het cb? Ik zou in eerste instantie ook gaan voor nog een voeding, ook al is het heel verleidelijk om lekker je bed in te duiken natuurlijk!
Floddertje, lekker dat de eerste nacht mee viel, maar je zal het wel voelen ja als je 3x wakker bent geweest...
Ik heb gister 3x 6 minuten gelopen, ik heb tussendoor geen last meer van mijn heup, maar na het rennen voel ik het nog wel een beetje dus blijf nog maar even rustig aan doen, maar ben blij dat ik toch weer verder kan! Dan maar kleinere stapjes met opbouwen.
Ga de stofzuiger maar eens door het huis heen trekken!
donderdag 4 juni 2009 om 12:22
Zoooo...net lekker hardgeopen, Meike en Joeri zitten allebei op het kinderdagverblijf nu. Hardlopen gaat op zich best lekker, alleen heb ik last van een "tik" in mijn knie dus wel een beetje opletten...
Oef
goed gegaan gister met wakker maken en weer te bed leggen?
Je zou inderdaad wat Mette zegt de laatste voeding om 22:00 uur kunnen geven, dan kan 1 van jullie lekker eerder naar bed!
Floddertje
Normaal gesproken komt Pepijn dus om 04:30 uur? Da's best netjes. Heb je vaste voedtijden? Meike kwam ook meestal rond die tijd, en toen ineens was het dus over met de nachtvoeding (gelukkig!) Ik ga nu ook proberen Meike in bed te leggen na de voeding van 19.00-20.00 uur, en dan even uit bed voor de late voeding... Wat we meestal doen is haar pas in bed leggen als we zelf naar bed gaan en dan ligt ze ervoor nog in haar wagen, maar meestal slaapt ze toch wel de hele avond al door...
Kan me voorstellen dat je wel brak bent na zo'n nacht, je bent toch 3 x wakker en volgens mij slaap je toch anders de 1e nacht alleen met de kids...
Wel gezellig dat Tinus met Manu langskomt vandaag!!!
Marloes
ik denk dat het gewoon aan het forum zelf ligt. Ik heb internet explorer en safari op de laptop. Gisteren had ik eerst met IE geen kleurtjes en later weer wel... meestal na F5 doet ie het wel weer...
Enneh, 3 x 6 minuten, netjes hoor! Ik zit nog op 1-1-2-2-3-3-3-3
Overmorgen les 5...
Ik heb wel gemerkt dat ik meer een ochtendrenster ben dan een avondrenster...
Straks een borrel van mijn werk, er gaan een aantal collega's weg. Officieel heb ik nog verlof, en hoef ik dinsdag pas op het werk te verschijnen, maar anders zie ik sommige collega's nooit meer dus ga ik wel even...
Misschien nog tot strakkies!!!
Oef
goed gegaan gister met wakker maken en weer te bed leggen?
Je zou inderdaad wat Mette zegt de laatste voeding om 22:00 uur kunnen geven, dan kan 1 van jullie lekker eerder naar bed!
Floddertje
Normaal gesproken komt Pepijn dus om 04:30 uur? Da's best netjes. Heb je vaste voedtijden? Meike kwam ook meestal rond die tijd, en toen ineens was het dus over met de nachtvoeding (gelukkig!) Ik ga nu ook proberen Meike in bed te leggen na de voeding van 19.00-20.00 uur, en dan even uit bed voor de late voeding... Wat we meestal doen is haar pas in bed leggen als we zelf naar bed gaan en dan ligt ze ervoor nog in haar wagen, maar meestal slaapt ze toch wel de hele avond al door...
Kan me voorstellen dat je wel brak bent na zo'n nacht, je bent toch 3 x wakker en volgens mij slaap je toch anders de 1e nacht alleen met de kids...
Wel gezellig dat Tinus met Manu langskomt vandaag!!!
Marloes
ik denk dat het gewoon aan het forum zelf ligt. Ik heb internet explorer en safari op de laptop. Gisteren had ik eerst met IE geen kleurtjes en later weer wel... meestal na F5 doet ie het wel weer...
Enneh, 3 x 6 minuten, netjes hoor! Ik zit nog op 1-1-2-2-3-3-3-3
Overmorgen les 5...
Ik heb wel gemerkt dat ik meer een ochtendrenster ben dan een avondrenster...
Straks een borrel van mijn werk, er gaan een aantal collega's weg. Officieel heb ik nog verlof, en hoef ik dinsdag pas op het werk te verschijnen, maar anders zie ik sommige collega's nooit meer dus ga ik wel even...
Misschien nog tot strakkies!!!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
donderdag 4 juni 2009 om 13:01
Zo ben weer thuis van Floddertje! Was erg gezellig. Pepijn is een liefie! Ik kwam binnen en kreeg meteen een baby in mijn armen en later kroop er ook nog een kat bij en een hond op mijn voeten, haha. Pepijntje viel al snel in slaap op schoot en Floortje ging na een tijdje ook maar even slapen. Manuel heeft zich uitstekend vermaakt met de enorme berg auto's.
Kadootjes vielen goed in de smaak (ja toch, Flodder??) en Floor ging meteen spelen met de krokodil en de trein.
Terugreis ging stukken sneller dan de heenreis (6 km file). Manu is met moeite wakker gebleven tot huis en kon direct door naar bed.
Kadootjes vielen goed in de smaak (ja toch, Flodder??) en Floor ging meteen spelen met de krokodil en de trein.
Terugreis ging stukken sneller dan de heenreis (6 km file). Manu is met moeite wakker gebleven tot huis en kon direct door naar bed.
donderdag 4 juni 2009 om 13:17
Heuj!
Hier weer een nacht doorgeslapen!
Na de voeding van 19:00-20:00 leggen we ons kereltje op bed en dan komt ie pas weer rond 5:00 en dan weer ergens tussen 7:00 en 8:00!!
Zou die 5:00 misschien kunnen opschuiven maar vind een late voeding helemaal ruk dus laat het maar zo.
(ben trouwens toch wakker door de wekker van M. )
Tinus:
Fijn dat het zo gezellig was geweest en dat de cadeautjes in de smaak vielen!!
Pepijn is idd een scheet ja
(trouwens, alledrie hoor! Ohja, en Flodder; vind dat je ook een leuke kerel hebt! )
Knor:
Goed bezig met je hardlopen!
Veel plezier op de borrel straks! enne, niet te zat he?
Marloes:
Fijn dat het hardlopen bij jou ook weer goed gaat!
Flauw dat je de schoentjes niet gekocht hebt zeg...
Neehoor, zo te lezen we hebben momenteel allemaal wel eens een peuter die niet links of rechts wilt...
Schept een band he? Hahaa!
Flodder:
Opzich wel netjes ja maar alles bij elkaar ben je toch wel veel/vaak wakker...
Hoe gaat het nu na een voeding 's nachts? Gaat ie beter slapen daarna?
Oh...
Hmmm...
Nu heb ik hier boven geschreven dat ik zo happy ben dat A. zo goed slaapt en dat ik de late voeding zo ruk vind, lees ik terug wat er gisterenavond hier allemaal is geschreven....
*krabt op dr hoofd*
Onze knul is nu 5720 gram (laatste keer wegen) en 9 wkn... Zal het CB ook maar eens bellen, kijken wat die zeggen.
(ik neig namelijk zelf naar laten liggen....)
Kuss!!
Hier weer een nacht doorgeslapen!
Na de voeding van 19:00-20:00 leggen we ons kereltje op bed en dan komt ie pas weer rond 5:00 en dan weer ergens tussen 7:00 en 8:00!!
Zou die 5:00 misschien kunnen opschuiven maar vind een late voeding helemaal ruk dus laat het maar zo.
(ben trouwens toch wakker door de wekker van M. )
Tinus:
Fijn dat het zo gezellig was geweest en dat de cadeautjes in de smaak vielen!!
Pepijn is idd een scheet ja
(trouwens, alledrie hoor! Ohja, en Flodder; vind dat je ook een leuke kerel hebt! )
Knor:
Goed bezig met je hardlopen!
Veel plezier op de borrel straks! enne, niet te zat he?
Marloes:
Fijn dat het hardlopen bij jou ook weer goed gaat!
Flauw dat je de schoentjes niet gekocht hebt zeg...
Neehoor, zo te lezen we hebben momenteel allemaal wel eens een peuter die niet links of rechts wilt...
Schept een band he? Hahaa!
Flodder:
Opzich wel netjes ja maar alles bij elkaar ben je toch wel veel/vaak wakker...
Hoe gaat het nu na een voeding 's nachts? Gaat ie beter slapen daarna?
Oh...
Hmmm...
Nu heb ik hier boven geschreven dat ik zo happy ben dat A. zo goed slaapt en dat ik de late voeding zo ruk vind, lees ik terug wat er gisterenavond hier allemaal is geschreven....
*krabt op dr hoofd*
Onze knul is nu 5720 gram (laatste keer wegen) en 9 wkn... Zal het CB ook maar eens bellen, kijken wat die zeggen.
(ik neig namelijk zelf naar laten liggen....)
Kuss!!
anoniem_6181 wijzigde dit bericht op 04-06-2009 13:20
Reden: gewicht A. verkeerd
Reden: gewicht A. verkeerd
% gewijzigd
donderdag 4 juni 2009 om 13:37
Meiden; heeeeeeel erg bedankt !!! Heel erg leuk en alles mijn smaak !!!! Helemaal leuk. En idd Floortje haar smaak
Dank jullie wel. Ik begreep dat jullie op HM al foto's hebben gezien. Zal alleen idd ff een leuke foto van Tinus neerknallen als ik tijd heb vanavond op hm.
Verder heeft Tinus het precies goed samengevat. Ik vond het gezellig ondanks dwarse Floortje. Ik heb haar na een uurtje maar wakker gemaakt en hoop dat ze vanavond niet te lang gaat spoken.
Hahaha Nurse; Floortje is helemaal trots op haar briefje !! Mijn kaart, mijn kaart
Popje heeft geen koud kontje meer 
Lekker die nacht !! Gaat goed zo !!
P vond het zelf ook wel gezellig. Hij is niet zo wild op dit soort bezoekjes als hij niemand kent maar het klikte geloof ik wel.
Oef; ik neig ook naar laten liggen maar ben 1 van de weinige geloof ik
Ik ga ff stemmen en dan Timo van school halen. Hoop dat ik vanavond nog ff tijd heb.
Verder heeft Tinus het precies goed samengevat. Ik vond het gezellig ondanks dwarse Floortje. Ik heb haar na een uurtje maar wakker gemaakt en hoop dat ze vanavond niet te lang gaat spoken.
Hahaha Nurse; Floortje is helemaal trots op haar briefje !! Mijn kaart, mijn kaart
Lekker die nacht !! Gaat goed zo !!
P vond het zelf ook wel gezellig. Hij is niet zo wild op dit soort bezoekjes als hij niemand kent maar het klikte geloof ik wel.
Oef; ik neig ook naar laten liggen maar ben 1 van de weinige geloof ik
Ik ga ff stemmen en dan Timo van school halen. Hoop dat ik vanavond nog ff tijd heb.
donderdag 4 juni 2009 om 13:45
Hahaha! Oohh, dan vind ik het wel jammer dat ik geen echte kaart heb gekocht... bedoel, als ze al zo blij is met een briefje
Kon me herinneren van P. dat ie idd niet dol is op zulke bezoekjes (geen destijds over mannen wel of niet mee naar de meeting)
Fijn dat alle dingetjes zo in de smaak vielen! Toppie!
Heb net gebeld met het CB, zij zei dat het advies achterhaald is, er is zelfs onderzoek naar gedaan en het kan niet bewezen worden; dat van die bloedsuikers.
(pasgeborenen en prematuren geldt wellicht een ander advies)
A. mag ik iig laten liggen met zijn leeftijd en gewicht, mag dus echt op vezoek voeden zeg maar.
Oh, maar nu heeft ie honger zo te horen.
Kuss!
Kon me herinneren van P. dat ie idd niet dol is op zulke bezoekjes (geen destijds over mannen wel of niet mee naar de meeting)
Fijn dat alle dingetjes zo in de smaak vielen! Toppie!
Heb net gebeld met het CB, zij zei dat het advies achterhaald is, er is zelfs onderzoek naar gedaan en het kan niet bewezen worden; dat van die bloedsuikers.
(pasgeborenen en prematuren geldt wellicht een ander advies)
A. mag ik iig laten liggen met zijn leeftijd en gewicht, mag dus echt op vezoek voeden zeg maar.
Oh, maar nu heeft ie honger zo te horen.
Kuss!
donderdag 4 juni 2009 om 21:30
heerlijk he, die dwarse peuters. vanmorgen mocht casper z'n duplo tractor (die uit verschillende blokjes bestaat) niet meenemen, dus hij kwam stuiterend het KDV binnen. Even overleg met de leidster.. ze vroegen wat ik zou doen.. lekker laten stuiteren... ja, dat deden zij eigenlijk ook, maar ze hadden laatst zoiets van, tja, het ziet er misschien wat onproffesioneel uit, om een kind zo te laten huilen (voor de langslopende mensen), maar vanuit pedagogisch oogpunt wilden ze het wil zo doen.. Ik was het er helemaal mee eens. Hij kan echt heerlijk stuiteren...
marloes, ik vroeg me net af hoe het met je ging met het hardlopen. goed joh... en voor jou ook knor.. ik loop nu tot 7 min (en volgende week tot 8 min... - nog 3 weken en het zit erop...)
KM, wat lief dat je voor me opkwam.. ach. ik weet wie er zeurt.. tja, ik laat het er maar bij. er worden zaken uit verband getrokken en ik ga me er niet meer toe verlagen.. ik heb er wel een nieuw vak door gekregen, ik ben aura en reiki arts geworden, leuk he???
groetjes
marloes, ik vroeg me net af hoe het met je ging met het hardlopen. goed joh... en voor jou ook knor.. ik loop nu tot 7 min (en volgende week tot 8 min... - nog 3 weken en het zit erop...)
KM, wat lief dat je voor me opkwam.. ach. ik weet wie er zeurt.. tja, ik laat het er maar bij. er worden zaken uit verband getrokken en ik ga me er niet meer toe verlagen.. ik heb er wel een nieuw vak door gekregen, ik ben aura en reiki arts geworden, leuk he???
groetjes
donderdag 4 juni 2009 om 21:43
Haha Sannie hier net zo hoor, op de creche. Aims kan er ook wat van (Leah is ons braverikje). Aimee wordt gewoon zonder pardon even op de mat gelegd en dan genegeerd op de creche, dan is het zo over, dat gemekker.
Au au ik heb een zere enkel.
Ben vanmiddag heel oncharmant gevallen, verzwikte mijn enkel en viel op mijn andere knie - op straat. Had een rokje aan en mijn knie heeft nu zo'n grote schaafplek, dat Leah er een beetje jaloers op was. Maar omdat die knie zo'n pijn deed vanmiddag, lette ik niet zo op die enkel en inmiddels is de knie wel oke, maar de enkel is helemaal dik en blauw aan het worden. Heb er nu flink arnica op gesmeerd, maar ja, het gebeurde al acht uur geleden, dus weet niet of het nog veel zin heeft. Als het vannacht niet verbetert, kan ik niet eens naar mijn werk rijden morgen. F*ckeduck.
Floddertje, leuk dat het allemaal zo in de smaak gevallen is, ik vond het er ook erg leuk uitzien allemaal op de foto's!
Jemig wat zijn jullie allemaal goed, met jullie hardlopen zeg. Ik ben zo lui als wat, doe helemaal niets en eet te veel. Oh en maar klagen dat ik te dik ben uiteraard...
Au au ik heb een zere enkel.
Ben vanmiddag heel oncharmant gevallen, verzwikte mijn enkel en viel op mijn andere knie - op straat. Had een rokje aan en mijn knie heeft nu zo'n grote schaafplek, dat Leah er een beetje jaloers op was. Maar omdat die knie zo'n pijn deed vanmiddag, lette ik niet zo op die enkel en inmiddels is de knie wel oke, maar de enkel is helemaal dik en blauw aan het worden. Heb er nu flink arnica op gesmeerd, maar ja, het gebeurde al acht uur geleden, dus weet niet of het nog veel zin heeft. Als het vannacht niet verbetert, kan ik niet eens naar mijn werk rijden morgen. F*ckeduck.
Floddertje, leuk dat het allemaal zo in de smaak gevallen is, ik vond het er ook erg leuk uitzien allemaal op de foto's!
Jemig wat zijn jullie allemaal goed, met jullie hardlopen zeg. Ik ben zo lui als wat, doe helemaal niets en eet te veel. Oh en maar klagen dat ik te dik ben uiteraard...