Twee liefdes..... deel 2

18-03-2009 21:36 1610 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat in het vorige topic (twee liefdes ..... nieuw topic) voor een aantal forummers de laatste reacties niet te lezen waren, maar een nieuwe.neergezet.
.
Tjonge jonge,wat gaan we tegenwoordig tekeer op dit forum,maar ik moet zeggen,het blijft allemaal netjes.

Iedereen heeft zijn ding en spreekt dat ook uit,volgens mij gaan we er niet uitkomen,vandaag niet en morgen ook niet.

Maar net als vrouwtje snak ik er weer naar om even mijn ei hier kwijt te kunnen maar dat schijnt niet meer te kunnen zonder al het commentaar wat dan over me heen zal vallen.

Misschien de volgende keer als het hier weer wat rustiger is!

Meiden die de discussies aangaan,ik wens jullie veel sterkte,jullie doen het hartstikke goed!!!
heerlijk om te lezen hoe iets wat gewoon ontzettend krom is (waarschijnlijk in de ogen van bepaalde partners want wij zijn niet eens een partij), niet eens maatschappelijk bepaald of iets wat wettelijk afgedwingen wordt, steeds weer door een aantal mensen tegen beter weten in mensen goedgepraat wordt.

Je hoeft je niet eens te verdedigen naar PJ Balkendende of kornuiten, niet eens naar een andere maatschappelijke vertegenwoordiging zoals bv een rechter.

Puur en alleen in gesprek gaan, een eenvoudige vorm van communicatie, met niemand anders dan je partner die je eigenlijk aardig zou moeten kennen en waarbij je zelfs enige voorspelbaarheid in zou mogen calculeren welke je in je verhaal mee zou kunnen nemen om er op zijn paasbest mogelijk uit te komen.De partner van wie je zegt te houden, simpel communiceren over veranderde inzichten tov van de start. Wat is er gemakkelijker ......

2 liefdes, hou daar nu eens over op want je wil gewoon met beiden SEX, oeps de LIEFDE bedrijven klinkt al wat begrijpelijker, wat een verbreking is van de eerdere uitgesproken of onuitgesproken afspraken over hoe ver bepaalde intimiteiten exclusief bij elkaar horen en niet gedeeld worden bij of met anderen.
Maar net als vrouwtje snak ik er weer naar om even mijn ei hier kwijt te kunnen maar dat schijnt niet meer te kunnen zonder al het commentaar wat dan over me heen zal vallen.

voel je je soms schuldig dan dat je dat niet durft? enige tegenwind misschien iets te veel om ook voor je eigen zelf nog geloofwaardig over te komen als je smorgens je zelf in de spiegel aan kijkt?

Als je een NR 2 er stiekum naast hebt, die ook nog eens de liefde van je leven is, dan zou je daar toch alles bij kwijt moten kunnen....Een nr 2 die nog minder voor stelt dan een gewone vriend of vriendin want daar kun je normaliter gewoon je ei kwijt.
---
Ik snap wel dat ze graag hier haar ei kwijt zou willen zonder het commentaar van jou en consorten. Eerst zaten hier alleen meiden met een tweede liefde, die hier steun bij elkaar vonden.

lieve schat het zal me een rotzorg zijn hoe jij mensen die in jou geloven en van jou houden behandeld. Als ik met alleen maar gelijkgezinden elkaar op wil naaien en dingen goed wil praten omdat een paar anderen het zelfde flikken dan zou ik mooi een msn topic of zo openen met bepaalde criteria waaraan deelnemers moeten voldoen. Schrijven op een openbaar forum zou ik dan laten als het niet goed zou zijn om toch ook opmerkingen te lezen die mijn geweten toch nog ergens raken.
Ergens mis ik iets, je hebt een nr 1 die thuis het vlees snijd en een nr 2 die je andere behoeften in vult. Daarnaast wil je dit ook nog eens allemaal delen met gelijkgezinden. Dan ben je volgens mij toch onderhand een aardige aandachtsfreak geworden en moet je eens gaan schoffelen in je verre verleden hoe dit zo ver is kunnen komen
---
---
verwacht alleen niet dat jouw mening er toe doet bij mij.

heb ik uitgesproken dat mijn mening er toe doet, dat zulks een vereiste is voor mij? Ik geef hem gewoon omdat ik dat recht heb op een openbaar forum en dan alleen maar als IK daar zin in heb, of iemand er iets mee doet zal me net zo goed een rotzorg zijn.
---
semiintelligente dame, lees eens hoe bv knipoogje reageert op mensen die haar gedrag en bedrigen van hier ook flink aanpakken terwijl ze haar niet eens persoonlijk kennen. Van mij, en van waarschijnlijk meerdere opposanten van bedrog hier, zal ze puur alleen al daarom toch nog een hoop respect krijgen.
Zijn we het er in ieder geval over eens dat het ons allebei een rotzorg zal zijn wat jouw mening is.

nr 2 zeker al dagen geen smsje gestuurd vanaf het thuistoilet, ik weet het, dan ga je inderdaad terecht heftig twijfelen
[quot

Knipoogje, Kneel, Bosz,Ynke en de anderen;

HOE GAAT HET MET JULLIE EN JE NO.2?

Nog wat leuks gedaan/meegemaakt?

Bewust of onbewust: iedereen is zich hier aan het verdedigen en niemand verteld meer over de ontmoetingen.

Kom op met die verhalen :-)

(Tammy, lees je ook nog mee??? ben erg benieuwd hoe het met je gaat)[/quote]

Ik zie mijn nr 2 niet vaak, wel regelmatig contact via sms, telefoon.

We zijn supervoorzichtig en kunnen het zo ook goed volhouden

Als we elkaar zien is het altijd weer superzalig.

We zijn gek op elkaar, houden van elkaar en weten dit van elkaar en daar komt ( voorlopig) niets of niemand tussen.

Het gevoel wat ik krijg als ik alleen al zijn stem hoor!!!

Iedereen met een nr 2 liefde zal dit herkennen!
Ik zie mijn nr 2 heel regelmatig, nu ruim twee jaar. Het heftige gevoel komt en gaat in golven, bij ons allebei

en het fijne is dat dat min of meer gelijk opgaat. Dus soms zijn we een periode 'gewoon' vrienden en dan weer is het sturm und drang.

Hoewel, nu we weten wat we voor elkaar voelen en het duidelijk is dat dat niet meer zomaar over gaat, is eigenlijk het nooit meer 'gewoon', maar soms is het makkelijker wat meer afstand te nemen. (of nodig: het is soms toch verwarrend en geeft onrust in de rest van je leven. en die rest gaat voor.)

Soms kunnen we dat wat we voelen onderstrepen door elkaar vast te houden, soms met een zoen en er is een keer meer van gekomen. Maar meestal kan dat helemaal niet en is het toch ook goed. Een blik, een grap en aandacht voor elkaar. Begrijpen wat de ander bedoelt. Aanvoelen hoe het met de ander gaat. Net op het goede moment iets doen of zeggen en vooral weten dat je elkaar liefhebt. Zo werkt het bij ons. En daar dank ik de goden op mijn blote knietjes voor!
Tulin, dat herken ik helemaal. Wij zitten op dit moment in een erg rustig vaarwater en ik hoop dat dat nog lang zo blijft. De afstand valt me steeds minder zwaar. Kort geleden hebben we elkaar weer gezien. Het was erg leuk en erg vertrouwd. Er is verder niets gebeurd, zoals er wel vaker niets gebeurt tussen ons.

Ik vind het wel goed zo. Tot de boel weer een keer oplaait misschien. Maar voorlopig verzet ik me daar tegen. Ik ben vooral heel blij dat de onrust weg is.
Sorry dubbel
Drie dubbel
Hallo allemaal, ik kon het niet laten, mijn gevoelens met velen hier gedeeld.

Voor mij was het hebben van een nr 2 een zware innerlijke strijd, maar hoezeer ik ook respecteer hoe anderen er over oordelen, ik heb van de ervaring heel veel van geleerd!

Liefde is niet te 'leiden', het is denk ik 'lijden' voor alle partijen.

Ik heb mijn man bedrogen, ja, daar heb ik spijt van, daar heeft hij niet voor gekozen, en dat heeft hij zeker niet verdiend.

Maar soms gebeuren er dingen, waarbij je gevoel even helemaal door elkaar wordt geschud.

Je maakt een keuze, een keuze puur voor jezelf.

Volgens mij heeft ieder mens een egoistische kant, alleen komt dat bij iedereen op een verschillende manier, op een verschillend moment boven.

Ik vond mezelf altijd een eerlijk en oprecht mens, totdat ik verliefd werd.....

Hoe raar kan het leven lopen.

Twee Liefdes

Al jaren aanwezig,

zelfs jaren ontkent.

Niets hield het nog tegen,

uiteindelijk wederzijds erkent.

Een storm van gevoelens,

van hoogte tot dieptepunt.

Nooit van mezelf geweten,

dat ik dit had gekund.

Ja, het was een keuze.

Weloverwogen, misschien?

Maar niemand, die op dat moment

de consequenties wil overzien.

Het gevoel overheerst,

liefde is medogenloos.

Buitenstaanders....,vast goed bedoeld!

Oordeel en wees boos.

Maar soms loopt het leven anders, een wending,

voor veel partijen pijn.

Maar soms heeft iets..,dat heet liefde,

toch zo moeten zijn.
"Als het kalf verdronken is, is de koe verdrietig"

Stilletjes zat je in gedachten,

Toen kwam er wat uit,

"mag ik je wat vragen?",

"Natuurlijk schat, je kunt het wagen",

"Houden van meer mensen mag ik dat doen?",

"Graag lieverd, daarom houd ik ook van jou, kom hier krijg je een zoen",

"Gelukkig dan kan ik het nu beter vertellen",

"Ik hoopte al dat je hier over niet zou gaan rellen",

"Houden van betekend ook delen van intieme zaken",

"Onuitgesproken dingen waarmee je je partner wel eens zou kunnen raken",

"Kom op doe niet zo wazig, laat komen die hap","

"Je lijkt net Henkie die lult ook vaak zo slap",

"Het gaat ook om Henkie en ons houden van",

"Wij delen al jaren stiekum een hoop intimiteiten, nu weet je het mijn liefste man",

"Jij noemt dit dan ook houden van meer mensen en dat moet kunnen en kan?",

"Lieverd nu je het zo brengt maak ik daar direct een klein probleempje van",

"We hebben ooit wat zaken onuitgesproken maar wel samen bepaald",

"Nooit heb je bij mij aangegeven dat je hier eerder van hebt gebaald",

"Wij noemden dat onze relatie gebaseerd op wederzijds vertrouwen",

"Vanuit dat gezamenlijke konden wij in lief en leed steeds weer op elkaar bouwen",

"Je torpedeert nu eenzijdig het fundament onder ons liefdesgebouw",

"Wat verwacht je nu nog van mij na jaren ontrouw?",

"Vergeven, vergeten, begrip en inlevingsvermogen hebben een grens",

"Voel mij compleet bedonderd en door jouw volledig verraden",

"Je raakt mij in mijn ziel, de kern van mij als mens",

"Ik trek mij nu terug, ga mij eens danig beraden",

"Niets zal meer worden zoals het eerder ooit was"

" Dat staat voor mij nu al vast",

"Maar om onze relatie te redden kies ik nu voor jou",

"Jij hebt niets meer te kiezen mijn lieve vrouw".

"Stop maar met huilen want na jaren bedrog nu plotsklaps traantjes en spijt",

"Zo werkt dat echt niet bij mij beste meid".
Ikkezelf, man je bent een dichter!

Dames, vertellen jullie nou wel eens aan een vriendin, buurvrouw, collega of je moeder dat jullie een nr.2 hebben waar bij de meesten van jullie je man niks van afweet? Hoe reageren die mensen? Vinden jullie hen ook allemaal moraalridders en bemoeiallen?

Knipoogje, vanwaar die ijver om je te verdedigen? Niemand heeft gezegd dat jij financieel afhankelijk zou zijn. Je bent een grote meid, ik neem aan dat jij je eigen broek of rokje op kunt houden. Maar weet je, dat is het belangrijkste niet. Mijn man en ik kunnen onszelf allebei uitstekend bedruipen maar het emotionele gemis en het verdriet waren er niet minder om.

Helaas is het merendeel van de vrouwen nog steeds niet in staat zichzelf financieel te onderhouden. Saillant detail is dat bij scheiding wegens ontwrichting van het huwelijk, waaronder overspel wordt verstaan, de onderhoudsverplichting van de meest verdienende partner kan verminderen of komen te vervallen.
Hoi Doriane, volgens mij was dat vroeger zo, maar nu niet meer. De onderhoudsplicht komt te vervallen als de partner die onderhouden wordt weer een andere man heeft. In de praktijk als zij of hij gaat samenwonen. De schuldvraag geldt meen ik nog wel in België, maar hier al lang niet meer.

Verder weten de meeste van mijn vriendinnen wel hoe het zat. Die vonden dat wel prima. Ook als ze zelf strikt monogaam waren. En het zijn toch geen dames die hun mond houden als ze iets vinden. Ook niet als hun mening afwijkt van de mijne.

Financieel kan ik mezelf volledig bedruipen. Daar heb ik geen man voor nodig. Ik zou zelfs mijn huis niet uit hoeven.
Maar nogmaals, ik heb makkelijk praten.
.
Tulin, je had je gevoelens voor nummer 2 niet mooier kunnen omschrijven. Ik voel het precies op dezelfde manier. Het is maar goed dat het niet elke dag zo heftig is want anders zou ik me nergens meer op kunnen concentreren. Hoewel het soms niet gemakkelijk is, is het de moeite waard om van 2 mannen te houden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven