Wat moet ik doen.

26-09-2021 20:10 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal
verliefdopiemand wijzigde dit bericht op 09-04-2022 12:10
Reden: Privacy
96.70% gewijzigd
Doreia* schreef:
29-09-2021 11:57
Mannen of vrouwen, maakt niet uit.
Als je niet een veilig gevoel bij een persóón hebt, dan is het beter dat te beëindigen. Meestal heeft je onderbuik gelijk.

Ja dat denk ik wel maar ik ben dan iemand die moeite heeft met loslaten ook al werkt iets niet.
verliefdopiemand schreef:
29-09-2021 14:52
Ik snap je punt maar ik drink echt niet vaak. Wel om dingen te vergeten idd maar omdat het niet vaak is zie ik het niet als probleem.
Oké, gelukkig is het niet vaak dan... Maar hou het in de gaten :rose:
Jufjoke schreef:
26-09-2021 20:38
Erg hoog dramagehalte allemaal hoor. Jij bent zelf meteen zo van slag dat je een hele fles wijn naar binnen klokt en zij wil elk uur contact en vijf keer per dag bellen??!! Ik trek het al bijna niet om het alleen maar te lézen, mijn hemel zeg.
Dit inderdaad, pfff..
stoepkrijt schreef:
29-09-2021 15:02
Oké, gelukkig is het niet vaak dan... Maar hou het in de gaten :rose:

Doe ik, bedankt voor de fijne reactie 😉
Ladida1981 schreef:
01-10-2021 13:26
Dit inderdaad, pfff..
Nuttige bijdrage! Bedankt!
Ik denk dat je vooral moet uitkijken dat het geen coping strategie gaat worden. Alcoholisme komt namelijk meestal niet door gezellig een drankje maar door te drinken om dingen te vergeten.

En nu heb je geen alcohol probleem maar wat als er een echt naar life event gebeurd? Iemand die dichtbij staat overlijden plotseling oid. Hou dan deze berichten goed in je hoofd.

T is overigens geen veroordeling. Ik heb met mijn adhd hoofd vele verslavingen moeten verslaan in mijn leven en nog als er iets is wil ik heel graag iets nemen om even alles te vergeten (dat kan alles zijn van alcohol tot drugs tot sex tot troosteten oid). Inmiddels heb ik heel goed geleerd dat niet te doen en gelukkig kwam ik er altijd achter voor een verslaving uit de hand liep en ben ik blijkbaar vrij goed in afkicken want het lukte me altijd zodra ik het besef had. Maar dat kwam mede door dit soort berichten van mensen die me dan waarschuwden. Vandaar ook mijn beticht aan jou.
abracadabra wijzigde dit bericht op 01-10-2021 17:19
Reden: .
0.79% gewijzigd
abracadabra schreef:
01-10-2021 17:17
Ik denk dat je vooral moet uitkijken dat het geen coping strategie gaat worden. Alcoholisme komt namelijk meestal niet door gezellig een drankje maar door te drinken om dingen te vergeten.

En nu heb je geen alcohol probleem maar wat als er een echt naar life event gebeurd? Iemand die dichtbij staat overlijden plotseling oid. Hou dan deze berichten goed in je hoofd.

T is overigens geen veroordeling. Ik heb met mijn adhd hoofd vele verslavingen moeten verslaan in mijn leven en nog als er iets is wil ik heel graag iets nemen om even alles te vergeten (dat kan alles zijn van alcohol tot drugs tot sex tot troosteten oid). Inmiddels heb ik heel goed geleerd dat niet te doen en gelukkig kwam ik er altijd achter voor een verslaving uit de hand liep en ben ik blijkbaar vrij goed in afkicken want het lukte me altijd zodra ik het besef had. Maar dat kwam mede door dit soort berichten van mensen die me dan waarschuwden. Vandaar ook mijn beticht aan jou.

Bedankt voor de waarschuwing en helaas ook herkenbaar. Heb zelf ook add. En ik gebruik naast alcohol ook dingen kopen, roken, seks als coping strategie. Zelfs deze relatie is een soort van verslaving.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven