date steelt deurbel

02-10-2021 22:52 105 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames hier,

even een checkup of ik niet gek of te radicaal ben. Gisteravond liep ik met mijn date door de stad (net 2 dates gehad) en we liepen langs een huis dat hier een beetje in een achterstandswijk staat maar zelf wel mooi en statig is. Het huis is wel wat aan het verpauperen en het is onduidelijk of er momenteel iemand woont of niet.

In ieder geval zei ik dat ik dit huis toen het in goede staat was altijd enorm mooi vond, met name de deurbel (een antieke, handgemaakte "ouderwetse" bel). Voordat ik het wist liep mijn date het erf op, was een tijd bezig bij het huis en kwam terug met die deurbel in zijn handen. Blijkbaar had hij deze er dus afgetrokken. Met grof geweld, want het ijzer was gebroken op bepaalde plekken. Ik voelde me zo ontzettend ongemakkelijk en afgeknapt dat ik daar meteen afscheid van hem genomen heb en gezegd dat ik hier niet op zit te wachten, dat ik het kinderachtig en randje crimineel vind. Hij was nogal verbijsterd, appte toen ik thuis was of ik dit echt meende en zei dat het slechts een geintje was. Voor mij gaat dit echter te ver, helemaal omdat niet duidelijk is of er iemand woont of niet. Hoe zouden jullie reageren?
Kan je eventueel een print-outje van dit topic nog doorsturen naar dit stuk geflipperdeflapte wacko?
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
hagelslagjes schreef:
02-10-2021 23:01
Alarmbel :biggrin:
:HA:
GroenTuintje schreef:
02-10-2021 23:11
Ik zou in ieder geval uitkijken met wat je zegt tegen hem, in een willekeurige winkel oid :mrgreen:

Die schoenen hè, in die etalage. Zo mooi, maar ik kan ze niet betalen.
Altea schreef:
02-10-2021 23:03
Als dit een geintje is voor hem, dan wil je hem niet serieus meemaken.
Dit is DE opmerking van de dag! Precies.
Wauw, maar goed dat je hem meteen aan de kant hebt gezet. Wat een koekwaus.

Hoe ziet een mooie deurbel er eigenlijk uit?
Lach hard, duik diep, kom terug..
Wat een imbeciel.
Am Yisrael Chai!
mammezel schreef:
02-10-2021 23:07
Vroeg me af: heb ik dit nu niet eerder gelezen, maar toen schoot me te binnen wat hier op het forum eens heeft gestaan.

Vrouw had ook date met man en ze kwamen langs een huis waarvan ze ook niet wisten of er eigenlijk nog wel iemand woonde. Er stond dat op de vensterbank (binnen of buiten, dat ben ik kwijt) ook iets (en zelfs wat het was, herinner ik me ook niet meer) waarvan in het passeren die TO tegen haar date zegde dat ze dat mooi vond. Die date is toen 's anderendaags bij die TO aangekomen met dat bepaald mooie ding. En heeft het aan haar gegeven. Zij voelde zich daar ook megaslecht bij en vanaf dat ogenblik was date, ex-date.
Het zal wel binnen in dat huis gestaan hebben, want anders had die TO dat buiten wel terug op de vensterbank kunnen gaan zetten.

Dus TO, ofwel is dat dezelfde date die jij aan de hand had, ofwel zijn er meerdere mannen die denken zo een ideaal beeld van zichzelf te scheppen.

Ik zou die bel terug aan de deur gaan leggen zonder verdere actie. Dan hebben ze tenminste de bel nog terug en moeten ze ze enkel opnieuw monteren.
Oh ja! Was dat niet een beeldje op de veranda of zo?

Goede suggestie ook om het terug te brengen. Misschien met een briefje erbij.Aanbellen lijkt me dan weer net een stap te ver aangezien TO niet de schuldige was.
Waar is de bel nu?
Hij dacht zeker dat het heel romantisch was. En dat jullie later op jullie oude dag die bel nog op de schoorsteenmantel zouden hebben staan als aandenken.
viamia schreef:
02-10-2021 23:18

Goede suggestie ook om het terug te brengen. Misschien met een briefje erbij.Aanbellen lijkt me dan weer net een stap te ver aangezien TO niet de schuldige was.
Aanbellen? Hoe dan?
Altea schreef:
02-10-2021 23:19
Aanbellen? Hoe dan?
:HA: hahahaha jij bent scherper dan ik, zo laat op deze avond
Altea schreef:
Aanbellen? Hoe dan?

:lol:
Ik zou me verder trouwens niet verantwoordelijk voelen om die bel terug te brengen. Ik neem aan dat TO die bel niet heeft. Dat mag meneer zelf maar regelen.
Wahahaha aanbellen lijkt me een stapje te ver 😎 wat een humor.

You can ring my bell……, oehoeee….. you can ring my bell
RikM schreef:
02-10-2021 23:13
Die schoenen hè, in die etalage. Zo mooi, maar ik kan ze niet betalen.
Zou die misschien voor goochelaar leren :lol: die zijn ook zo snel in dingen ontfutselen
Voor iedereen een groene tuin
:rofl: ik zie het al voor me.
Ik zou precies het zelfde hebben gedaan en direct afscheid hebben genomen.
Blijf in jezelf geloven !
hagelslagjes schreef:
02-10-2021 23:01
Alarmbel :biggrin:
😂
Altea schreef:
Aanbellen? Hoe dan?
:rofl:
Haha, wat jammer als ie verder wel leuk was, maar ja, kan natuurlijk echt niet zoiets.
Ik heb ooit tegen een date in t restaurant gezegd waar we aten dat ik de wijnglazen er zo mooi vond.

Hij bracht me naar huis, haalt ie bij mn voordeur opeens zo’n wijnglas onder zn jasje vandaan. Echt heeeeeel ongemakkelijk vond ik dat ook, had ie gewoon meegenomen dus. De brutaliteit! Onaantrekkelijk vond ik t.. dus idd, next.
nina210 schreef:
02-10-2021 23:51
Ik heb ooit tegen een date in t restaurant gezegd waar we aten dat ik de wijnglazen er zo mooi vond.

Hij bracht me naar huis, haalt ie bij mn voordeur opeens zo’n wijnglas onder zn jasje vandaan. Echt heeeeeel ongemakkelijk vond ik dat ook, had ie gewoon meegenomen dus. De brutaliteit! Onaantrekkelijk vond ik t.. dus idd, next.
Wat ben je trouwens met 1 wijnglas?

Dan had hij er beter ineens 2 gestolen.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
nina210 schreef:
02-10-2021 23:51

Wat zijn die mannen toch stom die dit flikken. Ipv dat ze gewoon dezelfde kopen en die geven aan hun date, dan maak je pas echt indruk :nope:
Voor iedereen een groene tuin
Haha, ik vind het best grappig. Hij doet in ieder geval moeite voor je en doet zijn best voor een kado wat je écht mooi vindt 😉

https://youtu.be/IlcMRq3gb1s
Wanna grow up to be
Be a debaser
Ik heb een dejavu met een ander topic met een date die een ornament bij een huis jatte.
Of zoiets.

Zou het dezelfde kerel zijn?
katatondemonaeaytoy wijzigde dit bericht op 03-10-2021 00:18
0.78% gewijzigd
viamia schreef:
02-10-2021 23:18

Aanbellen kan natuurlijk ook niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven