Entertainment alle pijlers

Roddelen jullie nog steeds mee? Deel 6 van A2 drama allee!

18-09-2021 21:46 2977 berichten
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar is dit topic ooit begonnen, maar zij is op vakantie en we moeten naar een nieuw topic omdat deel 5 over de 3000 is gegaan.

Alle eer komt Yildizlar ten goede maar we moeten het overnemen, zeker omdat er zoveel gaande is.
Yil, ik hoop dat je dit okee vindt.

Ik heb dus het topic geopend, maar als Yil dit ook opent, mag haar topic prevaleren.

Nu nog even een prikkelend plaatje plakken.
Plaatje wil niet, ik doe mijn best....

Afbeelding
koreana wijzigde dit bericht op 18-09-2021 21:50
14.44% gewijzigd
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Sjaantje37 schreef:
06-10-2021 20:04
klinkt misschien heel raar wat ik nu ga schrijven maar ik hoop wel dat Andre rust vindt en alles weer op een rijtje krijgt, lekker gaat samenwonen met Sarah. Een goede relatie kan onderhouden met de moeder van zijn kind en zijn zoontje natuurlijk. Dat hij en Rox de weg weer terugvinden naar elkaar en dat ze Rachel een enkeltje andere planeet geven.

Want deze vrouw is zo in en in slecht dat ze zelfs haar eigen kinderen verneukt heeft voor roem en geld vooral geld.
Dat ben ik ook met je eens. Daarom schrok ik in eerste instantie zo van dat ene bericht uit het ziekenhuis.
En Rachel is echt de kwade genius hierin. Echt. Ik snap bijvoorbeeld dan zo'n Jeroen van de Boom of een Berget niet die gaan meekwijlen met die vrouw, terwijl het ze toch niet kan ontgaan hoe inslecht ze is?
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Sjaantje37 schreef:
06-10-2021 20:06
Heel Holland zingt Hazes zou ook zonder hem door kunnen gaan en ik heb het gevoel dat hij zijn optredens in België wel gaat doen omdat ze daar een stuk milder over hem zijn en hij is daar ook een stuk populairder.
Zou inderdaad wel eens kunnen. Die optredens in België zijn nog een maand weg, dus hij kan nog even bijkomen/herstellen, en HHZH kan ook zonder hem want er treden genoeg andere artiesten op.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
06-10-2021 20:06
Dat ben ik ook met je eens. Daarom schrok ik in eerste instantie zo van dat ene bericht uit het ziekenhuis.
En Rachel is echt de kwade genius hierin. Echt. Ik snap bijvoorbeeld dan zo'n Jeroen van de Boom of een Berget niet die gaan meekwijlen met die vrouw, terwijl het ze toch niet kan ontgaan hoe inslecht ze is?
Met het risico dat ik mij nu wel heel kwetsbaar opstel maar sinds de dood van mijn moeder is de rust teruggekeerd. Mijn moeder had daar ook een handje van om ons (broers en zussen) tegen elkaar op te zetten. Ik heb mij altijd afgevraagd waarom ze dat deed, aandacht?
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
06-10-2021 19:53
God wat zijn we allemaal eenschgezindtdt lichtgeraakt vandaag.
De enige die lichtgeraakt lijkt ben je zelf omdat je kritiek krijgt op hetgeen wat je deelt.
Dit is het topic over de familie Hazes.
Je blijft maar blind delen wat die "juice kanalen" te melden hebben. Het maakt niet eens meer uit over wie er wordt geroddeld op die kanalen.
Bam, klakkeloos wordt het hier in dit topic gedumpt. Nu hebben ze weer gejuice |-) over elkaar wat je hier meteen neerplempt. Waarom? Waarom is het interessant om op het Hazes topic te delen wat die roddeltantes over elkaar te roddelen hebben?
Daarom doe ik de suggestie, als je dat "gejuice" allemaal zo interessant vindt, Om daar een apart topic over te openen. Dan kun je één op één overnemen wat er op die kanalen gepost wordt over wie dan ook.

En als ze dan weer wat over Hazes hebben dan kun je dat hier delen.
meisje22 wijzigde dit bericht op 06-10-2021 20:11
0.32% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Sjaantje37 schreef:
06-10-2021 20:08
Met het risico dat ik mij nu wel heel kwetsbaar opstel maar sinds de dood van mijn moeder is de rust teruggekeerd. Mijn moeder had daar ook een handje van om ons (broers en zussen) tegen elkaar op te zetten. Ik heb mij altijd afgevraagd waarom ze dat deed, aandacht?
Dat zou zo maar kunnen Sjaantje maar fijn dat de rust er nu is . Zonder Rachels bemoeienis hadden André en Roxeanne misschien een veel betere band
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar2 schreef:
06-10-2021 20:10
Dat zou zo maar kunnen Sjaantje maar fijn dat de rust er nu is . Zonder Rachels bemoeienis hadden André en Roxeanne misschien een veel betere band
Dat weet ik bijna 100% zeker.
Alle reacties Link kopieren
meisje22 schreef:
06-10-2021 20:10
De enige die lichtgeraakt lijkt ben je zelf omdat je kritiek krijgt op hetgeen wat je deelt.
Dit is het topic over de familie Hazes.
Je blijft maar blind delen wat die "juice kanalen" te melden hebben. Het maakt niet eens meer uit over wie er wordt geroddeld op die kanalen.
Bam, klakkeloos wordt het hier in dit topic gedumpt. Nu hebben ze weer gejuice |-) over elkaar wat je hier meteen neerplempt. Waarom? Waarom is het interessant om op het Hazes topic te delen wat die roddeltantes over elkaar te roddelen hebben?
Daarom doe ik de suggestie, als je dat "gejuice" allemaal zo interessant vindt, Om daar een apart topic over te openen. Dan kun je één op één overnemen wat er op die kanalen gepost wordt over wie dan ook.

En als ze dan weer wat over Hazes hebben dan kun je dat hier delen.
Scheelt ons weer een tientje per maand... :-D
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar2 schreef:
06-10-2021 20:10
Dat zou zo maar kunnen Sjaantje maar fijn dat de rust er nu is . Zonder Rachels bemoeienis hadden André en Roxeanne misschien een veel betere band
Maar H2 en rox hadden toch contact tot hij Monique publiekelijk vernederde door na Bridget een huwelijksaanzoek te doen bij Mo en vervolgens er met Sarah vandoor is gegaan.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
06-10-2021 14:06
Ik probeer het topic een beetje levendig te houden en de Chicas zijn nu eenmaal verbonden met Sarah en prikkelen niet alleen ons hier, maar ook juice channels met hun cryptische postings.
De enige die geprikkeld wordt ben jij hoor, ondanks het feit dat jij over die vrouwen blijft posten heb ik zelfs nog nooit de behoefte gevoeld om ze op Instagram op te zoeken. En het liefst las ik ook in dit topic niks over ze.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Sjaantje37 schreef:
06-10-2021 20:08
Met het risico dat ik mij nu wel heel kwetsbaar opstel maar sinds de dood van mijn moeder is de rust teruggekeerd. Mijn moeder had daar ook een handje van om ons (broers en zussen) tegen elkaar op te zetten. Ik heb mij altijd afgevraagd waarom ze dat deed, aandacht?
Ik begrijp je wel.
Ik ken ook zo'n gezin, waarin iedereen tegen elkaar werd opgezet. Twee zussen, een broer. Broer kreeg een relatie met een vrouw, zus met een man, ook die schoon-kinderen werden tegen elkaar opgezet. Zus 2 kreeg een relatie met een vrouw. Die vrouw die doorbrak die cirkel door er niet in mee te gaan. Dat leverde een hoop gedoe op want zussen en broer tegenover elkaar.
Toen uiteindelijk de vader (want die deed dat) overleed, bracht dat rust in de familie. Ineens zagen ze, ook moeder, hoe die man enorm manipuleerde.
Het is denk ik aandacht, maar ook de wetenschap dat je de 'macht' hebt om dingen naar je hand te zetten. Gok ik.

Ik vind het dapper dat je je zo openstelt. Je geeft af en toe een glimpje in jouw leven en je hebt het niet gemakkelijk gehad. Daarom dikke :hug:
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
06-10-2021 20:20
De enige die geprikkeld wordt ben jij hoor, ondanks het feit dat jij over die vrouwen blijft posten heb ik zelfs nog nooit de behoefte gevoeld om ze op Instagram op te zoeken. En het liefst las ik ook in dit topic niks over ze.
Ik ben het helemaal met je eens.
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
06-10-2021 20:20
De enige die geprikkeld wordt ben jij hoor, ondanks het feit dat jij over die vrouwen blijft posten heb ik zelfs nog nooit de behoefte gevoeld om ze op Instagram op te zoeken. En het liefst las ik ook in dit topic niks over ze.
Ik daarentegen vind de Chica’s een hoog humoristisch gehalte hebben, en tenslotte brengt Sarah de meeste tijd door in hun winkel.
Dus van mij mogen ze blijven :proud:
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
meisje22 schreef:
06-10-2021 20:10
De enige die lichtgeraakt lijkt ben je zelf omdat je kritiek krijgt op hetgeen wat je deelt.
Dit is het topic over de familie Hazes.
Je blijft maar blind delen wat die "juice kanalen" te melden hebben. Het maakt niet eens meer uit over wie er wordt geroddeld op die kanalen.
Bam, klakkeloos wordt het hier in dit topic gedumpt. Nu hebben ze weer gejuice |-) over elkaar wat je hier meteen neerplempt. Waarom? Waarom is het interessant om op het Hazes topic te delen wat die roddeltantes over elkaar te roddelen hebben?
Daarom doe ik de suggestie, als je dat "gejuice" allemaal zo interessant vindt, Om daar een apart topic over te openen. Dan kun je één op één overnemen wat er op die kanalen gepost wordt over wie dan ook.

En als ze dan weer wat over Hazes hebben dan kun je dat hier delen.

En in heel deze posting mis je dus dat ik OOK iets postte over Hazes. Dat probeerde ik dus te delen maar geloof niet dat het nog gaat landen vandaag.
Misschien morgen. Dan heeft Yvonne de video over A2 en heb ik het verslag.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Open dan lekker een apart topic over die Chica's en Yvonne.
Tjonge is het weer zover? Het lijkt wel een soort terugkerend ritueel dit.
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
06-10-2021 20:23
Ik daarentegen vind de Chica’s een hoog humoristisch gehalte hebben, en tenslotte brengt Sarah de meeste tijd door in hun winkel.
Dus van mij mogen ze blijven :proud:
Dit dus.
Ik vind het om te gieren!
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Blauwetrui schreef:
06-10-2021 20:24
Open dan lekker een apart topic over die Chica's en Yvonne.
Nog een die niet snapt dat Yvonne morgen iets post over A2.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Reficul schreef:
06-10-2021 20:17
Maar H2 en rox hadden toch contact tot hij Monique publiekelijk vernederde door na Bridget een huwelijksaanzoek te doen bij Mo en vervolgens er met Sarah vandoor is gegaan.
Ja klopt, want volgens mij was A2 met Rox al gebrouilleerd voordat hij weer terugkwam bij Mo, en was het geklapt op Bridget en niet zozeer op Sarah.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Gizmoguppy schreef:
06-10-2021 15:54
Hoezo bepaal jij dat? De definitie van off topic is voor iedereen anders blijkbaar. Jij bepaald niet wat iemand wel of niet mag zeggen. Ik praat hier niet over Marco Borsato die totaal geen link met André Hazes heeft 😁. Dan zou ik pas off topic zijn.
Het plaatsen van NAWgegevens op dit forum is anders banwaardig dus je hebt mazzel dat je geen ban hebt.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Sjaantje37 schreef:
06-10-2021 20:08
Met het risico dat ik mij nu wel heel kwetsbaar opstel maar sinds de dood van mijn moeder is de rust teruggekeerd. Mijn moeder had daar ook een handje van om ons (broers en zussen) tegen elkaar op te zetten. Ik heb mij altijd afgevraagd waarom ze dat deed, aandacht?
:hug:

Ik vraag me af of bij Rachel jaloezie ook een rol zou kunnen spelen; jaloers op de aandacht maar misschien ook op hun carrière en hun geprivilegieerde jeugd (afgezien van de ellendige gezinssituatie).
Rachel herhaalt wat haar eigen ouders haar hebben aangedaan, diep treurig.
Je kunt haar slecht noemen maar ik vind voornamelijk dat ze dringend hulp nodig heeft om inzicht te krijgen.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
06-10-2021 20:24
En in heel deze posting mis je dus dat ik OOK iets postte over Hazes. Dat probeerde ik dus te delen maar geloof niet dat het nog gaat landen vandaag.
Misschien morgen. Dan heeft Yvonne de video over A2 en heb ik het verslag.
Zout toch gewoon op met je obsessie voor Yvonne Coldeweijer. We hebben goddorie allemaal zelf ook YouTube en Instagram, je verziekt echt elk roddeltopic.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
06-10-2021 20:23
Ik daarentegen vind de Chica’s een hoog humoristisch gehalte hebben, en tenslotte brengt Sarah de meeste tijd door in hun winkel.
Dus van mij mogen ze blijven :proud:
Open daar dan een topic over in plaats van elk bestaand roddeltopic te verzieken met napraten van Instagram accounts van totale nobody's
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
06-10-2021 20:24
En in heel deze posting mis je dus dat ik OOK iets postte over Hazes. Dat probeerde ik dus te delen maar geloof niet dat het nog gaat landen vandaag.
Misschien morgen. Dan heeft Yvonne de video over A2 en heb ik het verslag.
Ik mis helemaal niks. Ik reageerde op jouw totaal nutteloze toevoeging over wat die roddelkanalen over elkaar te roddelen hebben. Jij vindt dat blijkbaar reuze interessant allemaal en blijft het maar delen op elk willekeurig topic, maar meestal in dit topic.

Als je zo graag het "Juicechannel" van het Viva Forum wilt zijn open dan je eigen topic waar je alle roddelkanalen bull shit juice kan delen. Dan kun je daar lekker vertellen wat Realityfbi te roddelen heeft over Yvonne en wat Yvonne te zeggen heeft over Fawry en in welke reet Juicechannel inmiddels gekropen is.
Op dit topic is dat off topic. :bye:
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
06-10-2021 20:30
Open daar dan een topic over in plaats van elk bestaand roddeltopic te verzieken met napraten van Instagram accounts van totale nobody's
Ik zal proberen me in te perken (edit: als in herhaling vallen, maar aangezien Sarah er veel tijd doorbrengt vind ik het niet offtopic).
Ik blijf privé lekker genieten van de meest chaotische winkel van NL.
mdh wijzigde dit bericht op 06-10-2021 20:35
14.32% gewijzigd
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Stond er vanochtend niks in de story over A2 ? Valt me tegen van Guido die heeft toch steeds inside information .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven