Mode & Beauty alle pijlers

Welke (web) shops?

10-10-2021 10:52 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kom al jaren niet meer in de stad om te winkelen. Geef er ook weinig om en de dichtstbijzijnde stad (Tilburg) is echt geen leuke winkelstad. Ik bestel weleens op H&M of Zalando. Prima, maar ik wil nu wel eens écht leuke setjes kopen.

Ik ben lang 1.82m en weeg 90 kilo, maat 40/42 ongeveer. Kan daarom niet zomaar overal slagen. Ik heb ook geen idee wat nu hippe webshops zijn. Ik vind de mode bij Gutsgusto vaak wel leuk, maar voel me er soms al te oud voor ofzo. Ben 35 en heb 2 kinderen onder de 4.

Wie heeft er tips voor leuke webshops?
Bonprix. Geen hoogstaande trendy mode, maar goede kleding waar je er leuk mee uit kan zien.

Ik ben gek op hun knitwear.
Ik lees even mee...
Ik zelf vind Lola liza erg leuk..
Bonaparte

https://www.bonaparteshop.com/nl-nl/dames
Ik koop in Nederland het meest bij Zalando, Orangebag, Perfectly Basics, de Bijenkorf. Verder vaak rechtstreeks bij een merk. Laatste bestelling was bij Ganni bijvoorbeeld. “Hip” ben ik niet zo mee bezig.

Ik shop ook wel bij bijvoorbeeld Placedestendances, maar dat gaat me dan specifiek om bepaalde merken.
Ik shop zelf het liefst op Vinted of MP. Ik heb favoriete merken dus daar zoek ik specifiek op. Ben dol op koopjesjagen!
-
Van Tilburg, Jeroen Beekman, Zij van Rinsma en Mijn Modewereld zijn de webshops waar ik mijn kleding koop. Niet de goedkoopste zaken want vooral merkkleding. Ook wel wat goedkopere merken. Betrouwbare webshop en veel keuze.
novaviva schreef:
10-10-2021 11:44
Ik koop in Nederland het meest bij Zalando, Orangebag, Perfectly Basics, de Bijenkorf. Verder vaak rechtstreeks bij een merk. Laatste bestelling was bij Ganni bijvoorbeeld. “Hip” ben ik niet zo mee bezig.

Ik shop ook wel bij bijvoorbeeld Placedestendances, maar dat gaat me dan specifiek om bepaalde merken.
Ik koop bij precies dezelfde sites. Placedestendances kende ik niet. Nu wel... ;) En verder inderdaad rechtstreeks bij een merk. Repeat, Agnès b, American Vintage, Arket, Cos. Af en toe bij Soul Sister, zulke mooie spullen maar veelal wel echt aan de prijs (en ik schrik niet zo heel snel).
Lady_Day schreef:
10-10-2021 21:08
Ik koop bij precies dezelfde sites. Placedestendances kende ik niet. Nu wel... ;) En verder inderdaad rechtstreeks bij een merk. Repeat, Agnès b, American Vintage, Arket, Cos. Af en toe bij Soul Sister, zulke mooie spullen maar veelal wel echt aan de prijs (en ik schrik niet zo heel snel).
Het lijkt me dat als je regelmatig shopt bij H&M dat je daar niet op zit te wachten. :|
Cateautje schreef:
10-10-2021 21:11
Het lijkt me dat als je regelmatig shopt bij H&M dat je daar niet op zit te wachten. :|
Nou ja, in plaats van 10 dingen bij de H&M zou je ook 1 duurder kledingstuk kunnen aanschaffen. Gratis tip!
ririanneke schreef:
10-10-2021 12:54
Van Tilburg, Jeroen Beekman, Zij van Rinsma en Mijn Modewereld zijn de webshops waar ik mijn kleding koop. Niet de goedkoopste zaken want vooral merkkleding. Ook wel wat goedkopere merken. Betrouwbare webshop en veel keuze.
Hier koop ik ook vaak en Bijenkorf
Was Roetgerink nog vergeten.
Zij van Rinsma. Als je langsgaat, dan word je altijd goed geholpen.
Leuk al zo veel tips! Ga van het weekend eens rustig de websites bekijken. Dankjewel!
ik koop gewoon vaak bij Wehkamp en zalando. Ook Asos soms.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven