Mode & Beauty alle pijlers

outdoorlaarzen

12-10-2021 11:34 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar goede halfhoge outdoorlaarzen, maar ik ken maar een paar merken en ik merk dat ik niet genoeg vinden kan. Iemand een tip qua merken om eens op te zoeken?

Ik zoek:
- halfhoge laarzen of met brede of verstelbare schacht
- waterdicht en ademend of leer dat ik kan invetten
- warme voering, maar niet zweterig (schapenvacht mag, maar niet te dik, wil het ook in de lente en herfst kunnen dragen zonder zweten)
- bruin, cognac, of bordeaux van kleur
- antislip- of profielzool
- max 200 euro

Alvast bedankt!!
Panama Jacks! Eerste laarzen waar ik nu vier jaar achter elkaar met warme, droge voeten heel veel kilometers door de natuur heb gewandeld.

Voorheen ariat, lowas, etc gehad.

Maar iedereen heeft zo zijn eigen favoriete pasvorm, toch even passen denk ik.
Oh, ik heb nog wat werk te doen geloof ik, hoor weer nieuwe dingen langskomen! Super, ik ga alles bekijken, heeel veel dank!
Ik heb Epplejecks gekozen, zien er leuk uit en lijken me warm en zeer troep-dicht :) . Ik ben benieuwd, ze komen volgende week binnen :love:
Teaus schreef:
12-10-2021 14:13
Zoo laarzen, in verschillende hoogtes, kleuren met en zonder wolletje te krijgen
Collega's zijn er erg enthousiast over , vanwege extreem brede voeten zou ik ze tzt graag live willen testen
Ik draag nu ook Lowa’s. Nog steeds erg blij
mee!( wel maat groter)
Maar voor de hip vind ik de Zoo Adventure zo leuk. Wil die er eigenlijk bij.
Maar volgens hun maattabel zou ik maat kleiner kunnen als eigen maat. Vind ik weer vervelend met bestellen☹️
PaterPen schreef:
14-10-2021 21:33
Ik heb Epplejecks gekozen, zien er leuk uit en lijken me warm en zeer troep-dicht :) . Ik ben benieuwd, ze komen volgende week binnen :love:
En heb je ze al? Ik vind zelf die echt minder fijn dan bijv ariat. Ze zijn stug en gaan binnen een jaar stuk hier, maar ik gebruik ze dan ook wel heel intensief
where ever you go, go with your heart
Skawa schreef:
18-10-2021 19:45
En heb je ze al? Ik vind zelf die echt minder fijn dan bijv ariat. Ze zijn stug en gaan binnen een jaar stuk hier, maar ik gebruik ze dan ook wel heel intensief
Nee, nog niet binnen, morgen waarschijnlijk! Ik ga eens kijken of ik ze ook stug vindt, ik doe er ws wel een schapenwollen zooltje in, misschien helpt dat. En voor mij zullen ze niet zo intensief gebruikt worden, maar meer in het dagelijkse leven en hier en daar een 'hike' :).
Skawa schreef:
18-10-2021 19:45
Hier dezelfde ervaring, met meerdere goedkopere merken, vaak zijn de duurdere toch kwalitatief beter. Comfortabeler, betere pasvorm en gaan langer mee.

Maar ik droeg alles dan ook 7 dagen in de week door weer en wind op stal. Dus blij met alles wat een paar jaar mee ging (ariat, lowa, PJ) ipv een paar maanden.

Bij minder zwaar gebruik kan je misschien ook met iets minder kwalitatief spul uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven