Cheers!!!

18-03-2009 16:32 3114 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai dames

Te grote topics waren per direct gesloten. Omdat het ineens stormde bij de Angels, zijn ze gelukkig weer even geopend.

Hier is de link naar het oude topic

Even plaatje uit kroeg hiernaast gejat.. misschien dat de eigenaresse van die kroeg meekomt
Later is nu
Oooh, Pim, wat een absolute nachtmerrie. Arme Leentje. Hopelijk vind je hem snel terug. Anders hang je affiches op; deze foto uitprinten en er een grote "WANTED" onder schrijven. En dan nogmaals de route langs, samen met jouw kinderen (kinderen zien van alles onder/achter/in struiken liggen) de affiches en een grote rol plakband!

Ik ben een keer mijn knuffel vergeten toen we op vakantie waren geweest, ik denk dat ik 4 was. Thuis bij het naar bed gaan kwamen mijn ouders erachter, met als gevolg dat mijn vader weer terug kon rijden.... naar de Ardennen! Geloof dat hij er 7 uur over heeft gedaan, en in die tijd heb ik vooral liggen snikken.

Nou ja, ik kwam eigenlijk vertellen dat ik een heerlijke middag heb; mijn dochter houdt van Madonna. Net heerlijk (fonetisch) mee staan zingen en swingen. Leukleukleuk! K3, move over!
Wat wilde ik nou toch typen?
Oetje, dat klinkt ook wel lekker; "Ik mis mijn Oetje" .

Beter dan mijn knuffel, in het kader van het hebberige "van mij, mij, mij!" zei ik vroeger; " mie, mie, mie" .

Met als gevolg dat mijn knuffel "Mie" heette, liefkozend "Mietje" genoemd. Ik miste dus mijn Mietje.

~verlaat Memory-lane~
Wat wilde ik nou toch typen?
Okee, dus je bent al uit de brand. Heel fijn Ik weet nl niet of het een gelijkende of echt een zelfde knuffel is.

Nugget heeft ook een 'Oetje', maar dat is een Engelse zeehond
grappig, ik zou denken dat oetje dan een verbastering zou zijn van koetje, maar dat is dus niet zo....Gelukkig pim, dat je een vervanger gevonden hebt!!
Nee, van 'toetje'; hij heeft een lekker toetje, een leuk smoeltje
Ik bevind mij vandaag zo'n 12 -15 uur op het stembureau.. (als het tellen niet te lang duurt) dusja.. ik stem Ik ben zelfs "mevrouw de voorzitter"!

(waarin ik alleen heb toegestemd, omdat ik doodsbenauwd was dat 1 bepaald ander stembureaulid voorzitter zou worden... shame on me)

EN oooh, wat een drama, zo'n knuff! Wij hebben bij onze kinderen altijd stelselmatig knuffels gewisseld, om dit soort drama's te voorkomen en nu hebben ze op latere leeftijd een lievelingsknuffel. Hele kamers overhoop gehad en voor LE zelfs WANTED posters op school (voor een vingerpoppetje.. foto was met macrolens genomen, dus was tig keer zo groot als het poppetje.. hij kreeg van vriendjes en vriendinnetjes zelfde exemplaren maar nee, die van hem zat er níet bij )

In verband met kapotknagen, zindelijkheidstrainingen en alleenlaten had ik qua hond inmiddels ook al een volwassen asielexemplaar in gedachten. Punt is wel dat ik dan zéker moet weten dat ie kindvriendelijk is, alleen kan zijn (anders jankende hond, wat drama is voor buren) en van een bepaald ras/haarsoort waar ik niet allergisch voor ben. Natuurlijk sla je dan dat schattige puppystadium over, maar praktisch is het wel! En goedkoper, de dieren zijn dan ook al gesteriliseerd. Bovendien lopen asiels rond deze tijd weer vol. Ook nog nobel dus!

Ik zat trouwens over hondennamen te denken en kwam op smient. Nee, niet naar de eendesoorten maar van "is mient" of tewel, is van mij
Later is nu
Smient.. Ehm.. laat ik zeggen dat ik nog even aan moet wennen aan die naam..

Goed bezig geweest, Dream!

Ik heb op de vriendin van Lil gestemd. Gelukkig zit ze ook nog 'ns bij 'mijn' partij, dus 2 vliegen in 1 klap!
Ik ook en Pompel ook. Goed zaken doen voor die vriendin van Lil. Ik stem altijd op de eerste vrouw van die partij, nu voor de verandering op de tweede.

Ondertussen zit ik hier naar een luid brullende Leentje te luisteren... vanmiddag was werkelijk drámá! Kind had dus niet geslapen en we moesten wel met Lientje naar zwemles, móé, dreinen etc. Pffff... ik heb de piepe wel leug. Over 20 minuten komt de oppas, maar denk dat ik maar af ga bellen en het zielige bijna jarige meisje uit bed ga halen, dit is gewoon kindermishandeling. We hebben zo'n beetje alle knuffels uit huis geprobeerd, maar nix is goed. "Wil niet die, wie Oetjuhuhuh!!" Ja, mop, ik ook. Nu maar hópen dat de post meewerkt en dat we er morgen weer een hebben... pfff.
Pffff indeed! Gossie, het moppie.

(nog maar 2 nachtjes slapen, Pimp! Jiehaaaaaa!)
De vriendin van Lil gaat goed mijn stem heeft ze ook
JAAAAAAAAA!! Heb er ook zin zo'n zin in!! We moeten nog even afspreken hoe en wat en hoe laat en waar enzo!

Leentje begint te pruttelen, dat is beter dan hysterisch krijsen... ik geloof zelfs dat het langzaam aan stil wordt... fioe! (Arm schapie, ik kan echt wel janken dat ik dat beest ben verloren. GVD)

En Dream, afwisselen met knuffels hebben we hier ook altijd wel gedaan, bij Lotje en Lientje heeft geholpen bij Loentje en Leentje dus niet. Loentje slaapt nog steeds met zijn Lie (Whopper welbekend )
Even inbreken..

Pimpel, heb je ook op Marktplaats gekeken? Daar staat ook veel op. Misschien eentje in de buurt van jullie?

Ik kan het merk niet zien anders had ik wel even voor je gezocht. (weet natuurlijk niet waar je woon maar dan had je iig geweten of ze er op staan)

Sorry als je al gekeken hebt, maar het begroot mij zo voor jullie meiske....

Breekt weer uit.
wat lief iris (en wat een bijzondere uitdrukking: het begroot je). Heb vandaag niet gestemd (schaamrood op de kaken), hem me er helemaal niet in verdiept eerlijk gezegd. Weet ook niet wie vriendin van lil is (nog meer schaamrood op de kaken).

Onze kinderen hebben ook lievelingsknuffels, maar eigenlijk pas de laatste jaren,. Daarvoor waren ze niet zo monogaam als het om knuffels ging . KAn me voorstellen dat je je heel ongelukkig voelt pim. en jemig, is het pukje morgen alweer jarig, ongelovelijk!!!
Ja, welbekend Lief dat hij daar nog steeds mee slaapt. Nugget heeft als loyale vent nog steedshet liefste zijn Maurice (de hond). Daar heeft hij er, (dankzij mijn oplettendheid; de HEMA had ze nog toen hij er smoor op werd...) ook 3 van dus dat scheelt. Hij had er nl 4.....
Vriendin van Lil heeft net ook van mij en van Lief stemmen gekregen. Aan de Cheersers ligt het dus niet En Bentetje, je hebt nog 42 minuten hoor, je kunt dus nog stemmen!

Slaapt het kleinebijnajarigePimpeltje al??
[quote]bentetje73 schreef op 04 juni 2009 @ 20:12:

wat lief iris (en wat een bijzondere uitdrukking: het begroot je).

Is hier vrij normaal, wellicht regiogebonden?? Hhhmm, dan verraad ik gelijk waar ik vandaan kom!
Hallo Iris, welkom in mijn regio
neuh, want ik kende de uitdrukking niet. Gokje: uit het zuiden?

Lieve toet, kan niet weg, want bentos is aan het werk. Helaas dus....
niet het zuiden dus X-D!!!
Ook gestemd. Op het nippertje. Kinders onder de arm mee.

Meestal vergeet ik Europese stembiljetten, maar nu was het vooral een tegen-Wilders-stem. Die moest.

Ik ga zo mijn fotos van mijn Samsung naar mijn meneer sturen. Hij smacht.

Pim, zooo zielig, maar wel al bijijijijna 2... wauw!

...

Oh.

...

Dan die van ons ook...

Sjee...
Neeeeeeeeee niet het Zuiden nee! Eerder richting waar Mimsey zoveel, oh nee, weinig bier heeft genuttigd afgelopen weekend....
Hmm, da's dan niet mijn regio Iris
Dat is natuurlijk als ik het goed heb, maar ik denk het wel...
Fijn dat je het euh... bijzonder vindt Pim.

Zelf ben ik allang blij dat ik hier op weg naar huis af en toe kan bijlezen en dat het me lukt op de hoogte te blijven van wat er bij jullie allemaal speelt. En dat het me gelukt is op mijn mobiel in te loggen zodat ik hopelijk weer wat vaker kan posten. Mijn eigen leven is een complete chaos. Ik werk me een slag in de rondte. Miefliefs ex gooit een partij bagger over ons uit. We hebben samen zes kinderen om voor te zorgen. Ik heb nu werk waarbij bijlezen of forummen onder werk gewoon echt echt echt niet gaat.

Dus ja, ik ben hier veel te weinig. En ik neem me steeds voor om uitgebreid te vertellen wat er speelt. Maar steeds als ik dat een dag niet doe, dan is er weer een nieuwe shitload aan onzin bijgekomen en is wat ik wilde vertellen alweer achterhaald of nog 10 keer ingewikkelder geworden en dan weet ik ook gewoon niet meer waar ik moet beginnen.

Weet eerlijk gezegd niet zo goed wat ik hier nou mee moet...
Driem, er bestaat één ras honden waar 99% van de allergische mensen geen last van hebben; de labradoodle. Zie Labradoodle Ontzettend lieve honden, lekker speels en erg slim. Hun vacht is (niet alle, dus wel even uitzoeken) anders waardoor ze niet verharen. MM en ik overwegen zo'n hond vanwege mijn allergie maar de pups zijn erg zeldzaam en duur omdat er op een bijzondere manier mee gefokt wordt. Misschien eens een paar weken een logeer-doodle nemen in de vakantie, zodat je weet hoe het leven is met zo'n hond?

Pim, hopelijk heb je je hondje gevonden en ligt je bijna jarige job te slapen nu. Gossie.....

Ik zag net dat de PVV 4 zetels heeft w.s. Jémig.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven