Ongerust: vriend van radar
dinsdag 19 oktober 2021 om 02:41
Update: telefoon kapot, alles in orde
Hmmmm, mijn vriend met wie ik nu een jaar een lat relatie heb is sinds 19:00 uur ineens niet meer online geweest en ik maak me een beetje zorgen.
Hij kan natuurlijk ook zijn telefoon in de pot hebben laten vallen, maar er kan ook iets naars gebeurd zijn.
We hebben normaal gesproken veel contact door de hele dag en mijn berichtjes komen altijd aan. Nu niet: 1 vinkje.
En nu? Midden in de nacht. Er ligt hier in huis een kind te slapen. En hij woont een uur rijden verderop. Dus even langsrijden is geen optie.
Hmmmm, mijn vriend met wie ik nu een jaar een lat relatie heb is sinds 19:00 uur ineens niet meer online geweest en ik maak me een beetje zorgen.
Hij kan natuurlijk ook zijn telefoon in de pot hebben laten vallen, maar er kan ook iets naars gebeurd zijn.
We hebben normaal gesproken veel contact door de hele dag en mijn berichtjes komen altijd aan. Nu niet: 1 vinkje.
En nu? Midden in de nacht. Er ligt hier in huis een kind te slapen. En hij woont een uur rijden verderop. Dus even langsrijden is geen optie.
anoniem_653778565a325 wijzigde dit bericht op 19-10-2021 09:26
3.66% gewijzigd
dinsdag 19 oktober 2021 om 09:23
Goedemorgen!
Hij is in orde.
Ik maakte me zorgen omdat berichten niet aankwamen en bellen ook niet ging.
Maar zijn telefoon is kapot. En daar kwam hij pas vanmorgen om zes uur achter.
Toen mailde hij…
En ben ik als een blok in slaap gevallen.
Ja, ik maak me wel snel ongerust idd. En meestal om niks.
Ik weet dat van mezelf. En was al trots dat ik niet aan ingewikkelde hulplijnen als de buurvrouw begonnen ben
Hij is in orde.
Toen mailde hij…
Ik weet dat van mezelf. En was al trots dat ik niet aan ingewikkelde hulplijnen als de buurvrouw begonnen ben
dinsdag 19 oktober 2021 om 09:25
Hij begreep het vanmorgen zeker!
En snapte niet dat hij het niet gemerkt had.
dinsdag 19 oktober 2021 om 09:39
Kan natuurlijk.
Maar ik heb dat in het verleden ook wel eens te horen gekregen.......achteraf was hij bij een ander als hij "problemen" had met zijn telefoon. (Denk dat jij dat ook een beetje bedoeld)
To je reactie is echt ontzettend overdreven. Als je je topic terug leest vindt jij dat zelf dan ook niet? Je maakt jezelf gek.
Nou ben ik wel heel benieuwd of zijn telefoon binnenkort vervangen is door een ander of toch ineens de oude weer werkt. En vaker ineens problemen zijn met de telefoon. Dan zou ik mij wel zorgen gaan maken
05-2019 wijzigde dit bericht op 19-10-2021 09:40
3.27% gewijzigd
Blijf in jezelf geloven !
dinsdag 19 oktober 2021 om 09:41
en nu doet de telefoon het plots weer?Hmmmm schreef: ↑19-10-2021 09:23Goedemorgen!
Hij is in orde.
Toen mailde hij…
Ik weet dat van mezelf. En was al trots dat ik niet aan ingewikkelde hulplijnen als de buurvrouw begonnen ben![]()
dinsdag 19 oktober 2021 om 09:46
Lady*Voldemort schreef: ↑19-10-2021 09:40Ja hoor, dat kan. Gisteren is die van mijn man ineens overleden. Oververhit of zo. Misschien toch eens aan mijn man vragen of hij er niet per ongeluk een latrelatie naast heeft![]()
Zielig voor die andere vrouw. Dat ie maar één keer in de paar jaar komt aanwippen.
dinsdag 19 oktober 2021 om 09:47
tis maar een vraag he?
ik vind telefoons die het een nacht niet doen, bijzonder, dus ben benieuwd of dat met die van de vriend van TO zo was
dinsdag 19 oktober 2021 om 09:48
mijn telefoon ooit eens overleed in waterLady*Voldemort schreef: ↑19-10-2021 09:40Ja hoor, dat kan. Gisteren is die van mijn man ineens overleden. Oververhit of zo. Misschien toch eens aan mijn man vragen of hij er niet per ongeluk een latrelatie naast heeft![]()
Maar dat had ik wel vrij snel door
dinsdag 19 oktober 2021 om 09:48
dinsdag 19 oktober 2021 om 09:53
Mailen kon al op de laptop en pc voordat de eerste telefoon uitkwam waar dat ook op kon.minnimouse schreef: ↑19-10-2021 09:50Hij heeft gemaild.
Dat kan tegenwoordig ook via je laptop, PC of Ipad.
dinsdag 19 oktober 2021 om 09:53