Ongerust: vriend van radar
dinsdag 19 oktober 2021 om 02:41
Update: telefoon kapot, alles in orde
Hmmmm, mijn vriend met wie ik nu een jaar een lat relatie heb is sinds 19:00 uur ineens niet meer online geweest en ik maak me een beetje zorgen.
Hij kan natuurlijk ook zijn telefoon in de pot hebben laten vallen, maar er kan ook iets naars gebeurd zijn.
We hebben normaal gesproken veel contact door de hele dag en mijn berichtjes komen altijd aan. Nu niet: 1 vinkje.
En nu? Midden in de nacht. Er ligt hier in huis een kind te slapen. En hij woont een uur rijden verderop. Dus even langsrijden is geen optie.
Hmmmm, mijn vriend met wie ik nu een jaar een lat relatie heb is sinds 19:00 uur ineens niet meer online geweest en ik maak me een beetje zorgen.
Hij kan natuurlijk ook zijn telefoon in de pot hebben laten vallen, maar er kan ook iets naars gebeurd zijn.
We hebben normaal gesproken veel contact door de hele dag en mijn berichtjes komen altijd aan. Nu niet: 1 vinkje.
En nu? Midden in de nacht. Er ligt hier in huis een kind te slapen. En hij woont een uur rijden verderop. Dus even langsrijden is geen optie.
anoniem_653778565a325 wijzigde dit bericht op 19-10-2021 09:26
3.66% gewijzigd
dinsdag 19 oktober 2021 om 09:54
Mij zou het best kunnen overkomen dat ik een dag later pas merk dat mijn telefoon de kraaienmars geblazen heeft. Ik merk het ook nooit direct als de batterij leeg is.
dinsdag 19 oktober 2021 om 09:55
O die gaat hier standaard 's avonds aan de lader.Lady*Voldemort schreef: ↑19-10-2021 09:54Mij zou het best kunnen overkomen dat ik een dag later pas merk dat mijn telefoon de kraaienmars geblazen heeft. Ik merk het ook nooit direct als de batterij leeg is.
dinsdag 19 oktober 2021 om 09:57
dus zal Meneer Voldemort niet snel in paniek raken, maar blijkbaar is de vent van TO eigenlijk altijd wel onlineLady*Voldemort schreef: ↑19-10-2021 09:54Mij zou het best kunnen overkomen dat ik een dag later pas merk dat mijn telefoon de kraaienmars geblazen heeft. Ik merk het ook nooit direct als de batterij leeg is.
ze was niet voor niets in paniek
dinsdag 19 oktober 2021 om 10:00
TO maakt zich snel ongerust en meestal om niks, schrijft ze zelf. Maar ik begrijp dat het reuze grappig is om de paniek nog een beetje op te voeren?
dinsdag 19 oktober 2021 om 10:10
het is niet als paniek-zaaien bedoeld (echt niet)Lady*Voldemort schreef: ↑19-10-2021 10:00TO maakt zich snel ongerust en meestal om niks, schrijft ze zelf. Maar ik begrijp dat het reuze grappig is om de paniek nog een beetje op te voeren?
het is mijn verbazing
dinsdag 19 oktober 2021 om 10:15
Lady*Voldemort schreef: ↑19-10-2021 10:00TO maakt zich snel ongerust en meestal om niks, schrijft ze zelf. Maar ik begrijp dat het reuze grappig is om de paniek nog een beetje op te voeren?
Hij is al terecht, dus de paniek zal neem ik aan nu toch wel voorbij zijn?
dinsdag 19 oktober 2021 om 10:24
Nou, TO, je weet inmiddels waar je NIET terecht kan voor een situatie waarbij je even van je af kunt praten en wellicht wat steun zou vinden? Juist, hier op het forum niet
.
Maar dat had je al door, denk ik.
Fijn dat het is opgelost, en ontzettend lastig dat je zo snel bezorgd bent. Als mensen daar zelf geen last van hebben, voelt het wellicht prettig om dat bij anderen belachelijk te maken en er nog wat schepjes bovenop te doen om je zorgen weer aan te wakkeren.
Fijn dat het is opgelost, en ontzettend lastig dat je zo snel bezorgd bent. Als mensen daar zelf geen last van hebben, voelt het wellicht prettig om dat bij anderen belachelijk te maken en er nog wat schepjes bovenop te doen om je zorgen weer aan te wakkeren.
dinsdag 19 oktober 2021 om 10:36
Saivash schreef: ↑19-10-2021 10:24Nou, TO, je weet inmiddels waar je NIET terecht kan voor een situatie waarbij je even van je af kunt praten en wellicht wat steun zou vinden? Juist, hier op het forum niet.
Dit vind ik ook flauw; de hele eerste pagina bestaat uit steunende berichten en meedenkende mensen. Bovenaan de tweede pagina is hij al terecht.
Dat er dan wat vraagtekens komen over een telefoon die stuk zou zijn is toch niet zo heel raar? Mensen gaan vreemd bij het leven. Je kan er maar beter achterkomen.
dinsdag 19 oktober 2021 om 10:43
Vreemdgaan, daar raak ik dan weer niet van in paniek.
Weet je, in mijn hoofd gaat het gewoon gelijk van kwaad tot erger: ernstige ongelukken enzo.
Ik weet dat dat meestal niet zo is (ik maakte godzijdank nog nooit mee dat het wel zo was). En kan er prima mee leven zo.
Maar ik lag er vannacht dus wel van wakker. En ter relativering was ik hier.
Over hoe vaak op telefoon: hij is wel vaker niet online, maar dan komen mijn berichten wel aan. De situatie was gewoon net weer even anders en dus schoot ik in de stress.
Maar die is weer voorbij hoor. En mijn relatie niet. Dus dat is fijn
En die stress? Valt prima mee te leven. Ik weet hoe ik werk en bel niet gelijk de politie (of de buren, of weet ik veel wie). Het wordt vanzelf weer ochtend en dan blijkt er vast niks aan de hand te zijn, zo.
Weet je, in mijn hoofd gaat het gewoon gelijk van kwaad tot erger: ernstige ongelukken enzo.
Ik weet dat dat meestal niet zo is (ik maakte godzijdank nog nooit mee dat het wel zo was). En kan er prima mee leven zo.
Over hoe vaak op telefoon: hij is wel vaker niet online, maar dan komen mijn berichten wel aan. De situatie was gewoon net weer even anders en dus schoot ik in de stress.
En die stress? Valt prima mee te leven. Ik weet hoe ik werk en bel niet gelijk de politie (of de buren, of weet ik veel wie). Het wordt vanzelf weer ochtend en dan blijkt er vast niks aan de hand te zijn, zo.
dinsdag 19 oktober 2021 om 10:55
TO wordt dan wel beschuldigd van doemdenken maar jij kan er ook wat van. Je schiet gelijk in een stress stand: projecteert dat wat jou ooit overkomen is op TO.
wij slapen nooit.
dinsdag 19 oktober 2021 om 10:55
Sorry, geen grapjes meer.Hmmmm schreef: ↑19-10-2021 10:43Vreemdgaan, daar raak ik dan weer niet van in paniek.
Vind je het vervelend dat je zo snel in paniek bent?
Life is short. Eat dessert first.
dinsdag 19 oktober 2021 om 11:05
Alles hierboven is herkenbaar:) ik zoek zelfs de alarmeringen p2000 langs de gangbare autoroute als ik man niet te pakken krijg. En inderdaad, een paar uur later is er meestal niets aan de hand. En dat is geen paniek, dat is ongerustheid/angst dat er iets gebeurd.Hmmmm schreef: ↑19-10-2021 10:43Vreemdgaan, daar raak ik dan weer niet van in paniek.
Fijn dat alles verklaarbaar is!
dinsdag 19 oktober 2021 om 11:08
En je kon aan mijn toon niet merken dat ik een beetje zat te rellen? Star had het wel door.
Projectie kan het ook niet zijn want mijn ex die vreemdging deed daar totaal niet geheimzinnig over.
dinsdag 19 oktober 2021 om 11:19
Lady*Voldemort schreef: ↑19-10-2021 11:13Dat rellen heb ik wel overwogen, maar dat vond ik zo kinderachtig dat ik jou daar niet voor aanzag.
Er gebeurt hier zelden nog iets op het forum, het is zo gezapig als wat.
dinsdag 19 oktober 2021 om 11:25
Eerlijk gezegd, als mijn dochter plots niet meer te bereiken is, en berichten ook niet aankomen, dan ga ik me ook snel zorgen maken. Bij bijvoorbeeld mijn man of een van mijn zussen wéér niet. Ik weet dat ze regelmatig uren lang niet naar hun telefoon omkijken, dan ligt dat ding weer ergens in de auto ofzo of ze hebben niet eens door dat ie al uren leeg is.
Maar bij mijn dochter is haar telefoon haast een extra ledemaat,, dus dan komen de enge hersenspinsels wel sneller ja. Verschilt dus wel echt per persoon
Maar bij mijn dochter is haar telefoon haast een extra ledemaat,, dus dan komen de enge hersenspinsels wel sneller ja. Verschilt dus wel echt per persoon
dinsdag 19 oktober 2021 om 11:27
Als mijn telefoon vastslaat of anderszins niet functioneert, stuur ik altijd direct berichten met mijn werktelefoon naar mensen die me nodig zouden kunnen hebben. Maar ja, moet je wel weten dat hij het niet doet natuurlijk. Ze zijn hier wel eens alledrie ‘s nachts op zwart gegaan. Geen idee wat voor bug dat was, maar er ging dus geen enkele wekker af. Je verzint het niet
dinsdag 19 oktober 2021 om 11:30
Ik had het ook nooit achter Rick gezocht.Lady*Voldemort schreef: ↑19-10-2021 11:13Dat rellen heb ik wel overwogen, maar dat vond ik zo kinderachtig dat ik jou daar niet voor aanzag.
Waarom rellen in een topic waar iemand zich al zorgen genoeg maakt, of die nou gegrond zijn of niet.
TO stelt zich breekbaar op, blijft aardig reageren, en toch lijkt het alsof een aantal zijn uiterste best doet om de TO uit de tent te lokken of zo.
dinsdag 19 oktober 2021 om 11:44
Saivash schreef: ↑19-10-2021 11:30Ik had het ook nooit achter Rick gezocht.
Waarom rellen in een topic waar iemand zich al zorgen genoeg maakt, of die nou gegrond zijn of niet.
TO stelt zich breekbaar op, blijft aardig reageren, en toch lijkt het alsof een aantal zijn uiterste best doet om de TO uit de tent te lokken of zo.
Dat uiterste best viel volgens mij heel erg mee.