Cheers!!!
woensdag 18 maart 2009 om 16:32
donderdag 4 juni 2009 om 22:14
Meave, ik denk dat je het gewoon moet zien als missen. Want ik mis je hier ook een beetje. En door de kleine stukjes die je hier neer zet ben ik soms bang dat het minder goed met je gaat dan we zouden willen. Maar daar kunnen we dan hier, noch in de NNAK duidelijkheid over krijgen. Gewoon nogmaals een van mij. Omdat het soms gewoon allemaal wat veel is, daar bij jullie, op allerlei manieren. Fijn te lezen dat je het nog bijleest hier. Soms heeft iedereen toch wel eens een periode dat posten gewoon moelijker is/gaat? Door drukte, stress en andere diverse oorzaken als verhuizen, zwanger zijn of wat dan ook. Leuk of niet, zo gaat het soms.
Ik ben niet opgegroeid met honden, en heb ook niks met honden. Dus overweeg ook geen hond.
En ik hoop maar dat Leentje snel weer wel een hondje heeft
Ik ben niet opgegroeid met honden, en heb ook niks met honden. Dus overweeg ook geen hond.
En ik hoop maar dat Leentje snel weer wel een hondje heeft
donderdag 4 juni 2009 om 22:37
Ik had laatst een felle discussie met een kennisje, die vertelde dat-ie PVV ging stemmen als 'nee-stem', als in; 'tegen huidige beleid'. Ik vroeg hem wát er naar zijn mening nu precies niet goed ging in huidige regeerbeleid.
'Nou, het asielbeleid, om maar iets te noemen!'. (?!!)
- Oh ja joh, vertel 'ns?
"Nou, iedereen kan hier zomaar binnenkomen, allemaal profiteurs, krijgen een ingericht huis bladiebladiebla (gestopt met luisteren, zoveel domheid doet pijn aan mijn oren)
(wat feiten genoemd over huidige asielbeleid sinds Verdonk en co, werd een beetje weggewimpeld want 'je ziet nog steeds al die rotmarokkanen op straat rotzooi strappen en tasjes stelen'.
Diepe diepe diepe zucht. Slaap lekker. Pfff.
'Nou, het asielbeleid, om maar iets te noemen!'. (?!!)
- Oh ja joh, vertel 'ns?
"Nou, iedereen kan hier zomaar binnenkomen, allemaal profiteurs, krijgen een ingericht huis bladiebladiebla (gestopt met luisteren, zoveel domheid doet pijn aan mijn oren)
(wat feiten genoemd over huidige asielbeleid sinds Verdonk en co, werd een beetje weggewimpeld want 'je ziet nog steeds al die rotmarokkanen op straat rotzooi strappen en tasjes stelen'.
Diepe diepe diepe zucht. Slaap lekker. Pfff.
vrijdag 5 juni 2009 om 00:20
Haihai
ik was 0.00 uur thuis van stemmen en spullen wegbrengen. Dat ene stembureaulid, waarvoor ik dus maar voorzitterschap geaccepteerd heb (omdat ik x niet wilde als voorzitter) zou nooit voorzitter worden... En x zei vervolgens steeds (op het laatst) dat y wel wegmocht, want die moest 'al' om 8 uur op het werk zijn, vanwege werkreisje. Dat IK om 8 uur op werk moest zijn vanwege wérk, dat was wat anders
Dus.. ahum
Ik zit aan de kruscovac.. Is Kroatisch. Gaat Elvis over 2 weken heen, kan ie mooi nieuwe voorraad meenemen!
Dus
Zo
Stemmen tellen is niet erg, dat er steeds ééntje mist wél!
En dat je, na een dagje vanalles turven de 11 ineens telt als 2, da's dan ook niet echt handig
IK heb labradoodle gekeken, Bloes. Hadden we het met slemp ook over. Nadeel: duur! En ik weet dat ik tegen bepaalde beharing kan, zoals dus een maltezer leeuwtje. En die is NU bij asiel in de buurt.. 4 jr oud. Dotje. ... ... ... (neeheee, asiel is nu dicht)
Ik heb geen idee wie vriendin van Lil was, kennelijk van mijn partij wel. Heeft dus niet mijn stem, aangezien ik ook mijn regio vrouwen uitzoek.
Bij ons zijn Wilders stemmen nog redelijk dun bezaaid (27 van de 398) We hebben wel veeeel culturen in onze wijk (meeste nationaliteiten van alle wijken in Gr) Grootste lijst was nr. 4. GL dus.
CU + SGP is wel in opmars..
*pakt nog een drankje*
Wisten jullie dat:
- er alleen in mijn gemeente al honderden mensen aan 't werk zijn, de telresultaten in te kloppen in betreffende programma?
- die gewoon nog lang lang lang bezig zullen zijn!
- ik heel erg hard hoop/duim enz dat bij de gemeenteraadsverkiezingen er weer stemcomputers zijn
- ik anders heel erg hard duim/hoop dat de stembureaus eerder sluiten?
- ik anders wel eens zou kunnen stoppen met zitting nemen op stembureau?
- ik naar bed zou moeten gaan?
- er nog iets was?
ik was 0.00 uur thuis van stemmen en spullen wegbrengen. Dat ene stembureaulid, waarvoor ik dus maar voorzitterschap geaccepteerd heb (omdat ik x niet wilde als voorzitter) zou nooit voorzitter worden... En x zei vervolgens steeds (op het laatst) dat y wel wegmocht, want die moest 'al' om 8 uur op het werk zijn, vanwege werkreisje. Dat IK om 8 uur op werk moest zijn vanwege wérk, dat was wat anders
Dus.. ahum
Ik zit aan de kruscovac.. Is Kroatisch. Gaat Elvis over 2 weken heen, kan ie mooi nieuwe voorraad meenemen!
Dus
Zo
Stemmen tellen is niet erg, dat er steeds ééntje mist wél!
En dat je, na een dagje vanalles turven de 11 ineens telt als 2, da's dan ook niet echt handig
IK heb labradoodle gekeken, Bloes. Hadden we het met slemp ook over. Nadeel: duur! En ik weet dat ik tegen bepaalde beharing kan, zoals dus een maltezer leeuwtje. En die is NU bij asiel in de buurt.. 4 jr oud. Dotje. ... ... ... (neeheee, asiel is nu dicht)
Ik heb geen idee wie vriendin van Lil was, kennelijk van mijn partij wel. Heeft dus niet mijn stem, aangezien ik ook mijn regio vrouwen uitzoek.
Bij ons zijn Wilders stemmen nog redelijk dun bezaaid (27 van de 398) We hebben wel veeeel culturen in onze wijk (meeste nationaliteiten van alle wijken in Gr) Grootste lijst was nr. 4. GL dus.
CU + SGP is wel in opmars..
*pakt nog een drankje*
Wisten jullie dat:
- er alleen in mijn gemeente al honderden mensen aan 't werk zijn, de telresultaten in te kloppen in betreffende programma?
- die gewoon nog lang lang lang bezig zullen zijn!
- ik heel erg hard hoop/duim enz dat bij de gemeenteraadsverkiezingen er weer stemcomputers zijn
- ik anders heel erg hard duim/hoop dat de stembureaus eerder sluiten?
- ik anders wel eens zou kunnen stoppen met zitting nemen op stembureau?
- ik naar bed zou moeten gaan?
- er nog iets was?
Later is nu
vrijdag 5 juni 2009 om 00:35
- Dat ik niet weet wat er dan nog meer was, Dream?
- Dat ik het HEEL erg super vind dat je je altijd inzet op dat stembureau, chapeau
- Dat ik net las dat de PVV nu de grootste partij is in R'dam! Gloeiende gloeiende gloeiende. Mijn stad in combi met PVV. It's al bloody shame.
- Dat je maar lekker welverdiend met gaan slapen.
Ik ook, morgen om 6.00u op, huis wordt verbouwd momenteel maar vertel ik morgen meer over.
Latex!
- Dat ik het HEEL erg super vind dat je je altijd inzet op dat stembureau, chapeau
- Dat ik net las dat de PVV nu de grootste partij is in R'dam! Gloeiende gloeiende gloeiende. Mijn stad in combi met PVV. It's al bloody shame.
- Dat je maar lekker welverdiend met gaan slapen.
Ik ook, morgen om 6.00u op, huis wordt verbouwd momenteel maar vertel ik morgen meer over.
Latex!
vrijdag 5 juni 2009 om 00:40
Ik zit hier nog
ik verdien er wel lekker mee, nu wel zoveel dat ik op moet geven bij belasting, da'sdan weer een nadeel (en stom gezeur, vind ik persoonlijk. wegens handmatig stemmen verhogen ze de vergoeding, waardoor je ineens teveel verdient voor 'bijverdienen' en moet opgeven. tsk.)
ontbijt.. ik zit nog in de nootjes en drank man!
Maar drank voor ontbijt, daar heb ik morgen straks geen tijd voor, denk ik. (wekker loopt over 5,5 uur af )
Leuk Bambi, verbouwen!
Pimpel
van harte gefeliciteerd met Leentje!!!
en ik hoop zo dat jullie geslapen hebben, knuffelloos enzo.
ik verdien er wel lekker mee, nu wel zoveel dat ik op moet geven bij belasting, da'sdan weer een nadeel (en stom gezeur, vind ik persoonlijk. wegens handmatig stemmen verhogen ze de vergoeding, waardoor je ineens teveel verdient voor 'bijverdienen' en moet opgeven. tsk.)
ontbijt.. ik zit nog in de nootjes en drank man!
Maar drank voor ontbijt, daar heb ik morgen straks geen tijd voor, denk ik. (wekker loopt over 5,5 uur af )
Leuk Bambi, verbouwen!
Pimpel
van harte gefeliciteerd met Leentje!!!
en ik hoop zo dat jullie geslapen hebben, knuffelloos enzo.
Later is nu
vrijdag 5 juni 2009 om 00:42
Eentje voor het slapen gaan:
De oude Mustafa leeft al meer dan 40 jaar in New York.
Hij wil graag in zijn tuin aardappelen planten, maar hij is alleen en oud en zijn zoon leeft in Irak.
Hij schrijft een e-mail aan zijn zoon:
'Lieve Ahmed.
Ik ben erg verdrietig omdat ik in mijn tuin geen aardappelen kan
planten.
Ik weet zeker dat jij me had geholpen de tuin om te spitten, als je hier was geweest.
Ik hou van je.
Je Vader'
De zoon schrijft meteen terug:
'Lieve Vader.
Raak alsjeblieft niets in de tuin aan!
Ik heb daar namelijk 'het spul' verstopt.
Ik hou ook van jou.
Ahmed'
Nog geen 2 uur later staan de US Army, de Mariniers, de FBI en de CIA
voor het huis van de oude man.
Ze spitten de tuin spade voor spade om, zoeken iedere millimeter af,
maar vinden niks.
Teleurgesteld gaan ze weer weg.
Dezelfde avond nog krijgt de oude man een e-mail van zijn zoon:
'Lieve Vader.
Hoogstwaarschijnlijk is de tuin nu helemaal omgespit en kan je
aardappelen planten.
Meer kon ik op deze afstand niet voor je doen.
Ik hou van je.
Ahmed'
De oude Mustafa leeft al meer dan 40 jaar in New York.
Hij wil graag in zijn tuin aardappelen planten, maar hij is alleen en oud en zijn zoon leeft in Irak.
Hij schrijft een e-mail aan zijn zoon:
'Lieve Ahmed.
Ik ben erg verdrietig omdat ik in mijn tuin geen aardappelen kan
planten.
Ik weet zeker dat jij me had geholpen de tuin om te spitten, als je hier was geweest.
Ik hou van je.
Je Vader'
De zoon schrijft meteen terug:
'Lieve Vader.
Raak alsjeblieft niets in de tuin aan!
Ik heb daar namelijk 'het spul' verstopt.
Ik hou ook van jou.
Ahmed'
Nog geen 2 uur later staan de US Army, de Mariniers, de FBI en de CIA
voor het huis van de oude man.
Ze spitten de tuin spade voor spade om, zoeken iedere millimeter af,
maar vinden niks.
Teleurgesteld gaan ze weer weg.
Dezelfde avond nog krijgt de oude man een e-mail van zijn zoon:
'Lieve Vader.
Hoogstwaarschijnlijk is de tuin nu helemaal omgespit en kan je
aardappelen planten.
Meer kon ik op deze afstand niet voor je doen.
Ik hou van je.
Ahmed'