Cheers!!!
woensdag 18 maart 2009 om 16:32
zaterdag 6 juni 2009 om 22:11
En ik ben zo jaloers op die meiden!!!!!!
Leentje en Alex, heb ik gelukkig al persoonlijk gefeliciteerd. Tenminste Pimpel, niet Leentje zelf
Hier lekker dagje, tent gehaald, naar verjaardag geweest en opvoedkundig goed bezig geweest. Voelde me bijna een supermama, haha.
Morgen lekker chillen in de tuin!
Leentje en Alex, heb ik gelukkig al persoonlijk gefeliciteerd. Tenminste Pimpel, niet Leentje zelf
Hier lekker dagje, tent gehaald, naar verjaardag geweest en opvoedkundig goed bezig geweest. Voelde me bijna een supermama, haha.
Morgen lekker chillen in de tuin!
zondag 7 juni 2009 om 07:31
Hallo, hier Bambi. Kjong heeft ons net opgehaald, we zaten ergens in DG=en haag met veek drabjk en zo maar kane was echt hele maal geweldig superleuk en stappen ok maar het is nu wel beetje voreg en laat enzo. en mijn schoen is stuk en de poten van pimp liggen weer open e n mijn pruik werd van mijn kop gerukt door een knul die me aan het versieren was en toen rende ik weg en die or pruik lag op de grond, en iedereen moest lachen, vooral Kjong net haha. Oh en Pimpel stinkt. En Kjong is lief. Doei
zondag 7 juni 2009 om 09:32
zondag 7 juni 2009 om 09:37
Ze liggen nu uit te wasemen van de drabjk, van de 4kazensalamipizza met knoflooksaus, van het zweetdansen en de teveel gedragen kapotgelopen stinkstapschoenen.
In Kjongen zijn bed.
Ik vermoed dat hij me vanavond opdracht geeft zijn bed te verschonen.
Ik blijf maar wakker, dan haal ik Bambo zo even uit de kerk en kan ik ook nog even stinken in andermans bed.
Borrieknorrie> doet eens een achterkamerroddeltje.
In Kjongen zijn bed.
Ik vermoed dat hij me vanavond opdracht geeft zijn bed te verschonen.
Ik blijf maar wakker, dan haal ik Bambo zo even uit de kerk en kan ik ook nog even stinken in andermans bed.
Borrieknorrie> doet eens een achterkamerroddeltje.
zondag 7 juni 2009 om 12:08
Het klinkt heerlijk! Zeker die drabjk!
En ja, een filmpje op youtube, please...
Enneh... terwijl Kjong naar Bambo vertrekt, ben ik spullen aan het pakken om naar Pompel te gaan. Het moet ook niet gekker worden! Dus dansdames, doe maar rustig aan, slaap lekker uit, wij vermaken ons wel, gnagnagna...
~Mops en ik gaan mijn adoptiezoon bekijken, en beknuffelen, Mopsey loopt al te stralen bij het idee~
En ja, een filmpje op youtube, please...
Enneh... terwijl Kjong naar Bambo vertrekt, ben ik spullen aan het pakken om naar Pompel te gaan. Het moet ook niet gekker worden! Dus dansdames, doe maar rustig aan, slaap lekker uit, wij vermaken ons wel, gnagnagna...
~Mops en ik gaan mijn adoptiezoon bekijken, en beknuffelen, Mopsey loopt al te stralen bij het idee~
Wat wilde ik nou toch typen?