Moeilijke man

17-10-2021 18:53 163 berichten
Sinds 4 maanden ben ik verliefd en had ik tot voor kort een leuke beginnende relatie. Maar beetje bij beetje begint het steeds minder leuk te worden. Hij probeert van alles een discussie te maken. En het eindigt dan altijd dat ik hem beledigd of gekwetst heb. Ik krijg vaak te horen wat ik fout doe. Zoals Ik haalde een keer mijn hand van zijn been. Ik was mij daar helemaal niet van bewust. Maar volgens hem was dat omdat er een “leuke” ober bij ons stond. Hij verdraait mijn woorden en maakt alles groter dan het is en dan wil hij niet meer met mij praten. Dan reageert hij niet meer en laat hij zo een dag niets van zich horen.

Vandaag zou ik bij hem langskomen en toen zei ik dat ik een half uurtje later zou komen omdat ik nog even langs een vriendin moest. Vervolgens reageert hij. Oh doe geen moeite, je bent druk je hoeft niet te komen. Ik zeg dat ik helemaal niet druk ben maar dat ik alleen even een half uurtje later kom. Maar hij blijft dan afwijzen en vervolgens benoem ik dat ik echt heel graag met hem wil zijn maar dat ik niet begrijp dat er zo’n discussie van moet komen. En toen maakte ik de fout om te zeggen dat ik de drama een beetje zat ben en dat ik het gewoon weer leuk wil hebben.

Nu is hij over het woord drama gevallen en benoemde hij dat ik hem beledigd heb en gekwetst heb hiermee Hij is boos en heeft zijn telefoon uitgeschakeld en ik zit hier echt weer met een WTF.

Eigenlijk weet ik wel dat dit kansloos is, maar ergens heb ik nog hoop dat het weer zo leuk kan worden als de eerste twee maanden. Pfff iemand wijze woorden voor mij?
Alle reacties Link kopieren
KataTonDemonaEaytoy schreef:
18-10-2021 21:51
Vreselijk. Zou mijn moeilijke man niet zijn. Maar veel plezier ermee.
Wie? Hij veel plezier met zichzelf bedoel je? Want TO is gelukkig van hem af.
Dubbel :roll:
justagirly wijzigde dit bericht op 19-10-2021 04:51
95.12% gewijzigd
poptarts schreef:
18-10-2021 12:00
Huilend weet ik niet, maar vanochtend wel weer een appje waarin hij terugkrabbelde. Maar ik heb gezegd dat het voor mij niet meer hoeft.
Goed zo. Houden zo!
Hoe gaat het met je Poptarts?
Vreselijk. Zou mijn moeilijke man niet zijn.

Oh zeker wel.
Thalas schreef:
19-10-2021 02:48
Oh zeker wel.
Haha.... :lol:
Vreselijk. Zou mijn moeilijke man niet zijn. Maar veel plezier ermee.
Huh? Zeg je dat nu echt na al die topics?
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)
Wat een kinderachtig figuur.
Narcistisch en heel erg onzeker. Zó onaantrekkelijk.
Geen relatiemateriaal.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Hexopbezemsteel schreef:
19-10-2021 06:49
Huh? Zeg je dat nu echt na al die topics?
Ook ik mag een kans hebben op voortschrijdend inzicht.
19-10-2021 17:04
Tuurlijk, da' s alleen maar goed.
Uitmaken, zo snel mogelijk. Deze man is bad news.
19-10-2021 17:04
Uiteraard. Maar zo bot zeggen dat het jouw man niet zou zijn klinkt toch een beetje raar.
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)
Hexopbezemsteel schreef:
19-10-2021 22:08
Uiteraard. Maar zo bot zeggen dat het jouw man niet zou zijn klinkt toch een beetje raar.
Ja, daar ben ik het wel mee eens, ik kon alleen niet bedenken hoe ik het zeggen moest. Van achter je beeldscherm is het makkelijk, TO had ook gevoelens hé, dat maakt het wat lastiger, en dat weet KatatonDemona ook heel goed uit eigen ervaring lijkt mij!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven