NIET groepje

18-04-2009 14:13 4958 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: Inmiddels heeft het NIET-groepje 212.340 postings volgekletst. Tel deze postings erbij op en je ziet het: wij zijn erg actief!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Mijn menukaartje;

Is het te lezen?
oooh Mleentje, wat lekker allemaal!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
en wa's dat voor deur op de kaart?
Mijn voordeur .

Griekse tapas gehaktballetjes voor de lunch staan nu in de oven. Tzaziki is klaar. Vanavond stop ik verder met de voorbereidingen.
Pff, wat een k*tuitslag. Ben nog even de uitslagen van een aantal gemeentes aan het bekijken. En dan naar bed.
Everytime you make a typo, the errorists win.
goedemorgen meisjes !
goedemorgen Yam!

ben je zelf zo vroeg of is Yammini vroeg?
Ik ben zelf zo vroeg , yammini is een asociale uitslaperT
ja IeeJee, het is zoals het is

dit is dus de mening van Jan Modaal....

we moeten er iets aan veranderen, maar ik weet niet hoe

waar ik aan denk durf ik niet op te schrijven.....
Ik vind het ook een waardeloze uitslag, en ik begrijp echt niet dat er zoveel mensen op de PVV stemmen
pff gister visite gehad van vriendin met haar zoontje van vijf weken ... ben zo blij dat yammini zelf haar hoofd omhoog kan houden, tikkie groter is en lekker chubby word ...

dat fragiele nee dat is echt mn fase niet

al is dat nog hele zachte babyhuiltje dan wel weer aangenamer dan de brul die yammini geven kan

maar ik moet niet piepen want yammini is een onwijs tevreden zoet kindje.
ik ben het wel met je eens Yam, zowel over de PVV als over baby's...

ik zag die foto van Yamini zittend buiten op een bankje, toen dacht ik, kijk daar is lol aan te beleven! zo'n drink en poepmachine is toch heel lastig

PVV is een tegenstem tegen alles wat niet goed gaat in Nederland, en net als toen de Europese grondwet eruit gegooid werd in het referendum, niemand snapt wat Europa voor goeds betekend, het komt altijd negatief in het nieuws
jeuj ik heb een nieuwe avatar

je kon nog wel eens goed gelijk hebben over de tegenstem tegen alles wat niet goed gaat

maar om dan op PVV te stemmen ... ik twijfel of daar een oplossing in zit
hehe eindelijk die zwangere buik weg! geintje

leuke nieuwe, je moet wel even 2x kijken voor je ziet wat het is, met name ook leuk dat jullie allebei de andere kant op kijken
Moge ladies. Leuke avatOr Yam.

Even mijn hoofdpijn laten zakken zeg.
ehmmm moet je even elders lezen
gister zo aan het doorzakken geweest met roosje ?
Roos kwam pas vandaag dacht ik.....
oh dan heb ik noet goed gelezen

Dan is t MV 's stress vermoed ik , want MV kennende maakt ze zich al dagen van te voren druk over alles wat mis kan gaan.
idd een kut uitslag.

Ben zeer teleurgesteld in de nederlandssche medemensch

Maar goed, tis niet anders. We moeten nu gewoon wachten tot gekkeGeert op zijn muiltje gaat. .

Yam, wat een lieve avatar. Ik ben niet zo van de beebs op avatars, maar die van jou heeft wel wat ! ( Of ik ben gewoon bevooroordeeld )

Trouwens, een lieve vriendin van mij is bijna 2 jaar bezig om zwanger van een 2e te worden , en het lukt niet... Zo sneu voor haar. Nou was de bij de HA geweest, en die wil er "niets aan doen" want de eerste is er ook gekomen. Kan dat zomaar ? Nee toch zeker, voor hetzelfde geld heeft vriendin ineens een verstopping in haar eierstokken ofzo ( geen idee of dat kan )

Ze gaat nu tempen en dan zelf een gyn bellen. Ik vind het echt sneu voor haar. Ze verteld er wel altijd heel open over tegen mij, heb van het forum geleerd wat ik niet moet zeggen
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
ha Boro lang niet gezien!

ik denk ook dat het stress is bij MV, ik kreeg in ieder geval al stress bij het zien van de menukaart en haar verhalen over boodschappen doen...
hey Elo :-)

Ik ben wat stiller idd maar nu ben ik er even, dus geniet er van zolang het kan .
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Goedemorgen!

Ja... PVV.... hmm...

Yam! Leuke avatOr.!
dat doet ik! Boro

ik hoop dat Geert veel goede en ervaren politici in zijn partij heeft, anders kan hij dit aantal stemmen natuurlijk niet waarmaken

dat zag je ook bij LijstPimF, hadden ze veel zetels konden ze er eigenlijk niets mee, bovendien is de kracht van zo'n partij om overal tegen te zijn waardoor er dus niet mee te werken valt

hebben we binnen de kortste keren dat de boel instort, en dat gaat pas ten koste van gemeenschapsgeld en tijd!

Europa zal wel niet instorten, maar ik trok gewoon even een lijn naar het kabinet waar de LPF ooit inzat, binnen de kortste keren nieuwe verkiezingen!

ik heb wel wat beters aan mijn hoofd dan continu gaan stemmen

mijn typefouten verbeteren bijvoorbeeld
goede morgen Pilous

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven