2009, ons jaar!

18-03-2009 18:07 3737 berichten
Alle reacties Link kopieren
na bijna 13500 reacties in ons oude topic, moest er ruimte gemaakt worden voor een nieuwe! Ellein , tnx voor het mooie topic wat je hebt geopend. We hebben een mooi jaar met elkaar gedeeld en gaan in 2009 hier gezellig mee verder.

mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009

mama uitger j/m opmerkingen Missc18 aug ? VERLOF! Gorgi 2 jan 13 aug 20 weken echo Rossia1 feb 18 aug vlos 21, sept 20 wkn echoWIE VOLGT?

naam start NOD opmerkingen Floortjejan 0816 aug Ann

het oude topic kun je hier teruglezen
Teddy,
Zo gezellig hier!

Angel,mim pjeman speelt ook in een bandje en tja sinds mini er is wordt er niet meer geoefend en een optreden hebben ze ook al niet vaak meer.....ach komt wel weer!

Doordat mini op zijn buik slaapt pakt hij ineens 2 a 3 uur achter elkaar...........ik verveel me!! Tis ook nooit goed he
ik heb nog wel een badkamer die schoongemaakt moet worden mimpje
Oh en anders die van mij wel Mimpje !!
rossia ik was eerst...
Sorry Ik zal netjes op mijn beurt wachten
straks als je verlof hebt blinkt jouw badkamer elke dag hoor!
Hoi allemaal, mijn eerste poging om weer eens een bericht te posten. Hoop dat mini nog niet wakker wordt.

Vandaag de eerste dag zonder kraamzorg en Jobjeman is squashen, dus ben helemaal alleen, maar gelukkig slaapt ze nog.

We zijn eergisteren zelfs al even met haar wezen wandelen. Wij steeds bang dat ze wakker zou worden van al de auto's en zo, maar ze sliep overal mooi doorheen.

Drinken doet ze nog niet zo goed. Ze drinkt net iets meer dan 350 ml per etmaal wat het absolute minimum is. Hopelijk gaat het snel iets beter, want anders moet ze weer aan de sonde. Maar de laatste voeding was 95 ml dus dat ging goed. Beter dan die 30 en 40 van daarvoor. Haha, nou begin ik net als jullie ook over voedingen en ml's te praten. Vond ik voorheen nooit zo interessant, maar nu wel.

Hmm, ze huilt. Ben even weg.
Hey Jobje wat fijn je hier weer te zien. Wat bijzonder he voor de eerste keer naar buiten, heerlijk!

Dat drinken komt vast wel goed, helemaal als ze nu al 95 op heeft. Dat dronk mijn ukkie pas met 4/5 weken hoor!

Meiden goed idee, ik ga mijn eigen badkamer maar eens doen! Sorry maar dan sla ik die van jullie even over!
Jobje, wat goed je hier weer te zien en van je te horen, jij kersverse mama!!!

Hoe gaat t verder?? Jammer dat t drinken nog niet zo wil, maar zo te horen wel een stijgende lijn? En hoe is het met jou?

Zelfs al lekker even naar buiten geweest dus, dat was zeker wel een verademing, of niet?

Mimpje, succes met de badkamer!

Ik zit hier nog wel productief te wezen, maar tegelijkertijd ook af te tellen.. ben moe!
****Breekt weer in****

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!! ROSSIA!!!!!!!!!! nou kan ik je officieel feliciteren... WOW!!!!!!!!!!! GEFELICITEERD!

Februari is een erg mooie maand, al zeg ik het zelf

naar de andere meiden!!
Hey Loewyz !!! Wat lief van je, super bedankt! Hoe gaat het met jouw mini?? Februari is een topmaand! Ben zelf ook een februari kindje. Gaat dus helemaal goed komen.

Jobje, wat leuk om weer wat van je te lezen. Ben je lekker aan het genieten. Wat ben je al snel naar buiten geweest. Wat goed. Drinken heeft kennelijk even tijd nodig. Komt vast goed.

Mimpje, succes met de badkamer!

Missc, ik ben ook de minuten van de klok weg aan het kijken. Heb zoooooo geen zin meer.
Wat duurt zo'n middag dan nog lang hè, als je geen zin meer hebt. Ben intussen ook aan het bedenken wat ik in hemelsnaam vanavond zal gaan eten.. heb jij ideeën voor me?
Echt enorm. Nog ruim een uur. Schiet niet op. 1 van mijn favorieten en heel makkelijk te maken:

Penne pasta

Spekreepjes

roerbakgroenten en als laatste alles bij elkaar gooien en kookroom erdoor en dan verwarmen. Jammie!!
Hmmm.. gisteren had vriendlief al penne gemaakt, met vis. Wel n goeie tip, maar vanavond maar even wat anders.. zit te denken aan stampot andijvie. Beetje vreemd voor juni, maar heb daar wel zin in geloof ik. Sinds ik zwanger ben kan avondeten me helemaal niet boeien, zo lastig om dan te bedenken wat te maken!
Of een spinazie schotel met aardappelpuree, kaas en gehakt?
Oh, dat klinkt ook lekker! Vertel, men neme....
Ik moet even Rossiaman mailen voor het recept. I'll be right back!
Quote Rossiaman:

Jeetje.... ik doe altijd maar wat....

Spinazie kan bevroren onderop,

daarop de gerulde gehakt - Het vlees wel goed kruiden met zout en peper of vleeskruiden. Nog lekkerder als je een ui+knoflook er doorheen doet tijdens het rullen.

Dan vast wat kaas d'rop

Vervolgens de puree erop.

Daar nog wat kaas op + 2 klontjes boter.

En dan 25 minuten in de over/grill tot ie mooi een mooi bruin korstje heeft.
okido, komt voor elkaar! Dan ga ik nu weekend houden.. doeg allemaal!
Eet smakelijk en fijn weekend!!!
heee jobje wat leuk dat je er weer bent!

wat leuk dat jullie al naar buiten zijn geweest. kindjes slapen heerlijk in de buitenlucht al al die geluiden. Tis ook heel relaxed om voortgehobbeld te worden. Wil af en toe wel eens ruilen met mini hoor. Hopelijk gaat het drinken langzaamaan beter. Nu je zelf weet wat het is is het ineens toch wel intressant he?

Heb filmpjes van jullie meisje gezien, wat een poppie zeg en zo'n mooie bos haar.

Missc ik eet ook gewoon het hele jaar door stamppot hoor. zolang er andijvie ofzo in de schappen ligt vind ik dat je het ook best kunt eten.

Die spinazieschotel klinkt ook erg lekker.

Ik heb voor het gemak een magnetronmaaltijd gescoord...3 maal raden wat?? boerenkool met worst! af en toe zondigen mag wel toch? Geen zin om te koken in mijn eentje vandaag. Morgen maar weer met pannen in de weer

Rossia tis bijna tijd om af te sluiten!!
oh ben toch nog even naar het feestje van het kdv geweest. Was wel gezellig. Ze hadden allerlei activiteiten bedacht, maar daar was mini natuurlijk veels te klein voor. Springkussen, sminken (hoe schrijf je dat eigenlijk?) maar ze hadden ook een zeepbellenmachine, die was bere-interssenant Dus daar heb ik haar onder gezet met de kap naar beneden. Met open mond heeft ze naar de bellen gekeken. Ondertussen heb ik gezellig gekletst met de mama van mini's naamgenoot. Nu weer thuis en mini in bed.
ik verveel me...iemand zin in koffie?
Theetje doen ook goed Teddy??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven