2009, ons jaar!

18-03-2009 18:07 3737 berichten
Alle reacties Link kopieren
na bijna 13500 reacties in ons oude topic, moest er ruimte gemaakt worden voor een nieuwe! Ellein , tnx voor het mooie topic wat je hebt geopend. We hebben een mooi jaar met elkaar gedeeld en gaan in 2009 hier gezellig mee verder.

mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009

mama uitger j/m opmerkingen Missc18 aug ? VERLOF! Gorgi 2 jan 13 aug 20 weken echo Rossia1 feb 18 aug vlos 21, sept 20 wkn echoWIE VOLGT?

naam start NOD opmerkingen Floortjejan 0816 aug Ann

het oude topic kun je hier teruglezen
Michigan, jij doet het trouwens ook super met de borstvoeding hoor! Even een pluim in je kont
Goedemorgen!!!

Is het weekend... kan ik niet meer slapen. In de eerste plaats omdat mini-Vera haar spraaklessen weer aan het doornemen is met de volumeknop op 10 en ten tweede omdat ik zo'n keelpijn heb!! Dus ik zit lekker op de bank te ontbijten. Straks nog even kolven en dan ga ik (ondanks dat ik me al 20 keer bedacht heb) even door naar de sportschool. In mijn verlof had ik er totaal geen moeite mee, maar nu ik weer werk.....

Teddy, knap hoor dat je twee (of zelfs drie) keer in de week sport. Als ik uit mijn werk kom en eindelijk klaar ben met voeden, eten etc etc dan ben ik uitgeblust!

Een popgroep voor onze meiden zie ik wel zitten. Volgens mij gaan ze heel populair worden!

Ellein, thanks voor je compliment. Ik ben ook erg blij dat het allemaal zo lekker loopt met de bv. Ik weet niet of ik een record ga neerzetten maar we zien wel. Ik vroeg me ook af of je borsten nu anders zijn dan voor de zwangerschap. Die van mij zijn op dit moment nog onherkenbaar.

Michigan, heel herkenbaar je gevoelens die je beschrijft. Ik word ook nog elke dag verliefder op mijn meisje en ik bedenk vaak dat het wel heel mooi is dat we het voorrecht hebben om die liefde te kennen. Het gevoel is mij door veel moeders omschreven, maar om het zelf te voelen is zoveel mooier en heftiger. En je wordt er inderdaad kwetsbaar door. Heel kwetsbaar. Soms zelfs te kwetsbaar....

Maar ik geniet elke minuut van haar dat ik bij haar ben. Ik kan er ook niet over uit dat wij zo'n mooi meiske op de wereld hebben gezet. Ik vind haar ook echt het mooiste meisje op de wereld. En zo hoort het!
Goedemorgen!!

Lekker zitten beppen gisteravond.

Ellein, katertje van de wijn? Zijn jullie nog romantisch verder gegaan ??

Teddy, eerste nacht alleen overleefd? Nog leuke dingen vandaang op het programma met mini en vriendinnen ofzo?

Michigan, zie je het vandaag alweer wat zonniger in? Het lijkt me zo moeilijk om met dat soort dingen te worstelen. Voor jou dus geen hardrockende langharige teckel, maar een prima balerina. Zo grappig om te zien dat iedereen anders is geweest vroeger, zowel mannen als vrouwen.

Vera, ik was ook vroeg wakker. Zit al helemaal schoongedoucht en ontbeten op de bank. Ga zo maar even boodschappen doen. Jij lekker sporten. Ik hoop dat je niet ziek gaat worden, dus zweet al die bacterien er maar even lekker uit.
een goedemorgen

mini en ik hebben lekker uitgeslapen en gaan zo gezellig samen met een stel vriendinnen op het terras zitten.

vera sportze! als je eenmaal weer begonnen bent is het zooo fijn! hopelijk zakt de keelpijn snel af.

hoi rossia!

hoi iedereen!!!
Gaat hier niet helemaal goed. Bloedstolsol verloren en ook bij het afvegen helder rood bloed. Ziekenhuis gebeld maar kunnen nog niets. Het kan nog alle kanten op. Het is afwachten...
Hey meiden

daar ben ik ook weer, Hehe 2 dagen vrij heerlijk. Volgende week ben ik alleen op mijn werk, hopelijk gaat alles goed. Ik moet wel nog wennen aan 36 uur werken, ik vind het best pittig hoor. Nou ja verdiend wel lekker.

Rossia alleen nog moe moe moe dus, gelukkig niet misselijk. Heb jou verhaal (zonder naam natuurlijk) tegen een van de fertiliteitsartsen in mijn ziekenhuis verteld, ze was erg geintresseerd. Zal ik me aanbieden als proefkonijn hihi.

Vera 20 weken bv is heel mooi hoor, daar mag je zeker trots op zijn! Heb je lekker gesport net?

Teddy, aha zonder manlief dus. Mijn man had vroeger een hele foute muziek smaak, hield van de combi smartlap en heavy hardcore hahahaha volgens mij wist hij niet wat hij wilde. Kale kop toen, nu gelukkig een mooie bos met haar. Ik was meer van de alternatieve muziek, was ook overal boos over en liep het liefst alleen in zwart. Ben nu meer een dame geworden geloof ik. Hihi zo zie je maar.

Jobje, hopelijk drinkt je mooie meisje nu wel goed en hoeft ze niet meer aan de sonde. Ik was vandaag nog bij je in de buurt, zat al rond te kijken of ik je zag wandelen maar helaas.

Michigan, gelukkig bevalt het werken weer goed. Wel vervelend van wat je op de mail schreef. Bah. Succes ermee hoor.

Vandaag weer bij de chinees geweest, manlief moet nog 1 week kruidendrankje drinken en mag dan weer stoppen. Ik vond het effect niet vervelend hoor! Ik heb nu andere pilletjes die moeten zorgen voor een goede innesteling. Ik ben heel benieuwd. Gaat nu trouwens weer een stuk beter, heb mijn hormomen weer onder controle zeg maar.

meiden dikke knuffel van mij

x Floor
rossia cross

neeee dat kan toch niet???? Oh meid ik snap zo dat je schrikt, heel erg schrikt. Ik weet dat het echt niet altijd slecht nieuws hoeft te zijn, maar daar heb je nu natuurlijk niets aan.

Meid ik duim voor je!

dikke dikke knuffel van mij
Rossia, neeee!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dit mag niet waar zijn. Oh wat duim ik dan het wat anders is en dat seabert nog gewoon zit waar hij moet zitten. Wat nu? Kunnen ze een echo doen?
Ik ben me echt rotgeschrokken en volledig in tranen. De gyn zei dat het alle kanten op kan gaan. Een echo kunnen ze niet doen, daar zien ze niets op zeggen ze.

Ben nu maar op de bank gaan liggen. Het is afwachten.
Oh nee Rossia. Kan me voorstellen dat je enorm schrikt hiervan... Inderdaad afwachten dus nu. Ik hoop echt dat het paniek om niets is, het kan echt alle kanten op met bloedverlies en ik duim duim duim dat dit niks te betekenen heeft. Hou je goed, probeer niet alleen maar te doemdenken en ga niet zitten googelen. Sterkte meissie, ik denk aan jullie!!

Neeeeeee Rossia!!!!! Dit kan toch niet waar zijn???? Ik kan me indenken dat je nu volledig in paniek bent. Wat is dat schrikken zeg! Ik hoop echt voor jullie dat er niks aan de hand is. Het kan natuurlijk gewoon een 'restje' zijn wat er nog uit moest, toch? Moet je nu "rustig" afwachten tot de 16e? Heel veel sterkte!
Ohh Rossia wat verschrikkelijk voor je, ook al kan het nog alle kanten op, de schrik zit er natuurlijk in. Ook bij ons dat weet ik zeker.

Lieverd heel veel sterkte,
Krampen zijn gezakt. Alleen nu nog wat oud bloed bij het afvegen. Zojuist nog een mail gehad van het ziekenhuis. Moet rustig afwachten en maandag even contact opnemen.
neeeee rossia!!! kop op, houdt moed! dit hoeft niet meteen te betekenen dat er iets mis is he? och lieverd ik schrik me helemaal gek. oh ik kijk echt even omhoog en duim m'n vingers blauw voor je.
Oh nee Rossia, laat het ajb geen miskraam zijn!!!

Misschien stelt het je gerust, maar ik heb in het begin ook helderrood bloedverlies gehad en het is toch allemaal goedgekomen. Ik duim voor je. Dikke knuffel! Ellendig dat je nu weer moet wachten en dat ze geen echo kunnen doen...
Oh neeeeeeeeeeeee Rossia, wat kut zeg. Hoe is het nu??

Ook wel heel shit dat je geen echo kan laten maken....

Probeer idd niet alleen te doemdenken inderdaad... En net als Jobje even een hart onder de riem. Een vriendin van mij heeft haar hele zwangerschap bloedverlies gehad en er loopt nu een prachtig meisje van 2 jaar rond...

Succes meid!
Bloeden is voor nu gestopt. Heb echt maar 1 groot stolsel verloren en daarna alleen bij het afvegen. Nu niets meer. Laten we hopen dat het hierbij blijft en dat het erbij hoort ofzo. Kramps is ook helemaal weg.

Meiden jullie zijn harstikke lief allemaal!!
o nou ik hoop zo dat dit het dan was en dat seabert nog helemaal lekker binnen zit bij je!!

Rustig aan dan maar!
Nu ga ik ff ego hoor,

Mini is de laatste 2 dagen niet zichzelf. Drinkt slecht, lacht erg weinig en had vanavond 37,7 graden. Tja, wat moet je daar nu mee.... hoest beetje, moet niezen. Vind het zo sneu. Vannacht was ook echt pet, en net fles van 7 uur liet hij zo weer 70 staan.....

Komt ook wel weer goed, maar vind het zo sneu en moest ff mijn ei kwijt.

Gaat mijn man vnv ook nog weg. Er is een zomer feest in het dorp waar hij is geboren. Ik ga morgenavond lekker los! (tenminste als het hier allemaal goed gaat thuis) Er komt dan een ban genaamd: Pappa di Grazzi, kennen jullie die? Schijnt een echte feestband te zijn dus ben benieuwd.

Nou genoeg gezwam, bedankt weer voor het luisteren!
Rossia, ik duim ook mijn duimen blauw voor je . Hopen dat het hierbij blijft. Het lijkt me dat je toch meer pijn zou moeten hebben als het een miskraam is? Of langer bloedverlies? Ik hoop zo dat het "zomaar iets" was........
lieve rossia, wat moet ik zeggen? ik hoop het zo voor je, dat het gewoon niets is en dat jullie seabert uitgroeit tot een mooi ventje of meiske. Het kan toch niet mis gaan nu?

mamadeb, voor jou ook even een Wat sneu dat je manneke zo ziekig is. De band waar je over schrijft ken ik niet, Wel lekker om even los te gaan. Als papadeb thuis is kun je met een gerust hart weggaan toch? Of het moet natuurlijk niet beter worden met uk.

Teddyman is alweer thuis. Het was echt kloteweer bij de oosterburen. Alles was veregent en dus zeiknat. Ze hadden er genoeg van en hij is weer terug op de bank. Wel gezellig, maar ook sneu. Hij had zich er zo op verheugd.
Dag Rossia,

Ik heb net je verhaal gelezen. Doe rustig aan en laten we hopen dat er niets aan de hand is. Kan gewoon niet...Ik duim voor je.

Liefs,

gorgi
Rossia, ook een dikke van mij, ik duim voor je dat het niets te betekenen heeft!

Liefs Bep
Rossia, gelukkig is het bloeden gestopt. Krampen horen ook bij een zwangerschap (ik heb ze ook veel gehad de eerste weken) dus raak daar niet van in paniek. Ik ga heel hard duimen dat er niks ergs aan de hand is en dat je snel weer kan genieten van je zwangerschap!
Hier ook snel even ego: we zijn net terug van een avondje huisartenpost en ziekenhuis. De kleine heeft al een paar dagen dunne ontlasting/diarree. Vanavond had ze ineens bloederig slijm in haar ontlasting. Schrikken natuurlijk!

Gelukkig schrokken de artsen er iets minder van en gaan ze ervan uit dat het een bacterie infectie is. Ze gaan haar ontlasting op de kweek zetten en het moet met een paar dagen beter gaan. Hopelijk gaat uk wel beter drinken want vandaag was het pet, en ze heeft het vocht nu wel nodig. Ze ligt nu in een diepe slaap in de MC. Ik ga haar nog even aanleggen en dan ook zelf slapen. Poeh, was een zware avond.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven