VF-borrel in Amsterdam, zat 6 juni

17-05-2009 19:22 42 berichten
Meiden uit Amsterdam,

Ik stel voor om binnenkort samen een borrel te gaan drinken. Geregeld lees ik dat ik niet de enige ben die in Amsterdam woont en toch zitten we ieder op ons eigen eiland met onze laptop on schoot.

No strings attached:

Niet om hartsvriendinnen te worden, niet om een select groepje 'ruilers'/'minnaressen'/'klussers'/'bi-schierigen'/'poezenoma's' o.i.d. te vormen, zelfs niet omdat we sociale pantoffeldieren zijn zonder sociaal leven, maar gewoon om eens gezellig te kletsen en te drinken.

Anonimiteit gewaarborgd! Als je niet wilt zeggen wat je nickname op het forum is: prima. Maar als je 'out & proud' bent mag je ook verkleed komen als je avatar!

Ik stel voor: zaterdag 6 juni, vanaf 17.00 uur ergens op een zonnig terras op in de Pijp. Voor de precieze locatie kun je me mailen op: zoetezoete@gmail.com

xZoete
Alle reacties Link kopieren
Ik hoef niet zoveel te doen .
quote:Nickname00 schreef op 18 mei 2009 @ 23:11:

Ik hoef niet zoveel te doen .
Leuk! Nu maar hopen dat het zonnig is (staat MissChicken daar in d'r paarse, doorweekte pak, in de stromende regen...)
Haha! Blond ben ik vast wel, maar verder weinig overeenkomst... Ff haar laten groeien, wat kilo's aankomen en aan de paupers hier in de buurt vragen waar ik zo'n roze trainingspak kan kopen
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Heb net de financiën gedaan en een trip Amsterdam zit er niet in zo vlak voor de bruiloft.

Veel plezier voor degene die wel gaan!
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Wie weet sluit ik me ook aan!
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
Alleen voor mensen uit Amsterdam?

Mooi is dat!

*Gaat passief agressief zitten mokken*
Leuk idee, misschien kom ik ook wel kijken. Lijkt mij trouwens ook enig om als hond verkleed te komen maar ja, nee toch maar gewoon als mezelf. Komen er veel mensen? Zal ook nog wel een mailtje sturen later.

* Tenzij iedereen verkleed komt dan ga ik zeker mijn best doen om een hondenoutfit te scoren!
Ik moet helaas afhaken, krijg mijn werk voor studie niet rond.

Veel plezier julllie!
Komt er uberhaupt nog iemand?
Zoete, ik hoop niet dat je alleen in de Pijp gezeten hebt?

Lees dit topic nu pas, beetje jammer.

Ben benieuwd!
is er niemand gekomen Zoete? wat jammer! het was zo'n leuk initiatief!
Zoete, ben ook inderdaad benieuwd hoe het was. Enne... kom je weer 's Pim-pam-petten?
We waren met z'n vijven. Erg gezellig!
Wie waren er allemaal? Enne, hoe was om elkaar IRL te ontmoeten?
Noa, Neele, RosieRo, Miss Jade en ik.

Leuke 'internetdate'!
Leuk dat jullie het gezellig gehad hebben!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven