Singles and the city

24-05-2009 21:23 4532 berichten
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Alle reacties Link kopieren
Gaaf hoor Mozz! ik hou ook best van crea-bea doen Maar gun mezelf er niet echt de tijd meer voor...ik heb een heel mooi hobbykamertje met bijbehorende spulletjes, maar ik maak er al maaaaaanden geen gebruik meer van..Kan er de rust niet voor vinden op 1 of andere manier..

En ik blijf het zeggen..die vogels zijn echt cute!

Het is inderdaad de rode crumpler geworden...camera zit er al in! Nu nog eens even bedenken waar en wanneer ik weer mooie plaatjes ga schieten
Wat goed, hobbykamertje... bij mij staat altijd de hele huiskamer vol met verf, papier, lapjes, lijm etc... zooooi!

Zenks voor het compliment

Goed dat je toch die rooie hebt gedaan. Lekker opvallend!

Camera gewoon zo vaak mogelijk meenemen naar waar je ook gaat! (voor die 'had ik nu mijn camera maar bij me' momenten)
oh die momenten Daarom heb ik ook een rugzak genomen, die kan overal mee naar toe..lekker makkelijk..

ik twijfel alleen of ik mijn kleine camera nu houd of verkoop..weet niet hoe vaak ik m nog ga gebruiken..

Ik ga de snackbar met een bezoekje vereren..tot later!
Krijg ook trek in friet van jou! Ghehe, zal ik...

Kleine ook houden voor de 'die grote camera is teveel om mee te zeulen want ik heb al zoveel bij me' momenten
Hihi Ik ga zo ook lekker snackbar eten eten

Patatje satésaus

Frikandel speciaal (met ketchup)

Vanille shake

Jammie!!!!

Leuke tas Indi...waar heb je hem gekocht?

Mozz...you've got mail! Kunnen we je expo ook bezoeken??
Ow ja en ik heb net heeeeerlijk geslapen!
oooow, nu krijg ik nog meer trek WM!

Expo kan uiteraard bezocht worden! Maar tis dus wel in the middle of nowhere (zie mijn hyves, daar staat affiche)

*gaat mail checken*
Jah ik heb hem al gevonden.....eerst zoeken en dan pas roepen

Waarom ga jij dan niet een lekkere snackbar hap halen??
Hi meiden!!

Zo het is weeeeeeeeeeekend!! Hoe gaat met iedereen?

Indi is lekker naar de patatzaak?

En WM gaat ook vetsnacken? Lekker he? Hoe gaat met je?

Mozz....wat leuk dat je je eigen expo hebt. Ik heb even via Indi gegluurd op je Hyves, erg gaaf wat je maakt! Succes met je expositie!

Olive is lekker weekendje weg he? Hoop dat je het leuk gehad hebt Olive en gedachten aan Soulmate beetje van je af hebt kunnen zetten?

LM is gewoon weekje naar de zon? Zo daar heb ik ook zin in zeg!

Xen...hoe gaat met jou? Heb je nog wat gehoord van de psych of ga je toch maar ergens anders heen?

Hebben jullie nog leuke plannen dit weekend? Ik ga vanavond met Appel even borrelen, morgenavond naar Amsterdam en zondag lekker niets gepland!
quote:ingelke_kepringelke schreef op 05 juni 2009 @ 11:07:

Ga vnvd maar eens quasi-nochalant Mr. Piano bellen; kijken wat zijn idee is over onze date as zondag.

Spannnend!!!!

En ja; het op mezelf wonen bevalt super! Af en toe nog last van houdbaarheidsdatums en rotte groente, maja alles went he? Heel herkenbaar en ik ik woon al jaaaaaaaaaaaaaaren op mezelf
Ik zou met PD eten, maar die is nog onbereikbaar op werk... maag knort... knort... KNORRRT!
Heej, Erykah! Leuk weekendje lijkt me. Ga je uit in A'dam morgen?
Zo..weer terug..

Was nog nooit bij deze snackbar geweest...best een beetje een asotent

@WM: Eet smakelijk!! ik heb de tas gekocht bij www.factoryprices.nl. daar is ie echt het goedkoopst. Heb heel wat research gedaan

@Erykah: Ik heb niet veel plannen..lekker rustig aan

Doe je Appel de groeten van me en vraag eens wanneer ze ons hier weer komt lastigvallen

@Mozz: Ook lekker aan de friet!
Ja ik ga uit in Amsterdam, eerst ergens wat eten.

Indi ik zal Appel de groetjes doen en vragen wanneer ze weer komt buurten hier.
Nou..bah zeg

Ze hadden bij die snackbar raspatat en dat vind ik echt lekker en had ik al heeeeeel lang niet gegeten..Er zat meer saus dan friet in het bakje..de volgende keer doen ze de saus maar apart. De kaassouflé was wel lekker

@Erykah: Thanks!! en veel plezier vanavond! Heb jij lekker gegeten vanavond?
Zo ik heb alles al lekker achter mijn kiezen Jeetje wat knapt een mens daar van op zeg

indi...ga daar ook eens even kijken want ziet er wel erg leuk uit!

Wat heb jij gehaald bij de aso snackbar?

Hey Erykah....ik ga morgen ook stappen in Adam...wie weet kom ik je tegen! Hoe is het verder met je?

Hoe het mij gaat? Ik ben moe, heel erg moe. Druk op werk, druk gehad privé en alles met PV vreet ook energie. Ach daarom heb ik net even lekker geslapen!
Raspatat speciaal bedolven onder de saus :( en een kaassouflé.

Die snackbar is wel de place to be Werd gelijk begroet door een mij onbekende jongeman

Oh en WM je kunt op die site ook goedkope uvfilters kopen..en de service is erg snel!
WM...wie weet ja, komen we elkaar tegen morgen! Met mij gaat het goed, druk en voel me supergoed! Echt al tijden...is echt heel erg fijn!

Hebben jullie wel contact met elkaar, jij en PV? Als je er niets over wilt vertellen, begrijp ik dat hoor! Ik hoop dat het allemaal weer goed komt met hem, jou en jullie tweetjes.
Indi dat klinkt erg als heeeeeeeeeeeeeeel veel calorietjes maar wel enorm lekker. Keer goed vetsnacken kan zoooo lekker zijn he?
Heel erg lekker was het..soms moet je dat gewoon doen

Maar zoveel saus hoeft van mij niet..

En wat fijn dat je je zo goed voelt! Begint bij mij ook steeds beter te lukken
Fijn hoor Indi dat je je steeds beter voelt!!
Indi...ik heb al een uv filter. Dat scheelt....maar ik ga wel ff loeken vanavond. Het is zo leuk!!! 4 juli heb ik een cursus van een dag

Erykah..we hebben we contact hoor, elke dag. Houden elkaar goed op de hoogte. Nu zit hij zelfs naast me Leest ff mee. Maar gaan zo even weer praten, dus ik ben weer even weg
Leuk hoor een cursus, WM!

Tot later!
Ok WM...fijn dat jullie dagelijks contact hebben. Doe hem de groetjes van mij!!

Ik ga zo maar even douchen en verzinnen wat ik aan ga doen.

Indi is dat ook niets voor jou...een foto-cursus?
ja op zich wel Moet even kijken hoeveel dat kost enzo..De aanschaf van zo'n camera en toebehoren was nogal een rib uit mijn lijf

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven