Singles and the city

24-05-2009 21:23 4532 berichten
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Alle reacties Link kopieren
Vleer heeft nieuwe telefoon een HTC Magic in t wit errug wies mit

quote:reizendestrijdster schreef op 04 juni 2009 @ 15:58:

Hoi,

Olive ja lekker geslapen hihi net wakker

Veel plezier op de bruiloft!!!!!

Spannend Welkom!!!

Ik doe een wilde gok en schat je 25 :p

Hoe ouder je word hoe kieskeuriger je word en hoe minder snel je die klik hebt! Gewoon omdat je altijd wel van iets over die man denkt mmm.

En vermits je nog niet zo lang uit je relatie bent zou het wel eens kunnen dat dat ook nog (onbewust) meespeeld!? Onbewust vorige relatie nog niet helemaal verwerkt?!...

En dan natuurlijk ja dat heb je goed gezien de leukerds kunnen zich ongelooflijk goed verstoppen

Oh ja die niet-leuke-smsers gewoon negeren!!! Nie antwoorden das de snelste weg naar ctrl alt delete!!!!!!!!!!!

zwaai naar iedereen!!

Haha ik ben 24, dus je zat in de buurt ;)

Pff mijn vorige relatie was één en al drama, maar volgens mij ben ik daar wel ontzettend klaar mee hoor! Ik zoek nu ook niet echt mr. perfect ofzo, maar een leuke flirt zou erg welkom zijn!
Hee Vleertje! En alle functies al uitgeprobeerd op je HTC?

Hoi Spannend! Was jouw relatie nu net uit? Daarom dus even losvast flirten voor nu?

Mozz gaat toch maar patatje halen. PD is in het ziekenhuis bij zijn vader! Die blijkt een zeer ernstige longontsteking te hebben en moest opgenomen worden...
Oei Mozz..dat is minder leuk nieuws :(

@Vleer: Mooi telefoontje! Ben je er al een beetje aan gewend?
Hoe zet ik in godsnaam mijn mediaplayer uit op HTC ? Heb muziekje gedraaid maarre kan m niet stoppen heel vreemd
Nou maar even helemaal uitschakelen dan haha

(gaat op zoek naar NL handleiding )
En dat touchscreen moet ik erg aan wennen met mijn dikke worstenvingers druk ik steeds op verkeerde toetsen.

En heel handig ik ben altijd bij jullie heb eindelijk ook telefoon met internet hehe
Muziekje inmiddels uit Vleer??

Pfff...er is echt niets leuks op tv en wat is het hier rustig! Ik ga maar eens kijken of ik nog een leuke film heb..
Batterij druit Vleer. Werkt altijd.
Duidelijke oplossing MP, haha!

Indi, viel je patat wel lekker na de laatste buikgriepige dagen?

Vleer, mooi foontje!

Erykah, wat fijn dat je je zo supergoed voelt! Ik bedacht me vanmorgen in mn auto dat ik al een poosje niet meer 's ochtends zat te balen in de auto, dus met mij gaat het ook vele malen beter dan eerder!

En en en... ik heb TM even gezien vandaag! Hij fietste lang terras, vriendin van me roept: Joehoe, we zitten hier. Hij riep al fietsend iets terug, maar wij verstonden het niet, dus ik dacht; laat ik er een smsje aan wagen; 'Huh, wat zei je?'. Smsje terug met wat hij zei en een kwartiertje later kwam ie nog heel even langs het terras fietsen, even gekletst en ik heb hem uitgenodigd om een borrel mee te drinken as vrijdag op mn verjaardag. TM: "als dat een uitnodiging is, dan graag". Jeej! (hij moest daarna weer verder, ging naar de film met een groepje mensen).

Zo, heb ik mn vlindermomentje weer even gehad vandaag!

Verder heb ik een beetje hoofdpijn en ben ik nu lekker thuis. Vind het best een beetje saai om op vrijdagavond thuis te zitten, maar goed, ik ga eens even kijken of er nog wat leuks te zien is op teevee, anders wordt het met een boekje in bed en lekker slapen!
Kijk dat klinkt positief Pop! Leuk zeg dat TM even een borrel komt doen op je bday! Enne heel positief dat hij nog even langs kwam fietsen! Goed begin van je weekend!!!

PV is inmiddels weer weg, uitgebreid gepraat.

Net even foto's uitgezocht van Parijs en op hyves gezet!
Nou dus duidelijk niet, Pop! Een beetje dom was het ook wel om zo vet te gaan eten..Heb een enorm opgeblazen gevoel..

Wat leuk van TM! Dat heb je goed gedaan!
@WM: Goed gesprek gehad samen? Mooi zo..

Leuke foto's heb je gemaakt in Parijs!!
Dank je wel Indi!

Ja goed gepraat. Het is gewoon heel heftig allemaal. Als zoiets je relatie overkomt en je bent al langer bijelkaar heb je een basis om op terug te vallen. Wij niet, we waren net bezig met die basis.....

Maar we kijken het rustig aan, stapje bij stapje. Zodat het goed voelt voor beide.......
WM, rustig aan lis denk ik het beste in dit geval. Ik hoop echt voor PV en jou dat jullie juist hierdoor een stevige basis kunnen leggen.
Inderdaad heftig, WM! Maar volgens mij pakken jullie het goed aan..
Ach vaak heb je in een relatie pas later een hobbel in je relatie! Wij binnen een maand een flinke heuvel! Ach als we er samen uit komen, dan maakt het onze band alleen maar sterker!!!
Lief en fijn om te lezen Indi!
Dat was ook de bedoeling, WM!

Pfffffff...Ik heb echt zo'n opgeblazen gevoel...
Hoe komt dat Indi?
Ik heb de hele week eigenlijk last gehad van buikgriep..en vandaag eigenwijs vet gegeten.... dom dus
Mmm....maar wel lekker

Morgen maar heel gezond eten!!
denk dat het een soepje wordt..heb mijn portie nu wel even gehad..bah
WM - ik ga niet eens reageren op jou en je gedoe en je keuzes.

Slaap lekker, iedereen.
quote:misspoez schreef op 06 juni 2009 @ 00:17:

WM - ik ga niet eens reageren op jou en je gedoe en je keuzes.

Slaap lekker, iedereen.

Gelukkig maar!

Slaap lekker!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven