De leuke buurten van Amsterdam?
woensdag 13 mei 2009 om 12:06
Hallo allemaal!
Ik ga binnekort verhuizen naar Amsterdam. Aangezien ik geen idee heb van de buurten daar, zou ik graag jullie advies willen krijgen.
Welke buurten zijn 'de goede buurten'? Daar bedoel ik mee: geen pauperbuurt waar veel armere mensen of aso's wonen..
Waar is veel te doen? Wat is het 'gezellige' gedeelte van Amsterdam?
Waar is de prijs / kwaliteit verhouding het best, dus een gezellig stadsdeel met relatief goede prijzen?
Hoop dat jullie me kunnen helpen!
Ik ga binnekort verhuizen naar Amsterdam. Aangezien ik geen idee heb van de buurten daar, zou ik graag jullie advies willen krijgen.
Welke buurten zijn 'de goede buurten'? Daar bedoel ik mee: geen pauperbuurt waar veel armere mensen of aso's wonen..
Waar is veel te doen? Wat is het 'gezellige' gedeelte van Amsterdam?
Waar is de prijs / kwaliteit verhouding het best, dus een gezellig stadsdeel met relatief goede prijzen?
Hoop dat jullie me kunnen helpen!
donderdag 4 juni 2009 om 11:09
Ik wil zelf ook nog wel even hier melden waarom dat nieuwe topic nodig was. Hier is het al een hele tijd off topic, maakt mij absoluut niet uit hoor, alleen maar gezellig, maar dan kijken de mensen die ik ermee wil bereiken niet meer zo snel.
Dus vandaar! En zoals jullie hebben kunnen lezen heb ik inderdaad een woning gevonden. Ziet er netjes uit, voor Amsterdamse begrippen mooie douche ruimte en keuken. Alleen dus zoals sommigen melden in een mindere straat.. Vanmiddag beslissen we dus moet ik het er nog maar even over hebben.
Dus vandaar! En zoals jullie hebben kunnen lezen heb ik inderdaad een woning gevonden. Ziet er netjes uit, voor Amsterdamse begrippen mooie douche ruimte en keuken. Alleen dus zoals sommigen melden in een mindere straat.. Vanmiddag beslissen we dus moet ik het er nog maar even over hebben.
vrijdag 5 juni 2009 om 21:18
Nieuwmarkt prima, late middag, vroege avond ook.
Waaro dan en met z'n hoevelen? Of zijn we met z'n drietjes?
Initiatiefneemster is ook niet meer hier geweest. Mijn nieuwe verkering laat het afweten (Fleur dus..) en volgens mij nog een paar.
Ik dacht echt dat er wel een vrouw of 8 zouden komen.
Nou ja, maakt niet uit. Wie o wie en hoe laat dus?
Waaro dan en met z'n hoevelen? Of zijn we met z'n drietjes?
Initiatiefneemster is ook niet meer hier geweest. Mijn nieuwe verkering laat het afweten (Fleur dus..) en volgens mij nog een paar.
Ik dacht echt dat er wel een vrouw of 8 zouden komen.
Nou ja, maakt niet uit. Wie o wie en hoe laat dus?
vrijdag 5 juni 2009 om 21:39
Zou wel makkelijker zijn....Dan zou in ieder geval iedereen komen die dat hier beloofd had..
Zouden er overigens heel veel mensen zijn die naar aanleiding van de oproep van initiatief neemster haar een mail hebben gestuurd en nu morgen ook ergens hebben afgesproken?
Rosie en Noa, hebben jullie haar ook gemaild?
Zouden er overigens heel veel mensen zijn die naar aanleiding van de oproep van initiatief neemster haar een mail hebben gestuurd en nu morgen ook ergens hebben afgesproken?
Rosie en Noa, hebben jullie haar ook gemaild?
zaterdag 6 juni 2009 om 00:06
quote:noa schreef op 26 mei 2009 @ 10:05:
Neele, wat jammer dat je er de 6e niet bent dan. En balen van je picknick.
Zoete, al enig idee waar we de 6e kunnen afspreken?
Het is wellicht een goed idee om dat niet hier neer te zetten.
Wie komen er eigenlijk?
Hoihoi!
Hele week niet op het forum niet/nauwelijks op het forum geweest. Moet hier dus eerst even bijlezen...
Neele, wat jammer dat je er de 6e niet bent dan. En balen van je picknick.
Zoete, al enig idee waar we de 6e kunnen afspreken?
Het is wellicht een goed idee om dat niet hier neer te zetten.
Wie komen er eigenlijk?
Hoihoi!
Hele week niet op het forum niet/nauwelijks op het forum geweest. Moet hier dus eerst even bijlezen...
zaterdag 6 juni 2009 om 00:17
quote:neele schreef op 05 juni 2009 @ 21:39:
Zou wel makkelijker zijn....Dan zou in ieder geval iedereen komen die dat hier beloofd had..
Rosie en Noa, hebben jullie haar ook gemaild?Nope
Rosie en Noa, hebben jullie haar ook gemaild?Nope
zaterdag 6 juni 2009 om 00:25
Laatste drie pagina's gelezen. Ben weer min of meer op de hoogte. Heb een enerverende week achter de rug, waardoor het forummen erbij in is geschoten.
Ik heb van niemand een mailtje gekregen, dus in dat opzicht zijn we vrij om te gaan en staan waar we willen. Het voorstel van RosieRo lijkt me een prima plan. Dat is ook het tijdstip waar ik zelf sowieso rekening mee had gehouden. Maar een nieuwe datum prikken kan ook.
Ik heb van niemand een mailtje gekregen, dus in dat opzicht zijn we vrij om te gaan en staan waar we willen. Het voorstel van RosieRo lijkt me een prima plan. Dat is ook het tijdstip waar ik zelf sowieso rekening mee had gehouden. Maar een nieuwe datum prikken kan ook.