Mei muts, jouw muts?

01-05-2007 21:27 701 berichten
Een variant op Remma :P
quote:

Als je een leuk bruin kindje wil moet je maar een klein Keniaantje adopteren ofzo. Welke debiel ligt nou een baby onder de zonnebank?

Ik dacht iets dergelijks: dan moet je het maar met een neger doen.
Hoi Remma
Remma, tis ut één of het ander, mooie borsten met baarheup en rolbuik of mooi slank met hangborst. Tis niet anders.
Ik gok trouwens dat mijn cup extra ook door een kilo of 6 te veel komt.

Ik begin trouwens volgende week al met zwangerschapgym ;), lekker vroeg, dan maak ik deze keer misschien wel alle lessen mee voordat ik plat moet :P
Alle reacties Link kopieren
quote:

Remma, tis ut één of het ander, mooie borsten met baarheup en rolbuik of mooi slank met hangborst. Tis niet anders.

Wreed. Heeel wreed.
Bovendien heb ik ook een rolbuik(je). Dus.
maar meer dan een rolbuikJE klinkt nog schattig Remma, ik heb gewoon een buikrol, ipv een rolbuikje
Ow sorry. Dan moet er een buikwandplastiekje en een borstvergroting tegen aan.
dat "meer dan" moet je even wegdenken, anders klopt de zin niet
quote:maar meer dan een rolbuikJE klinkt nog schattig Remma, ik heb gewoon een buikrol, ipv een rolbuikjepssssst, dat heet een baby!
Eentje maar trouwens? Afhankelijk van de positie zijn het er hier wel meer..
Oke, oke, ik zal blij zijn met met theezakjes. :?
Die rolbuik had ik al voor ik zwanger was Pammie ;) Nu valt het niet meer te omschrijven als rolbuik maar gewoon als zwangere buik.
quote:Eentje maar trouwens? Afhankelijk van de positie zijn het er hier wel meer..Ja, ik geloof wel dat het er eentje was, maar wel een hele grote hoor. En wat zadeltassen en te veel heup ook.
quote:Die rolbuik had ik al voor ik zwanger was Pammie ;) Nu valt het niet meer te omschrijven als rolbuik maar gewoon als zwangere buik.Dat is meteen het mooiste excuus wat er is ;)
Wat een gedoe over buiken en tieten niet?

Ik switch net naar Zoyla;s topic, en dan zijn die buiken en tieten meteen niet meer belangrijk. :(
Is ook zo. Hoop narigheid hier de laatste tijd.

Iets anders dan. Citron, jij was toch ook De Vliegeraar aan het lezen?
Jij ook dan Pammie? Ik heb hem net binnen en wilde er dit weekend aan beginnen.
Nee ik niet, ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst een boek heb gelezen anders dan informatief en over baby's :D
En ik ga naar bed, trusten ladies, morgen waarschijnlijk weer vroeg dag, half 6 ofzo :?
Iemand hier was 'em al aan het lezen. Was het Es dan?

Hij ligt hier op mijn nachtkastje Remma. Samen met Eilandgasten van Vonne van der Meer en Verborgen Gebreken van Renate Dorrestein. Met dank aan mijn persoonlijke bibliotheek, de buuf.
Ah, die andere 2 heb ik al gelezen. De vliegeraar nog niet dus, ik hoor er wel veel goeds van.
Ik ben in Verborgen Gebreken begonnen.

Hoe gaat het nu met Remman, Remma?
Goed. Heel goed. Zo goed zelfs dat ik er meer last van heb dan hij;). Stom he, van me?

Hij is goed ingesteld, heeft het feitelijk tot zijn leven gemaakt (als je snapt wat ik bedoel) en zo moet het ook zijn.

Of bedoelde je dat niet?
Is alleen maar goed toch, dat het al zo'n onderdeel van zijn leven is. Heeft hij snel gedaan dan.

Mannie werd net wakker, ontroostbaar. Flesje melk did the trick, hij draaide zich zowat in mij, neus in mijn borst, lekker drinken, helemaal opgekruld tegen me aan. En dan met zo'n heel slaperig stemmetje 'op' zeggen. Zo lief. Soms is het nog zo'n lekker klein frummelhummeltje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven