Mei muts, jouw muts?

vrijdag 4 mei 2007 om 21:57
quote:
Heeft jouw broer dan ook al een meisje? Of is het zijn eerste?
Kijk, nu wordt me jouw log duidelijk, Esther
.
Nee, is zijn eerste en die zit dus nog in de buik van zijn vrouw.
Sox, ben toevallig vanochtend geweest, Annabel de hele ochtend dat ze
wilde "Dap kijke" en toen we eenmaal bij de giraffen waren vond ze er
niet veel aan. "Dap stom." Oke dan.

Sox, ben toevallig vanochtend geweest, Annabel de hele ochtend dat ze
wilde "Dap kijke" en toen we eenmaal bij de giraffen waren vond ze er
niet veel aan. "Dap stom." Oke dan.
vrijdag 4 mei 2007 om 22:09
quote:
quote: remma reageerde
.
Sox, ben toevallig vanochtend geweest, Annabel de hele ochtend dat ze wilde "Dap kijke" en toen we eenmaal bij de giraffen waren vond ze er niet veel aan. "Dap stom." Oke dan.
Lachu! hier heef 'Dap' oli'. als ik haar vertel dat het een giraf heet, zegt ze heel eigenwijs:'nee, oli!'
Snotaapje.
kom me trouwens afmelden: we gaan dit weekend schoonouders nog 'even' vertellen dat ik zwanger ben. en we gaan, als het lukt, daar naar de dierentuin.
quote: remma reageerde

Sox, ben toevallig vanochtend geweest, Annabel de hele ochtend dat ze wilde "Dap kijke" en toen we eenmaal bij de giraffen waren vond ze er niet veel aan. "Dap stom." Oke dan.
Lachu! hier heef 'Dap' oli'. als ik haar vertel dat het een giraf heet, zegt ze heel eigenwijs:'nee, oli!'
Snotaapje.
kom me trouwens afmelden: we gaan dit weekend schoonouders nog 'even' vertellen dat ik zwanger ben. en we gaan, als het lukt, daar naar de dierentuin.
zaterdag 5 mei 2007 om 10:56
Zo, de eerste echte werkdag zit er weer op. Was donderdagavond lekker moe en ben dus vroeg naar bed gegaan. Raar hoor, na vier maanden terug komen en het is alsof je niet bent weg geweest :o. Van alles gedaan en tot de conclusie gekomen dat werken toch wel errug lekker is!
Vrijdag nog niet bij nieuwe baas begonnen, dat begint volgende week. Maar Esman was wel al vrij, dus we zijn lekker op pad gegaan. Ikea en dat soort dingen (Esmannie was helemaal onder de indruk van zoveel bedden bij elkaar en wilde op ieder bed liggen
). Nieuwe tuintafel gekocht. Bij mijn moeder geweest, daar Esmannie in bed gedaan en toen door naar vrienden voor BBQ. Werd buiten grillen en binnen eten, maar mag de pret niet drukken. Pas laat weer thuis, maar heerlijke dag gehad. Voor Esmannie wat vermoeiend denk ik, want die wilde om 10.00 uur terug naar bed en ligt dus nu te slapen. Maak hem om 11.00 uur weer wakker.
Balen van die uitloop Citro. Kun je niet alvast vooruit wat afspraken maken? Dan zijn de gunstigere tijden misschien nog vrij (deed ik altijd bij vk).
Kan mij voorstellen dat het nog wat overbodig voelt, maar je wordt inderdaad goed in de gaten gehouden.
Sok gezellig bij de schoonouders, altijd leuk.
Ga straks met Mini aan de wandel als Esman met Esmannie de nieuwe tuintafel bij mijn moeder gaat ophalen (paste gisteren niet meer in de auto met kids, bedje, kinderwagen ed). Even kijken of ik nieuwe skates kan vinden. Wil toch voor de bruiloft nog wel wat kwijt en ik moet nodig aan beweging gaan doen. Mijn skates zijn intussen als zo'n 12 jaar oud (als het niet ouder is) dus ik vind dat ik ze wel mag vervangen. Kilo's weet ik niet, sta nooit op de weegschaal. Voel het aan mijn kleren, pas alles wel weer maar mijn billen en heupen hebben nog wat overgehouden aan de zwangerschap.
Vrijdag nog niet bij nieuwe baas begonnen, dat begint volgende week. Maar Esman was wel al vrij, dus we zijn lekker op pad gegaan. Ikea en dat soort dingen (Esmannie was helemaal onder de indruk van zoveel bedden bij elkaar en wilde op ieder bed liggen

Balen van die uitloop Citro. Kun je niet alvast vooruit wat afspraken maken? Dan zijn de gunstigere tijden misschien nog vrij (deed ik altijd bij vk).
Kan mij voorstellen dat het nog wat overbodig voelt, maar je wordt inderdaad goed in de gaten gehouden.
Sok gezellig bij de schoonouders, altijd leuk.
Ga straks met Mini aan de wandel als Esman met Esmannie de nieuwe tuintafel bij mijn moeder gaat ophalen (paste gisteren niet meer in de auto met kids, bedje, kinderwagen ed). Even kijken of ik nieuwe skates kan vinden. Wil toch voor de bruiloft nog wel wat kwijt en ik moet nodig aan beweging gaan doen. Mijn skates zijn intussen als zo'n 12 jaar oud (als het niet ouder is) dus ik vind dat ik ze wel mag vervangen. Kilo's weet ik niet, sta nooit op de weegschaal. Voel het aan mijn kleren, pas alles wel weer maar mijn billen en heupen hebben nog wat overgehouden aan de zwangerschap.
zaterdag 5 mei 2007 om 16:39
Goh Esmee, dat jij alweer aan het werk bent joh! Wat gaat de tijd toch snel!
Hier was het vanmorgen shit. Letterlijk.
Eerst ging ik zelf naar de WC en toen ik doortrok stroomde de WC over.
Kwam Lizzy vertellen dat Annabel een hele rol wcpapier had afgerold en
het papier allemaal in wc had gegooid. Het tuig had geprobeerd het weg
te spoelen, dat was niet gelukt, echter het was wel helemaal naar
beneden gezakt waardoor ik het eerst niet gezien had. Uiteraard had
ikzelf net gepoept, grom grom, dus kon ik met een kleerhanger - tussen
de drollen door - de WC gaan ontstoppen. (Lees= drie kilo nat
pleepapier eruit vissen.)
Daarna, ik was net klaar met vissen, kom ik in de kamer, zie ik
allemaal keutels op de grond liggen. Zegt Annabel: "Mij poeppie 'daan!"
Ik denk: 'hoe kan dat nou, waar is je luier (ze had een jurk aan, dus
dat die luier ontbrak was me niet opgevallen). Zegt ze: "Mij luiere
uittedaan!" Had ze zelf haar luier weten uit te trekken. Afijn, alles
onder de stront natuurlijk, kon ik weer boenen en poetsen.
Het ís dat we geen ventilator hebben. Anders had de shit 'm vást geraakt.
Hier was het vanmorgen shit. Letterlijk.
Eerst ging ik zelf naar de WC en toen ik doortrok stroomde de WC over.
Kwam Lizzy vertellen dat Annabel een hele rol wcpapier had afgerold en
het papier allemaal in wc had gegooid. Het tuig had geprobeerd het weg
te spoelen, dat was niet gelukt, echter het was wel helemaal naar
beneden gezakt waardoor ik het eerst niet gezien had. Uiteraard had
ikzelf net gepoept, grom grom, dus kon ik met een kleerhanger - tussen
de drollen door - de WC gaan ontstoppen. (Lees= drie kilo nat
pleepapier eruit vissen.)
Daarna, ik was net klaar met vissen, kom ik in de kamer, zie ik
allemaal keutels op de grond liggen. Zegt Annabel: "Mij poeppie 'daan!"
Ik denk: 'hoe kan dat nou, waar is je luier (ze had een jurk aan, dus
dat die luier ontbrak was me niet opgevallen). Zegt ze: "Mij luiere
uittedaan!" Had ze zelf haar luier weten uit te trekken. Afijn, alles
onder de stront natuurlijk, kon ik weer boenen en poetsen.
Het ís dat we geen ventilator hebben. Anders had de shit 'm vást geraakt.

zaterdag 5 mei 2007 om 20:03
Ik ben net heel gemeen geweest. Had schoonmoeder aan de lijn, waren vanmiddag teruggekomen van vakantie. Jullie weten wel, ze waren daardoor niet op verjaardag van oudste.
Schoonmoeder: en hoe was de verjaardag?
Ik: nou niet zo heel leuk, er was maar 1 persoon
Schoonmoeder: ojee, wat sneu
Ik: ja, oudste was ook best sneu
Schoonmoeder: och, och. Hoe kwam dat nou?
Ik; Jullie op vakantie, mijn zusje familieuitje andere kant, mijn vader crematie, haar dochter (remmans zus) werken
Schoonmoeder: he, wat jammer (!), ja, maar het was natuurlijk ook een gewone werkdag, dan heb je dat
Ik; nee hoor, het was een vakantiedag dus iedereen was vrij, maar iedereen had gewoon wat anders
schoonmoeder: *stilte*
Kon me niks schelen.
Schoonmoeder: en hoe was de verjaardag?
Ik: nou niet zo heel leuk, er was maar 1 persoon
Schoonmoeder: ojee, wat sneu
Ik: ja, oudste was ook best sneu
Schoonmoeder: och, och. Hoe kwam dat nou?
Ik; Jullie op vakantie, mijn zusje familieuitje andere kant, mijn vader crematie, haar dochter (remmans zus) werken
Schoonmoeder: he, wat jammer (!), ja, maar het was natuurlijk ook een gewone werkdag, dan heb je dat
Ik; nee hoor, het was een vakantiedag dus iedereen was vrij, maar iedereen had gewoon wat anders
schoonmoeder: *stilte*
Kon me niks schelen.

zaterdag 5 mei 2007 om 20:28
Goedzo Remma (dit geldt zowel voor de tractor als voor je gesprek met je schoonmoeder).
Hier ook veel gepoep vandaag. Ankymannie liep in zijn blote piemel in de tuin te spelen en slaagde er in om in het tijdsbestek van 20 min 3 keer te poepen. Eerste keer kwamen we er te laat achter en had Ankyman erin gestaan en alles over het terras verspreid. Tweede keer was in het gras en was de schade beperkt. Derde keer was ik even 1 min naar de WC en kwam Ankymannie met een bepoepte voet het huis binnen gebanjerd. Meneer was een beetje in paniek van zo'n vieze voet en had de boel ook maar over zichzelf heen gesmeerd (needless to say dat Ankymannie chronisch diarree heeft en dus geen nette keutels poept). Ankyman was ook net pizza's halen, maar ik heb alles weer schoon gekregen.
Verder vrij actieve dag, ondanks het feit dat ik erg moe en erg ongesteld was. Nu dus echt moe en zodadelijk op de bank (wil nog even stofzuigen en dweilen....is helemaal niet nodig hier
). Binnenkort meer en minder ego, maar de komende dagen worden erg druk, dus ik vrees dat ik me pas weer dinsdagmorgen vroeg meld...
Hier ook veel gepoep vandaag. Ankymannie liep in zijn blote piemel in de tuin te spelen en slaagde er in om in het tijdsbestek van 20 min 3 keer te poepen. Eerste keer kwamen we er te laat achter en had Ankyman erin gestaan en alles over het terras verspreid. Tweede keer was in het gras en was de schade beperkt. Derde keer was ik even 1 min naar de WC en kwam Ankymannie met een bepoepte voet het huis binnen gebanjerd. Meneer was een beetje in paniek van zo'n vieze voet en had de boel ook maar over zichzelf heen gesmeerd (needless to say dat Ankymannie chronisch diarree heeft en dus geen nette keutels poept). Ankyman was ook net pizza's halen, maar ik heb alles weer schoon gekregen.
Verder vrij actieve dag, ondanks het feit dat ik erg moe en erg ongesteld was. Nu dus echt moe en zodadelijk op de bank (wil nog even stofzuigen en dweilen....is helemaal niet nodig hier

zaterdag 5 mei 2007 om 20:34
Ik vind het wel stijl hoor Remma, hoe je het verteld hebt 
En Elessie, wat een ellende! Daar zou ik goed van over de zeik raken geloof ik. Het klinkt wel heel schattig, mij poepie gedaan, maar ondertussen.
Man had vandaag ons kleine monster meegenomen naar zijn moeder zodat ik lekker de hele middag voor mezelf had. Ben schoenen gaan kopen, die had ik van de week al gezien maar toen had ik mini bij me en had ik geen zin om te passen.
Ze was vanavond trouwens superschattig. Man legde haar in bed en ik gaf haar vast een kus, ging ze heel erg lief zitten kijken en aai aai zeggen, wilde ze mijn haar en mijn gezicht aaien. Smelt.
Het zijn gewoon trucjes, zodat wij nog niet weggaan, maar ja, weersta dat maar eens
.
Esmee, fijn dat het werken toch wel weer lekker is! En ook lekker zo'n dagje Ikea. Heb ik ook wel weer eens zin in, er moet tenslotte nog een nieuwe babykamer ingericht worden

En Elessie, wat een ellende! Daar zou ik goed van over de zeik raken geloof ik. Het klinkt wel heel schattig, mij poepie gedaan, maar ondertussen.
Man had vandaag ons kleine monster meegenomen naar zijn moeder zodat ik lekker de hele middag voor mezelf had. Ben schoenen gaan kopen, die had ik van de week al gezien maar toen had ik mini bij me en had ik geen zin om te passen.
Ze was vanavond trouwens superschattig. Man legde haar in bed en ik gaf haar vast een kus, ging ze heel erg lief zitten kijken en aai aai zeggen, wilde ze mijn haar en mijn gezicht aaien. Smelt.

Esmee, fijn dat het werken toch wel weer lekker is! En ook lekker zo'n dagje Ikea. Heb ik ook wel weer eens zin in, er moet tenslotte nog een nieuwe babykamer ingericht worden

zaterdag 5 mei 2007 om 20:42
Wat een poepverhalen vandaag zeg. Tjonge.
Ik vind poepluiers zo blegh, ook die van mijn eigen kinderen. Er zijn vrouwen (of mannen) die zeggen dat ze de poepluiers van hun eigen kroost geen probleem vinden, nou ik wel. Yuk,.
O, wat lief, Citro. Natuurlijk is het tijdrekken, maar ach. Jij weet dat, zij weet dat, en verder heerlijk van genieten.
Mini is van het drietal wel het knuffeligst. Heerlijk, ik weet niet wat me overkomt. Hij blijft er soms in, en dan knort ie als een katje, schattig.
Wat heerlijk dat je eerste werkdag zo lekker ging Esmee. Hoe doet je meiske het nu? En 's nachts.
Ik vind poepluiers zo blegh, ook die van mijn eigen kinderen. Er zijn vrouwen (of mannen) die zeggen dat ze de poepluiers van hun eigen kroost geen probleem vinden, nou ik wel. Yuk,.
O, wat lief, Citro. Natuurlijk is het tijdrekken, maar ach. Jij weet dat, zij weet dat, en verder heerlijk van genieten.
Mini is van het drietal wel het knuffeligst. Heerlijk, ik weet niet wat me overkomt. Hij blijft er soms in, en dan knort ie als een katje, schattig.
Wat heerlijk dat je eerste werkdag zo lekker ging Esmee. Hoe doet je meiske het nu? En 's nachts.
zaterdag 5 mei 2007 om 20:45
quote:
Ik
vind poepluiers zo blegh, ook die van mijn eigen kinderen. Er zijn
vrouwen (of mannen) die zeggen dat ze de poepluiers van hun eigen
kroost geen probleem vinden, nou ik wel. Yuk,.
Ik ben er zo een!
Ik vind het nog nét niet lekker ruiken... Maar uitgesmeerde poep vind
ik ook niet lekker hoor. (Anky... dráma!) En verstopte WC's waarin mijn
éigen bruine haaien drijven óók niet.
Citro, smélt.... kan me voorstellen dat je dat niet kan weerstaan.
Belobel is er ook goed in, tegen je aanhangen en dan dat koppetje met
die vlashaartjes zo lekker in je nek schoeken... jammie!!!!
Ik
vind poepluiers zo blegh, ook die van mijn eigen kinderen. Er zijn
vrouwen (of mannen) die zeggen dat ze de poepluiers van hun eigen
kroost geen probleem vinden, nou ik wel. Yuk,.
Ik ben er zo een!

Ik vind het nog nét niet lekker ruiken... Maar uitgesmeerde poep vind
ik ook niet lekker hoor. (Anky... dráma!) En verstopte WC's waarin mijn
éigen bruine haaien drijven óók niet.
Citro, smélt.... kan me voorstellen dat je dat niet kan weerstaan.
Belobel is er ook goed in, tegen je aanhangen en dan dat koppetje met
die vlashaartjes zo lekker in je nek schoeken... jammie!!!!

zaterdag 5 mei 2007 om 21:03
Haha Elessie. Lief dat geknuffel in je nek. Da's ook smelt.
Mini is trouwens een echte verleidster als het moet. Meestal is ze ongeduldig en schreeuwt ze alleen maar hard als ze iets wil. Maar soms gaat ze er echt voor.
Tegenover opa (die een stuk appeltaart had) met d'r liefste stemmetje: Opaaa? grote vragende ogen en kusjes op afstand gevend, en daarna ging haar mond van hap hap hap. Die zat dus onbeschaamd om een stukje appeltaart te bedelen
Dan lig ik echt in een deuk, en weer : smelt
Mini is trouwens een echte verleidster als het moet. Meestal is ze ongeduldig en schreeuwt ze alleen maar hard als ze iets wil. Maar soms gaat ze er echt voor.
Tegenover opa (die een stuk appeltaart had) met d'r liefste stemmetje: Opaaa? grote vragende ogen en kusjes op afstand gevend, en daarna ging haar mond van hap hap hap. Die zat dus onbeschaamd om een stukje appeltaart te bedelen

Dan lig ik echt in een deuk, en weer : smelt

zaterdag 5 mei 2007 om 21:06
Blegh wat een poepverhalen zeg!! Ik hou niet van poepbroeken, ook niet van die van mijn eigen kids! In mijn zwangerschap heb ik de eerste poepbroek van de dag (Esmannie poept bijna meteen na het wakker worden, dus voor mijn ontbijt) overgedragen aan Esman en die houden we erin
.
Goede actie Remma! Wat kunnen sommige mensen toch moeilijk doen en dan ook nog ontwijkend gedrag vertonen, bah!
Hier ook zo'n gevalletje. Ouders Esman waren 'vergeten' dat Esmannie binnenkort jarig is. Wanneer we het vieren, want zij hadden die dag al een andere afspraak...
Heerlijk Citro, zo'n dag voor jezelf. Nog meer gekocht dan alleen schoenen?
Remma, Esmini doet het goed (vandaag even niet maar dat mag af en toe, toch?). Sinds ze af en toe op haar buik slaapt, gaat het een stuk beter. Ze heeft een prima eerste dag op de creche gehad, stoere meid. Esmannie vindt het leuk dat ze er ook is, gaat regelmatig kijken en een kusje geven.
Kleine dame is echt een klets aan het worden, kletsen en gillen, zo schattig!
Hier de trotse bezitter van nieuwe skates, met roze erop haha. Denk dat ik er morgen maar op spring om een rondje te gaan maken. Vanavond geen zin meer, goed begin...

Goede actie Remma! Wat kunnen sommige mensen toch moeilijk doen en dan ook nog ontwijkend gedrag vertonen, bah!
Hier ook zo'n gevalletje. Ouders Esman waren 'vergeten' dat Esmannie binnenkort jarig is. Wanneer we het vieren, want zij hadden die dag al een andere afspraak...
Heerlijk Citro, zo'n dag voor jezelf. Nog meer gekocht dan alleen schoenen?
Remma, Esmini doet het goed (vandaag even niet maar dat mag af en toe, toch?). Sinds ze af en toe op haar buik slaapt, gaat het een stuk beter. Ze heeft een prima eerste dag op de creche gehad, stoere meid. Esmannie vindt het leuk dat ze er ook is, gaat regelmatig kijken en een kusje geven.
Kleine dame is echt een klets aan het worden, kletsen en gillen, zo schattig!
Hier de trotse bezitter van nieuwe skates, met roze erop haha. Denk dat ik er morgen maar op spring om een rondje te gaan maken. Vanavond geen zin meer, goed begin...
zaterdag 5 mei 2007 om 23:43
meld mij ook nog even, vanachter de computer van mijn schoonouders.
'het grote nieuws' hier ook verteld, en werd ongeveer geplet door mijn schoonmoeder, was erg enthousiast.
verder erg lekker hier, vanmiddag toen poek sliep en opa en oma oppasten, 4 (!) paar nieuwe schoenen gekocht: 2 paar geweldige gympen, 1 paar 'voor-erbij'-schoentjes en 1 paar semi-nette instappers, die ik zelfs alleen met steunsokken aankan (OK, met een superlange broek aan) waarbij je dan mijn tenen kunt zien. Vooral dat laatste paar was een hele overwinning!
vanavond ook een klein glaasje Prosecco gedronken: lekkur!
morgen naar de dierentuin: het gaat lukken!
trusten
'het grote nieuws' hier ook verteld, en werd ongeveer geplet door mijn schoonmoeder, was erg enthousiast.
verder erg lekker hier, vanmiddag toen poek sliep en opa en oma oppasten, 4 (!) paar nieuwe schoenen gekocht: 2 paar geweldige gympen, 1 paar 'voor-erbij'-schoentjes en 1 paar semi-nette instappers, die ik zelfs alleen met steunsokken aankan (OK, met een superlange broek aan) waarbij je dan mijn tenen kunt zien. Vooral dat laatste paar was een hele overwinning!
vanavond ook een klein glaasje Prosecco gedronken: lekkur!
morgen naar de dierentuin: het gaat lukken!
trusten
zaterdag 5 mei 2007 om 23:47
oja, die poepverhalen: volgens mij strijden Es en ik om de eer wie het meest smerige poepverhaal heeft, want wij kunnen er ook wat van.
de laatste tijd is het rustig op dat front, maar dat zeg ik maar niet hardop
deze was trouwens idd wel héél vies! en Ankymannie kan er blijkbaar dus ook wat van, getver. Ik laat Poek dus voorlopig níet zonder luier lopen, want ik ben ook zeker geen liefhebber van de poepluiers van mijn eigen kind. wij leveren onderling ook regelmatig strijd wie nu 'aan de beurt is'.: 'ik heb er al twee gedaan vandaag'. 'ja, maar ik had gisteren een hele vieze' dat niveau.
En fijn dat werken weer zo prettig was Esmee. Zou toch niet leuk zijn als je eerste werkdag tegenviel
de laatste tijd is het rustig op dat front, maar dat zeg ik maar niet hardop
deze was trouwens idd wel héél vies! en Ankymannie kan er blijkbaar dus ook wat van, getver. Ik laat Poek dus voorlopig níet zonder luier lopen, want ik ben ook zeker geen liefhebber van de poepluiers van mijn eigen kind. wij leveren onderling ook regelmatig strijd wie nu 'aan de beurt is'.: 'ik heb er al twee gedaan vandaag'. 'ja, maar ik had gisteren een hele vieze' dat niveau.
En fijn dat werken weer zo prettig was Esmee. Zou toch niet leuk zijn als je eerste werkdag tegenviel

zondag 6 mei 2007 om 06:59
Toch nog even snel melden voordat de kinderen wakker worden: we hebben
vandaag een meeting in een indoorspeeltuin. Ik ben nog nooit in zo iets
geweest en ik ben dus benieuwd. Ik ben ook benieuwd of Ankymannie zich
gedraagt: het is ver rijden en hij houdt niet zo van autorijden.
Sokje, goed van die schoenen! (jaloers, ik moet ook nog nieuwe,
gelukkig is de keus voor mijn onhandige maat in Duitsland beter heb ik
gemerkt). En leuk dat je schoonouders zo blij/enthousiast waren.
Poep (en pies, kots, bloed enzo): zowel Ankyman als ik kunnen gelukkig
erg goed tegen vieze dingen en vieze luchtjes. Hier weinig strijd om
het verschonen dus. Gelukkig ook maar, want kinderen hebben hier
chronisch diarree en produceren toch zeker wel 6 poepluiers samen op
een dag (en vooral bij Ankymannie kun je hem dan ook nog minimaal 1
keer omkleden omdat het in zijn broekspijp zit). Voordeel is wel dat ze
van verstopping geen last hebben (elk nadeel heb z'n voordeel).
Knuffelen: ik ben elke keer weer verbaasd dat een antiknuffelig kind
als ik (ik wilde nooit knufffelen volgens mijn moeder) van die
mega-knuffelige kinderen heb ge(mede)produceerd. Zal de invloed van
Ankyman wel zijn. Hier wordt dus veel op schoot gezeten en regelmatig
ook gevochten om een plek, want knuffelen kan momenteel alleen bij
mama. Ik vind het nog steeds erg sneu voor Ankyman, ze willen wel met
hem spelen, maar niet bij hem op schoot.
Esmée, fijn dat het werken meteen weer zo vertrouwd was en dat het
allemaal goed ging. Hier ook buikslapers trouwens. Ankymannie slaapt op
zijn buik sinds hij zichzelf omdraaide in bed (met 4 maanden ofzo).
Mini-Anky slaapt tegenwoordig trouwens ook weer vaak op haar rug (en is
nog steeds elke avond wakker tot 22 uur :o).
Ik ga nu even koffiedrinken, spullen pakken en kinderen uit bed plukken. Fijne zondag allemaal!
vandaag een meeting in een indoorspeeltuin. Ik ben nog nooit in zo iets
geweest en ik ben dus benieuwd. Ik ben ook benieuwd of Ankymannie zich
gedraagt: het is ver rijden en hij houdt niet zo van autorijden.
Sokje, goed van die schoenen! (jaloers, ik moet ook nog nieuwe,
gelukkig is de keus voor mijn onhandige maat in Duitsland beter heb ik
gemerkt). En leuk dat je schoonouders zo blij/enthousiast waren.
Poep (en pies, kots, bloed enzo): zowel Ankyman als ik kunnen gelukkig
erg goed tegen vieze dingen en vieze luchtjes. Hier weinig strijd om
het verschonen dus. Gelukkig ook maar, want kinderen hebben hier
chronisch diarree en produceren toch zeker wel 6 poepluiers samen op
een dag (en vooral bij Ankymannie kun je hem dan ook nog minimaal 1
keer omkleden omdat het in zijn broekspijp zit). Voordeel is wel dat ze
van verstopping geen last hebben (elk nadeel heb z'n voordeel).
Knuffelen: ik ben elke keer weer verbaasd dat een antiknuffelig kind
als ik (ik wilde nooit knufffelen volgens mijn moeder) van die
mega-knuffelige kinderen heb ge(mede)produceerd. Zal de invloed van
Ankyman wel zijn. Hier wordt dus veel op schoot gezeten en regelmatig
ook gevochten om een plek, want knuffelen kan momenteel alleen bij
mama. Ik vind het nog steeds erg sneu voor Ankyman, ze willen wel met
hem spelen, maar niet bij hem op schoot.
Esmée, fijn dat het werken meteen weer zo vertrouwd was en dat het
allemaal goed ging. Hier ook buikslapers trouwens. Ankymannie slaapt op
zijn buik sinds hij zichzelf omdraaide in bed (met 4 maanden ofzo).
Mini-Anky slaapt tegenwoordig trouwens ook weer vaak op haar rug (en is
nog steeds elke avond wakker tot 22 uur :o).
Ik ga nu even koffiedrinken, spullen pakken en kinderen uit bed plukken. Fijne zondag allemaal!

zondag 6 mei 2007 om 08:05
Anky, veel plezier vandaag in de indoorspeeltuin, en Sok in de dierentuin.
Wij hebben geen plannen, gelukkig maar denk ik, want mini is gisteren tot 23 uur aan het spoken geweest en was vanmorgen alweer voor 6 uur wakker.
Sok, ze waren in ieder geval enthousiast dus, je schoonouders
En lekker, 4 paar nieuwe schoenen.
Ik wil ook nog een paar gympen kopen. Had van de week mooie gezien maar ze hadden niet meer de kleur die ik wilde. :? overal verder gezocht, maar nergens, ga nu dus maar een andere kleur halen denk ik. Tis koopzondag, zal ik ?
Wij hebben geen plannen, gelukkig maar denk ik, want mini is gisteren tot 23 uur aan het spoken geweest en was vanmorgen alweer voor 6 uur wakker.
Sok, ze waren in ieder geval enthousiast dus, je schoonouders

En lekker, 4 paar nieuwe schoenen.
Ik wil ook nog een paar gympen kopen. Had van de week mooie gezien maar ze hadden niet meer de kleur die ik wilde. :? overal verder gezocht, maar nergens, ga nu dus maar een andere kleur halen denk ik. Tis koopzondag, zal ik ?

zondag 6 mei 2007 om 09:02
Veel plezier Anky! Kots kan ik weer een stuk mínder goed tegen. Maar
wel weer een stuk beter dan Paul, die meteen zélf gaat kotsen.
Tja, Sok, inderdaad, in ieder geval enthousiast!
Lekker hoor, dat je lekker schoenen hebt gekocht. Ik vind winkelen
altijd fijn, maar toen ik zwanger was vond het ik helemaal heerlijk.
Hier alles goed, man ligt nog lekker te slapen (is gister wezen
stappen) en ik ben beneden met gezellige kindjes. Ze vermaken zichzelf,
dat is altijd goed. Liz speelt nu Dora op de V-tech en Bel kijkt. Goed
geregeld. Zometeen gaan we het huis van Beetje Bruin knutselen.
Jullie nog iets leuks vandaag?
wel weer een stuk beter dan Paul, die meteen zélf gaat kotsen.
Tja, Sok, inderdaad, in ieder geval enthousiast!

Lekker hoor, dat je lekker schoenen hebt gekocht. Ik vind winkelen
altijd fijn, maar toen ik zwanger was vond het ik helemaal heerlijk.
Hier alles goed, man ligt nog lekker te slapen (is gister wezen
stappen) en ik ben beneden met gezellige kindjes. Ze vermaken zichzelf,
dat is altijd goed. Liz speelt nu Dora op de V-tech en Bel kijkt. Goed
geregeld. Zometeen gaan we het huis van Beetje Bruin knutselen.
Jullie nog iets leuks vandaag?