De leuke buurten van Amsterdam?

13-05-2009 12:06 631 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Ik ga binnekort verhuizen naar Amsterdam. Aangezien ik geen idee heb van de buurten daar, zou ik graag jullie advies willen krijgen.

Welke buurten zijn 'de goede buurten'? Daar bedoel ik mee: geen pauperbuurt waar veel armere mensen of aso's wonen..

Waar is veel te doen? Wat is het 'gezellige' gedeelte van Amsterdam?

Waar is de prijs / kwaliteit verhouding het best, dus een gezellig stadsdeel met relatief goede prijzen?

Hoop dat jullie me kunnen helpen!
Ik wil zelf ook nog wel even hier melden waarom dat nieuwe topic nodig was. Hier is het al een hele tijd off topic, maakt mij absoluut niet uit hoor, alleen maar gezellig, maar dan kijken de mensen die ik ermee wil bereiken niet meer zo snel.

Dus vandaar! En zoals jullie hebben kunnen lezen heb ik inderdaad een woning gevonden. Ziet er netjes uit, voor Amsterdamse begrippen mooie douche ruimte en keuken. Alleen dus zoals sommigen melden in een mindere straat.. Vanmiddag beslissen we dus moet ik het er nog maar even over hebben.
Nou, ik ga dan maar gewoon een voorstel doen. Willen jullie 's middags of 's avonds?

En ergens in het centrum lijkt me het handigst.
Cum non tum age
Gaat het nog door?

Anders ga ik een ander plan maken voor morgenavond.

Zo veel zaterdagavonden ben ik niet in Amsterdam dus.....
moi, een lichte voorkeur voor de late middag of vroege avond.

nieuwmarkt?
Nieuwmarkt prima, late middag, vroege avond ook.

Waaro dan en met z'n hoevelen? Of zijn we met z'n drietjes?

Initiatiefneemster is ook niet meer hier geweest. Mijn nieuwe verkering laat het afweten (Fleur dus..) en volgens mij nog een paar.

Ik dacht echt dat er wel een vrouw of 8 zouden komen.

Nou ja, maakt niet uit. Wie o wie en hoe laat dus?
aaahh komt fleur niet? jammer de bammer.

cafe stevens 17 uur, herkenning, ehh, zal ik effe posten wat ik aantrek ofzo?
kweet niet of Fleur niet komt...ze houdt zich heel erg afzijdig van dit topic en komt op andere topics wel voorbij dus ik denk dat ze bij nader inzien liever bij haar man blijft en niet voor mij een hele echtscheidingsprocedure door wil maken
nou neele, ik heb mijn man ingeseind en de advocaten zijn gebeld hoor

hij begreep het wel en mompelde iets over het FHM forum.
Gaat hij daar een borrel organiseren dan?

Mijn man heeft me zojuist weer voor psychotisch verklaard dat ik een borrel wil gaan doen met mensen die ik helemaal niet ken.
ach, zolang het geen mensen zijn die alleen in je hoofd bestaan
Zou wel makkelijker zijn....Dan zou in ieder geval iedereen komen die dat hier beloofd had..

Zouden er overigens heel veel mensen zijn die naar aanleiding van de oproep van initiatief neemster haar een mail hebben gestuurd en nu morgen ook ergens hebben afgesproken?

Rosie en Noa, hebben jullie haar ook gemaild?
nope.
Wie weet hebben ze wel een afspraak ergens met een hele groep. Ik kan niet mailen want heb drie mailadresen maar die verraden allemaal mijn volledige naam. Stom he?
Ik heb ook eerder gezegd dat ik graag wil komen, en dat wil ik ook wel, maar heb morgen een housewarming van vrienden in een heel andere stad. Vind ik toch jammer.... Jullie veel plezier!
Ik denk dat we het beter een andere keer kunnen doen, als Zoete er zelf ook bij is.

Ik heb al best wel een druk weekend, dus het zou mij ook goed uitkomen.

Maar goed, mochten jullie wel gaan dan wens ik jullie veel plezier.
Cum non tum age
quote:noa schreef op 26 mei 2009 @ 10:05:

Neele, wat jammer dat je er de 6e niet bent dan. En balen van je picknick.

Zoete, al enig idee waar we de 6e kunnen afspreken?

Het is wellicht een goed idee om dat niet hier neer te zetten.

Wie komen er eigenlijk?

Hoihoi!

Hele week niet op het forum niet/nauwelijks op het forum geweest. Moet hier dus eerst even bijlezen...
quote:neele schreef op 05 juni 2009 @ 21:39:

Zou wel makkelijker zijn....Dan zou in ieder geval iedereen komen die dat hier beloofd had..

Zouden er overigens heel veel mensen zijn die naar aanleiding van de oproep van initiatief neemster haar een mail hebben gestuurd en nu morgen ook ergens hebben afgesproken?

Rosie en Noa, hebben jullie haar ook gemaild?Nope
Laatste drie pagina's gelezen. Ben weer min of meer op de hoogte. Heb een enerverende week achter de rug, waardoor het forummen erbij in is geschoten.

Ik heb van niemand een mailtje gekregen, dus in dat opzicht zijn we vrij om te gaan en staan waar we willen. Het voorstel van RosieRo lijkt me een prima plan. Dat is ook het tijdstip waar ik zelf sowieso rekening mee had gehouden. Maar een nieuwe datum prikken kan ook.
Dus ladies....wat wordt het voordat ik vanmiddag voor jan lul op de nieuwmarkt zit en er niemand komt opdagen?
Neele, ik ben er wel even om 17:00, heb Zoete al gemaild ook.

Mail me anders even, dan weten we hoe we eruit zien (ga ik hier natuurlijk niet opschrijven).

Mijn mailadrs is ns 1999 @ hotmailpuntcom (aanelkaargeschrevendushe).
Cum non tum age
Ik kom ook.

Noa, heb je net gemaild. Ik weet hoe jij eruit ziet en vice versa, dus dat komt wel goed, toch?
noa, you've got mail.
Rosie!!!!! Je komt toch ook?
ja, als het doorgaat kom ik ook effe kijken hoor! ik mail wel even.
Het gaat dus door en we zijn iig met z'n vieren!

Lachen joh!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven