Juni 2009!

05-10-2008 02:30 2986 berichten
Alle reacties Link kopieren
Joehoe!!! Een positieve test en uitgerekend in Juni!

Nick Lftd. Kindje Uitger. Geboren Naam angela 29 2e 6 juni 19 mei Willa (3700 gr) Zonnetje 28 2e 1 juni 28 mei Zoon (3490 gr) Ka_30 30 1e 4 juni 28 mei Noah (3660 gr) indian 30 2e 20 juni 4 juni Zoon (2505 gr) dagje28 31 2e 1 juni 6 juni Zoon (4150 gr) til1980 28 2e 11 juni 8 juni Linn (3080 gr) ilja74 34 1e 7 juni 10 juni Zoon Nijntje 30 2e 12 juni 11 juni Jente (3330) girafje2 28 2e 25 juni 12 juni Zoon (4080) Weatherwax 2e 4 juni 13 juni Willem anoniem27 27 1e 19 juni 14 juni Yalissa (3310) Bosbes 33 1e 22 juni 15 juni Dochter (3100) Herfst_2007 32 1e 26 jun 18 juni Zoon Ravenna 26 1e 1 juni FleurtjeFee 30 3e 13 juni roro 29 1e 14 juni ikol 25 1e 15 juni Berntje2 3e 15 juni Peetje74 34 2e 20 juni Vibeke 31 1e 28 juni
Ha allemaal,

Inderdaad een leuk en lief idee om een cadeautje te kopen voor dochter van je vriend Ilja74. Ehmmmm, eens even denken wat je dan zou kunnen geven??!! Best lastig ja, want iets blijvends is voor een 6-jarige misschien nog niet zo interessant. Aan de andere kant is het gewoon misschien al leuk om een cadeautje voor haar te halen wat zij nu gewoon leuk vindt, als extra aandacht voor haar? En dan misschien samen met haar iets uitzoeken? Of samen met haar iets uitzoeken voor haarzelf en voor de baby?

Traktaties ben ik ook niet zo in thuis....nog geen ervaring mee, en ook weinig inspiratie nu

Pfffff, net even de stad in geweest. Even op 't fietsje met vriend, we wonen vlakbij (praktisch in) het centrum, dus was maar klein stukje fietsen, maar sjongejonge zeg, het wordt nu echt lastig en vermoeiend allemaal. Fiets neergezet, stukje gelopen, paar winkels in...en ik ben alweer helemaal kapot. Krijg dan echt last van, tja, mijn bekken denk ik. Heb het gevoel alsof ik een gewicht van 30 kilo in mijn onderbuik/ tussen mijn bekken, moet meesjouwen. Gaat pijn doen en zeuren. Daaraan merk ik nu dat ik echt op 't eindje loop zeg maar. Gaat sinds deze week ineens allemaal heel stuk lastiger! In elk geval nog even wat grote onderbroeken gekocht bij de Hema en een voedingsbh...wel de verkeerde maat trouwens. Stom, maar heb gewoon mn normale maat meegenomen, 75B, en dat past natuurlijk van geen kanten. Ga hem maandag wel even ruilen voor een 80C. Joehoeeeeeeee, voor 't eerst in mn leven een C cup. Ben benieuwd hoe lang ie blijft Was dan toch ineens weer 50 euro kwijt bij de Hema! Voor een paar on-charmante onderbroeken en dito bh...grrrrrr....

Hoe zou het met Dagje zijn? Zou het al doorzetten?? En Indian alweer thuis? Nog steeds niets van Ravenna gehoord...

Angela, lijkt me ook best zwaar hoor, met twee kleintjes alleen en allebei een ander ritme. Groeit ze goed, de kleine Willa??

Zo, ik lig weer even met de laptop in bed, en een sinassplit (nieuwste verslaving op dit moment)....

Fijne dag allemaal....
Hahaha... lekkere actie van ons...

zag steeds mensen met de maxicosi autostoel lopen met zo'n zonnehuif. Wil ik dus ook. Dus vandaag bij prenatal gekeken daarvoor en zagen wel iets, maar of dat dat nu de goede was? Gevraagd... blijkt die huif dus gewoon al in het stoeltje zelf gemonteerd te zitten. Knopje indrukken...laatje uitschuiven en daar zit ie in.

Zijn wij nu de enige die dat niet wisten???? (hadden ze in winkel er ook niet even bij verteld:-s)

Verde rook parasol + clip gekocht, alleen duurder dan bedoeling. Hadden aanbieding gezien, maar daar hadden ze de clip niet meer en kon nog wel weken duren voor ie binnen was. Dus daar parasol gekocht, clip bij prenatal, totaal dus duurder dan ik bij andere winkels. Gaat om max 5 euro hoor, dus laat het zo, maar toch wel beetje jammer.

En nog een jasje gekocht (draakje dirk;-)), maatje 62 maar. Zag ook zoveel leuke dingen...pfff... heel slecht om nu voor de baby te gaan winkelen;-)

Bosbes: ja, soms ben je zoveel geld kwijt voor... ja wat eigenlijk dan he. Onderbroeken die je daarna nooit meer aandoet;-) Hier nog een stille hoop dat het zometeen ook een c cup wordt. heb wel bij hema voedingsbh c cup gekocht, maar die valt bij mij klein. (andere bh is wel gewoon b cup en lijkt weer iets te groot doordat omvang ook weer ander is) Zucht... bh's kopen nu:-s

Ga even beneden weer wat drinken, fijn weekend!
hey dames! Ik was even aan het checken op baby-nieuws, maar nog niet.... Hoop dat alles goed gaat met Indian! En dagje, is die al druk doende?

Girafje, misschien ben jij wel echt de volgende, jij weet in ieder geval zeker dat je woensdag een kindje in je armen hebt! Ohh, heerlijk hoor! en dat lijkt me eigenlijk ook wel onwerkelijk. Ik heb vandaag een dag van: waar ben ik ook alweer aan begonnen?!

Ijsjes!! Ilja, heb ik ook, waterijsjes, van die met twee stokjes, en perenijsjes. En sinds kort ook slagroomijs, met aardbeien, minder goed voor de lijn dan waterijs, maar ja. Heerlijk! Vooral als het een beetje warm is buiten, om alle opvliegers tegen te gaan.

Ben net ook de stad in gefietst, maar was wel zwaar zeg, tjonge. Moest echt een kadootje hebben voor een vriendinnetje die vanavond haar dertigste verjaardag viert. Wel gelukt gelukkig, Bijenkorf hoera! Dus vanavond ook weer in touw. Ben supertrots op mezelf, wat een actie!

Vind een kadootje ook wel heel leuk voor haar en ook wel iets wat lang meegaat. Misschien iets van een mooi theeserviesje? Of misschien een grote-meisjes-kado als een eigen cd-speler? Pff, wel moeilijk hoor!

Dames, geniet van het weekend!
Nou ik hoop dat de dames van begin juni eerst mogen hoor. Trouwens met inleiden weet je nog niet helemaal zeker wanneer het komt, moet allemaal wel z´n werk even doen, maar hoop donderdag toch wel ons ukkie te mogen bewonderen.

haha ikol, tja moet eerlijk bekenen dat het bij ons ook even duurde voordat ik het vakje gevonden had en dat ik toen erg verrast was dat er een zonnescherm in zat.

Hier veel van die waterijsjessticks die je zelf nog in moet vriezen. Ook erg lekker.
hier geen nieuws....

Een echte off-day vandaag..

Kruip zo heerlijk in bed met een filmpje....(doe niets anders dan niets doen lijkt het wel.. :s)

Hoop morgen weer wat beter in mijn sas te zijn en dan kom ik ook reageren!

Maar natuurlijk INdian: JIj van Harte gefeliciteerd met je zoon! IK had al stiekem geraden dat je een jochie zou krijgen...was nergens op gebaseerd hoor...maar dat gevoel had ik....
Nijn, lekker je bed in dan!

Welk filmpje ga je kijken?

Val je snel in slaap als je tv kijkt?

Hier heeft het weinig zin om een film op te zetten..ik ben zo weg. Haha.

Vandaag met vriend en zoon naar de jaarmarkt van zijn school, waar heel veel leuke activiteiten waren georganiseerd. Was erg leuk! Zoon heeft zich goed vermaakt!

Toen voelde ik mijn buik al enorm..Geen enkele regelmaat zit er in. Maar het is zo duidelijk aan het voorbereiden!

Aansluitend naar een verjaardag. Heel leuk en gezellig. Maar toen kreeg ik nog meer last/pijn. <--laatste vind ik een groot woord.

Toen we eenmaal thuis waren ben ik lekker in bed gaan liggen.

Moe dat ik was! Lekker even geslapen!

Heerlijk.

Ik verwacht trouwens niks. Hoewel 07-06-09 best een mooie datum én dag is!

Ach, we zien ook wel.

Til, Nijntje, Ikol, Roro, wij zitten allemaal echt héél dicht bij elkaar qua uitgerekende datum. Voelen jullie ook krampjes onderin? En harde buiken?

Of voel je nog niks?

Bij mijn eerste kind bijvoorbeeld voelde ik in de periode ( week 39) nog helemaal niks. Dus dat kan heel goed.

Ilja, morgen jou uitgerekende datum!

En ben benieuwd of Dagje bezig is!!

Meiden, fijne avond!

(En ik blijf zoooo benieuwd naar het verhaal van Indian!)
Even snel nog voor vriend terug is met eten (heel erg, alweer patat;-) Nu mag het nog;-))

Fleur, ik ben ook heel erg benieuwd naar verhaal van indian en uitgebreide verhaal van ka.

Ik dacht dat Indian trouwens een meisje zou krijgen, maar dat had ik dus fout, haha.

Fleur, hier ook last van krampjes ed onderin hoor. Nu weer.... VK vertelde me dat dat erbij hoort, lichaam is zich nu echt ana t voorbereiden. En idd meer harde buiken laatsten dagen. Mara met alle krampjes ed hoop ik toch elke keer weer stiekem dat het zover is.....

O, vriend is er, ik ga eten!

Fijne avond allemaal!
even snel, he zie dat Ka ook bevallen is.

Proficiat!!

Ik heb een kort blogje geschreven en deze doorgelinkt naar hyves.

Allemaal bedankt voor de felicitaties en ik kom snel weer lezen en reageren!!

(oh sorrie dat ik voor gekropen ben)
Ja, Indian, schandalig dat je voor je buurt gegaan bent;-)

Heb net je blog gelezen en natuurlijk even gereageerd:-)

doe lekker rustig aan, geniet van elkaar en we horen wel weer een keertje hoe het met jullie gaat!

Nu ga ik lekker mn bedje in.... net film gekeken; The Omen... viel eigenlijk ietsjes tegen, maar ach... we hebben hem toch af zitten kijken, dus erg was het niet. hadden er alleen iets meer van verwacht, das dan altijd jammer.

Truste!
ik ga zo slapen, maar dacht even snel kijken of er nog nieuws is. Indian is in ieder geval weer terug op het forum! Hoe gaat het? Ik zal even je blog lezen als ik hem kan vinden.

Geniet lekker van het thuis zijn!
Mooie naam hoor Indian! En een zoon dus!!

Ikol, Ik dacht ook een meisje! Dat denk ik bij jou trouwens ook. :-))

Ik voelde me de hele avond bleh. Ik was ZO moe en had zoveel last van mijn buik. Heel vroeg naar bed gegaan. En sja, nu wakker.

Ik ga zo wel weer terug.

Buik is inmiddels weer iets rustiger. Gelukkig maar.

Baby is wel heel bewegelijk.

Ik duik er nog even in.
Fleur, nachtbraker! was ik er er eens niet in het holst van de nacht en was er gewoon actie op ons topic. Ben je daarna nog een beetje snel ingeslapen?

Indian, idd schaam je! voorgekropen! :-)

Blij dat je thuis bent zeker? ga zo je blog even zoeken, ben erg benieuwd naar jullie naam en je verhaal

(stel je nu toch voor dat iemand dezelfde naam gekozen heeft!)

Het is vandaag 7 juni!! zal mij benieuwen....

We hebben nog geen cadeautje voor dochter van lief. Lekker op tijd....terwijl ik daar maanden geleden al aan gedacht had. Zul je zien dat het straks niet meer lukt.

Omdat het een meisje is, zou ik inderdaad sieraden het leukst vinden maar dat werkt bij haar dus echt niet zo. Ze heeft ook wel een bedelarmbandje, en soort ander armbandje pandora achhtig iets waar je steeds iets bij kunt doen maar ze draagt het allemaal een dag en daarna niet meer. Dan is het idee weg. Nou ja...kan er nog heel eventjes over nadenken (of...misschien nog wel 2 weken!)

fijne zondag allemaal!
Indian, heb net even je blog gelezen. Mooie naam! Nu lekker genieten met z'n 4tjes.

Fleur, hier ook heel veel gerommel. Ze zeggen ook dat je dat bij een 2e, 3e etc ook meer kunt hebben dan bij een eerste. Het rommelt bij mij dan ook al 2 weken behoorlijk, dat ik soms denk, nou nou begint het. Maar helaas, na 2 uren houden de zogenaamde weeen dan op. Wordt er stapelmoe van. Ben dat gerommel wel een beetje zat, rommel door of rommel niet, haha. Van mij mag het nu wel komen, ben zo benieuwd naar het persoontje in m'n buik.

Fijne dag allemaal....
Net ook even de blog van Indian gelezen. Wat een bevalling zeg!! Er is ook geen pijl op te trekken he? Mooie naam ook! Ik had bij Indian trouwens ook het voorgevoel dat het een jongetje zou zijn.

Hier begint het nu ook te rommelen, maar ik probeer me er maar niet teveel van aan te trekken, want het kan van alles zijn denk ik maar. Heb zo'n ongesteldheidsgevoel, beetje steken onderin, wat zeurderige pijn in rug en heb het gevoel dat het meisje nog dieper onderin zit met haar hoofdje. Maar als ik het zo om me heen hoor en lees hoort het er inderdaad allemaal bij en zijn het de voorbereidingen op de bevalling die dan nog wel een tijd kan uitblijven... Pfff, geduld hebben dan maar. Ik zou ook het liefst willen dat het vandaag of morgen begint Til, wij willen ook zoooooo graag kennis maken met dat kleine meisje in mijn buik...

Ilja!!! Vandaag inderdaad 7 juni! Ik ben ook benieuwd of jullie baby zich een beetje aan de afspraken houdt

Jeetje Fleutje, nachtbraker! Nog wel een beetje kunnen slapen daarna? Hier ook moeite met slapen hoor, met in slaap komen vooral...en ook de raarste dromen.

Vriend is werken vandaag (in buitenland, wel net over grens, maar toch) en dit is zo'n beetje zijn laatste opdracht die hij "ver" van huis doet en waarvoor hij 1 nachtje weg is...gelukkig maar, want wordt er nu wel een beetje zenuwachtig van..

Mijn ouders komen vandaag even langs, gezellig!

Verder dinsdag weer naar VK, eens even kijken of zij wat kunnen zien in hun glazen bol...

Fijne zondag allemaal...

Zou dagje al bevallen zijn????
Sohee indian, jou ventje had er zin in. Fijn dat hij nu helemaal gezond is. Had trouwens ook het idee dat het een jongetje zou zijn omdat je de baby kleertje van Yuma aan het uitzoeken was (maar ja dat zegt ook niet alles omdat ik ook kleertjes van Merel voor har broertje kan gebruiken) Geniet lekker van je mannetjes!

Ilja pff ja zes is best een moeilijke leeftijd voor een blijvend kado. Als me nog wat te binnen schiet laat ik het weten.

fijne dag allemaal
Ja, ik viel best snel weer in slaap.

Buikpijn is afgenomen.

Wat een ongelovelijke bevalling van Indian!! Mén!! Zo wil ik ze ook.

Of was het best heftig Indian?

Ik ben echt gefascineerd door bevallingen hoor. Altijd al gehad.

In zn algemeenheid: Niet specifiek op Indian gericht. Maar soms lijkt het dat mensen hun bevalling af zwakken.

Kennelijk ervaart iedereen het anders. Maar toch. Ik vind bevallen echt geen grapje. Hahaha.

Mijn vorige deed ik in vier uur. Dat klinkt allemaal; ooow,oooooh, valt reuze mee. En ja, het wás ook een héle mooie bevalling, máár ik heb echt wel gevoeld/het was er niet 'zomaar.'

Maar goed. Het is iets wonderlijks. Elk lijf -elk mens!- is ook anders.

Vandaag komt mijn familie. Gezellig!

Oh..nog wat... Ik kijk bijvoorbeeld ook home-made bevalling-video's op You tube! Alle varianten. Van easy tot aan hele enge! (schreeuwen)

Ik doe dit omdat ik graag op de feiten word gedrukt.

Maar tis apart geloof ik........

Hoe is het verder met de pasbevallen mama's Zonnetje, Ka30 en Angela? En natuurlijk Indian!

Hoe is het om niet meer zwanger te zijn?

Ben je dat gevoel zo weer kwijt?

Ik kan me het allemaal niet meer voorstellen!

Ikol, hoe is het?

En met de rest?
Hallo,

Ik ben ook steeds benieuwd naar de bevallingsverhalen hoor. Ook in m'n omgeving waar een ware baby-boom explosie is, wil ik graag alle verhalen horen.

Net heb ik Femke in bed gelegd, dus die ligt weer lekker te slapen. We zijn vanochtend even naar P. gaan kijken, die had een badmintontoernooi.

Ik heb net 2 broodjes op en wilde aan m'n kopje koffie beginnen toen ik opeens heel erg misselijk werd. Toch nog een slokje koffie genomen om te proberen, maar toen kwam er een beetje uit. Dus m'n koffie drink ik maar niet meer op.

Misschien komt het door die ijzertabletten. Ik had er net eentje genomen voor het eten. Of het komt omdat ik weg ben geweest en toch wel met Femke heb omgesjouwd. Ze loopt nu wel, maar je moet haar toch de trap op en af tillen enzo. Ik denk dat ik maar even op de bank ga zitten/liggen met een boekje...

groetjes, peetje
Grappig Peetje en Fleurtje, dat jullie geinteresseerd zijn in bevallingsverhalen (en filmpjes op you tube!!! ieeehhh zou ik nu echt niet durven hoor!!). Ik eigenlijk helemaal niet, maar dat zou ook zelfbescherming kunnen zijn (weet wel zeker). Ik probeer me er een beetje van af te zonderen zodat ik niet ineens angstig of onrustig word van al die indrukken en wat er allemaal mis zou kunnen gaan. Vond 't al heftig om in ziekenhuis op kraambezoek te gaan pas geleden, bij net bevallen kennis (had keizersnede gehad)... Ach ik laat het maar over me heen komen...

Hier gezellig rustig zondagmiddagje, ouders op bezoek, beetje laatste klusjes doen, lekker lunchen, tennis kijken op de achtergrond....

Doeiieieieie
Goedemiddag allemaal!

Echt ene brakke dag hierzo.... net pas gedouched, rest van de dag geslapen, tvgekeken, gelezen. Vriend heeft iig nog wel iets nuttigs gedaan; lamp opgehangen:-)

Hier ook geen interesse in bevallingsverhalen, bah;-) Mijn moeder keek vroeger altijd 'de bevalling' op sbs, verschrikkelijk! Ik wilde voreger VK worden, tot ik dus zo'n aflevering gezien had, was gelijk over. Heb altijd al tegen bevalling opgezien. Tegenwoordig niet zo erg meer hoor, wat dat betreft zie ik wel hoe het loopt... Maar heb echt van die verhalen voor me van veel geschreeuw enzo. :-s

Grappig Fleur dat je denkt dat ik een meisje krijg;-) Ikzelf denk een jongetje, vriend denkt ook meisje.

En ook hier worden we langzaam aan ongeduldig... zijn erg benieuwd naar ons kindje, op alle gebieden.

Vriend bedacht zich vanmorgen onde rdouche dat we binnen 3 weken een kleintje in ons armen hebben:-)

Ilja, vandaag JOUW datum.... en??

Til, hoe gaat het met de verbouwing??

peet: nu nog je dochtertje tillen...pff... das ook best zwaar met zo'n zwangere buik.. Nog lekker op de bank gelegen?

En bosbes, kan me voorstellen dat je er toch 'zenuwachtig' van wordt, vriend nachtje weg en wat verder weg. gelukkig laatste keer voorlopig?

En hier dus ook dat soort krampjes... VK noemde dat hele lichte voorweeen en voorbereidingen op bevalling. Volgens mij kun je dat echt al weken van te voren hebben:-s

Ik ga weer even naar beneden... lezen denk ik maar;-) (boek bijna uit, dus dan wil ik dat ook vandaag echt uit hebben, haha)

Doeg!
Hoi, Hoi,

sorrie weinig puf om alles te lezen, val wel weer zo af en toe binnen (en binnen kort zal ik vast wel weer fanatieker schrijven) maar nu dus effe kort door de bocht.

Hoe ik mij nu niet zwanger voel fleurtje, haha leeg in mijn buik.

Mis het getrappel wel, maar vind het oooohhh zo heerlijk om ons kleine mannetje vast te houden.

De naam zal ik binnenkort ook wel hier gaan gebruiken (ben met Yuma denk ik zo ie zo wel herkenbaar )

Ik voel mij nu, vergeleken na de bevalling van Yuma, best goed, Kan uit bed, wat rondlopen enzo. Voor de kleine boy zorgen, douche etc. Bij Yuma heb ik de eerste 9dgn alleen op bed doorgebracht, kon toen zelfs niet naar het toilet lopen. Dus een wereld van verschil voor mij.

Bevalling viel mij mee, je moet het ook alleen lezen als je wilt hoor, is niet verplicht omdat het ook op onze hyves staat,

alleen het laatste stukje was qua verwerking even moeilijk. Maar heb dat gister nog in het ZH erover gehad, voordat we naar huis mochten, en ben er nu achter dat het vooral te maken had met de onduidelijkheid die het ZH mij gaf. (wel / niet naar huis, wel / niet gescheurde vliezen) Dus ook dat kunnen plaatsen nu!

Had zo ie zo wel een heel klein beetje in mijn achterhoofd dat de bevalling ook wel eens erg tegen kon vallen, niet omdat die bij Yuma toen ook makkelijk verliep, maar meer omdat deze zwangerschap al trubbellig verliep. Nouja kan het ook moeilijk uitleggen.

Ik heb in het verleden, haha nu klink ik ff oud, ook naar SBS6 gekeken naar de bevalling, dat schreeuwen snapte ik nooit, maar ja herken dat niet van mijzelf. Maar iedereen ervaart en doet het anders.

Net met Yuma vast geknutseld voor vaderdag (en opa's) Heb een doosje witte zakdoeken laten kopen door ons mam en een pakje textielstiften en net met Yuma 3 zakdoeken gekleurd (laten kleuren door Yuma) En die ingepakt voor vaderdag! Ben benieuwd wat papa en de opa's ervan vinden. Vast erg leuk.

Vond het wel heel apart eventjes om de nieuwe baby er ook op te schrijven. (haha hormonen gieren hier nog wel door het lijf ben ik bang)
Pfff Indian, kan me voorstellen dat het wel even heftig is hoor, dat laatste stukje, qua verwerking...maar ook die onzekerheid die je beschrijft, wel/niet blijven in ziekenhuis etc. Gelukkig is alles goed met jullie en kun je nu rustig thuis proberen bij te komen...als dat tenminste lukt. Hahaha, heb zelf zo'n idee van

"oh dan zit de klus erop, bevalling gehad, kindje eruit"....ehhh, maar dan begint 't natuurlijk pas allemaal (hier spreekt duidelijk GEEN ervaringsdeskundige). Doe maar rustig aan Indian, en schrijf lekker wanneer je wil....

Trouwens Ikol, ik denk ook dat je een meisje krijgt hoor!!
Nog even een vraagje voor iedereen: hebben jullie eigenlijk ooit het idee echt uitgerust aan een bevalling te kunnen beginnen?

Ik doe namelijk ontzettend mn best om rust te nemen en op tijd uit te rusten, maar heb niet het idee dat het echt zoden aan de dijk zet.... 1 nachtje slecht slapen en weg is je opgebouwde reserve....even stofzuigen, huishouden en boodschappen doen....en weer helemaal moe. En om nou vanaf nu alleen maar thuis te blijven, in bed te liggen en niets meer te doen, dat lijkt me ook zo overdreven...

Wat denken jullie ervan??

Ilja, al aan 't bevallen???
Indian, gefeliciteerd met je zoon!!

Hier inmiddels 3 dagen over tijd... ben benieuwd hoe het met Dagje en Ravenna is, daar ook al even niets van gelezen als ik het me goed herinner (maar mijn geheugen is niet eens een zeef, meer een soort spoelbak met een put van een meter breed, alles verdwijnt erin... ik onthou NIKS, verschrikkelijk. Vandeweek werd er gevraagd naar de geboortedatum van onze dochter... BLANCO...telefoonnummer... EH?....afschuwelijk gewoon....)
Om een kort verhaal lang te maken...
Uitgerust bevallen????

Ik slaap al weken hooguit 5 uur per nacht, en dat reken ik tot de goede nachten. Zit regelmatig al voor 5en beneden (herkenbaar?) omdat ik niet meer kan slapen. Huishouden draait toch gewoon door, en man doet hartstikke veel, maar er blijft toch genoeg te doen inderdaad. Dus nee, superuitgerust ben ik niet. Maar ook nog niet oververmoeid, dus 't zal gaan zoals het gaat.
Om een kort verhaal lang te maken...
Hmm, herkenbaar ja Weatherwax...slaap ook zeer slecht (weinig). Ben wel moe, maar kom gewoon niet in slaap als ik in bed lig. Lig nog uren te woelen en val ik eindelijk in slaap, moet ik weer plassen....zelfde liedje begint weer van voren af aan.

Ik ben ook niet oververmoeid hoor, dus 't zal vast wel gaan. Maar wanneer iedereen me waarschuwt om rustig aan te doen omdat ik uitgerust moet zijn voor 't geval de bevalling begint, dan denk ik, maar hoe dan????? Maar ben dus niet de enige (en dna heb ik niet eens al een kind rondhupsen hier, kan dus helemaal zelf mn tijd indelen)....

Ben benieuwd wanneer de baby komt weatherwax, drie dagen over uitgerekende datum nu...hou ons op de hoogte...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven