Juni 2009!

05-10-2008 02:30 2986 berichten
Alle reacties Link kopieren
Joehoe!!! Een positieve test en uitgerekend in Juni!

Nick Lftd. Kindje Uitger. Geboren Naam angela 29 2e 6 juni 19 mei Willa (3700 gr) Zonnetje 28 2e 1 juni 28 mei Zoon (3490 gr) Ka_30 30 1e 4 juni 28 mei Noah (3660 gr) indian 30 2e 20 juni 4 juni Zoon (2505 gr) dagje28 31 2e 1 juni 6 juni Zoon (4150 gr) til1980 28 2e 11 juni 8 juni Linn (3080 gr) ilja74 34 1e 7 juni 10 juni Zoon Nijntje 30 2e 12 juni 11 juni Jente (3330) girafje2 28 2e 25 juni 12 juni Zoon (4080) Weatherwax 2e 4 juni 13 juni Willem anoniem27 27 1e 19 juni 14 juni Yalissa (3310) Bosbes 33 1e 22 juni 15 juni Dochter (3100) Herfst_2007 32 1e 26 jun 18 juni Zoon Ravenna 26 1e 1 juni FleurtjeFee 30 3e 13 juni roro 29 1e 14 juni ikol 25 1e 15 juni Berntje2 3e 15 juni Peetje74 34 2e 20 juni Vibeke 31 1e 28 juni
Even een kort berichtje vanuit hier. Sinds vanavond last van buik en rug, voelt nu ook anders aan dan de krampjes tot nu toe. Zit nog geen echte regelmatig aan, maar lijken wel langzaamaan iets heftiger te worden (nog niet echt pijnlijk hoor). Dus ben benieuwd of het doorzet. Ik lijk ook iets meer te vloeien (of zit dat tussen de oren;-)), dus misschien vruchtwater in kleine beetjes? We wachten de nacht maar af, maar ben wel erg onrustig nu, haha. Net even adresetiketten en postzegels alvast op enveloppen zitten plakken (je moet wat he;-))

Als jullie aantal dagen niets horen van me, weten jullie hoe ver het is;-) haha... En misschien toch wel vals alarm en zit ik morgen gewoon weer achter de pc.

Groetjes!!
Hele onrustige nacht gehad, weinig geslapen, maar lijkt nu weer iets minder te zijn. Maar rommelt nog steeds wel iets, dus hoop eigenlijk wel dat het nu ECHT is. Vriend is toch maar wel naar werk gegaan, omdat het vanmorgen minder was en afgesproken dat wanneer het erger/ heftiger wordt, hij naar huis komt. Tja, zometeen duurt het nog uuuren, of net als bij Dagje, zakt het helemaal af.

Girafje, jij nog paar dagen he? Sterkte/succes alvast! Over een paar dagen is jullie zoontje er!

Indian, hoe reageert Yuma op zijn broertje? (of misschien staat dat al in je bericht)

Heb verder nog niets bijgelezen, zag wel dat Indian ook nog even 'geweest' is, maar dat lees ik later allemaal bij.

Ik heb nu echt trek, dus ga even een boterham eten.

Zwaai!
Zo Ikol, dat rommelt echt wel bij jou! Spannend!

Girafje, deze week ga jij bevallen hé? Apart om te weten dat het eind deze week gaat gebeuren! Vanaf donderdag lig je dan sowieso in het ziekenhuis?

Indian, goed om je weer terug te zien!! Wat een bevalling! En een mooi kindje! Fijn dat je je goed voelt.

Bosbes, je hebt nog een boel reserves om een bevalling te doorstaan! Zolang je gewoon je gang gaat en rust-momenten hebt is dat al goed.

Zou Dagje al bevallen zijn??

Ik ga de kinderen naar school brengen!

Kom tussendoor wel langs. Gezellig. :- )))

Hoe is het met de rest?????
spannend hoor ikol, duim voor je dat het doorzet.

Als het goed is wordt ik woensdag opgenomen. Dinsdag laatste poli afspraak bij de gyn en ik hoop stiekum dan donderdag al weer naar huis te mogen, maar ja dat hangt er natuurlijk vanaf of de inleiding aanslaat. Baal er wel van dat ik misschien langer in het ziekenhuis moet blijven, lijkt me niks om daar te zijn zonder dochter en manlief, nog aan gyn gevraagd als de inleiding niet aanslaat of ik dan wel thuis mocht slapen, maar dat kon helaas niet.

Dagje heeft van het weekend niks meer van zich laten horen, dus hopelijk kan zijn nu ook van haar kindje genieten.

Hier gaat het slapen trouwens nog wel redelijk, ben wel smorgens een stuk vroeger wakker, maar lukt me dan wel om tussen de middag nog even bij te slapen. Ik moet snachts ook wel veel naar de wc, maar kan dan snel weer doorslapen. Heb alleen de laatste dagen echt veel last van maagzuur, gelukkig helpen rennies goed.

Fleurtje, al wat relaxer? en heb je de laatste zaken voor je gevoel goed kunnen regelen?

Bosbes, als je gewoon rustig aan doet dan ben je echt wel fit voor een bevalling. Het is toch allemaal relatief hoe fit kan je zijn als je zoveel aangekomen ben, je lichaam onder de hormonen zit e.d. Ik heb trouwens ook het tegenovergestelde gehoord dat je juist rustig in beweging moet blijven zodat je conditie niet nul wordt. Gewoon zoveel mogelijk naar je lichaam luisteren.
Spannend Ikol en Girafje. Bij jullie zit het er nu echt aan te komen. Ben ook benieuwd naar Dagje en Ravenna... Er komen vast weer snel een paar baby's!

Niet die van mij, denk ik. Had gisteren controle en ben weer helemaal goedgekeurd. Op het CTG was nu wel wat gerommel zichtbaar, grappig om het verschil met drie weken geleden te zien toen dat helemaal niet zo was, maar de gyn verwacht niet dat het deze week al gaat gebeuren. Nog even geduld, dus (niet erg hoor, want ben het nog niet zat).

Prettige dag allemaal .
goedemorgen iedereen! (bij mij lukt het uitslapen opeens vrij goed, kom mijn bed echt niet meer uit). Ik heb dat ook altijd in vakanties. De eerste week kan ik echt oneindig slapen. Dan blijk ik in bed liggen en ben dan tussendoor wel wakker voor plassen, of soms lees ik een hoofdstuk en dan val ik weer voor een paar uur in slaap. Ik heb mezelf net echt maar uit bed gestuurd omdat ik nog zoveel wil doen vandaag.

Ikol, ik hoop dat het goed doorzet, en dat je snel je baby in je handen zult hebben. Dagje zal ook wel bevallen zijn nu, anders had ze vast nog even gefrustreerd gemeld dat het helemaal niet had doorgezet.

Girafje, als ik jou was zou ik wel weer slecht slapen, wetende dat ik deze week moeder zou worden. Maar eigenlijk juist wel goed om juist deze week dan heel rustig aan te doen. Ik heb bij mezelf het gevoel dat ik op zijn vroegst 20 of 21 juni ga bevallen, dus ik heb nog alle tijd om vanalles te doen. Ik ben nog steeds aan het wachten op poetsdrang, maar die komt maar niet. Gelukkig wel bij mijn moeder, dus die komt deze week even poetsen.

fijne dag iedereen
Oh Ikol spannend hoor..Hoop dat het ECHT gaat worden!

Girafje: Oh lijkt me idd vervelend om in zkh te moeten blijven zonder man en dochter en helemaal als het niet zou aanslaan...

Bosbes: Tja fit zijn voor de bevalling is idd relatief denk ik hoor...want ook al ben ik redelijk fit, zodra ik een trap op ben gelopen of een paar minuten moet staan of iets heb gedaan, dan ben ik lichamelijk echt wel heel moe en moet ik echt gaan zitten...EN idd ik heb ook gehoord dat je gewoon rustig in beweging moet blijven en probeer dan kleine stukjes ook nog steeds op de fiets te doen en ook al lijk ik dan echt net een bejaarde (zelfs die mensen halen mij nog in), het lukt me mooi wel en Yara vindt het achterop de fiets ook helemaal leuk, dus prima!

Hier gaat het weer wat beter, maar nog steeds niet heel prettig. Ik ben het zo zat om al 9 maanden lang niet veel te kunnen doen en vriend gaat gelukkig wel een beeeetje zijn eigen gang hoor, maar dat steekt aan de andere kant juist ook weer. Dat hij gewoon zin heeft om leuke dingen te doen en die dan ook kan doen enz. Hij gaat dus regelmatig vissen en ik vermaak me echt prima hoor, maar ik baal er van dat ik al maaaaanden niet weg ben geweest 's avonds, omdat ik er de puf niet voor heb...enz..shoppen, dat kan, maar wel een uurtje of anderhalf en dan ben ik op.

En ik was er gewoon vanuit gegaan dat ik nu allang een baby zo hebben, dus dat valt dan ook een beetje tegen en dan ben ik ook weer echt lamlendig en last van zuurbranden en misselijk en dan vind ik mezelf ineens weer even heeeeel zielig.

Maargoed die zielige bui is alweer een beetje over...

Heb alleen waarschijnlijk wel een schimmelinfetcie....Heb de dokter al gebeld en vk en moet de dokter vanmiddag terugbellen en de vk zou mij terugbellen als het erg zou zijn als ik bij wijze van nu zou bevallen...Weet nl niet of dat kwaad kan...las hier dat het virus hetzelfde virus zou zijn als spruw en ik heb weinig zin in een babytje die met spruw geboren wordt, als het voorkomen kan worden...

Ben benieuwd....

Tja en verder weinig beleefd...
Hihihi, dat is luxe Herfst, je moeder die jouw poetsdrang overneemt Heerlijk! Ik heb enorme poetsdrang, loop zowat de hele dag door het huis te schuimen en alles weer op te ruimen, recht te leggen en schoon te maken wat vriend bijvoorbeeld net heeft laten liggen. Vreselijk (ben normaal NOOIT zo), maar heb echt het gevoel dat het helemaal rustig en schoon in huis moet zijn omdat het "elk moment zou kunnen gebeuren" (tussen nu en 4 weken...zucht...)

Lekker dat je zo kunt uitslapen Herfst, even goed uitrusten en genieten van je verlof en rust. Had ik de eerste week ook.

Denk trouwens ook dat Dagje al bevallen is, ben benieuwd wanneer we iets van haar horen.

Ik weet dat ik nog even op mn beurt moet wachten met mijn 22 juni, maar mocht iemand zijn plekje eerder willen afstaan, dan houd ik mij aanbevolen

Girafje, hoop ook voor je dat het woensdag aanslaat, en dat je lekekr donderdag met je baby naar huis kunt. Dat zou toch mooi zijn. Ben je gespannen? Of valt 't wel mee?

Fietsen jullie trouwens nog? Ik merk dat dat wel steeds lastiger gaat en vriendinnen vinden dat ik eigenlijk niet meer moet gaan fietsen in zo'n drukke stad.. Maar dan ben ik aan huis gekluisterd, vind ik ook niets. Want lopend even naar de stad of de Appie is net te ver nu (10 minuutjes ofzo)...

Nou, vandaag maar even mijn te klein gekochte voedingsbh ruilen, en even wat...schoonmaken maar weer...

fijne dag allemaal
He Nijntje, net je post gemist. Gewoon rustig blijven bewegen en fietsen dus? Dat zegt mijn gevoel eigenlijk ook...gewoon blijven doen wat kan, en rusten wanneer het teveel wordt. En inderdaad, hoe fit moet je zijn? Heb vast wel voldoende reserves...

Wat vervelend, een schimmelinfectie. Ben benieuwd wat dokter en vk ervan zeggen...

Nog even volhouden Nijntje, eind is in zicht!!
Zit hier nog absoluut geen regelmaat in, ik hoop nu wel dat het echt gaat doorzetten.

Net op bank in slaap gevallen, nergens last van, maar dan wordt ik wakker en voel ik mn buik meteen.

Dit is wel echt het serieuze 'gerommel', de steekjes en krampjes van paar weken terug stellen dan niets voor hoor;-)

Net alles bijgelezen, maar eigenlijk alweet heel veel vergeten, dus reageer niet op iedereen.

Nijn, voor jou, nog max 3 weken wachten en dan is jullie kindje er ook! Maar ik duim voor je dat je kindje eerder komt. Je bent het nu echt zat he?

Ik mis het hier ook, de leuke dingen doen, lekker je gang gaan. En idd, vriend kan dat gewoon allemaal, maar ik dus niet meer:-s

Bosbes; na vannacht voel ik me helemaal niet meer uitgerust, mocht het nu echt gaan beginnen haha.

Ik weet dat je veel naar je lichaam moet luisteren idd, net als wat de rest zegt. Een volgende zwangerschap zou ik het wel anders doen hoor. na 4 a 5 maanden 'ziek' thuis te hebben gezeten, in t begin, is mijn conditie echt 0,0 nu. Fietsen heb ik de hele zwangerschap niet meer gedaan. Eerst was band lek en die is pas sinds 2 maanden gemaakt, toen had ik er de puf al niet meer voor.

Ik beweeg vrnl in huis, kan niet meer lang 1 houding aanhouden, dus loop veel even naar boven, de pc en dan weer naar beneden enz. Maar dat stelt dus niet veel voor, haha.

Oke, even genoeg nu, weer 'last' vd buik nu, dus ga even wat drinken en dan op bed lezen denk ik.

Doei!
Hihi, die rust in huis willen en dus de hele dag opruimen heb ik ook. Mieke (dochter) wordt er gek van, want haar treinbaan wordt elke avond opgeruimd, moet ze 's ochtends weer 'heeeeeelemaal opnieuw beginnen, MAMA!!' Aan de andere kant helpt ze waar ze kan, zover je dat van een driejarige kan verwachten natuurlijk. Ze is een heerlijke schat, fijne knuffelkont, en komt regelmatig, soms midden op straat, even haar 'broertje' knuffelen. Ze verheugt zich ontzettend op haar broertje, maar is gelukkig ook heel realistisch in wat ze kan verwachten. Da's het voordeel van KDV met verticale groepen, ze weet dat kleine babies maar weinig kunnen en vooral veel slapen.

Over de activeiten die je nog kan...Ik fiets dus nog wel, maar kan niet zeggen dat het comfortabel is, of dat het snel gaat. Afstappen is lastig, dus drukke stukken doe ik niet meer. Maar anders kom ik helemaal nergens meer, wat je zegt, Bosbes. Lopen is ook niet bepaald een feestje sinds ventje volledig ingedaald is, steken op een delicate plaats zeg maar.. dan is fietsen prettiger. Verder is er écht een duidelijk verschil tussen hoe ik 's ochtends beweeg en 's avonds. 's Avonds is écht piepkraak kreunsteun... ik moet soms ook gewoon om mezelf lachen, zo'n oud wijf als ik dan ben (en dan bén ik ook al 37, dus...)

Girafje, wat een vreemd idee lijkt het me om te weten wanneer je kindje komt! Spannend hoor!!

Ikol, herkenbaar dat gerommel, ik heb er vannacht ook tot half twee wakker mee gelegen, maar op de een of andere manier voelt het nog steeds niet als het échte werk. Balen, he...

Nijntje, vervelend dat je er zo'n last van hebt... nog even doorzetten, da's alle steun die ik kan geven...

Herfst, geniet van het uitslapen!! Je ziet bij ons ook hoe het óók kan gaan, dus pak lekker elk uur slaap die je kan!

Fleurtje, bij jou de rust in je hoofd een beetje terug? Ik hoop het voor je, meid...

Vibeke nog 'lekker' zwanger!! Geniet er van! Ik heb eigenlijk pas sinds ik de uitgerekende datum gepasseert ben dat ik het écht zat ben. Is best prettig, hoor!
Om een kort verhaal lang te maken...
Ikol, ga maar lekker in bed liggen lezen. Fijn dat je net op de bank nog wat slaap hebt kunnen krijgen. Ik hoop echt dat het snel doorzet voor je.

Weatherwax, ik vind ook dat lopen nu niet meer zo lekker gaat (steken) en fietsen gaat nog prima (weliswaar niet zo snel) dus dat doe ik ook maar. Arme dochter van jou, iedere dag de treinbaar opnieuw moeten opzetten, haha.

Indian, logisch dat je even niet te veel hier bent. Jammer dat we onze koffie-drinken-omdat-we-beiden-verlof-hadden niet meer hebben gehaald. Maar mocht je er over een paar dagen/weken aan toe zijn kom ik graag een keertje jullie zoon kijken. Geef maar aan wanneer jij daar aan toe bent. Ik ga voorlopig toch nog niet bevallen.

Nijn, goed dat je even dokter belt, ik hoop dat hij goed nieuws heeft en dat baby geen last van de infectie heeft.

Ik ga maar eens even wat de was doen en toch maar mijn pyama omwisselen voor normale kleding. Dan maar vast de geboorte-kaartje-enveloppen beplakken. Ik heb stickers uitgedraaid met alle adressen, dus hoef alleen stickers en postzegels te plakken, handig. Alleen jammer dat de enveloppen creme zijn en de stickers wit. Maar ja, ook geen zin om nu alsnog alles te gaan schrijven. En de meeste mensen gooien envelop toch meteen weg, toch????

Verder ziekenhuistas inpakken. Hoeveel kleding voor de baby hebben jullie mee? En wat precies? En maat 50 of 56? Lastig hoor, ik kan niet kiezen (we hebben veel tweedehands gekregen, dus hele kast voor met 50-56).

tot later vandaag!
Bij mij gaat fietsen ook beter dan lopen, dus ik fiets meer dan dat ik loop. Femke zit dan vaak voorop, vindt ze ook leuk. Beetje kletsen, beetje zingen, leuk hoor.

Ik merk wel dat m'n evenwicht wat minder is, dus ik moet wel oppassen en fiets rustig aan.

In de ziekenhuistas heb ik geloof ik 2 stelletjes voor de baby: 2 rompertjes, 2 pakjes maat 50/56.

Ik heb een aantal pakjes maat 50/56, dus niet maat 50 of 56.

Verder is hier alles nog rustig. Wel wat vage krampjes en een ongesteldheidsgevoel soms, maar goed, dat zegt geloof ik niet zoveel. Ik verheug me wel steeds op de slaapjes van Femke, dan heb ik ook even rust. Niet dat ze nou zo heel druk is, maar ze vindt het toch wel leuk dat je samen met haar speelt, en je moet haar natuurlijk wel in de gaten houden. Ik merk dat ik veel behoefte heb aan "eigen tijd" en dat komt er nu niet zo van.

Nou ja, nu slaapt ze en vanmiddag gaan we wel even een eindje fietsen, misschien de enveloppen halen en wat boodschapjes doen.
Lekker veel geschreven wat leuk!

Ik voel me wel wat beter. Het vertrouwen is wel wat terug en ik merk dat ik er steeds meer aan toe ben om te bevallen omdat ik het zo langzamerhand zat word..

Vandaag ligt de baby weer zo laag in mijn buik. Ik kan amper lopen. Heb alweer paar uurtjes geslapen. Net wakker!

Nee, ik voel mij totaal niet schuldig.

Huis is netjes, alles is schoon&klaar.

Vanochtend heb ik de VK nog wel gebeld. In mijn vorige zws had ik een medische indicatie ivm vroegtijdig gebroken vliezen. Nou, dan word alles gecheckt en bleek ik GBS-draagster te zijn. Nu las ik overal tegenstrijdige berichten. En besloot nu de VK te bellen om nógmaals om uitleg te vragen.

En het is nu wel duidelijk. Ik hoef iig NIET bang te zijn. En dat is fijn om te weten.

Oh worden jullie ook door mensen gebeld met HOE-IS-HET?

(Mijn voormalige werkgever, die wil dus ook in de kraamtijd of daarna langskomen hé. En dát wil ik echt niet. Maar goed, ik zie wel hoe dat loopt.)
Lieve meiden,

Even een kort berichtje...

Afgelopen zaterdagochtend ben ik bevallen van een kerngezonde zoon. Het is echt een hele flinke kerel (4150gr en 54cm) en daardoor was het ook een behoorlijk zware bevalling. Gelukkig kon/mocht ik wel thuis bevallen. Het was even wat troep, maar wel superfijn om gelijk in mijn eigen bedje/omgeving te zijn.

Het hele verdere verhaal, de naam en foto komen binnenkort wel op de hyves.

liefs Dagje

ps. Juni begint een echte jongensmaand te worden!
Hi!

Het is inmiddels 8 juni...

Denk dat Dagje inmiddels wel bevallen zal zijn? Ben ook erg benieuwd naar Ravenna.

Hier nog niets...heel gek, we hebben heel lang gedacht dat ons kindje eerder zou komen, en nu zijn we gewoon de uitgerekende datum voorbij...

Vandaag weer veel tijd in het ziekenhuis doorgebracht. CTG ziet er goed uit, kindje is iets gegroeid maar niet veel, vruchtwater is weer minder en ik ben overtijd. Inleiden of niet? De arts liet het eerst aan mij/ons over maar ik weet het natuurlijk ook niet. Uiteindelijk is afgesproken dat hij het met het team gaat overleggen en ons vanmiddag of vanavond belt wat er besloten is. Ik vind het in beide gevallen prima, voel me nog steeds super goed en ben het ook niet zat maar wil wel liever dat de artsen beslissen wat er gaat gebeuren. Aan de andere kant: wannneer er niet ingeleid gaat worden moet ik misschien iedere dag naar het ziekenhuis voor een CTG, ipv om de dag..tsja...da's ook niet echt wat.

Gyn. heeft gevoeld of ik ontsluiting had, was niet zo en hij heeft geprobeerd te strippen. AUWWW !! rot gevoel, en het is niet gelukt.

Voel me wel nog steeds heel goed, af en toe rommelt het wat. Idd 's avonds vaak wat meer dan 's morgens en dat zullen wel oefenweeen zijn maar ik kan alles nog. Heb paar dagen geleden nog wel gefietst en dat gaat prima, lang lopen is niet zo prettig meer.

Girafje, jij dus deze week ook inleiden! spannend hoor! wel gek he dat je dan toch nog steeds niet zeker weet wanneer het geboren gaat worden.

Ikol, wel serieus gerommel nu dus! spannend hoor!! hopen dat het doorzet!

Herfst, tuurlijk gooien de mensen de enveloppen weg. Lekker gebruiken hoor, geen hond die daar oplet.

Ik heb ook twee setjes voor de baby ingepakt. 1x 50 en 1x 56 en 2x rompertjes en 1x sokjes en vestje + mutsje. Als ons kindje inderdaad klein is, gaat het niet passen maar ik heb niets kleiners.

Indian, hoe gaat het? Vind Yuma zijn broertje lief?

Fleur, ieeehhh! kijk je serieus naar bevallingen op You tube?? ik wist niet eens dat die er op stonden maar wil ze echt niet zien. Ik wil eigenlijk ook liever geen verhalen van anderen horen. Vergelijken kan toch niet echt denk ik.

Sorry geen reactie op iedereen, weet het niet meer...

ga ff tukje toen.

doeg
Dagje!! we hebben tegelijk gepost! GEFELICTEERD MET JE ZOON!!! whoei fantastisch zeg! Gaat alles goed met jullie beiden?

Heerlijk! geniet ervan!
Dagje, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Wat een flinke jongen inderdaad! Fijn dat je wel gewoon thuis kon bevallen. Leuk dat je het even komt melden hier,geniet lekker thuis en doe rustig aan.

Fleurtje, fijn dat je je weer beter voelt. Ik zou trouwens net als Ilja ook niet heel graag op youtube bevallingen kijken, zou ik te bang van worden denk ik.

Ilja, ben benieuwd wat de arsten besluiten dat het beste is.
Kwam even kijken of er nog meer babynieuws was!!

Jippie!!

Dagje hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!!

Vandaag even onze kleine boy opgemeten, hij is 45cm. Echt een ini mini!! (wel enorm liefffff)

Yuma is super trots op zijn broertje. Hij is er ook helemaal weg van, maar gelukkig blijft hij ook wel zijn eigen ding doen. Nu ook veel samen spelen met papa, ook leuk!!
*zwaai* naar herfst!
Dagje! Gefeliciteerd! 't Is inderdaad een jongensmaand!

Indian: Had ik al geschreven dat ik jullie naam echt ontzettend leuk vind? Past echt super bij elkaar!
Gefeliciteerd Dagje, fijn dat alles goed gegaan is en dat je lekker thuis hebt kunnen blijven!!

Ilja, spannend hoor, moeilijk als ze het in het ziekenhuis zelf niet weten, ben benieuwd wat eruit komt.

indian, ach echt inieminie, wel lief hoor, hier straks ws een grote vent.

Ben zelf niet zo bezig met woensdag vind het fijn dat er duidelijk heid is en wacht het verder maar zoveel mogelijk af, zal wel een beetje zelf bescherming zijn, je moet op het moment zelf toch alles een beetje over je heen laten komen. Helaas is m´n omgeving wel super druk met woensdag bezig en die maken me een beetje nerveus, nou ja vast goed bedoeld.
Dagje, van harte gefelicteerd met jullie zoon!!

Heeft het dus uiteindelijk toch doorgezet!
Hier nog geen nieuws, lijkt allemaal alweer afgezakt te zijn:-(

Maar ik las wel ander goed nieuws: Dagje, GEFELICITEERD!!!! Ik had al zo'n vermoeden dat het dit weekend toch gebeurd zou zijn, wat fijn voor jullie! Flinke kerel idd!

Ben benieuwd naar naam, verhaal en foto!! Ik hou hyves in de gaten:-)

Geniet lekker van elkaar en rust goed uit!

Hoe vind je dochter haar broertje?

Begint idd een jongensmaand te worden haha.

Indian: oooo... echt iniminie ja, 45 cm... Maar dat komt wel goed hoor;-) Ook lieve foto op je profiel:-)

Ilja: spannend allemaal hoor... ben benieuwd wat artsen beslissen. Ik zou het ook moeilijk vinden om die beslissing zelf te maken.

Misschien stomme vraag, maar wat houd strippen precies in??

Fleur, fijn dat je je beter voelt en nu meer vertrouwen hebt!

WW, wat lief van je dochter, dat ze haar broertje komt knuffelen (je staat niet in de lijst, maar neem aan dat je dus een zoon krijgt:-)) Je was 4 juni uitgerekend he? Ik hoop voor je dat het gerommel ook gauw doorzet!

Herfst: hier ook witte stickers en creme enveloppen, maar dat maakt me niets uit... ga echt niet schrijven hoor;-)

Peetje: als Femke slaapt, gebruik je die tijd dan niet voor jezelf of zou je graag wat meer 'eigen tijd' willen?

Ik heb voor vandaag wel even genoeg geslapen haha (vanmorgen en vanmiddag, wauw)... net even gedouched, dus zometeen maar lekker met boek op de bank ofzo? En hopen dat het gerommel weer sterker terug komt hihi.
Hoe gaat het trouwens met alle kersverse moeders??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven