Lingerie
zondag 14 november 2021 om 17:59
Ik weet niet waar dit topic thuis hoort: mode, relaties of seks. Ik vind het een beetje van alles.
Even ter verduidelijking - het is geen praktische lingerie die ik bedoel. Maar wel voor in de slaapkamer, je zou het ook prima naar werk aan kunnen, maar dan heb ik toch liever een saaie zwarte string in plaats van agent provocateur, blue bella of aubade etc
Ik vind lingerie prachtig om te hebben en te dragen voor een partner als deze er is. Ik voel me er vrouwelijk in. Deze heb ik momenteel niet, maar toch vind ik het leuk om het te kopen, maar het voelt dat toch verdrietig dat ik het niet kan gebruiken. Ik ben niet van met iedereen seksen, dat lukt me niet.
Nu zou ik graag willen weten hoe jullie tegen lingerie aankijken voor diegene die het leuk vinden om te hebben en te dragen.
1. Bewaren / hergebruiken jullie lingerie waar je herinnering hebt aan een ex of ouwe lover?
2. Kopen jullie lingerie ook gewoon voor jezelf? Dus niet voor een potentiële date partner what ever.
3. Voel je je beter als je lingerie koopt voor jezelf én je partner het warm ontvangt?
4. Hoe voelen jullie / reageren jullie als partner koeltjes of niet reageert.
5. Voel je vrij om jouw favoriete merken met mij te delen!
6. Ik ben niet zo heel thuis in de herencollectie, maar wat vinden jullie mooier een losse of strakke boxer?
Ik vind een losse met een leuk printje leuk om te zien.
Heel veel vragen, misschien niet relevant voor wat ik zelf prettig vind. Echter voel ik me soms een gekkie als ik met vriendinnen praat hierover
Even ter verduidelijking - het is geen praktische lingerie die ik bedoel. Maar wel voor in de slaapkamer, je zou het ook prima naar werk aan kunnen, maar dan heb ik toch liever een saaie zwarte string in plaats van agent provocateur, blue bella of aubade etc
Ik vind lingerie prachtig om te hebben en te dragen voor een partner als deze er is. Ik voel me er vrouwelijk in. Deze heb ik momenteel niet, maar toch vind ik het leuk om het te kopen, maar het voelt dat toch verdrietig dat ik het niet kan gebruiken. Ik ben niet van met iedereen seksen, dat lukt me niet.
Nu zou ik graag willen weten hoe jullie tegen lingerie aankijken voor diegene die het leuk vinden om te hebben en te dragen.
1. Bewaren / hergebruiken jullie lingerie waar je herinnering hebt aan een ex of ouwe lover?
2. Kopen jullie lingerie ook gewoon voor jezelf? Dus niet voor een potentiële date partner what ever.
3. Voel je je beter als je lingerie koopt voor jezelf én je partner het warm ontvangt?
4. Hoe voelen jullie / reageren jullie als partner koeltjes of niet reageert.
5. Voel je vrij om jouw favoriete merken met mij te delen!
6. Ik ben niet zo heel thuis in de herencollectie, maar wat vinden jullie mooier een losse of strakke boxer?
Ik vind een losse met een leuk printje leuk om te zien.
Heel veel vragen, misschien niet relevant voor wat ik zelf prettig vind. Echter voel ik me soms een gekkie als ik met vriendinnen praat hierover
ladywhy wijzigde dit bericht op 15-11-2021 13:54
Reden: extra vraag
Reden: extra vraag
22.73% gewijzigd
maandag 15 november 2021 om 14:11
Ondanks zelf gezien lijkt me dat toch een broodje aap verhaal. De afstand wordt door het lichaam geregeld om de juiste temperatuur te houden. Daar komt dan niet veel van terecht. Maar goed, nogal off topic.
Aan TO; Valt bijv. Prima Donna dan ook in de categorie lingerie in de ogen van die vriendinnen?
maandag 15 november 2021 om 14:22
dat klinkt idd onaardig, maar wat maakt het hen nou uit? Bedoelden ze misschien dat je hem te veel probeerde alles naar de zin te maken, terwijk hij er niet zo leuk op reageerde?ladywhy schreef: ↑15-11-2021 13:51Idd waarom niet, ik heb mij vriendinnen erover gesproken en die vinden het een beetje gek.
Zij dragen alleen basis dingen, gewoon padded bh met zwarte string bijvoorbeeld of nude.
Lingerie dragen ze gewoon Nooit, als in de beschrijving die ik er aan geef.
Krijg de opmerkingen dat ik mijn vorige partner te veel verwende door zoveel mooie dingen te dragen etc.etc. En dat ik net een snoepwinkel voor hem was... dat klinkt in mijn oren niet positief.
maandag 15 november 2021 om 14:49
In een spijkerbroek wordt het losse effect van de boxer overgenomen dus krijgt het de kans niet. Op het strand is de temperatuur hoog (mag ik hopen) dan daalt het inderdaad. Bij kou trekt alles weer naar het lichaam toe, zo hoort het te werken.
Dat een vrouwenborst ondersteuning nodig zou hebben werd wat jaren geleden ook wel anders over gedacht.
maandag 15 november 2021 om 14:54
Bij de meeste mannen hangt de spijkerbroek op half zeven en ook daarbinnen is het heel warm.ooitverlegen schreef: ↑15-11-2021 14:49In een spijkerbroek wordt het losse effect van de boxer overgenomen dus krijgt het de kans niet. Op het strand is de temperatuur hoog (mag ik hopen) dan daalt het inderdaad. Bij kou trekt alles weer naar het lichaam toe, zo hoort het te werken.
Dat een vrouwenborst ondersteuning nodig zou hebben werd wat jaren geleden ook wel anders over gedacht.
In ieder geval, ik word nu 60, heb heel wat zakken gezien, ik zou zeggen, de tijd zal het leren.
maandag 15 november 2021 om 15:00
Haha ik merk dat ik teveel van mijzelf uitga maar in die jaren verwacht ik geen grote verandering.
maandag 15 november 2021 om 15:02
Ook daar heeft de zwaartekracht het laatste woord, zoals bij alles.ooitverlegen schreef: ↑15-11-2021 15:00Haha ik merk dat ik teveel van mijzelf uitga maar in die jaren verwacht ik geen grote verandering.
maandag 15 november 2021 om 15:04
Of je word volwassen en bedenkt zelf wat je aan doet en waarom.ladywhy schreef: ↑15-11-2021 13:51Idd waarom niet, ik heb mij vriendinnen erover gesproken en die vinden het een beetje gek.
Zij dragen alleen basis dingen, gewoon padded bh met zwarte string bijvoorbeeld of nude.
Lingerie dragen ze gewoon Nooit, als in de beschrijving die ik er aan geef.
Krijg de opmerkingen dat ik mijn vorige partner te veel verwende door zoveel mooie dingen te dragen etc.etc. En dat ik net een snoepwinkel voor hem was... dat klinkt in mijn oren niet positief.
maandag 15 november 2021 om 15:25
Ja dit. Lekker doen wat jijzelf leuk vindt en waar jij je goed bij voelt.FeeLucifer01 schreef: ↑15-11-2021 15:04Of je word volwassen en bedenkt zelf wat je aan doet en waarom.
maandag 15 november 2021 om 16:13
Nou mijn vriedinnen hebben allemaal een partner die hun behandeld als de koninging of prinses > hoe ze dat ook noemen.MadameJean schreef: ↑15-11-2021 14:22dat klinkt idd onaardig, maar wat maakt het hen nou uit? Bedoelden ze misschien dat je hem te veel probeerde alles naar de zin te maken, terwijk hij er niet zo leuk op reageerde?
Mijn ex was niet zo, dus vonden ze hem niet zo leuk. Ik was (ben helaas) nog steeds gek op hem (ik weet er zijn 100 dingen die ik niet leuk aan hem vond).
Ik vind niet dat een man mij moet "kopen" dus dat ik alles maar moet krijgen en mijn zin moet krijgen altijd. Dat zijn zij vanuit huis wel gewend en hun partners doen dat ook. Daarnaast zijn hun partners in hun bewoording heel liefkozig (schoonheid, prinses, duifje etc) en dat had ik niet,, maar daar heb ik ook geen behoefte aan. Wanneer dat bij anderen niet gebeurd, is dat raar. Maar ja wie bepaald het normaal.
Dus idd doen waar ik me prettig bij voel, maar als mensen commentaar leveren wordt ik toch onzeker of ik het wel goed voor mezelf zorg etc.
maandag 15 november 2021 om 20:11
.ladywhy schreef: ↑15-11-2021 16:13Nou mijn vriedinnen hebben allemaal een partner die hun behandeld als de koninging of prinses > hoe ze dat ook noemen.
Mijn ex was niet zo, dus vonden ze hem niet zo leuk. Ik was (ben helaas) nog steeds gek op hem (ik weet er zijn 100 dingen die ik niet leuk aan hem vond).
Ik vind niet dat een man mij moet "kopen" dus dat ik alles maar moet krijgen en mijn zin moet krijgen altijd. Dat zijn zij vanuit huis wel gewend en hun partners doen dat ook. Daarnaast zijn hun partners in hun bewoording heel liefkozig (schoonheid, prinses, duifje etc) en dat had ik niet,, maar daar heb ik ook geen behoefte aan. Wanneer dat bij anderen niet gebeurd, is dat raar. Maar ja wie bepaald het normaal.
Dus idd doen waar ik me prettig bij voel, maar als mensen commentaar leveren wordt ik toch onzeker of ik het wel goed voor mezelf zorg etc.
Ik kan me zo voorstellen, naar aanleiding van wat je schrijft, dat je vriendinnen zich meer in het geheel wat zorgen maken als ze opmerkingen maken hierover en dat lingerie wellicht een keer voorbij is gekomen als voorbeeld van iets, maar dat het niet draait om lingerie. Je moet het ondergoed kopen waar jij je lekker in voelt, dan zorg je prima voor jezelf, of dat nou katoenen basics zijn of kanten setjes. Hoe je verder met relaties en mannen gaat hangt daar los van. De overlap ontstaat wanneer je alleen maar dingen gaat dragen om de goedkeuring of aandacht van een man te krijgen én hoe hij je verder behandelt.
Maar goed, dit is allemaal behoorlijk abstract. Draag gewoon het ondergoed waar jij je het lekkerst in voelt wanneer er geen man in je leven is, dan weet je dat het over jouw voorkeur gaat en niet die van de man.