Lingerie

14-11-2021 17:59 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet waar dit topic thuis hoort: mode, relaties of seks. Ik vind het een beetje van alles.

Even ter verduidelijking - het is geen praktische lingerie die ik bedoel. Maar wel voor in de slaapkamer, je zou het ook prima naar werk aan kunnen, maar dan heb ik toch liever een saaie zwarte string in plaats van agent provocateur, blue bella of aubade etc

Ik vind lingerie prachtig om te hebben en te dragen voor een partner als deze er is. Ik voel me er vrouwelijk in. Deze heb ik momenteel niet, maar toch vind ik het leuk om het te kopen, maar het voelt dat toch verdrietig dat ik het niet kan gebruiken. Ik ben niet van met iedereen seksen, dat lukt me niet.

Nu zou ik graag willen weten hoe jullie tegen lingerie aankijken voor diegene die het leuk vinden om te hebben en te dragen.

1. Bewaren / hergebruiken jullie lingerie waar je herinnering hebt aan een ex of ouwe lover?

2. Kopen jullie lingerie ook gewoon voor jezelf? Dus niet voor een potentiële date partner what ever.

3. Voel je je beter als je lingerie koopt voor jezelf én je partner het warm ontvangt?

4. Hoe voelen jullie / reageren jullie als partner koeltjes of niet reageert.

5. Voel je vrij om jouw favoriete merken met mij te delen!

6. Ik ben niet zo heel thuis in de herencollectie, maar wat vinden jullie mooier een losse of strakke boxer?
Ik vind een losse met een leuk printje leuk om te zien.

Heel veel vragen, misschien niet relevant voor wat ik zelf prettig vind. Echter voel ik me soms een gekkie als ik met vriendinnen praat hierover
ladywhy wijzigde dit bericht op 15-11-2021 13:54
Reden: extra vraag
22.73% gewijzigd
Afbeelding
lolapaloeza schreef:
14-11-2021 18:59
Ik vond het vroeger zelf leuk en droeg het toen altijd. Nog nooit een man ontmoet die het een bal kon schelen. Nu vind ik het maar gedoe en koop en draag ik het nooit. Nog steeds geen man die er iets van vindt.

Verzoekjes die ik wel krijg/ heb gekregen over wat ik draag zijn hoge hakken, strakke rok of mooie jurk en los haar.
Doe jij dan ook iets met die verzoeken als je daar niet onprettig bij voelt? Of denk je bekijk het ?
Loekie12345 schreef:
14-11-2021 18:55
Echt onzin. Dat gebeurt vooral in films en geeft vrouwen alleen maar onrealistische verwachtingen. 9 van de 10 mannen zou echt niet weten wat hij moet kopen en welke maat. Ik kan zelf zonder te passen al niet zeggen welke maat bh ik moet hebben, laat staan dat ik dat van een man zou verwachten.
Dan neemt hij haar mee winkelen. Het probleem van TO is dat een man haar iets vraagt en dan lauw reageert.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Cateautje schreef:
14-11-2021 18:38
Ah, een epileerbroekje. :D
De befaamde rollade look.
Ik koop gewoon mooi en fijn ondergoed. Met die 'sexy lingerie' heb ik helemaal niets.
Ik bewaar het ook niet; ik gebruik het en gooi het weg zodra het niet meer bruikbaar is.
ladywhy schreef:
14-11-2021 19:05
Doe jij dan ook iets met die verzoeken als je daar niet onprettig bij voelt? Of denk je bekijk het ?
Ik moet het zelf oprecht leuk of sexy vinden, anders begin ik er niet aan. Alleen 'niet onprettig' gaat hem echt niet worden.
En het moet ook een beetje wederkerig zijn. Ik doe geen moeite voor een passieve toeschouwer.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Ik hou wel van mooie lingerie, en ik heb het ook wel, en draag het ook wel. Niet dagelijks. Maar er zijn twee dingen die me er erg aan tegen staan, en dat is ten eerste het ergerlijke feit dat bij lingerie vaak comfort opgeofferd wordt voor uiterlijk. Ten tweede staat het me tegen dat het zo verschrikkelijk duur is ten opzichte van wat je krijgt. Ik wil best wat meer betalen voor een comfortabele bh die mijn boezem ondersteunt en een mooiere vorm geeft. Maar dat is bij lingerie vaak niet zo. Je betaalt grof geld voor een transparant niemendalletje zonder steun, en hoppa, €50,- voor de bijpassende string. Een string!!! Twee vierkante centimeter stof, veelal zonder enige pasvorm! Waarom moet dat zo duur zijn?? Omdat je nou eenmaal de set compleet wil hebben en mensen het dus gewoon betalen. Ik vind dat pure afzetterij.
Mijn ervaring is trouwens ook überhaupt niet dat duurder een betere pasvorm en/of kwaliteit oplevert (althans, voor de categorie lingerie voor in de slaapkamer).
Polyester doorkijk ondergoed is ook niet sexy.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Brabo schreef:
14-11-2021 18:18
Hier komt een groot deel van de lingeriekast van bij AP. Zowat 50-50 zelf gekocht en gekregen. Ik koop lingerie dus zeker voor mezelf, draag het graag en voel me er ook goed bij of goed in (en ik draag die dingen dus ook gewoon naar het werk).
Waar koop jij AP? Ze hebben het alleen op hun eigen webshop en de Bijenkorf zover ik kan vinden
Lingerie, I love it. Ik draag vooral Aubade, en ook gewoon elke dag. Dat wil zeggen, een voorgevormde balconette bh, of push up, met een slip, of italienne, of string, net waar ik zin in heb.
Als ik echt wil uitpakken dan ga ik soms voor een torselet met jarretels, maar dat zijn geen doordeweekse dingen vind ik.
Ik heb nog nooit een lauwe reactie gehad, ik ben al heel lang samen met mijn man en hij vind alles leuk wat ik aan trek, de andere kant daarvan is hij soms niet direct merkt als ik iets nieuws aan heb :P

Echt goede lingerie past goed, zit lekker en geeft je juist extra zelfvertrouwen, zelfs als niemand het ziet!
Ik draag elke dag mooie lingerie. Hetgeen onder mijn kleding zit vind ik net zo belangrijk als hetgeen zichtbaar is.
Voor speciale uitjes heb ik wel extra speciale lingerie. En wanneer ik weet dat die zichtbaar wordt doe ik ook wat extra mijn beste om het nog mooier te dragen. Overigens is het vervolgens altijd retesnel weer uitgetrokken.

Ik voel mezelf mooi als ik weet dat hetgeen ik onder mijn kleding draag ook matcht. Ik ga zelfs zo ver dat ik dat afstem op de outfit. Net zoals vrouwen schoenen en tassen matchen met hun outfit, zo doe ik dat ook met lingerie.
Ik draag naast lingerie ook gewoon katoenen ondergoed, waar ik een enorme aversie tegen heb gekregen is dat de meeste bh's padded zijn en dat dat ook nog wordt aangeprezen alszijnde sexy. Als ik iets niet sexy vind zijn dat van die blikdicht halve voorgevormde bollen.
Voor de grap heb ik een paar dagen geleden voor een paar euro lingerie besteld bij Wish en ik ben érg benieuwd of dat er net zo uitziet als op de foto's :lol: Zal wel niet maar kon het niet laten.
Het enige dat ik wel interessant vind zijn van die (ouderwetse) babydolls. Maar het interesseert me eigenlijk niet heel veel wat ik aan heb, ik kan me ook heel sexy voelen in een xxl t-shirt en joggingbroek.
wij slapen nooit.
Henk-and-Roelie schreef:
14-11-2021 19:36
Ik draag naast lingerie ook gewoon katoenen ondergoed, waar ik een enorme aversie tegen heb gekregen is dat de meeste bh's padded zijn en dat dat ook nog wordt aangeprezen alszijnde sexy. Als ik iets niet sexy vind zijn dat van die blikdicht halve voorgevormde bollen.
Voor de grap heb ik een paar dagen geleden voor een paar euro lingerie besteld bij Wish en ik ben érg benieuwd of dat er net zo uitziet als op de foto's :lol: Zal wel niet maar kon het niet laten.
Gelukkig is padding steeds meer uit de mode. Ik heb geen enkele padded bh meer, dat zit zoveel mooier en sluit ook beter aan.
Na de openingspost dacht ik van ja, ik trek elke dag een lingeriesetje aan. Na de reacties denk ik te lezen, oei, neen, doe ik nooit.

Ik heb een behoorlijk grote cup dus ik doe meestal zoiets aan: https://www.annadiva.be/media/catalog/p ... 0gct-5.png

De lingerie waar ik denk dat jij het over hebt, heb ik nog nooit mooi passend gevonden. Ofwel te weinig ondersteuning, ofwel te laag uitgesneden, ofwel rollade-effect.
karootje81 schreef:
14-11-2021 19:52
Na de openingspost dacht ik van ja, ik trek elke dag een lingeriesetje aan. Na de reacties denk ik te lezen, oei, neen, doe ik nooit.

Ik heb een behoorlijk grote cup dus ik doe meestal zoiets aan: https://www.annadiva.be/media/catalog/p ... 0gct-5.png

De lingerie waar ik denk dat jij het over hebt, heb ik nog nooit mooi passend gevonden. Ofwel te weinig ondersteuning, ofwel te laag uitgesneden, ofwel rollade-effect.
Ik heb niet zulke grote borsten helaas C, dus die bh’s die jij laat zien pas ik niet. Maar ik begrijp wat je bedoelt. AP is niet gemaakt voor de hele grote maten
ladywhy schreef:
14-11-2021 19:21
Waar koop jij AP? Ze hebben het alleen op hun eigen webshop en de Bijenkorf zover ik kan vinden
Op de webshop sowieso, maar ook regelmatig als ik in London ben (zit er eentje vlak tegen New Bond Street, eentje in Harrods en eentje in Soho)
novaviva schreef:
14-11-2021 19:50
Gelukkig is padding steeds meer uit de mode. Ik heb geen enkele padded bh meer, dat zit zoveel mooier en sluit ook beter aan.
Vind ik ook, toevallig voor het eerst nu een knalrode minimizer gekocht, ik heb meer behoefte aan een wat minder in het oog springende boezem dan eentje die optisch vergroot wordt door padded bh's. Ook zo weird als je een voorgevormde bh bij het uitkleden op de grond gooit, dan hoor je echt een plof :hihi:
Voor de rest hier mesh of sportbh's.
viva-amber schreef:
14-11-2021 18:42
Een leuke man zegt niet: je mag vaker lingerie aan, maar die neemt het voor je mee.
Alsjeblieft niet zeg.
Ik vind het wel mooi maar heb er helaas het lichaam niet voor, cupAA en taille omtrek van 90cm, had een mooie kont maar die was na mijn 30ste ineens verdwenen. Had ik een beetje leuk figuur dan zou ik dat allemaal graag dragen ook voor mijn partner maar die heeft zo'n beetje hetzelfde figuur als ik maar dan groter en nog kaal ook, het zal hem worst wezen.
FeeLucifer01 schreef:
14-11-2021 20:16
Alsjeblieft niet zeg.
Jij wil niet verrast worden met een leuk leren BDSM setje*?

*als dat nog onder lingerie valt --> Pabo zegt van wel.
henk-and-roelie wijzigde dit bericht op 14-11-2021 20:19
16.09% gewijzigd
ladywhy schreef:
14-11-2021 19:05
Jij bent meer dan een pleasende sexpop he?

Ik weet niet wat ik lees in jouw reacties.

Kies een leukere vent, koop en trek aan wat jij wil.
Henk-and-Roelie schreef:
14-11-2021 20:18
Jij wil niet verrast worden met een leuk leren BDSM setje?
Gewoon met geen enkel setje.

Ik wil lekker en mooi zittend ondergoed aan. :lol:
windring schreef:
14-11-2021 20:18
Ik vind het wel mooi maar heb er helaas het lichaam niet voor, cupAA en taille omtrek van 90cm, had een mooie kont maar die was na mijn 30ste ineens verdwenen. Had ik een beetje leuk figuur dan zou ik dat allemaal graag dragen ook voor mijn partner maar die heeft zo'n beetje hetzelfde figuur als ik maar dan groter en nog kaal ook, het zal hem worst wezen.
Je hebt het figuur van een hommel . Afbeelding
Henk-and-Roelie schreef:
14-11-2021 20:15
Vind ik ook, toevallig voor het eerst nu een knalrode minimizer gekocht, ik heb meer behoefte aan een wat minder in het oog springende boezem dan eentje die optisch vergroot wordt door padded bh's. Ook zo weird als je een voorgevormde bh bij het uitkleden op de grond gooit, dan hoor je echt een plof :hihi:
Voor de rest hier mesh of sportbh's.
Ik heb geen minimisers, ik heb een kleine cup, maar ik heb evengoed geen enkele behoefte die groter te doen lijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven