Wat na one night stand?

15-11-2021 20:15 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,
twijfelde of dit bij relatie moest of bij de seks rubriek. Ik heb voor het eerst denk ik een one night stand gehad en weet niet wat erna komt.
Een paar dagen terug ben ik uitgeweest, vervolgens zijn we nog na het uitgaan met een paar mensen wat gaan drinken bij iemand thuis. Uiteindelijk had ik een hele goeie klik met een van de jongens. Totaal onverwachts, beide niet elkaar type. Hebben nog even zitten praten, maar er ontstond best wel wat chemie. Hij bleef maar zeggen dat hij echt een klik voelde, dit niet verwacht had, mij aantrekkelijk vond etc. Ik had hetzelfde. Vervolgens belanden we samen in bed, ik had ook gevraagd of ik daar mocht slapen omdat ik mijn eigen huis niet in kon (sleutels lagen ergens anders, lang verhaal). Maar hij zou eigenlijk op de bank slapen. Maar goed, geen seks gehad dat wilde ik niet. Wel geknuffeld en alles eromheen. Voelde fijn. Hij herhaalde een paar keer dat hij meemaakte dat iemand de volgende dag wegging zonder wat te zeggen en dat niet fijn vond. Ik had al gezegd dat ik vroeg op moest. Nou na een aantal wekkers toch opgestaan, hij was aan het slapen. Ik wilde hem niet wakker maken en ben toch weggegaan na iets te zeggen. Hij was ook degene die bleef zeggen dat hij me graag nog wilde zien hierna. Voelde me toch schuldig zonder bedankje dat ik daar kon blijven.
En hij was verder aardig. Maar hield me tegen dat ik dacht, jij kan mij ook zoeken op social media. Met een vriendin over gehad en zij zei je kan heus wel dankjewel zeggen zonder verwachtingen (want ik zie ons los van een leuke klik, dit niet vaker doen want qua bepaalde dingen zouden we niet bij elkaar passen).
Nou berichtje gestuurd met dankjewel voor de leuke avond en ik mocht blijven slapen etc. Hij reageerde terug met geen probleem dat hij nog diep in slaap was etc. Gesprek stopte al vrij snel, vroegen beide niet echt door. Ergens is dit oke zo. Maar ergens denk ik, loog die dan over dat hij me vaker wilde zien (en dit vaak herhaalde) en nog wilde blijven spreken? Ik vind hem oprecht een leuke jongen om nog te blijven spreken, maar had het idee dat het vooral vanuit hem kwam. En nu zegt hij vervolgens niet echt wat. Ik voel me niet per se gebruikt want zoveel is er niet gebeurd en we hebben het gezellig gehad. Maar ik vraag me dan altijd af of alles wat op zo'n avond gezegd wordt oprecht is. Wat denken jullie als je dit zo leest?
Meestal heb ik dat een man best duidelijk zegt dat het daarbij blijft - of ik- en nu juist uitgesproken wordt dat hij me wel vaker wil spreken.
julius schreef:
15-11-2021 20:22
Hij wilde wel seks, en dan zeg je weleens wat wat je niet meent maar wat wel helpt om iemand in bed te krijgen.

Als hij je echt vaker wil spreken begint ie je vroeg of laat wel te appen, maar ik zou er niet op wachten.
Dit.
Dit telt toch niet als one night stand?
Man_87_7 schreef:
15-11-2021 21:31

Ik denk dat TO een andere invulling heeft bij "in bed belanden". An sich klopt het natuurlijk - ze heeft in zijn bed geslapen. Maar vraag het de gemiddelde Nederlander en die zullen er een ander beeld bij hebben. Net als de knakker die had gehoopt op meer.
Bimi schreef:
15-11-2021 20:54
Maar heb jij ook zo duidelijk laten weten dat jij hem leuk vindt? Misschien dat hij niet alleen maar achter je aan wil lopen en wil blijven herhalen dat hij je nog eens wil zien.
Nee, ik heb niets gezegd. Maar ben wel uiteindelijk degene geweest die het initiatief nam voor een berichtje en opgezocht op social media, want we hadden geen nummers meer uitgewisseld.
Man_87_7 schreef:
15-11-2021 21:31
Nee klopt, wist even niet hoe ik het anders moest noemen. Nachtkastje las ik ergens anders ;)
Ladyyy1991 schreef:
15-11-2021 21:38
Nee, ik heb niets gezegd. Maar ben wel uiteindelijk degene geweest die het initiatief nam voor een berichtje en opgezocht op social media, want we hadden geen nummers meer uitgewisseld.
Misschien maar beter ook? Het was een gezellige logeerpartij naast een nightstand en dat was het.
Mijn intentie was eigenlijk in eerste instantie ook niet meer dan dat. Jammer dat het achteraf dan komt. Maar vond dat we een hele leuke klik hadden. Dat alleen. Iets meer kan denk ik niet vanwege bepaalde dingen (afkomst/geloof wat niet matcht), wat jammer is maar vrienden had gekund. Blijven scharrelen wil ik ook niet.

Kortom: ik denk waarschijnlijk teveel na :)
dubbel.
Er zijn dus meerdere issues waardoor het niks kon worden. Hij wou gewoon seks, jij wou iets anders. Issues met geloof er nog bovenop en je hebt de hel op aarde. En idd: je denkt teveel na, TO.
aardbei35 schreef:
15-11-2021 21:39
Misschien maar beter ook? Het was een gezellige logeerpartij naast een nightstand en dat was het.
Achteraf gezien wel ja.
Zou natuurlijk ook een optie kunnen zijn dat jij hem vertelt dat je het toch best heel leuk vond en wel op date wilt met hem.
Bij hem in bed "geknuffeld en alles eromheen" telt voor mij wel als ONS hoor.
Niet dat het verder wat uitmaakt..

Lijkt me ook wel verwarrend zoiets.
1.Dit was geen one night stand.
2. De bedoeling van een one night stand is dat het bij one night blijft… dus er komt niks na.
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©
Ladyyy1991 schreef:
15-11-2021 21:39
Nee klopt, wist even niet hoe ik het anders moest noemen. Nachtkastje las ik ergens anders ;)
Niet dat wat jullie gedaan hebben niet leuk kan zijn. Ik snap dat het wel een beetje hetzelfde aanvoelt voor je. Helemaal als je geen ervaring hebt met een echte one night stand...
Ik denk niet zozeer dat hij loog. Misschien meer dat hij zich een beetje liet meeslepen door het moment.
Maar dat moment is inmiddels voorbij.
ONS zonder seks, dat is zoiets als een bos zonder bomen.
Jufjoke schreef:
15-11-2021 22:01
Ik denk niet zozeer dat hij loog. Misschien meer dat hij zich een beetje liet meeslepen door het moment.
Maar dat moment is inmiddels voorbij.
Ja, dat kan ook inderdaad.
Hoedan schreef:
15-11-2021 21:49
Zou natuurlijk ook een optie kunnen zijn dat jij hem vertelt dat je het toch best heel leuk vond en wel op date wilt met hem.
Heel stom, maar dat is toch een stukje van mij dat dan liever wil dat hij dat zegt. Omdat ik het al als een afwijzing zie dat hij niets meer voorstelt. En ik een tweede afwijzing zie komen.

En hoe ik merkte dat hij het vaker deed; Hij was tijdens uitgaan al druk bezig met andere meiden en had een keer laten vallen dat hij wel ervaring heeft met scharrelen. En omdat er voordat wij waren nog andere meiden waren, dus hij leeft wel het leven van een single persoon. Waar niets mis mee is natuurlijk. Maar misschien naïef van mij om dan uit te gaan van zijn oprechtheid.
Iemand anders hier ervaring met een ONS of de ONS op mijn manier en hoe erna aangepakt?
Ladyyy1991 schreef:
15-11-2021 22:28
Iemand anders hier ervaring met een ONS of de ONS op mijn manier en hoe erna aangepakt?
Wisselend. Ene keer niks meer gestuurd en niks meer gehoord.

Keer dat ik zoiets had van die is stiekem wel erg leuk heb ik wel initiatief genomen voor een nieuw afspraakje :)
Je analyseert het veel te veel. Nachtje blijven pitten en je wil niks starten met hem. Je schrijft dat je denkt dat hij dit vaker doet. Maakt dat wat uit?

Ik denk dat je ego gekrenkt is of omdat je hem toch leuk vindt en/of omdat je toch even wil horen dat je speciaal bent.
Het leven is te kort om te lang op de verkeerde plek te blijven.
Ladyyy1991 schreef:
15-11-2021 22:27
Heel stom, maar dat is toch een stukje van mij dat dan liever wil dat hij dat zegt. Omdat ik het al als een afwijzing zie dat hij niets meer voorstelt. En ik een tweede afwijzing zie komen. Je probleem lijkt eerder moeite met incasseren van afwijzing dan zijn levensstijl.

En hoe ik merkte dat hij het vaker deed; Hij was tijdens uitgaan al druk bezig met andere meiden en had een keer laten vallen dat hij wel ervaring heeft met scharrelen. En omdat er voordat wij waren nog andere meiden waren, dus hij leeft wel het leven van een single persoon. Wat kun je dan met die conclusie dan?Waar niets mis mee is natuurlijk. Zo klinkt je opmerking niet. Blijkbaar vind jij dat er wél iets met zijn levensstijl is. Ik denk dat je andere verwachtingen had en die kwamen niet uit.Maar misschien naïef van mij om dan uit te gaan van zijn oprechtheid.Zijn "oprechtheid" is hier het probleem niet, maar de onuitgesproken verwachtingen.
Ladyyy1991 schreef:
15-11-2021 21:38
Dus hij is de enige die zijn nek moet uitsteken? Jij laat uit niks blijken dat je een vervolg wil en je bent dan teleurgesteld dat hij het er bij laat.

Je bent nogal wispelturig. Je zegt dat je het er bij wilde laten om vervolgens hem via social media op te zoeken, te contacten en dan teleurgesteld zijn als hij niks voorstelt. Kom zelf dan met iets bijv onder het mom van een bedankje voor het logeren.
De reacties zijn duidelijk...
Wat ik niet snap is dat je OP begint met dat je voor het eerst een ONS had en eindigt met het eerder zo was dat jij of de man er duidelijk over waren dat het hierbij bleef...
Heb nog geen koffie gedronken, kan daaraan liggen.
Niets
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven