Wat na one night stand?

15-11-2021 20:15 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,
twijfelde of dit bij relatie moest of bij de seks rubriek. Ik heb voor het eerst denk ik een one night stand gehad en weet niet wat erna komt.
Een paar dagen terug ben ik uitgeweest, vervolgens zijn we nog na het uitgaan met een paar mensen wat gaan drinken bij iemand thuis. Uiteindelijk had ik een hele goeie klik met een van de jongens. Totaal onverwachts, beide niet elkaar type. Hebben nog even zitten praten, maar er ontstond best wel wat chemie. Hij bleef maar zeggen dat hij echt een klik voelde, dit niet verwacht had, mij aantrekkelijk vond etc. Ik had hetzelfde. Vervolgens belanden we samen in bed, ik had ook gevraagd of ik daar mocht slapen omdat ik mijn eigen huis niet in kon (sleutels lagen ergens anders, lang verhaal). Maar hij zou eigenlijk op de bank slapen. Maar goed, geen seks gehad dat wilde ik niet. Wel geknuffeld en alles eromheen. Voelde fijn. Hij herhaalde een paar keer dat hij meemaakte dat iemand de volgende dag wegging zonder wat te zeggen en dat niet fijn vond. Ik had al gezegd dat ik vroeg op moest. Nou na een aantal wekkers toch opgestaan, hij was aan het slapen. Ik wilde hem niet wakker maken en ben toch weggegaan na iets te zeggen. Hij was ook degene die bleef zeggen dat hij me graag nog wilde zien hierna. Voelde me toch schuldig zonder bedankje dat ik daar kon blijven.
En hij was verder aardig. Maar hield me tegen dat ik dacht, jij kan mij ook zoeken op social media. Met een vriendin over gehad en zij zei je kan heus wel dankjewel zeggen zonder verwachtingen (want ik zie ons los van een leuke klik, dit niet vaker doen want qua bepaalde dingen zouden we niet bij elkaar passen).
Nou berichtje gestuurd met dankjewel voor de leuke avond en ik mocht blijven slapen etc. Hij reageerde terug met geen probleem dat hij nog diep in slaap was etc. Gesprek stopte al vrij snel, vroegen beide niet echt door. Ergens is dit oke zo. Maar ergens denk ik, loog die dan over dat hij me vaker wilde zien (en dit vaak herhaalde) en nog wilde blijven spreken? Ik vind hem oprecht een leuke jongen om nog te blijven spreken, maar had het idee dat het vooral vanuit hem kwam. En nu zegt hij vervolgens niet echt wat. Ik voel me niet per se gebruikt want zoveel is er niet gebeurd en we hebben het gezellig gehad. Maar ik vraag me dan altijd af of alles wat op zo'n avond gezegd wordt oprecht is. Wat denken jullie als je dit zo leest?
Meestal heb ik dat een man best duidelijk zegt dat het daarbij blijft - of ik- en nu juist uitgesproken wordt dat hij me wel vaker wil spreken.
Je hebt bij hem gelogeerd.
Meer niet
Dit was toch geen one night stand?
Hij wilde wel seks, en dan zeg je weleens wat wat je niet meent maar wat wel helpt om iemand in bed te krijgen.

Als hij je echt vaker wil spreken begint ie je vroeg of laat wel te appen, maar ik zou er niet op wachten.
Ik denk dat jij teveel denkt. Dingen lopen zoals ze lopen. Verpest het niet door er van alles van te maken en bij te verzinnen.
Mooi dat je kon logeren.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Met deze woorden hoopte hij op seks. Dat kreeg hij niet.

Als hij je echt leuk vindt, had hij wel beter zijn best gedaan om je te contacten daarna.

Mocht hij hem echt leuk vinden, dan doe jij beter je best hem te contacten

Alles valt of staat bij een duidelijke communicatie en niet bij een beetje gissen.
julius schreef:
15-11-2021 20:22
Hij wilde wel seks, en dan zeg je weleens wat wat je niet meent maar wat wel helpt om iemand in bed te krijgen.

Als hij je echt vaker wil spreken begint ie je vroeg of laat wel te appen, maar ik zou er niet op wachten.
Dit... En het ligt eraan hoeveel drank er die avond in zat.. na 6 bier wordt ie misschien wat kleffer dan gemiddeld?
julius schreef:

Dat is waar ik ook aan zat te denken, helaas.
Met deze woorden hoopte hij op seks. Dat kreeg hij niet. Een echte one night stand is het niet he?

Als hij je echt leuk vindt, had hij wel beter zijn best gedaan om je te contacten daarna.

Alles valt of staat bij een duidelijke communicatie en niet bij een beetje gissen.
Met deze woorden hoopte hij op seks. Dat kreeg hij niet. Een echte one night stand is het niet he?

Because schreef:
15-11-2021 20:28
Met deze woorden hoopte hij op seks. Dat kreeg hij niet.

Klopt. Ik heb alleen zoiets van als hij me echt leuk had gevonden had die dat gedaan. In hoeverre heeft het dan nog zin dat ik dat doe?
julius schreef:

Ow, heel gewoon natuurlijk dat je dan wel eens wat zegt wat je niet meent. :roll:
FeeLucifer01 schreef:
15-11-2021 20:30
Ow, heel gewoon natuurlijk dat je dan wel eens wat zegt wat je niet meent. :roll:
Ja of dat je na een halve nacht knuffelen vraagt of iemand je even gedag wil zeggen als diegene weg gaat, echt wat een player 😆
Jij wil hem niet maar je ego is een beetje gekrenkt dat hij niet toch achter je aan gaat. Dat is oke, maar niet iets om nog heel lang en hard over na te denken.
Of je appt of hij zin heeft in een date/drankje en ziet wat er komt of je laat het zo. Je maakt er echt veel te veel gedoe van in je hoofd hoor.
Nachtmusik schreef:
15-11-2021 20:38
Jij wil hem niet maar je ego is een beetje gekrenkt dat hij niet toch achter je aan gaat. Dat is oke, maar niet iets om nog heel lang en hard over na te denken.
Denk dat dit het ook zeker is. Ik ga het maar eens loslaten, maar was wel benieuwd hoe hier over gedacht werd.
Surebaby schreef:
15-11-2021 20:37
Ja of dat je na een halve nacht knuffelen vraagt of iemand je even gedag wil zeggen als diegene weg gaat, echt wat een player 😆
Was in ieder geval duidelijk dat dit wel iets is wat hij vaker doet en niet per se serieus is. Maar goed, ik ben niet van de praatjes dus misschien dat ik dan teveel van de oprechtheid van iemand uitga.
Dit is toch geen one night stand?

Hij wou sex, dat werd 'm niet, hij toverde nog wat truken uit zijn trukendoos, werd 'm ook niet, hij bleef slapen en jij ging weg. Prima. Fijn dat je kon logeren en dat je een leuke avond hebt gehad.

En door.
Ladyyy1991 schreef:
15-11-2021 20:45
Was in ieder geval duidelijk dat dit wel iets is wat hij vaker doet en niet per se serieus is. Maar goed, ik ben niet van de praatjes dus misschien dat ik dan teveel van de oprechtheid van iemand uitga.
Ow, hoezo is dat duidelijk?
Maar heb jij ook zo duidelijk laten weten dat jij hem leuk vindt? Misschien dat hij niet alleen maar achter je aan wil lopen en wil blijven herhalen dat hij je nog eens wil zien.
Hij heeft je idd in bed gekregen, alleen niet op de manier zoals hij wilde. Ik zou het ook laten gaan. Ook beter voor je zelfrespect. Uitgaan van oprechtheid is een mooie eigenschap maar in deze context zou ik die knakker laten voor wat het is. Die heb je toch nooit voor jezelf. En door!
aardbei35 schreef:
15-11-2021 21:04
Hij heeft je idd in bed gekregen, alleen niet op de manier zoals hij wilde. Ik zou het ook laten gaan. Ook beter voor je zelfrespect. Uitgaan van oprechtheid is een mooie eigenschap maar in deze context zou ik die knakker laten voor wat het is. Die heb je toch nooit voor jezelf. En door!

Hoezo? Hij mag toch ook gewoon scharrelen? Hij greep deze keer mis, maar het kan natuurlijk best zijn dat als hij echt voor iemand wil gaan hij het scharrelen lekker laat voor wat het laat. Zoals zo veel mensen als ze eenmaal iemand tegenkomen met wie ze écht verder willen. De meeste van mijn studentenvrienden (die echt wel de nodig -en ik bedoel dit zonder oordeel, maar zo noemde wij het nu eenmaal- sloerie&hoerie hebben gezien zeg maar) zijn in elk geval gesetteld.
Pergamon schreef:
15-11-2021 21:23
Hoezo?
Als in: als TO de indruk had met hem een monogame relatie mogelijk aan te kunnen gaan. Van mij mogen mensen er op los scharrelen. Geen probleem. De problemen ontstaan volgens mij juist als beiden tegengestelde verwachtingen hebben.
Dit is een no night stand
Eigenlijk gewoon een nightstand: nachtkastje :idee:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven