Mutsen

18-03-2009 16:34 5023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helemaal schoon en vers...
Het is trouwens ineens hartstikke druk op het werk. Idioot gewoon, 2 maanden geleden grote paniek wegens geringe orderintake; zit ik gisteren onze afdelingsplanning te maken voor de rest van het jaar. Zitten we gewoon volledig vol tot einde jaar. En er komen waarschijnlijk nog projecten bij. Wel jammer ergens, want nu kan ik weer minder tijd aan mijn andere werkzaamheden besteden (waar vanuit management wel weer druk op uitgeoefend wordt). Ik ga baas maandag maar eens aanschieten. Als ik hem zie, want alhoewel we een kamer delen heeft hij ook last van drukte en zie ik hem maar weinig.

Ot en Sien zijn met A-man mee naar de winkel en Maby slaapt, dus ik ga gauw een ENORME berg was en strijk wegwerken. Met een kop koffie om het dragelijk te houden .
Hè jakkie Pammie. Dat zul je altijd zien als je alleen bent. Is het wel mooi weer bij jullie? Dat je nog even naar buiten kan? Of anders indoorspeeltuin ofzo. Dat is hier altijd laatste redmiddel.

Sterkte vandaag meis.
Ik zit ook aan de koffie, wellicht dat de mist dan optrekt.

Kindjes spelen lief winkeltje en ik denk nog even door.
Iedereen hier wel een sociaal leven?

De kindjes zijn superlief. Ze spelen zonder ruzie, net lekker gegeten, samen alles opgeruimd en ze mogen nu eventjes televisie kijken. Daarna maar naar buiten.
Nee.
Ben je nog ziek Remma?

We zijn even gaan wandelen en net toen we thuis waren belde een vriend, hij komt nu met zijn dochter pizza eten. Ik ga deeg maken, Mini en Mannie mogen hun eigen pizzaatjes fabriceren.
Lekker. Zelfmaakpizza.

Ik ben nog erg moe, futloos. Koorst is geweken, wel nog strontjeverkouden. Rustig aan doen dus.
Ik ben sjag. Bah. Geen idee waarom.

Snap ook niet waarom iedereen hier constant zit te eten. En dan met zo veel kabaal. Gatver.
Oh, jakkes. Gisteren zat er in de trein iemand elke minuut heel luidruchtig haar neus op te halen. Ook zo smerig. Blgh.

Sjag misschien vanwege nog niet helemaal beter?

Pammie, hoe was de pizza?
Eetgeluiden: blehhhh. Ik leef dus mee Remma.

Ik ben druk aan het bieden op mijn trampoline op Ebay. Wil principieel niet meer dan 150 euro bieden, maar ik word elke keer nét overboden. En toch blijven proberen hè. Het zal me een keer lukken .

Hier trouwens ondertussen voetbalgeluiden in de huiskamer. Ook irritant: ik háát voetbal.

Effe kijken of ik nog hoogste bieder ben. Nog 2 min...
Grmmmmmmm, in echt de laatste sec overboden . En omdat ik de hele tijd hoogstbiedende was, kon ik mijn maximaalbod niet verhogen.
Begin dus niet aan Ebay. Veuls te verslavend. (moet nu weer 45 min wachten op volgende veiling).
Nog gezellig pizza gegeten Pammie? Jullie start van de dag klonk niet heel hoopvol.

Wij hebben rondslingerende vakantiezooi opgeruimd. De slaapzakken, tafels en stoelen, campingservies, grondzeil etc moest nog steeds schoongemaakt en/of opgeruimd worden en lagen nog her en der door het huis. Laatste vakantiewas enzo.

En ons plan om van de computerkamer beneden een speelkamer te maken gaat er denk ik wel van komen. We weten alleen nog steeds niet waar we met de zooi heen moeten die daar nu staat. Eens kijken of we met wat verplaatsen en misschien een extra kastje her en der er komen. Grootste struikelpunten zijn gitaarzooi van man en computer/printer.

En ik wil ook nog steeds de tv boven aangesloten hebben, maar man moet nog kabels naar boven trekken (en het is niet zo;n klusheld). Vanmorgen was het weer 6 uur, en aangezien tv het enige is waar onze kinderen stil voor zitten lijkt het me heerlijk dat ze in het weekend nog even in ons bed tv kijken voor we opstaan.

Ben je trouwens nog een beetje over je werktegenzin heen gekomen, of nog overwogen er iets aan te doen in welke vorm dan ook? Anky?

Ik hoop dat je met een beetje rust gauw weer helemaal opknapt Remma. Klinkt niet lekker, jouw virus.

Ik heb helemaal geen stem meer bijna momenteel. Ook erg lastig met 2 van die dwarskonten in huis. Ze schreeuwen zo dat ik er niet bovenuit kom Heb Limoen geprobeerd uit te leggen dat ik niet zo vaak dingen wil hoeven vragen omdat mijn stem het niet zo goed doet, maar daar denkt ze dan zo ongeveer 1 minuut later al niet meer aan.

Denk dat Sok inmiddels al in la douce france is gearriveerd. ergens halverwege ofzo.
Werktegenzin speelt nog wel, maar het is momenteel zo druk op werk dat ik helemaal geen tijd heb om tegenzin te hebben.
Schoonmoeder kwam ook nog langs en ze bleef eten, dus ook nog wat extrra afleiding voor de mormels, kwam wel goed van pas.

Heb wel een paar krassen opgelopen van Mandarijn. Hij grijpt en knijpt me steeds in mijn gezicht de laatste tijd, ik weet het niet hoor bij hem, of ie nou een beetje extreem is in het uiten van zijn liefde, of dat ie gewoon een beetje agressief is. Eerst grijpt ie je heel innig, en dan knijpt ie je gezicht fijn. De meeste mensen duiken inmiddels, als ie een knuffelpoging doet.
Dan zit je tot het eind van het jaar gebakken dus Anky.
Haha ja (*lacht als een boer met kiespijn*).

Ot is ook zo wild met knuffelen. Volgens mij is dat een typisch jongensding. Hij bedoelt het allemaal wel lief, maar af en toe is het een ongeleid projectiel...
quote:anky schreef op 06 juni 2009 @ 21:03:

Grmmmmmmm, in echt de laatste sec overboden . En omdat ik de hele tijd hoogstbiedende was, kon ik mijn maximaalbod niet verhogen.Omdraaien die hap dus. Jij moet diegene zijn die in de laatste sec. toeslaat. "Wat zij kunnen, kan jij beter."
Pizza was heerlijk, vriend had nog wat Excellentpizza's meegenomen. En mijn kinderen hebben voor het eerst pizza gegeten. Ze zijn net weg. Mini heeft de hele tijd spelletjes gedaan met dochter (die is 14) en wij hebben lekker zitten kletsen. Was erg leuk.

Anyway. Mijn dochter staat naast mij ontzettend gezellig te doen. Ze is ook heel behulpzaam, zou het aan het tijdstip liggen? Wij gaan nu lekker samen slapen. voor haar is het de hoogste tijd en ik moet inhalen.

Trusten!
quote:remma schreef op 06 juni 2009 @ 21:28:

[...]

Omdraaien die hap dus. Jij moet diegene zijn die in de laatste sec. toeslaat. "Wat zij kunnen, kan jij beter."Ik ga nu inderdaad strategie veranderen. Maar ik moet nog 20 min geduld hebben en ik verveel me nu dus. En A-man is voetbal aan het kijken, dus da's ook niets.
quote:Pammie schreef op 06 juni 2009 @ 21:32:

En mijn kinderen hebben voor het eerst pizza gegeten.

Serieus??

Citro, ik heb ook overal blauwe plekjes van Pluis, maar die zitten gelukkig onder mijn kleren. Wat kan dat kind gemeen een klein stukje vel pakken als hij je omhelst!
En op het forum is ook al weinig te beleven.
Ha die Miffy.
Pomtiedom...nog 14 minuten.
En ben je hier op tijd voor een kwartetje?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven