mannen
maandag 15 november 2021 om 17:46
Hoe is jouw man als je ziek bent?
zorgt hij voor je?
Ben momenteel flink ziek (geen cov)
en mijn man is bloedchagreinig, gisteren ook.
Ik begrijp best dat de bende in huis niet leuk is, maar het is nu even niet anders.
het is dat ik kan relativeren, maar zou me bijna schuldig gaan voelen dat ik ziek ben.
Ken hem zo ook totaal niet.
zorgt hij voor je?
Ben momenteel flink ziek (geen cov)
en mijn man is bloedchagreinig, gisteren ook.
Ik begrijp best dat de bende in huis niet leuk is, maar het is nu even niet anders.
het is dat ik kan relativeren, maar zou me bijna schuldig gaan voelen dat ik ziek ben.
Ken hem zo ook totaal niet.
dinsdag 16 november 2021 om 09:53
Hier loopt bij ziek zijn alles wel redelijk gewoon door qua huishouden. Vriend pakt alles gewoon op. Er blijft misschien een was liggen, hij besteld een keertje eten en neem dochter mee op bezoek bij zijn moeder zodat hij daar wellicht ook een keer mee kan eten en ik even heerlijk het huis alleen heb. En dan ben ik wel weer beter en stop die extra wassen in de machine die even waren blijven liggen.
Hij zal ook zeker vragen of ik wat nodig heb en thee komen brengen enzo.
Hij zal ook zeker vragen of ik wat nodig heb en thee komen brengen enzo.
woensdag 17 november 2021 om 07:37
Nee, jij?
woensdag 17 november 2021 om 09:22
Of vrouwen die denken dat alle mannen zo zijn. Zodat ze de discussie thuis niet hoeven voeren.
woensdag 17 november 2021 om 09:46
Ik ook. Men moet nu zo langzamerhand wel weten dat discriminatie gewoon altijd verkeerd / fout is. Mensen beoordeeld je op hun gedrag en niet hun geslacht/kleur/geloof etc.
De manier waarop hier, door enkele, alle mannen over een kam worden gescheerd is echt stuitend
woensdag 17 november 2021 om 10:26
Wellicht kan je eens naar de titel van dit draadje kijkenFeeLucifer01 schreef: ↑17-11-2021 09:59Ben echt benieuwd wie er dan alle mannen over een kam scheren. En op welke manier dat dan precies is, goed of slecht?
Doe eens een voorbeeldje uit dit topic?
woensdag 17 november 2021 om 14:45
Zoals TO, die denkt dat alle mannen lamzakken zijnBrenda schreef: ↑17-11-2021 09:46Ik ook. Men moet nu zo langzamerhand wel weten dat discriminatie gewoon altijd verkeerd / fout is. Mensen beoordeeld je op hun gedrag en niet hun geslacht/kleur/geloof etc.
De manier waarop hier, door enkele, alle mannen over een kam worden gescheerd is echt stuitend
woensdag 17 november 2021 om 19:37
Ik ben een man en ik herken mij absoluut niet in het gedrag wat hier wordt geschetst.
En sorry, maar hoe vaak er niet wordt opgeroepen tot scheiden/dumpen/eruit schoppen etc. Als elke relatie na een simpel gebeuren moet worden verbroken dan blijft er weinig over.
Natuurlijk, mishandeling, vreemdgaan en dergelijke kunnen absoluut niet. Maar een keer, of zelfs meerdere keren chagrijnig? Dat is niet leuk maar toch geen reden om een relatie te beëindigen?
En sorry, maar hoe vaak er niet wordt opgeroepen tot scheiden/dumpen/eruit schoppen etc. Als elke relatie na een simpel gebeuren moet worden verbroken dan blijft er weinig over.
Natuurlijk, mishandeling, vreemdgaan en dergelijke kunnen absoluut niet. Maar een keer, of zelfs meerdere keren chagrijnig? Dat is niet leuk maar toch geen reden om een relatie te beëindigen?
vrijdag 19 november 2021 om 14:27
Iedereen mag gelukkig zelf weten wat ze wel en niet een dealbreaker vinden.F1823 schreef: ↑17-11-2021 19:37Ik ben een man en ik herken mij absoluut niet in het gedrag wat hier wordt geschetst.
vrijdag 19 november 2021 om 16:22
Ik denk dat ik ook wel chagrijnig was als man ziek was en ik alleen zat met de kinderen. Waarschijnlijk door vermoeidheid.
Lekker chagrijnig laten zijn en zelf uitzieken. Daarna pakken jullie het samen weer op. Het is niet anders. Voel je niet schuldig, besef beide dat er 1 iemand uitgevallen is, en dat er daarom wat meer troep ligt. Doe makkelijk met eten en parkeer de kinderen voor de tv.
Ook dit gaat weer over.
Wanneer ik ziek ben, moet je me trouwens vooral met rust laten. Niets geen dekentje en lief voor me zorgen. Laat me met rust. Man is (gelukkig) ook zo.
Lekker chagrijnig laten zijn en zelf uitzieken. Daarna pakken jullie het samen weer op. Het is niet anders. Voel je niet schuldig, besef beide dat er 1 iemand uitgevallen is, en dat er daarom wat meer troep ligt. Doe makkelijk met eten en parkeer de kinderen voor de tv.
Ook dit gaat weer over.
Wanneer ik ziek ben, moet je me trouwens vooral met rust laten. Niets geen dekentje en lief voor me zorgen. Laat me met rust. Man is (gelukkig) ook zo.
Later is nu
vrijdag 19 november 2021 om 16:31
ik moest hier even om lachen, herkenning, ik heb blijkbaar mazzel want mijn vriend doet gewoon zijn deel en eerlijk gezegd meer.
Ik word trouwens het liefste met rust gelaten als ik ziek ben.