onzeker van date
zaterdag 20 november 2021 om 19:58
Sinds twee weken date ik met een leuke man, we hebben elkaar al enige keren gezien en was ontzettend leuk, voelde heel goed.
Nu appt hij zelfde, was voor t daten ook al zo.. Maar nu stelde ik twee keer voor om aftespreken, nu was de eerste keer dat hij moest werken en as week heeft hij een familie week (overlijden van excollega etc dingen regelen) andere kant van het land waardoor ik hem twee weken niet zie.
Wordt er onzeker van hij zei mij gisteren wel dat het hem nog steeds leuk leek me te zien, maar dan volgt er geen concrete afspraak...
Teken aan de wand en afkappen of rustig afwachten?
Nu appt hij zelfde, was voor t daten ook al zo.. Maar nu stelde ik twee keer voor om aftespreken, nu was de eerste keer dat hij moest werken en as week heeft hij een familie week (overlijden van excollega etc dingen regelen) andere kant van het land waardoor ik hem twee weken niet zie.
Wordt er onzeker van hij zei mij gisteren wel dat het hem nog steeds leuk leek me te zien, maar dan volgt er geen concrete afspraak...
Teken aan de wand en afkappen of rustig afwachten?
soulseek_ wijzigde dit bericht op 20-11-2021 20:05
1.17% gewijzigd
zaterdag 20 november 2021 om 23:15
Ik geloof er niks van en denk inderdaad dat hij zijn interesse wat verliest. Weet wel uit ervaring dat stampij maken of teveel appen jou later een kater geeft. Beste is om opgewekt je op jezelf te richten. Vriendelijk blijven en je merkt het vanzelf wel.
Als je te weinig van hem hoort blijf je gewoon rustig en zeg je dat je iets anders zoekt.
Als je te weinig van hem hoort blijf je gewoon rustig en zeg je dat je iets anders zoekt.
zaterdag 20 november 2021 om 23:30
zaterdag 20 november 2021 om 23:51
zondag 21 november 2021 om 14:03
Klopt! valt me op dat vele vrouwen vooral projecteren, Iedereen is anders en gaat om ermee. Deze man ken ik pas 2 weken en zie hem dus nu 1 week niet en as week niet. Is gewoon mn eigen onzekerheid.Dina1980 schreef: ↑20-11-2021 23:51Nee, volgens mij waren dat twee aparte zinnen die samen een zin leken. Dus als ik het goed begrijp heeft hij een familieweek aan de andere kant van het land waar hij dingen voor moet regelen EN heeft hij een uitvaart van een ex collega, en zijn dat twee losstaande dingen die hij moet doen.
Vind het zn onzin als mensen zeggen als een man zus of zo doet vind hij je leuk, iedereen is toch anders? Zo nam hij zn ex pas na 8mnd mee naar zn ouders en stap hij heel langzaam in een relatie. Vriendin van mij heeft 1jr gedate voor t pas iets werd als zij toen naar iedereen had geluisterd was die relatie nooit tot t punt gekomen waar t nu is.
donderdag 2 december 2021 om 19:34
Oke, wat jij wil.soulseek_ schreef: ↑21-11-2021 14:03Klopt! valt me op dat vele vrouwen vooral projecteren, Iedereen is anders en gaat om ermee. Deze man ken ik pas 2 weken en zie hem dus nu 1 week niet en as week niet. Is gewoon mn eigen onzekerheid.
Vind het zn onzin als mensen zeggen als een man zus of zo doet vind hij je leuk, iedereen is toch anders? Zo nam hij zn ex pas na 8mnd mee naar zn ouders en stap hij heel langzaam in een relatie. Vriendin van mij heeft 1jr gedate voor t pas iets werd als zij toen naar iedereen had geluisterd was die relatie nooit tot t punt gekomen waar t nu is.
donderdag 2 december 2021 om 23:26
vrijdag 3 december 2021 om 07:21
Jij opent een topic omdat je onzeker wordt van zijn gedrag, nu niet de boel omdraaien. Super irritant vind ik dat.soulseek_ schreef: ↑21-11-2021 14:03Klopt! valt me op dat vele vrouwen vooral projecteren, Iedereen is anders en gaat om ermee. Deze man ken ik pas 2 weken en zie hem dus nu 1 week niet en as week niet. Is gewoon mn eigen onzekerheid.
On topic, ik denk dat hij niet echt geïnteresseerd meer is, hij had natuurlijk ook een afspraak kunnen inplannen over een paar weken. Als je echte interesse hebt in iemand neem je dit risico (dat je ongeïnteresseerd overkomt) mi niet.