Flared jeans lengtemaat 34
dinsdag 23 november 2021 om 16:35
Ik vind hem wel stretchy en ik heb net even het label bekeken (ik ben toch vrij vandaag) en er zit 2% elastan in.Wattenbolleke schreef: ↑23-11-2021 16:06Nou, ze hadden hem niet. Volgens hen had ie ook geen stretch. Maar op de site staat dat er gewoon elastan inzit. Klopt dat bij jullie?
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 23 november 2021 om 21:13
Die ervaring met gstar heb ik ook. De flared modellen vallen echt lang.Maleficent schreef: ↑23-11-2021 10:23Ik heb er 1 gekocht bij de outlet site van G-star voor rond de 60 euro. Zit heerlijk. MAAR, ik moet er wel bij zeggen, ik heb de 3301 High Flare, lengtemaat 34, maar die valt bij mij echt op de grond, terwijl ik al lange benen heb. Ik heb het idee dat die 34 meer als een 36 valt.
Ik zou gewoon even deze week goed opletten, gstar outlet en zalando, best kans dat er een leuke prijs komt en dan meerdere maten testen. (Let op de modellen met 100% katoen vallen een maatje kleiner dan de andere modellen)
woensdag 24 november 2021 om 19:02
Qua maat: heb je je taille al opgemeten op het dunste stuk? Dan weet je, zodra je het naar inch converteert, welke breedtemaat voor waist je ongeveer moet hebben. Dan kun je de breedtemaat erboven en eronder proberen samen met je goede lengtemaat.
Ik heb bij de Sting inderdaad broeken gevonden in lengtematen.
Ik heb bij de Sting inderdaad broeken gevonden in lengtematen.
woensdag 24 november 2021 om 19:32
Ook besteld!PinotGrigio3 schreef: ↑24-11-2021 19:13Ik ben erg tevreden over de Fallon van LTB, op verschillende plekken met korting te krijgen nu. Ben 1m79 en draag lengtemaat 34, zit perfect!
Esprit vind ik ook een goeie. Jammer dat ze ze in mijn stad dan weer niet op voorraad hebben.
donderdag 25 november 2021 om 16:59
Wat een fijne broek dit zeg! Wel een beetje aan de lange kant maar ik denk dat hij niet op de grond komt met m’n schoenen aan. Dit zou weleens een blijvertje kunnen zijn!PinotGrigio3 schreef: ↑24-11-2021 19:13Ik ben erg tevreden over de Fallon van LTB, op verschillende plekken met korting te krijgen nu. Ben 1m79 en draag lengtemaat 34, zit perfect!
donderdag 25 november 2021 om 19:33
Leuk te horen! Mijn tweede is inmiddels ook onderwegWattenbolleke schreef: ↑25-11-2021 16:59Wat een fijne broek dit zeg! Wel een beetje aan de lange kant maar ik denk dat hij niet op de grond komt met m’n schoenen aan. Dit zou weleens een blijvertje kunnen zijn!
maandag 29 november 2021 om 15:04
Die 3301 is ook een leuke broek zeg! Helaas zijn de 32s te kort.
34 hebben ze nog wel, maar niet in een geweldige wassing

Maar ik zit nog even te dubben om hem toch te bestellen. Mss verven ofzo.met black friday koop ik er nu 2 voor €54 incl verzendkosten. Dus dat is best een goeie deal..
Hoe is je ervaring qua uitlopen? 30 past me wel maar zit wel strak.
Wel bijzonder dat de wassing ‘worn in deep nog iets’ in 31 me te klein is en die anderen in 30 past.
34 hebben ze nog wel, maar niet in een geweldige wassing

Maar ik zit nog even te dubben om hem toch te bestellen. Mss verven ofzo.met black friday koop ik er nu 2 voor €54 incl verzendkosten. Dus dat is best een goeie deal..
Hoe is je ervaring qua uitlopen? 30 past me wel maar zit wel strak.
Wel bijzonder dat de wassing ‘worn in deep nog iets’ in 31 me te klein is en die anderen in 30 past.
maandag 29 november 2021 om 22:36
dinsdag 30 november 2021 om 01:01
Ik wil het ‘t liefst zo (of ietsje langer):pamelacourson schreef: ↑29-11-2021 22:36Voor mij valt G-star ook als andere broeken. Ik heb altijd lengtemaat 32 en van de 3301 ook. Valt precies goed, niet te kort maar ook niet op de grond of bijna op de grond.

Maar de L34 valt bij mij meer zo:

Is een kwestie van voorkeur natuurlijk, maar ik vind dit te kort.
woensdag 1 december 2021 om 20:08
Mango flared vind ik idd ook lang.
Gstar hangt echt van het model af qua lengte. Zelfde lengtemaat en ander model kan zo 15 cm schelen.
Bij de taille maat is het belangrijk om te kijken naar het materiaal van de broek. Zelfs van hetzelfde model verschilt die per kleur.
Edit;
Deze valt niet lang maar wel klein in de taille in deze kleur; maar andere kleuren vallen ruimer want elastischer.
https://www.zalando.nl/g-star-3301-high ... w-k12.html
Deze valt dan weer lang; maar is ook extra wijd
https://www.zalando.nl/g-star-deck-ultr ... d-q12.html
maandag 6 december 2021 om 15:27
Verrek, bij die jij kun schrijven ze dat je groter moet bestellen, bij medium aged juist kleiner.Orbifolia schreef: ↑01-12-2021 20:08Mango flared vind ik idd ook lang.
Gstar hangt echt van het model af qua lengte. Zelfde lengtemaat en ander model kan zo 15 cm schelen.
Bij de taille maat is het belangrijk om te kijken naar het materiaal van de broek. Zelfs van hetzelfde model verschilt die per kleur.
Edit;
Deze valt niet lang maar wel klein in de taille in deze kleur; maar andere kleuren vallen ruimer want elastischer.
https://www.zalando.nl/g-star-3301-high ... w-k12.html
Deze valt dan weer lang; maar is ook extra wijd
https://www.zalando.nl/g-star-deck-ultr ... d-q12.html
Stof is 91% katoen, 7% elastomultiester, 2% elastaan.
Dat loopt dus wel uit? Echt moeilijk, hoe klein of hoe groot je de broek moet kopen.
Die van van LTB zat 1 dag vrij strak, nu gewoon heel lekker. Maar die is weer anders qua samenstelling.
Anyway ik kan de Broeken zonder problemen dicht krijgen dus ik houd ze!
Super bedankt voor het meedenken!