Date bij iemand thuis
woensdag 24 november 2021 om 23:51
Ik heb binnenkort een date. Maar ik wil dat niet bij iemand thuis. We hadden ergens anders afgesproken maar het wordt slecht weer dus dat valt af. Horeca is niet mogelijk. De enige optie die overblijft is bij hem thuis. Ik doe dat dus liever niet. Maar dit lijkt voorlopig de enige optie.
Wat zouden jullie doen? Ik weet het niet goed omdat hierna weer even kan duren dat we elkaar kunnen zien.
Wat zouden jullie doen? Ik weet het niet goed omdat hierna weer even kan duren dat we elkaar kunnen zien.
woensdag 24 november 2021 om 23:57
Nee dan kan dat ook niet
donderdag 25 november 2021 om 00:07
Ja dat laatste was ook het idee. Maar het wordt slecht weer. Hij zegt dat hij niet in de regen wil lopen.
Wachten tot beter weer kan, maar dan zal het ivm afspraken sowieso januari worden denk ik.
donderdag 25 november 2021 om 00:10
Er zijn altijd andere mogelijkheden dan bij iemand thuis afspreken, ook in coronatijd. Laat je niet in een hoekje drukken, want dat klinkt echt niet zuiver. Je kunt zoals anderen al aangeven ook gaan wandelen oid. Met plu idd. Wanneer een date wel heel erg hard aandringt op een afspraak bij hem thuis dan is het voor jou tijd al je alarmbellen af te horen gaan. Das gewoon geen zuivere koffie.
donderdag 25 november 2021 om 00:23
Ik wil graag op onze date jou masseren want dat moet ik oefenen voor mijn sportopleidingKatjaishier schreef: ↑25-11-2021 00:17Ze verzinnen steeds wat anders om je snel in hun bed te krijgen.
Gewoon afzeggen die date.
donderdag 25 november 2021 om 00:46
Hij heeft geen QR-code en wil er ook geen?
Hij wil ook niet in de regen lopen? Tssss.
En de volgende afspraak kan pas in januari..??? Zegt hij dat of kan jij niet?
Wat is dit voor rare date? Dit rammelt toch aan alle kanten?
De waarheid heeft het ook niet makkelijk de laatste tijd.