Het is uit (vervolg op "wat is dat toch?")

07-06-2009 21:10 119 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe poging, nieuwe ronde, nieuwe kansen. Topic gaat eigenlijk door op "wat is dat toch"....

Heb wel een heleboel reacties gemist door die technische mankementen....Wel typisch eigenlijk

Thanxx Dushi voor het melden!
Mijn laatste berichtje in je andere topic was:

Lafjoetwo, dikke knuffel

Als je je verhaal kwijt moet, mag je me altijd mailen (misschien heb je m'n emailadres nog, en anders PopdeE at live punt nl)
Peas on earth!
Lief van je prinsesje! Gelukkig heb ik dat wel nog kunnen lezen. Zal je mailen mocht ik mijn hart willen luchten.

Moet wel zeggen dat door al die consternatie hier met dat andere topic, ik echt wel heb moeten lachen.

Fijn toch weer zo'n forum. Ik had na mijn laatste relatie een soort van bijgeloof ontwikkeld. Niets plaatsen op Viva, anders gaat het mis. woeehahahahahaa ach ja.....mutsengedrag
Is het topic verdwenen?
Nou geen idee wat er aan de hand is. Topic had last van storingen. Dus heb de helft maar kunnen lezen.

Dushi adviseerde een nieuwe te openen en dat heb ik dus maar gedaan. Eigenlijk ook maf zo zonder uitleg...
O ja, geeft niet.
gelukkig maar....pppfff wat een gedoe....mannen gedoe, topic gedoe hahahahaa
Het hele leven is 1 f****** topic, hahaha.
woehahahahahahahahahaha ja inderdaad
Volgens mij had ik dit topic niet eens meer hoeven te openen. Maar misschien wel handig soms om mijn hart te luchten. Typen is altijd beter dan een heel dagboek vol lopen kladderen. En dat zegt helemaal niets terug.
Met je andere topic was écht iets niet goed. Ik wist nl zéker dat ik een post had geplaatst en kon het gewoon niet meer terugvinden. Na 3x opnieuw kijken zag ik em pas staan wier.

Idd. wat je zegt, nieuwe ronden nieuwe kansen!

Gaat het een beetje trouwens met je?

Lekker van je af blijven schrijven, dat lucht lekker op!
Hai Oostvogel!

Op jouw posting heb ik ook gereageerd, maar heb dat ook allemaal niet meer terug gezien. Maf he?!

Moet er wel om lachen nu.

Het gaat wel beter op dit moment. Heb me vanmiddag wel behoorlijk beroerd gevoeld. En naar bed gaan daar kijk ik wel tegenop.

Slaap slecht en dan is het inderdaad fijn om even mijn hart te luchten. Je kan het maar kwijt zijn dan he.

Nou moet ik zeggen met, nieuwe ronde, nieuwe kansen geen man meer voorlopig, maar eerst maar eens mezelf. Door die relatie zijn er een aantal dingen bij me getriggerd waar ik daadwerkelijk mee aan de slag ben gegaan.

Daar ga ik nu gewoon mee verder.
Gewoon doorzetten, je moet wel.

Er zijn ergere dingen, eigenlijk zou je blij moeten zijn dat je weet dat hij geen minuut meer van je energie waard is.

Je zult merken dat je steeds iets minder aan hem denkt, gewoon afleiding zoeken.
Ja, doe ik, was ook niet van plan om hem te gaan bellen of iets in die trant. Alleen kan ik er nog niet zo goed mee overweg.

Er vliegen toch wel vragen door mijn hoofd.

Wat ik probeer vast te houden, is dat ik er niets aan kan veranderen. Het is zo.

Jakkes.....maar goed.....het is zo

Wel fijn hoor dat ik mijn ei hier kwijt kan.....
Geef het de tijd om het allemaal te laten bezinken. Het is ook allemaal nog zo vers.

Zoek idd wat afleiding, anders blijven de radars draaien in je hoofd en ga je liggen piekeren.

Pak een spannend boek als je naar bed gaat. Steek een waxinelichtje aan op je nachtkastje (wel in een veilig houdertje). Zo heb ik mezelf ook vaak genoeg in slaap gebracht als mijn hoofd niet stilstond.

Het lezen in een vermakelijk boek zet je gedachten even op een andere zender.
Afleiding zoek ik wel. Ben hier druk aan 't forummen en gisteravond lekker de hele avond met dinnetje gekletst over van alles en nog wat. En niet eens geprobeerd om iets te analyseren, maar gewoon lekker haar dingetjes, mijn dingetjes etc.

Maar dan kom je thuis en dan krijg je weer een klap in je gezicht.

Ja zo heb ik dat denk ik goed verwoord. Op sommige momenten krijg ik een klap in mijn gezicht.

Scheelt dat ik masochistisch ben ingesteld nee grapje
Ik kan me herinneren dat ik je vorige topic (gedeeltelijk) heb gelezen.

Wil je even veel sterkte wensen met de break-up!

Zoek vooral idd veel afleiding,en blijf hier vooral schrijven!

Groetjes en sterkte!
Thanxxx Anoniempje! Erg lief van je!!
Nou schiet mij maar lek....had het toch echt maar 1 x gepost
meis, ik ken je misschien iets beter dan de rest hier, weet hoe dit je raakt, maar ik weet ook dat je als geen ander terug kan veren. ook al lijkt dat nu even niet zo,
@lafyoutwo, zit er een vloek op jouw topics ofzo?
woehahahahahahahahhahahahahahahahahahahaaha dat wil ik niet eens meer weten
Maarre Robs, erg lief van je gezegd. Thanxx
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven