A perfect day again...
zondag 7 juni 2009 om 20:41
GEFELICITEERD, JAS!!!! HIEPERDEPIEP, jonge blom!!!
(gelukkig was Dreamer al vlot met de taart , ik schuif gewoon aan!)
Pffff, vandaag even naar Aalsmeer (voor de winkel), maakt de motor van de auto een raar geluid.... Manlief stopt bij de groothandel, ik doe inkopen, man belt Wegenwacht. Wegenwacht komt (na een uur, was aangekondigd), kijkt, probeert het een en ander, en komt met de mededeling: niet meer mee verder rijden, dan rij je hem in de soep....Belt sleepwagen. Wij weer wachten....Na ruim nog een uur komt sleepwagen, takelt auto erop, en wij mogen meerijden met de sleepwagen. En nou weet ik het: ik wil vrachtwagenchauffeur worden!! Of zoiets. Gaaf joh, zo'n grote bak en zo hoog zitten! Wat bleek: de chauffeur was eigenlijk bedrijfsleider van een winkel, en deed dit er parttime bij, voor de leuk. Kan me helemaal voorstellen!! Affijn, wij kwamen met een vertraging van ruim 2,5 uur alsnog thuis
(gelukkig was Dreamer al vlot met de taart , ik schuif gewoon aan!)
Pffff, vandaag even naar Aalsmeer (voor de winkel), maakt de motor van de auto een raar geluid.... Manlief stopt bij de groothandel, ik doe inkopen, man belt Wegenwacht. Wegenwacht komt (na een uur, was aangekondigd), kijkt, probeert het een en ander, en komt met de mededeling: niet meer mee verder rijden, dan rij je hem in de soep....Belt sleepwagen. Wij weer wachten....Na ruim nog een uur komt sleepwagen, takelt auto erop, en wij mogen meerijden met de sleepwagen. En nou weet ik het: ik wil vrachtwagenchauffeur worden!! Of zoiets. Gaaf joh, zo'n grote bak en zo hoog zitten! Wat bleek: de chauffeur was eigenlijk bedrijfsleider van een winkel, en deed dit er parttime bij, voor de leuk. Kan me helemaal voorstellen!! Affijn, wij kwamen met een vertraging van ruim 2,5 uur alsnog thuis
zondag 7 juni 2009 om 22:20
Oh jee, wat een gedoe toch hier met apparaten en auto's.... Gelukkig kun je erom lachen . En lang leve de ANWB. Wat lachen dat die vent dat er gewoon bij doet. Ik heb ook een keer in zo'n sleep gezeten, idd gaaf ja. Zo wil ik eigenlijk nog een keer meerijden met een truck naar Frankrijk ofzo, lekker met de vlam in de pijp! En opzij allemaal . Maar ja, ik ken geen truckchauffeurs.
En nu, is auto naar garage gesleept? Ik hoop dat het qua kosten een beetje meevalt!
En nu, is auto naar garage gesleept? Ik hoop dat het qua kosten een beetje meevalt!
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
maandag 8 juni 2009 om 07:27
En voor vandaag:
HOERAAA VOOR TWEELING!!!!!
maar die krijgt geen taart, want is meer van de hartige hapjes.. en om daar nu mee te beginnen aan 't ontbijt
Jaa... gaaf is dat he, zo'n hoge bak te zitten. Ik heb al liftend wel in een vrachtwagen gereden en vond dat ook al zo gaaaaffff!!
In Frankrijk zijn we trouwens wel eens met auto en al op de sleepwagen gezet.. wij er gewoon in... dat is ook een aparte ervaring.. Mooie opmerking van LE toen naar ELvis: "Papa, moet je niet sturen???"
EN laatst zat ik bij een buschauffeur in de bus, die ik ken van iets heel anders en waarvan ik weet dat hij ook iets heel anders doet. Die rijdt 's weekends en in z'n vakantie op de stadsbus.. vindt ie leuk
Zo
ik mag weer naar het werk
heb slechte nachten gemaakt dit weekend en ging liever weer naar bed, eigenlijk. Deze week maar proberen steeds vroeg te gaan slapen, want komend weekend erg druk en weinig slaap, dus daar moet ik wel wat uitgerust arriveren, denk ik dan
Toedels
HOERAAA VOOR TWEELING!!!!!
maar die krijgt geen taart, want is meer van de hartige hapjes.. en om daar nu mee te beginnen aan 't ontbijt
Jaa... gaaf is dat he, zo'n hoge bak te zitten. Ik heb al liftend wel in een vrachtwagen gereden en vond dat ook al zo gaaaaffff!!
In Frankrijk zijn we trouwens wel eens met auto en al op de sleepwagen gezet.. wij er gewoon in... dat is ook een aparte ervaring.. Mooie opmerking van LE toen naar ELvis: "Papa, moet je niet sturen???"
EN laatst zat ik bij een buschauffeur in de bus, die ik ken van iets heel anders en waarvan ik weet dat hij ook iets heel anders doet. Die rijdt 's weekends en in z'n vakantie op de stadsbus.. vindt ie leuk
Zo
ik mag weer naar het werk
heb slechte nachten gemaakt dit weekend en ging liever weer naar bed, eigenlijk. Deze week maar proberen steeds vroeg te gaan slapen, want komend weekend erg druk en weinig slaap, dus daar moet ik wel wat uitgerust arriveren, denk ik dan
Toedels
Later is nu
maandag 8 juni 2009 om 14:38
Tweeling van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!
Lekker genieten en nog heel veel mooie jaren erbij!!
Meiden, allemaal bedankt voor de felicitaties en ja, ik ben weer boven water.
Hartstikke lief dat jullie er aan gedacht hebben!
Lekker genieten en nog heel veel mooie jaren erbij!!
Meiden, allemaal bedankt voor de felicitaties en ja, ik ben weer boven water.
Hartstikke lief dat jullie er aan gedacht hebben!
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
maandag 8 juni 2009 om 16:09
Hallo meiden.... ik ben ook weer boven water na een heerlijk weekendje met familie op de camping... was top zeker voor de kleine meid.
Jas en Tweeling beiden van Harte..... !
* opent snel de fles en schenkt een glaasje in... tis virtueel dus moet kunnen*
Dreamer wat een mega motto heb je... !
Nou verder weinig nieuws behalve dat ik gisteren 7 km heb hardgelopen ( en nu doen mijn bovenbenen pijn "P)
Meiden tot later
Jas en Tweeling beiden van Harte..... !
* opent snel de fles en schenkt een glaasje in... tis virtueel dus moet kunnen*
Dreamer wat een mega motto heb je... !
Nou verder weinig nieuws behalve dat ik gisteren 7 km heb hardgelopen ( en nu doen mijn bovenbenen pijn "P)
Meiden tot later
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
maandag 8 juni 2009 om 16:16
Bedankt Dee voor de hapjes.. Eet je wel snel alle vleeshapjes op?
In het kader van 'onze (?) hond, the continuing story' (ik blijf jullie er hier gewoon mee vervelen )
Gisteren weer met Elvis gepraat. Hij voelde zich nl. enigszins voor het blok gezet en heeft toen dingen gezegd, waar IK weer boos van werd. Onbewust en zeker niet zo bedoeld, maar het maakte de sfeer niet beter, zeg maar.
Dus.. heb ik 'm uit kunnen leggen, waarom ik een hond wil. Hij is er altijd van uit gegaan dat ik toch allergisch ben en er dus geen hond komt. Hij is geen hondenhater (stond vorig jaar ook met een dergelijk puppy op de arm van "zullen we deze maar nemen" maar toch meer in de trant van dat wordt 'm toch niet) maar ziet voornamelijk de nadelen, waar ik de voordelen en leuke dingen zie. Maar ja, hij ziet juist de dagelijkse wandeling als nadeel, dat vind ik lekker en leuk (ook niet altijd, maar dat terzijde, daar heb ik dan m'n kinderen voor ) Dat soort dingen dus. Hij neemt hond weer in beraad. We hebben het gehad over de soorten waar ik wel en niet tegen kan (helaas voor hem ben ik allergisch voor labradors, die vindt hij dan weer mooi), hoe en wat te doen met vakanties enz.
Volgens mij... krijg ik nog wel eens een hond..
(maar ik mag nergens op rekenen )
ondertussen weer lekkere werkdag gehad. Ik kijk uit op m'n vroegere stamkroeg en kreeg erg de neiging even op terrasje te gaan zitten Het is vooral doorlezen nog en dingen/mensen leren kennen.
In het kader van 'onze (?) hond, the continuing story' (ik blijf jullie er hier gewoon mee vervelen )
Gisteren weer met Elvis gepraat. Hij voelde zich nl. enigszins voor het blok gezet en heeft toen dingen gezegd, waar IK weer boos van werd. Onbewust en zeker niet zo bedoeld, maar het maakte de sfeer niet beter, zeg maar.
Dus.. heb ik 'm uit kunnen leggen, waarom ik een hond wil. Hij is er altijd van uit gegaan dat ik toch allergisch ben en er dus geen hond komt. Hij is geen hondenhater (stond vorig jaar ook met een dergelijk puppy op de arm van "zullen we deze maar nemen" maar toch meer in de trant van dat wordt 'm toch niet) maar ziet voornamelijk de nadelen, waar ik de voordelen en leuke dingen zie. Maar ja, hij ziet juist de dagelijkse wandeling als nadeel, dat vind ik lekker en leuk (ook niet altijd, maar dat terzijde, daar heb ik dan m'n kinderen voor ) Dat soort dingen dus. Hij neemt hond weer in beraad. We hebben het gehad over de soorten waar ik wel en niet tegen kan (helaas voor hem ben ik allergisch voor labradors, die vindt hij dan weer mooi), hoe en wat te doen met vakanties enz.
Volgens mij... krijg ik nog wel eens een hond..
(maar ik mag nergens op rekenen )
ondertussen weer lekkere werkdag gehad. Ik kijk uit op m'n vroegere stamkroeg en kreeg erg de neiging even op terrasje te gaan zitten Het is vooral doorlezen nog en dingen/mensen leren kennen.
Later is nu
maandag 8 juni 2009 om 21:29
Kogel is door de kerk!!!
Er komt een hond, ná de vakantie, op Elvis' voorwaarden en HIJ hoeft er niets aan te doen (nou, oké, als ik van huis ben, 's avonds misschien, eventueel) En ik mag de kinderen ook nog niets zeggen, dus juich ik hier even
Nou is er een hondje, wat ik ongeveer zoek, in stad waar Elvis morgen heengaat, 1 jaar.. is geen pup, is geen volwassen hond.. lief, kan alles en overal mee.. maar nee, ná de vakantie
(en hij gaat niet alleen een hond halen)
We moeten dus nog praten over hoe groot, hoe oud, enz. Dat is duidelijk. Dat zien we ook nog wel.. Ik ben helemaal blij
Vanavond trouwens lekker gewandeld ipv gezwommen, met zwemvriendin. Ik dacht.. ik neem nou m'n fototoestel eens niet mee, want ik zie toch nooit wat.. en ... dus... zie ik allemaal zwanen met heeeel veeel jongen, kneutjes (hele leuke vogeltjes) bovendien vond vriendin het jammer dat ze haar verrekijker niet bij zich had, kon ze dingen bekijken, en die heb ik standaard in m'n fototas U snapt, volgende keer gaat toestel mee
Er komt een hond, ná de vakantie, op Elvis' voorwaarden en HIJ hoeft er niets aan te doen (nou, oké, als ik van huis ben, 's avonds misschien, eventueel) En ik mag de kinderen ook nog niets zeggen, dus juich ik hier even
Nou is er een hondje, wat ik ongeveer zoek, in stad waar Elvis morgen heengaat, 1 jaar.. is geen pup, is geen volwassen hond.. lief, kan alles en overal mee.. maar nee, ná de vakantie
(en hij gaat niet alleen een hond halen)
We moeten dus nog praten over hoe groot, hoe oud, enz. Dat is duidelijk. Dat zien we ook nog wel.. Ik ben helemaal blij
Vanavond trouwens lekker gewandeld ipv gezwommen, met zwemvriendin. Ik dacht.. ik neem nou m'n fototoestel eens niet mee, want ik zie toch nooit wat.. en ... dus... zie ik allemaal zwanen met heeeel veeel jongen, kneutjes (hele leuke vogeltjes) bovendien vond vriendin het jammer dat ze haar verrekijker niet bij zich had, kon ze dingen bekijken, en die heb ik standaard in m'n fototas U snapt, volgende keer gaat toestel mee
Later is nu
maandag 8 juni 2009 om 22:46
Dreamer, wat super! Kan me goed indenken dat je helemaal blij bent, wat moeilijk om dan nog niets tegen de kinderen te zeggen.
Ben heel benieuwd wat voor soort hond jullie kiezen.
Jammer dat je vanavond je fototoestel niet meehad, zul je altijd zien dat je dan leuke dingen tegen komt.
Freak, klinkt goed het weekendje op de camping!
Ben heel benieuwd wat voor soort hond jullie kiezen.
Jammer dat je vanavond je fototoestel niet meehad, zul je altijd zien dat je dan leuke dingen tegen komt.
Freak, klinkt goed het weekendje op de camping!
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
dinsdag 9 juni 2009 om 00:06
He ja, ga lekker wandelen, met je zwemvriendin
Wat leuk dat er een hond komt!!! . Je houdt ons vast wel op de hoogte hier , zeker als je nog niks tegen je kinderen kunt vertellen (weet je wel of zij het leuk zouden vinden?)
Kom net bij verjaardag Tweeling vandaan, en daar was een andere vriendin van haar, die zo'n beetje altijd een hondenkennel hebben. Zij hebben nu weer een hondje opgenomen van een buurvrouw van verderop, wiens kind allergisch bleek. Verder halen zij regelmatig honden uit het asiel, echt zo lief. En de hond die ze ooit als pup hebben gehaald is nu al 15 en still alive and kicking (of had ik dat hier al een keer verteld... ik weet het niet meer)
Super leuk Dreamer!
Wat leuk dat er een hond komt!!! . Je houdt ons vast wel op de hoogte hier , zeker als je nog niks tegen je kinderen kunt vertellen (weet je wel of zij het leuk zouden vinden?)
Kom net bij verjaardag Tweeling vandaan, en daar was een andere vriendin van haar, die zo'n beetje altijd een hondenkennel hebben. Zij hebben nu weer een hondje opgenomen van een buurvrouw van verderop, wiens kind allergisch bleek. Verder halen zij regelmatig honden uit het asiel, echt zo lief. En de hond die ze ooit als pup hebben gehaald is nu al 15 en still alive and kicking (of had ik dat hier al een keer verteld... ik weet het niet meer)
Super leuk Dreamer!
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
dinsdag 9 juni 2009 om 00:17
quote:dreamer schreef op 08 juni 2009 @ 16:36:
De vraag trouwens "waarom wil je een hond" is minstens zo makkelijk te beantwoorden als "waarom wil je een kind"
Waarom wil je zoiets eigenlijk?
Tja, lastig uit te leggen idd. Ik dacht vanaf 30 ofzo, dat ik wel "een keer" een kind wilde. Maar niet van gekomen, en eigenlijk ook nooit echt heel veel over nagedacht. Terwijl ik al als kind altijd al een hond wilde. Bij mensen die een hond hadden waar ik met ouders kwam als kind, ging ik ook altijd meteen met hond wandelen en spelen. En op de manege waar ik paard reed hadden ze Jack Russells, waar ik ook altijd druk mee in de weer was, dus niet zo heel gek dat ik nu zo'n hond heb (hoewel dat meer ingegeven was door praktische redenen, want geen auto toen nog, dus hond moest in fietsmand passen).
Nu ben ik inmiddels wel op een leeftijd dat ik echt niet meer aan een kind zou moeten willen beginnen, en had toevallig vanmiddag een gesprek met de baliemedewerker van postkantoor van werk, die vertelde dat zijn zoon (22) ging samenwonen, en dat er vast wel snel kleinkinderen zouden komen. En ik dacht, waaaaat . Nu al??? En die vanzelfsprekendheid die uitging van die opmerking deed mij al rillen (nou ja, overdreven, weet even geen ander woord). Anyway, voor mij weer een bevestiging dat ik daar gewoon niet voor in de wieg gelegd ben. Wrs was het even zo rond mijn 30e dat ik dacht dat ik dat wilde, omdat er toen een hausse was bij vrienden qua babies. Maar nee, niet voor mij.
Maar ja, hoe leg je dat gevoel uit? En wat ik dan weleens irritant vind, is dat mensen zeggen dat mijn hond mijn "kind" is.... ik ben gek op mijn hond, maar kan nog wel onderscheid maken tussen kind en hond, dat vind ik dus ook weer overdreven. Het blijven dieren, hoewel heel dierbaar.
Nou ja, hartstikke leuk, Dream (we gaan gewoon een keer een hondenmeeting doen als je je hond hebt!)
De vraag trouwens "waarom wil je een hond" is minstens zo makkelijk te beantwoorden als "waarom wil je een kind"
Waarom wil je zoiets eigenlijk?
Tja, lastig uit te leggen idd. Ik dacht vanaf 30 ofzo, dat ik wel "een keer" een kind wilde. Maar niet van gekomen, en eigenlijk ook nooit echt heel veel over nagedacht. Terwijl ik al als kind altijd al een hond wilde. Bij mensen die een hond hadden waar ik met ouders kwam als kind, ging ik ook altijd meteen met hond wandelen en spelen. En op de manege waar ik paard reed hadden ze Jack Russells, waar ik ook altijd druk mee in de weer was, dus niet zo heel gek dat ik nu zo'n hond heb (hoewel dat meer ingegeven was door praktische redenen, want geen auto toen nog, dus hond moest in fietsmand passen).
Nu ben ik inmiddels wel op een leeftijd dat ik echt niet meer aan een kind zou moeten willen beginnen, en had toevallig vanmiddag een gesprek met de baliemedewerker van postkantoor van werk, die vertelde dat zijn zoon (22) ging samenwonen, en dat er vast wel snel kleinkinderen zouden komen. En ik dacht, waaaaat . Nu al??? En die vanzelfsprekendheid die uitging van die opmerking deed mij al rillen (nou ja, overdreven, weet even geen ander woord). Anyway, voor mij weer een bevestiging dat ik daar gewoon niet voor in de wieg gelegd ben. Wrs was het even zo rond mijn 30e dat ik dacht dat ik dat wilde, omdat er toen een hausse was bij vrienden qua babies. Maar nee, niet voor mij.
Maar ja, hoe leg je dat gevoel uit? En wat ik dan weleens irritant vind, is dat mensen zeggen dat mijn hond mijn "kind" is.... ik ben gek op mijn hond, maar kan nog wel onderscheid maken tussen kind en hond, dat vind ik dus ook weer overdreven. Het blijven dieren, hoewel heel dierbaar.
Nou ja, hartstikke leuk, Dream (we gaan gewoon een keer een hondenmeeting doen als je je hond hebt!)
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
dinsdag 9 juni 2009 om 00:23
dinsdag 9 juni 2009 om 10:30
dinsdag 9 juni 2009 om 17:08
Mooie foto's Jasmine! Vooral die onderste!
Jaa... de kinderen willen grááág een hond. Die stuiterden al helemaal bij het idee van misschien dat... dus om ze niet helemaal gek te maken, weten ze nu niet beter dan dat er geen hond komt. In Portugal vertellen we het, waarschijnlijk.
Ik heb m'n hele leven gezegd dat ik later een hond wilde. Ik heb ook al geweten dat ik kinderen wilde... op de één of andere manier kreeg dat bij mij voorrang (hoewel ik als student, in mijn eerdere relatie, natuurlijk wel een teckel had)
En precies dus... het is een gevoel en dat valt niet te rationaliseren. Daarom was het voor mij ook wel moeilijk dat Elvis zo anti-hond was. Met honden is het dan toch als met kinderen; als je ze niet wil, moet je er niet aan beginnen, want dat valt het alleen maar tegen.
Een hond is vaak wel makkelijker gehoorzaam te krijgen dan een kind, ja
Elvis wil trouwens wel graag een puppy, mij maakt het niet zoveel uit, maar zie daar dus meer nadelen van (zindelijk maken, direct alleen thuis) Misschien dat ik tegen die tijd kan regelen dat ik halve dagen thuiswerk. Tenslotte ben ik webredacteur en kan ik in principe overal waar internet is aan 't werk. (hiep hoi!! dat wil ik nou altijd al)
't Wordt geen grote hond en een beetje terrierachtige vacht, vanwege mijn allergie.
Of ik neem gewoon de eerste de beste pup waar Elvis JA tegen zegt
Zie, we hebben al een honden topic nu
Jaa... de kinderen willen grááág een hond. Die stuiterden al helemaal bij het idee van misschien dat... dus om ze niet helemaal gek te maken, weten ze nu niet beter dan dat er geen hond komt. In Portugal vertellen we het, waarschijnlijk.
Ik heb m'n hele leven gezegd dat ik later een hond wilde. Ik heb ook al geweten dat ik kinderen wilde... op de één of andere manier kreeg dat bij mij voorrang (hoewel ik als student, in mijn eerdere relatie, natuurlijk wel een teckel had)
En precies dus... het is een gevoel en dat valt niet te rationaliseren. Daarom was het voor mij ook wel moeilijk dat Elvis zo anti-hond was. Met honden is het dan toch als met kinderen; als je ze niet wil, moet je er niet aan beginnen, want dat valt het alleen maar tegen.
Een hond is vaak wel makkelijker gehoorzaam te krijgen dan een kind, ja
Elvis wil trouwens wel graag een puppy, mij maakt het niet zoveel uit, maar zie daar dus meer nadelen van (zindelijk maken, direct alleen thuis) Misschien dat ik tegen die tijd kan regelen dat ik halve dagen thuiswerk. Tenslotte ben ik webredacteur en kan ik in principe overal waar internet is aan 't werk. (hiep hoi!! dat wil ik nou altijd al)
't Wordt geen grote hond en een beetje terrierachtige vacht, vanwege mijn allergie.
Of ik neem gewoon de eerste de beste pup waar Elvis JA tegen zegt
Zie, we hebben al een honden topic nu
Later is nu
dinsdag 9 juni 2009 om 21:53
Mooie foto's Jas, vooral die bloem
Tja, welke kinderen willen eigenlijk geen hond, de meesten wel denk ik. Leuk man, maar wel erg moeilijk om het geheim te houden lijkt me.
Ik ben helemaal verbaasd, ik lees net in een mailtje dat vrienden sinds vorige week ook een hond hebben. Ik heb ze echt nooit over honden gehoord... . Het hangt zeker in de lucht ofzo
Portugal, gaaf! Zou ik ook graag een keer heen willen.
Tja, welke kinderen willen eigenlijk geen hond, de meesten wel denk ik. Leuk man, maar wel erg moeilijk om het geheim te houden lijkt me.
Ik ben helemaal verbaasd, ik lees net in een mailtje dat vrienden sinds vorige week ook een hond hebben. Ik heb ze echt nooit over honden gehoord... . Het hangt zeker in de lucht ofzo
Portugal, gaaf! Zou ik ook graag een keer heen willen.
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
dinsdag 9 juni 2009 om 23:29
Nouja, ik werd eigenlijk aangestoken door allerlei forumsters, die ineens aan de kittens gingen, en toen zo'n klein hondje op de arm.. Meer vrije tijd deed de rest.
Ik kwam er vanavond achter dat ik het toch vrij druk heb, voor iemand die het 'rustiger aan' doet. Ik had me aangemeld voor vrijwilligerswerk 1 weekendmiddag in de maand. Kan ik zo 1,5 maand niet De komende periode is het dan vakantie, dus dat is redelijk legitiem, maar daarna ook weer lange periode niet. 't Is wat.
Ik kwam er vanavond achter dat ik het toch vrij druk heb, voor iemand die het 'rustiger aan' doet. Ik had me aangemeld voor vrijwilligerswerk 1 weekendmiddag in de maand. Kan ik zo 1,5 maand niet De komende periode is het dan vakantie, dus dat is redelijk legitiem, maar daarna ook weer lange periode niet. 't Is wat.
Later is nu
woensdag 10 juni 2009 om 09:54
woensdag 10 juni 2009 om 21:39
Moet je veel nakijken, Freak, of hoef jij dat nog niet?
M'n zus heeft het weer helemaal gehad met die examens.
Jaaa.. leuk he, hond..
IK hoorde zojuist een geruststellende mededeling. Van Marwijk, de coach van ons nationale voetbalteam, heeft voor vanavond een voetballende speler opgsteld. Nouja.. als ik de wedstrijd zo zie, dan had hij ook een waterpoloënde speler op kunnen stellen, maar toch. Altijd fijn
Staan hier trouwens 2 vogelhuisjes te wachten, tot ze eindelijk eens opgehangen worden. Zie ik ineens een vogeltje uitkomen! Ze staan gewoon naast de tuindeur. Een foto maken is nog niet gelukt, 't beessie komt niet terug. Kan ook zijn dat ie alleen insecten uit zo'n huisje haalt, denk ik.
(wat een belángrijk nieuws weer Dream! )
M'n zus heeft het weer helemaal gehad met die examens.
Jaaa.. leuk he, hond..
IK hoorde zojuist een geruststellende mededeling. Van Marwijk, de coach van ons nationale voetbalteam, heeft voor vanavond een voetballende speler opgsteld. Nouja.. als ik de wedstrijd zo zie, dan had hij ook een waterpoloënde speler op kunnen stellen, maar toch. Altijd fijn
Staan hier trouwens 2 vogelhuisjes te wachten, tot ze eindelijk eens opgehangen worden. Zie ik ineens een vogeltje uitkomen! Ze staan gewoon naast de tuindeur. Een foto maken is nog niet gelukt, 't beessie komt niet terug. Kan ook zijn dat ie alleen insecten uit zo'n huisje haalt, denk ik.
(wat een belángrijk nieuws weer Dream! )
Later is nu
donderdag 11 juni 2009 om 14:28
Oh wat een schatje!
En ja dreamer ik heb op het moment mega veel nakijkwerk maar dat doe ik op school in de betaalde uren van de vierde klassers die er uiteraard nu niet meer zijn.
En joepie het zonnetje schijnt daar word ik heel blij van!
En verder heb ik ook weinig boeiends te melden dus ik ga snel wat doen ( ramen lappen denk ik maar!)
En ja dreamer ik heb op het moment mega veel nakijkwerk maar dat doe ik op school in de betaalde uren van de vierde klassers die er uiteraard nu niet meer zijn.
En joepie het zonnetje schijnt daar word ik heel blij van!
En verder heb ik ook weinig boeiends te melden dus ik ga snel wat doen ( ramen lappen denk ik maar!)
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!