Napraattopic deel 147, met geklets!

23-10-2021 22:16 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 147!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Moderator team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
01-12-2021 18:39
Ik had mijn geheime crush aan de telefoon. Ze vertelde dat ze stamppot ging maken. Met aardappepuree. Uit een zakje.
Nu hou ik voor altijd nog meer van haar.
Aardappelpuree.
Uit
Een
Zakje
:flirting:
Wat een vrouw!!!
Life is short. Eat dessert first.
Niks mis met aardappelpuree uit een zakje. Je hebt zelfs zakjespuree speciaal voor stamppot, van Maggi geloof ik. De uitvinding van de eeuw vind ik dat.
Alle reacties Link kopieren
ik gebruik die voor ovenschotel vaak
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
01-12-2021 18:39
Ik had mijn geheime crush aan de telefoon. Ze vertelde dat ze stamppot ging maken. Met aardappepuree. Uit een zakje.
Nu hou ik voor altijd nog meer van haar.
Aardappelpuree.
Uit
Een
Zakje
:flirting:
Oh dat had ik eergisteren :cheer:
I like being a mess. It's who I am.
Alle reacties Link kopieren
Ik had kastanjechampignons van de Lidl, wat zijn die smerig zeg. Vorige keer ook al maar ik dacht kan een keer gebeuren. Gauw weer naar de appie :bye:
I like being a mess. It's who I am.
Alle reacties Link kopieren
Ow, maar ik krijg geen crush op jullie allemaal hoor, met jullie aardappelpuree uit een zakje.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
:cry:
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
01-12-2021 19:03
Ow, maar ik krijg geen crush op jullie allemaal hoor, met jullie aardappelpuree uit een zakje.
Niet? :bonk:
I like being a mess. It's who I am.
Solomio schreef:
01-12-2021 19:03
Ow, maar ik krijg geen crush op jullie allemaal hoor, met jullie aardappelpuree uit een zakje.
Zou ook wel erg druk worden allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
01-12-2021 18:39
Ik had mijn geheime crush aan de telefoon. Ze vertelde dat ze stamppot ging maken. Met aardappepuree. Uit een zakje.
Nu hou ik voor altijd nog meer van haar.
Aardappelpuree.
Uit
Een
Zakje
:flirting:
♥️

Ik at vanavond kant en klare aardappelpuree. Nog makkelijker.
Ik vind puree uit een zakje vies. :-D
Ik vind puree vies, punt. Babyvoedsel vind ik dat.

Deden we vroeger trouwens ook niet een kuiltje jus in de puree?
Alle reacties Link kopieren
Vrouwen toch 😐
Al een account? Log dan hier in.
Pompoenrisotto. Was zeer mwah.
Op het Marco Borsatotopic komt iemand aan met een bron die ze zelf niet gelezen heeft :rofl:
RikM schreef:
01-12-2021 19:36
Ik vind puree vies, punt. Babyvoedsel vind ik dat.

Deden we vroeger trouwens ook niet een kuiltje jus in de puree?
Ik stamp niet zo fijn, hou er ook niet van zo glad. En jus idd, die komt wel uit een zakje hier. Want rookworst maakt geen jus. :-D
Moiren schreef:
01-12-2021 19:45
Pompoenrisotto. Was zeer mwah.
Jammer.
Lady*Voldemort schreef:
01-12-2021 19:48
Op het Marco Borsatotopic komt iemand aan met een bron die ze zelf niet gelezen heeft :rofl:

En dan ViezeHond ertussendoor die zo heerlijk ontnuchterend het topic platlegt. Fantastisch. Afbeelding
RikM schreef:
01-12-2021 19:53
En dan ViezeHond ertussendoor die zo heerlijk ontnuchterend het topic platlegt. Fantastisch. Afbeelding
Ik hartje ViezeHond.
Lady*Voldemort schreef:
01-12-2021 19:53
Ik hartje ViezeHond.
Ik ook.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
01-12-2021 19:53
En dan ViezeHond ertussendoor die zo heerlijk ontnuchterend het topic platlegt. Fantastisch. Afbeelding
Ja heerlijk hè! Afgelopen week ook zo gelachen op het topic om oma en opa in huis te nemen. "Ja doei" was zijn antwoord, heerlijk! :proud:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Kunnen we dit mooie moment even documenteren voor als er weer eens een huilie langskomt om te janken dat iedereen altijd wordt afgekraakt in Napraat?
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
01-12-2021 20:09
Kunnen we dit mooie moment even documenteren voor als er weer eens een huilie langskomt om te janken dat iedereen altijd wordt afgekraakt in Napraat?
Jeetje, dat is alweer een tijd geleden hè.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
doornroosje9 schreef:
01-12-2021 20:18
Jeetje, dat is alweer een tijd geleden hè.
Vandaag nog dat ik bij een groepje hoorde die elk topic afzeikt en overneemt met lollige toestanden. Ze had me onder de negeer in ieder geval.

Oh nee, "het groepje dat een een topic altijd onderuit weet te halen met hun kinderachtige, cynische reacties" dat was het. Benieuwd wie er nog meer inzit.
nouschi wijzigde dit bericht op 01-12-2021 20:23
23.08% gewijzigd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
01-12-2021 20:07
Ja heerlijk hè! Afgelopen week ook zo gelachen op het topic om oma en opa in huis te nemen. "Ja doei" was zijn antwoord, heerlijk! :proud:

Ik vraag me af of hij het zelf beseft maar het komisch talent van die man is echt geweldig. Hij heeft altijd maar een paar woorden nodig om iets waar anderen zich veel te druk om maken, compleet onbelangrijk te maken. Ik wou dat ik het kon.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven