Vinted koop ervaringen
zondag 28 november 2021 om 13:59
Dat laatste sowieso niet, dan halen ze redelijk snel die advertentie weg.
maandag 29 november 2021 om 21:15
Ik heb goede ervaringen, zowel uit Nederland als Frankrijk & België. Wel allemaal kinderkleding. Één keer verzond de verkoper mijn bestelling niet, dat geld kreeg ik van vinted weer terug en daar heb ik nog even contact over gehad met de verkoopster.
Foto's zijn een goede graadmeter, hoe meer er op staan hoe beter je kunt beoordelen. Je kunt altijd om meer info vragen.
De oplichting waar je wel eens van hoort gebeurt volgens mij alleen bij limited editions of dure merkspullen. Als het te mooi lijkt om waar te zijn, is dat het waarschijnlijk ook.
Foto's zijn een goede graadmeter, hoe meer er op staan hoe beter je kunt beoordelen. Je kunt altijd om meer info vragen.
De oplichting waar je wel eens van hoort gebeurt volgens mij alleen bij limited editions of dure merkspullen. Als het te mooi lijkt om waar te zijn, is dat het waarschijnlijk ook.
woensdag 1 december 2021 om 23:52
Mij viel het tegen. Een paar schoenen heb ik laten opmeten maar waren toch te klein en zaten te hard. Een echt leren tasje zag er bij aankomst wat verkleurd uit.
Een aantal rokken bleken wel echt leuk.
Als het minder dan 10 euro is zou ik het alleen nog maar doen, dan kun je je er geen buil aan vallen.
Een aantal rokken bleken wel echt leuk.
Als het minder dan 10 euro is zou ik het alleen nog maar doen, dan kun je je er geen buil aan vallen.