Beste lippenbalsem
vrijdag 3 december 2021 om 14:24
Hoi,
Ik ben op zoek naar een lippenbalsem. Heb in de winter altijd snel droge en gebarsten lippen.
Ik smeer nu wel eens vaseline erop en dat voelt wel prettig, maar zoek eigenlijk iets wat ik er handsfree op kan smeren (een stick dus). En zonder kleur, want wil er gewoon veel (en niet netjes) op kunnen smeren, zonder clown effect.
Welke gebruiken jullie het liefste?
Ik ben op zoek naar een lippenbalsem. Heb in de winter altijd snel droge en gebarsten lippen.
Ik smeer nu wel eens vaseline erop en dat voelt wel prettig, maar zoek eigenlijk iets wat ik er handsfree op kan smeren (een stick dus). En zonder kleur, want wil er gewoon veel (en niet netjes) op kunnen smeren, zonder clown effect.
Welke gebruiken jullie het liefste?
zaterdag 4 december 2021 om 15:40
zaterdag 4 december 2021 om 18:19
Booming Bob en Nuxe ken ik niet, maar zal volgende keer eens kijken bij ici paris en douglas. (kom helaas nooit in Frankrijk)
Jacob hooy lijkt me op zich ook wel fijn. Tweede halve prijs bij Holland en Barrett zie ik.
Heb in ieder geval nu de Blistex medplus geprobeerd en had niet gerekend op zo’n menthol geur en gevoel haha. Maar hij voelt verder wel prettig en doet zn werk.
Dan zoek ik er denk ik nog een bij die minder menthol is.
Jacob hooy lijkt me op zich ook wel fijn. Tweede halve prijs bij Holland en Barrett zie ik.
Heb in ieder geval nu de Blistex medplus geprobeerd en had niet gerekend op zo’n menthol geur en gevoel haha. Maar hij voelt verder wel prettig en doet zn werk.
Dan zoek ik er denk ik nog een bij die minder menthol is.
zondag 5 december 2021 om 01:02
Wat leuk dat je dat zelf maakt. Ik dat een hobby van je ? Ben ook stiekem wel benieuwd hoe je dat maakt.Brokkel schreef: ↑04-12-2021 08:17Voor mij werkt eigengemaakte calendulazalf heel goed. IK gebruik als basis vaseline, maar dat blijkt niet zo goed te zijn. Volgend jaar maar eens op zoek naar een andere basis.
Ik maak altijd voldoende voor zo'n 500gr calendulazalf. Ik hou zelf wat in voorraad en de rest geef ik weg als cadeautjes.
Blijf in jezelf geloven !
zondag 5 december 2021 om 01:34
zondag 5 december 2021 om 09:33
Ja, ik vind het leuk om dat soort dingen te maken. Ook scrubcreme/handzeep voor tuinhanden bijvoorbeeld.
Het is een heel proces (duurt een paar dagen), dus ik doe het altijd in de zomervakantie. Ik doe het altijd zo: https://plantaardiger.nl/zelf-calendula ... bloemzalf/
Maar als je googlet, zul je zien dat er nog meer manieren zijn.
zondag 5 december 2021 om 12:55
Top bedankt !! Ik denk dat ik het zelf ook een keer ga proberen te maken.Brokkel schreef: ↑05-12-2021 09:33Ja, ik vind het leuk om dat soort dingen te maken. Ook scrubcreme/handzeep voor tuinhanden bijvoorbeeld.
Het is een heel proces (duurt een paar dagen), dus ik doe het altijd in de zomervakantie. Ik doe het altijd zo: https://plantaardiger.nl/zelf-calendula ... bloemzalf/
Maar als je googlet, zul je zien dat er nog meer manieren zijn.
Blijf in jezelf geloven !
zondag 5 december 2021 om 21:36
https://www.hollandandbarrett.nl/shop/p ... m-60036012
Deze vind ik heel fijn. Vegan en minder “verslavend” dan de standaard balsems.
Deze vind ik heel fijn. Vegan en minder “verslavend” dan de standaard balsems.