Kadootje!
maandag 8 juni 2009 om 10:29
Okee, hierbij een vraag. Ik ben op vakantie geweest en heb toendertijd voor mijn liefde een leuk kado meegenomen. Nu is hij 2 dagen naar het buitenland geweest maar hij heeft niks voor mij meegenomen. Nu ven ik eigenlijk onwijs boos, vooral omdat hij voor zichzelf enorm veel kleding heeft gekocht. En voor mij dus niks. Hij weet dat er iets is, maar ik durf het niet te zeggen. Wat zouden jullie doen in deze case?

maandag 8 juni 2009 om 12:24
In het boek `Alleen maar nette mensen` gaat het steeds over vrouwen die geen gierige man willen, nu benader jij het van de andere kant (je wilt dat hij gul is ) maar de voorbeelden die daar instaan (beltegoed, haar/kapper betalen, nieuwe nagels) gaan mij echt een beetje te ver (ook de bedoeling natuurlijk van de schrijver), maar jij doet me er meteen aan denken. Kan toch niet de bedoeling zijn???
Als je er echt zo mee zit, zeg het dan, want dat suffe gemok gaat ook nergens over. Maar vraag je ondertussen even af waar het over gaat!!!!
Nog even nieuwsgierig, hoe lang gaan jullie eigenlijk al met elkaar?
Als je er echt zo mee zit, zeg het dan, want dat suffe gemok gaat ook nergens over. Maar vraag je ondertussen even af waar het over gaat!!!!
Nog even nieuwsgierig, hoe lang gaan jullie eigenlijk al met elkaar?
maandag 8 juni 2009 om 12:24
maandag 8 juni 2009 om 13:27
maandag 8 juni 2009 om 13:28
quote:Nathaliedje1983 schreef op 08 juni 2009 @ 13:21:
Kijk ik snap jullie reacties wel. Maar zou het jullie niet irriteren als hij zegt nooit geld te hebben maar wel heel veel spullen voor zichzelf koopt?Je wilt gewoon je zin doordrammen dat we allemaal zeggen dat je gelijk hebt dat je kwaad bent. Nou face it, er zijn er bij die niet alleen maar om materiaal geven. Het ergert jou dus doe er wat aan zou ik zeggen ipv hier zielig te doen. Ga met hem praten. En bespreek wat je dwars zit. Wij kunnen hem niet voor je veranderen.
Kijk ik snap jullie reacties wel. Maar zou het jullie niet irriteren als hij zegt nooit geld te hebben maar wel heel veel spullen voor zichzelf koopt?Je wilt gewoon je zin doordrammen dat we allemaal zeggen dat je gelijk hebt dat je kwaad bent. Nou face it, er zijn er bij die niet alleen maar om materiaal geven. Het ergert jou dus doe er wat aan zou ik zeggen ipv hier zielig te doen. Ga met hem praten. En bespreek wat je dwars zit. Wij kunnen hem niet voor je veranderen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

maandag 8 juni 2009 om 13:38
quote:Nathaliedje1983 schreef op 08 juni 2009 @ 13:21:
Kijk ik snap jullie reacties wel. Maar zou het jullie niet irriteren als hij zegt nooit geld te hebben maar wel heel veel spullen voor zichzelf koopt?Wat is er mis met je eigen geld verdienen en zelf kopen wat je hebben wil? Waarom wil je je door je vent laten onderhouden?
Kijk ik snap jullie reacties wel. Maar zou het jullie niet irriteren als hij zegt nooit geld te hebben maar wel heel veel spullen voor zichzelf koopt?Wat is er mis met je eigen geld verdienen en zelf kopen wat je hebben wil? Waarom wil je je door je vent laten onderhouden?

maandag 8 juni 2009 om 13:39
quote:Nathaliedje1983 schreef op 08 juni 2009 @ 13:26:
Ja ok heb je een punt We deden eerst wel 50/50. Nu betaalt hij eigenlijk bijna altijd. Ik heb aangegeven 50/50 niet fijn te vinden...Als iemand zo duidelijk op mijn zak zou willen teren als jij bij die kerel van jou, dan was je toch heel erg snel exit! Ondankbaar stuk vreten!
Ja ok heb je een punt We deden eerst wel 50/50. Nu betaalt hij eigenlijk bijna altijd. Ik heb aangegeven 50/50 niet fijn te vinden...Als iemand zo duidelijk op mijn zak zou willen teren als jij bij die kerel van jou, dan was je toch heel erg snel exit! Ondankbaar stuk vreten!
maandag 8 juni 2009 om 13:51
Je zit 'm 'voor de gein' met alles tegen, je wilt dat hij alles betaalt (en hebt dan nog het lef om dat duidelijk bij hem aan te geven ook), en zeurt dan dat hij niks voor jou mee heeft gebracht na 2 dagen België?
Nee, het zou me geen ene moer kunnen schelen, al had hij heel België voor zichzelf leeggekocht, en zeker niet als ik sowieso al heel de tijd op z'n zak zou teren!
Ben je nou helemaal?!
Hij heeft waarschijnlijk gewoon gedacht 'naar de hel ermee, dat mens leeft al van m'n geld, nou doe ik lekker iets helemaal voor mezelf!'
Nee, het zou me geen ene moer kunnen schelen, al had hij heel België voor zichzelf leeggekocht, en zeker niet als ik sowieso al heel de tijd op z'n zak zou teren!
Ben je nou helemaal?!
Hij heeft waarschijnlijk gewoon gedacht 'naar de hel ermee, dat mens leeft al van m'n geld, nou doe ik lekker iets helemaal voor mezelf!'

maandag 8 juni 2009 om 14:00
maandag 8 juni 2009 om 14:03
quote:Nathaliedje1983 schreef op 08 juni 2009 @ 13:56:
nou jullie reageren wel botEn jij bent 26 en vind het normaal dat je van hem profiteerthem alles laat betalen,er alles aan doet om hem dwars te zitten,zijn vriend versiert,hele dagen bot tegen hem doet en dan ook nog als een verwend kind van 5 loopt te dreinen en te janken om een kadootje?
WORD EENS VOLWASSEN..
Ik snap die vriend van jou niet,als je mijn vriendin was was je allang exit geweest.
nou jullie reageren wel botEn jij bent 26 en vind het normaal dat je van hem profiteerthem alles laat betalen,er alles aan doet om hem dwars te zitten,zijn vriend versiert,hele dagen bot tegen hem doet en dan ook nog als een verwend kind van 5 loopt te dreinen en te janken om een kadootje?
WORD EENS VOLWASSEN..
Ik snap die vriend van jou niet,als je mijn vriendin was was je allang exit geweest.