December 2006 - deel 2

18-03-2009 16:22 3729 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ohja! en ik weet wie mijn moestuin slopen! :

Ga nu dus met mn buks

Op de loer liggen.

F*cking F*ck beesten.

anoniem_6181 wijzigde dit bericht op 08-06-2009 13:41
Reden: kleurtje
% gewijzigd
Nurse, misschien is het wel de oplossing om er een soort net (visnetje) overheen te hangen. Kunnen die beesten er lekker niet meer bij!

Hoe ben je er achter gekomen dat het duiven zijn eigenlijk? Zat de sla nog tussen hun tanden?
Ga idd naar de BB (BoerenBond ) om een net te kopen en mn Moestuin af te dekken, was dit al van plan eigenlijk

Enne, hoe ik t weet, heb de vader van de overbuurman aangeklampt (lees: wanhoping door het hekwerk staan roepen ) vandaag toen terug liep van de psz.

Die man heeft ook een moestuin en halverwege mn verhaal viel ie me in de rede, zei dat het duiven zijn en dat ze tuinbonen niet lekker vinden en deze laten staan.

(huh?! Klopt! Mn tuinbonen doen t goed!)

Vandaar dat ik denk dat ik weet wie de daders zijn.

(we hebben ook een paar koppels hier in de tuin wonen)

Zo, en nu ga ik me weer eens nuttig maken, de kids slapen.

xx
Ze hebben wel goede smaak dan. Getver! Tuinbonen!
Heb je het plaatje hiernaast al gezien Nurse?

Ik zie in ieder geval een DUIF

ze vallen je ook altijd lastig he

Dat boerenland is ook maar niks hoor... je hebt voortdurend last van brullende kikkers, vibrerende mollen, dode konijnen, kippen met rare beestjes die overlopen naar R. en nu weer die gekke duiven...

Ik sta weer op zo'n datingsite...

kreeg ik het berichtje:

Moet je je nu ontwikkelen?

Theo Maassen: je kunt tenslotte niet heel de dag stofzuigen als vrouw.

Goeie Klets, haha! Wat ga je terugschrijven?

Hee Ainne, ik vergeet je helemaal te bedanken voor je gulle aanbod! Ik zou het hartstikke leuk vinden om bij je te logeren! Maar ik vermoed dat Jp het niet ziet zitten. Die is niet zo dat ie bij onbekenden (voor hem zijn jullie dat natuurlijk) gaat logeren. Hij vindt het table d'hôtes op de boerencamping al 'net aan' zeg maar.

Bovendien vind ik uitslapen toch wel een van de belangrijkste punten om zonder Manu een weekendje weg te gaan, haha!

Maar zoals ik al eerder zei: ik zou best heel graag langer op vakantie willen naar Ierland, dus misschien doen we het volgend jaar zomer als optie en komen we je dan wel bezoeken!
Geen probleem hoor. Enne, daarom noemde ik dat uitslapen inderdaad, want dat is voor mij ook één van de belangrijkste voordelen aan het weg zijn zonder kinderen!
Tinus; hij was ook erug flauw :-)

Nurse; klinkt bekend ja. Lijkt me erg het zelfde :-) En zoals jij het nu doet ga ik het dus ook doen. Nog 4 weken, ik tel af !!

haha km, ziet ie er net zo leuk uit als dat hij schrijft ??
Tinus ????
Laat maar, was nog niet op HM geweest........spuitelf......
kijk uit met die duiven.. daardoor heeft m;n moeder dus haar voet gebroken.. maar renske wist het wel: oma, dan moet je zo'n man in de tuin zetten, met een hoed, en stro en dan blijven de vogels weg.. spuit 11
Flodder en nu snap ik het niet meer!! wat dacht je dan van Tinus??? (???)

Sannie: Dat vind ik toch best een prestatie je voet breken door een duif (?) hoe doe je dat dan (??) (Ik snap dat het niet grappig is, dus ik hou de flauwe grapjes over duiven voor me)

Vind 'm trouwens wel smoesjesboekwaardig... die verzin je toch niet...

maar wel echt vervelend voor je moeder! struikelde ze toen zo'n duif zo heel dicht langsvloog? (heb ik vaak met die rotbeesten... die mogen echt wel eens leren vliegen)
Zo ben ik eens 'aangevlogen' door een eend, haha! Ik reed in de auto en dat beest kwam recht op me af vliegen! Met de auto kon ik niet wegduiken, dus BENG KNAL BOEM. Stom beest. Het ging zo snel en ik was helemaal geschrokken dat ik niet eens ben gestopt... dus weet niet of het beestje nog leefde. Toen ik aankwam op mijn bestemming en tegen vriendin vertelde wat er was gebeurd begon ze ongelooflijk te lachen. De eendenveren zaten namelijk nog onder de ruitenwisser...

Goed, dit verhaal gaat nergens over maar moest er om denken vanwege die duiven. Ik moet echt niet lachen om het feit dat Sannies moeder zo is gevallen, maar wel om Klets met haar opmerkingen.

Flodder, kan je het slappe geouwehoer nog volgen hier?

Zo Manu is weer helemaal het ventje. Naar de kapper ging wel even makkelijker dan schoenen kopen. Je zou het eerder andersom verwachten, maar goed.

Hij wilde voor het eerst zelfs op de hoge autostoel met het stuur. Alleen wilde hij geen mantel om, dus hij zat helemaal onder de haartjes, maar goed... die kleertjes wassen we wel. Hij ziet er weer heerlijk uit met een fris kort koppie. Meteen een ander bekkie heeft ie nu.

Heb mijn bakkie ijs met hagelslag op (3 chocolades van Hertog, mmmmmmmm) en ik denk dat ik straks maar lekker in bed ga lezen. Nog 2 daagjes werken en dan heb ik al vrij. Heerlijk!
m'n moeder wilde een duif wegjagen, struikelde en toen.. dus ja, het zijn gewoon rotbeesten..

(het zit wel in de familie, m'n vader brak eenzelfde botje 15 jaar geleden toen hij met oud en nieuw struikelde over een scheve tegel.. dus ze doen het goed met smoesjes...
Ik hoop dat je moeder er toch nog een beetje mee weg kan komen... met dat been van dr...

Y. heeft hier net een tik voor haar kont gekregen (jaaa sieeeluuug) maar ze zat (alweeeeerrrrr!!!!!) aan het behang te trekken... weer een baan eraf...in de slaapkamer en ik was niet eens heel erg boos op haar maar ik wil gewoon absoluut dat ze weet dat ik heel serieus ben dat ze van mijn behang af moet blijven...

Ze heeft vanmiddag 3,5 uur bij de gastouder geslapen... ze zal best moe geweest zijn ja... heb haar flink bezig gehouden overdag om maar die lekkere rustige avondjes te krijgen...

beter onthouden dus dat ik dat ook aan alle gastouders doorgeef
Nou moet ik toch echt toegeven dat ik zo'n kind echt zwáááár heb onderschat...

wat een klerezooi geeft het toch in je huis...

vond net ook een pannetje met dekseltje van Y. dr keukentje... vol met meurende erwtjes... die was dus ff echt gaan koken... de koekepan met erwtjes had ik gevonden... maar ónder het dekseltje even vergeten...
Zo, heb ook weer even een gaatje gevonden...de dagen vliegen weer voorbij hier...

Sensatie in de straat hier, de overbuurman (die er al zelden is) blijkt een grote plantencollectie te hebben zeg maar....

De politie is er heel de avond al bezig!!

Schijnt de 2e keer al te zijn. We wonen hier natuurlijk pas een jaar, ik dacht dus in een best redelijk straatje te wonen....Net even met alle buren voor gestaan, ben weer helemaal bijgekletst!

Ik ga eens kijken hoever ik kom met reageren, want dat *piep* forum gooit me er weer steeds uit.....

Begin maar even op de laatste pagina en kijk dan hoever ik terug kan lezen zonder al te veel problemen...

KM, en slaapt ze nu?

Balen zeg dat ze steeds je behang sloopt....

Had ze haar speelgoedpannetje dan op het vuur gezet??

Sannie, balen voor je moeder. juist omdat ze al zo slecht ter been is...

Ha ha Renske is wel scherp!

Tinus, foto!

Nurse, die duiven weten wat!!!

Floddertje, klinkt wel logisch ja, sterkte de komende dagen!

Wat een leuk behangetje heb je touwens!! (zag ik op de foto bij Tinus op haar hyves!)

Balen van de vouwwagen.

Ainne, fijn dat het weer de goede kant op gaat met je pootje!

* nou die agenten staan hier nou al zeker een half uur niks te doen, wachten zeker op een of ander mannetje of toestemming om verder te kunnen*

Falcon, geweldig is dat he zo'n eerste ritje met de trein!

Leuk 2 neefjes erbij!

Mette, wat een mooie foto's! Geniet van die dagen weg!

Nou, hier hou ik het maar weer even bij qua reageren, anders wordt het wel erg mosterd...

zindelijheid: Amber lijkt het helaas al weer wat minder interessant te vinden, geeft het een stuk minder aan dan vorige week, toen was ze hele dagdelen droog, nu niet meer helaas. Ga er ook nog niet te veel aan lopen jakkeren, maar wil het wel warm probren te houden, ze plast ook nog wel een paar keer per dag op de wc.

Vanavond werdt ze ineens wakker (ze lag nog niet zo heel lang) en toen zat ze maar te graaien van onder, en maar op de grond te schuiven, ze zei dat het pijn deed, maar het leek meer op jeukl....zag niet heel veel bijzonders, misschien ietsie rood, maar dat kan ook van het kriebelen zijn natuurlijk. Heb er maar wat bepanthen op gedaan en later nog een zetpil gegeven, toen is ze wel weer in slaap gevallen.

Had gister net gezegd dat het slapen zo goed ging, werdt ze gister tussen 23:30 en 1:00 2x wakker en nu dit weer, ik zeg echt nooit meer iets hard op....

H heeft vandaag weer veel last van de pfeiffer....H vindt het ook zo moeilijk opm z'n rust te houden, maar ziet nu dus wel weer in dat het echt nodig is....hij doet op zijn manier ook echt zijn best, maar als het dan weer iets beter gaat bouwt ie gelijk weer op en dat gaat dus niet...

Vind het zo sneu voor hem, juist omdat het zo'n bezige bij is.

Voor morgen heeft hij z'n afspraken afgbeld en is hij thuis, ben ik wel blij mee!

Ik ga er zo ook lekker in, lag al 2 avonden laat door avonddiensten en heb er morgen weer 1, dus vandaag maar op tijd!
Sannie beterschap gewenst voor je moeder.

Verder heb ik niet echt bij gelezen ik heb het ontzettend druk hihihi. Volgens mij vind ik het werkeloos zijn veels te leuk. Heb gewoon energie om dingen te doen nu. Dus het huis begint aardig opgeruimd te raken enzo. Ik vind het echt heerlijk om niet zo ontzettend vermoeid te zijn en lekker tijd/energie te hebben om lekker te rommelen in huis. Ben vanmiddag ook lekker wezen puppy zwemmen met Davina, was erg leuk. Heb nog een paar leuke nieuwe foto's op mijn site staan. De sollicitatie bij het ziekenhuis hier in de buurt is trouwens niks geworden, maar dat had ik al wel verwacht eigenlijk. Nou ja morgenochtend heb ik een afspraak staan bij een uitzendburo, wellicht levert dat wat op.
Ik miste ff waar Tinus gister was geweest

Over smoesjes: Kan je nagaan wat mijn vk zei toen ik 4 jaar geleden vertelde dat mijn hond mijn zwangerschapskaart had opgegeten........(wat echt echt zo was, alsof ik dat verzin, ben geen puber meer)

O, etenstijd :-)
Ooooh zoooo Floddder....

Volgens mij zijn het de raarste dingen die echt kunnen gebeuren...

Ik wilde net pinnen in de supermarkt... pas geweigerd....

snapte er al niks van... stond deze maand toch echt eens genoeg geld op mijn rekening... stresserdestress...

Ik heb ergens gepind waar skimmers actief zijn geweest dus uit voorzorg zijn alle passen die daar gebruikt zijn geblokkeerd... binnen 5 werkdagen krijg ik een nieuwe pinpas..

ik spaar zo toch weer 5 dagen pinnen uit

Ben net met Y. naar het consultatiebureau geweest... Ze woog 11,3 kilo en is 86 cm lang... Ze is wat dikker geworden t.o.v. vorige keer... wel jammer dat dat niet meer in de tabel staat trouwens... leuk ter vergelijk
Oooh dan ben ik heel benieuwd Klets, Y. en onze Y. ( ) Zij dan volgens mij even groot!

Moet weer gaan, ben druk aan de poets (Men, wat was/is dat nodig! ) Boven verdieping is al klaar...

Alleen onze Boy werkt niet helemaal mee... huilt echt heel veel vandaag en wilt om de haverklap aan de tiet... Hopelijk gaat het vanavond goed want ik ga uiteten met mn moeder en oma en is M. alleen thuis met de kids.

(de vorige keer ben ik ookal eerder naar huis gegaan...)

Ohja, heb nog iets voor HM

xx
anoniem_6181 wijzigde dit bericht op 10-06-2009 13:34
Reden: kleurtje
% gewijzigd
Ah! We zijn dr weer!

Enne, ik weet niet waar Joni ergens in dr blote kont rondhuppeld maar hoop dat het weer daar beter is dan hier! (lees: t giet hier!!!)
Nou Y. ligt in haar eigen bed te brullen (mijn behang is mij lief) in haar winterslaapzak... de enige slaapzak waarbij ze niet uit haar ledikant kan komen...

en wat een muziek in mijn oren is dat gebrul en gegil dan als ik tenminste op mijn luie reet kan blijven zitten en haar niet cónstánt hoef terug te leggen... dus van mij mag het nog wel even lekker koud blijven...

die arts van het consultatiebureau die heeft nog even een paar keer benadrukt dat ze de 'spelletjesmevrouw' was... ja prima geen commentaar op maar ik zeg gewoon tegen Y. dat ze naar de dokter moet. Of je nou een prik krijgt van de 'spelletjesmevrouw' of de 'dokter' dan weet je heus na 1x wel dat de spelletjesmevrouw helemaal geen leuke spelletjes doet... al dat gezeur maar steeds met woorden voor dingen die het niet zijn...

En Nurse ik weet dat het hier al ergens staat en dat je het al eens geplaatst hebt... maar hoe zwaar zijn Y en R nu dan? en hoe lang?
Nou ik ga maar weer eens een leven zoeken...

Ik ga me even melden bij mijn vriendjes in de tv... zijn er elke avond... zo gezellig
ik volg het hier niet helmaal meer ? Wat raar haha. Ik ben te moe denk ik. Wilde een heel verhaal gaan neezetten maar komt van de week wel.

Morgen ga ik onder narcose bij de tandarts. De GROTE verbouwing gaat beginnen. Kort samengevat. 4 kiezen trekken, 5 gaatjes vullen, 2 bruggen, 1 kroon en alle grijze vullingen vervangen (zoveel zijn er niet meer over maar toch). En natuurlijk schoonmaken van al mijn tanden.

Ben heel benieuwd hoe t wordt. Het meeste wordt morgen gedaan. plaatsen van bruggen en kroon wat later.

ik zal jullie de voor-foto's besparen maar misschien laat ik nog wel s de na-foto's zien.

doei x

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven