F'06

30-01-2008 14:02 4283 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had ze ook al eens voorbij zien komen Vis, die ijsjes...zucht...
Ik heb nog kaneelijs in de vriezer en slagroom in de koelkast. Kom je op de koffie?
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Oohhoohooh...kaneelijs! Maar die is vast al op tegen de tijd dat ik er ben

Heb me gisteravond vergrepen aan het kokosijs van australian, die is echt te lekker om voorbij te lopen.
ik heb vriend net opdracht gegeven om langs de patatboer te gaan. dat vind ik al zwak van mezelf (maar ja, dat wilden de kids zooo graag... ) maar door jullie ijsjes gepraat heb ik gauw sms gestuurd met "magnum!" Voor de lijn beter als ie die niet meer leest omdat ie al binnen is.

Leuk nitro, ik ben ook heel benieuwd! Zal vh weekend ff foto met webcam maken.

Ik heb wel erg zin in de date Vis, ff een daggie eruit!

Vaochtend gesprek gehad met 1 vd late moeders, zei begon zelf. ze had zich ongemakkelijk gevoeld toen ze hier binnenkwam, omdat vriend geirriteerd overkwam en haar kindje als enige geen bordje eten voor de neus had, terwijl de rest dat wel had.

en dat terwijl ik de enige was die al zat et eten, omdat ik weg moest en het kindje af en toe wat van mij bord gaf. toen zij aankwam, heeft vriend de kids pas de borden gegeven. dus snap wel dat de situatie zo leek, maar schoot me in het verkeerde keelgat dat ik dus verplicht zou zijn hem mee te laten eten, terwijl zij dat helemaal niet heeft gevraagd. (ik had ook niet eens genoeg voor extra eter)

Maar vandaag waren alle ouders vroger dan normaal, dus ik had al half uurtje eerder weekend!! Heeeeerlijk!

Zal ff op de uitkijk of horkie er al aan komt met mijn magnum.
Hoi meiden,

ben de week goed doorgekomen, al zeg ik het zelf. Gelukkig niet druk op mijn werk en dus steeds op tijd weg kunnen gaan om de kids te halen. Tussen de middag een uur de tijd voor boodschappen en eten voorbereiden. Donderdag kids bij oppas gelaten en zelf ook daar gegeten, was erg relaxed (geen boodschappen/koken/afwassen, gewoon aanschuiven) Vriendlief was even terug en is nu nog 1 dagje weg. Het lastigst vond ik dat ik niet even weg kon om iets te doen of te kopen zonder 2 kinderen in te pakken en mee te nemen (terwijl ze bv net sliepen) En dat je 's avonds alles allen moet doen (2 kinderen helpen met eten, badderen, aankleden en naar bed. En dan nog puinruimen daarna terwijl je al moe bent. En alle luiers zelf doen, ook de 5e poepluier van die dag...

Vish, ik had al immens respect voor jou, vooral met de krijsbuien van Nemootje erbij, maar na een weekje eenoudergezin zijn is het nog meer geworden!

En de helft van de dames is dus versgeknipt en geverfd? Ik laat mijn haar juist weer groeien, had het toen ik zwanger was van Lisa nog kort maar nu al ruim over de schouders. Wel regelmatig een verfje erin, volgens mij ben ik al voor de helft grijs, ik durf het niet eens uit te laten groeien!

Hier ook gerommel met slapen. Lisa slaapt vaak niet meer maar is soms om 18.00u doodmoe en vervelend, maar als ze wel slaapt is het meestal 2-3 uur en dan slaapt ze echt niet voor 21.30u. En Maartje gaat van 2 naar 1 slaapje denk ik, als het te vroeg op de dag is trekt ze het niet met 1x en als ze 's morgens slaapt en pas weer eind vd middag dan slaapt ze 's avonds ook laat. En dan een mama die om 20.00u al loopt te gapen en zelf eigenlijk naar bed wil! Maar vervolgens koffie gaat drinken en nog 'even' forummen...

Raar van die ouders hoor, dat ze zo makkelijk doen met jouw tijd. Bellen ze dan wel of het schikt dat ze later komen? Ik bel soms wel dat ik later kom ivm een spoedgevalletje om 17.30u. Maar als het niet kan moet vriend ze gauw halen. In zo'n geval krijgen ze wel vast een boterhammetje (eten 's middags daar al warm)

Donderdag dus kinders tot 20.15u bij GO gehad Wel in overleg, hoor! En dus allemaal daar gegeten, super! (Tegen betaling uiteraard!!)
Hee Dokkie, goed gedaan hoor, hele week alleen met kinders

Ben taarten aan het bakken voor Lasse zijn verjaardag, vieren we morgen. Lekker hoor, cheesecake en chocoladetaart, en natuurlijk flink de beslagkom uitlikken dus nu beetje misselijk
Fijne dag morgen!

Dok, knap hoor! Missen ze papa ook?

We hebben net een 2e hands bakfiets opgehaald, morgen maar gaan testen, nu te moe! Maar Jes was in de auto in slaap gevallen, dus zit nu klaarwakker naast me, hele verhalen over zijn race auto te vertellen...

Lau, zit me niet lekker te maken hier, krijg ik zin om cake te bakken, alleen al om het beslag!
Mjammjammjam, lekker, taarten bakken. Wij moeten zo nog boodschappen doen, ga me vanmiddag ook wel even over de oven ontfermen

Hier even een druk weekje gehad. Vorig weekend hebben we bewust afscheid genomen van oma, donderdagavond ben ik nog even geweest, toen heeft ze nog wel een opleving gehad. Vrijdag zijn alle kinderen gebeld dat ze met spoed moesten komen, ik ben toen 's middags nog even langsgeweest. En gisteren kregen we een telefoontje dat ze was overleden. Gek hoor, maar goed, ze was al 83 en ze vond het zelf ook wel mooi geweest. Hoorde gisteravond van man nog dat het gister ook de verjaardag van opa was, toch wel mooi zo, op een bijzondere dag voor ze. Mijn oma is indertijd op hun trouwdag overleden, toch wel apart zo.

Daan zegt er verder niet veel over, hoorde wel op de creche dat hij daar verteld had dat oma ziek was en niet meer beter kon worden, apart hoe hij er dus toch zo mee bezig is.

Verder gisteren nog naar de dierentuin geweest in Rhenen met mijn ouders en broer en zus, was wel gezellig. Vooral ook leuk om te zien hoe alle kinderen nu met elkaar spelen, en ook hoe Daan aan het veranderen is. Die heeft 10 minuten lang verschillende kinderen aan "zijn" speeltoestel geweigerd. Ze hebben in Ouwehand bij een speeltuin van die graafmachines, die vond hij helemaal geweldig en andere kinderen dus ook. Maar Daan bleef er dus stug opzitten Zelfs toen er een moeder met kind bijkwam, waarop mijn broer en zus gingen stoken en vonden dat we nu maar eens geld in het apparaat moesten gooien zodat Daan ook daadwerkelijk kon graven Wel geinig om te zien, vooral omdat Daan eerder heel terughoudend was en vooral een stap opzij deed. In tegenstelling tot zijn zus, die echt al wel een duw geeft als het niet gaat zoals zij dat wil.

Cees, beetje suf, zoveel te laat komen. Wat zei de moeder er verder zelf van, behalve dat ze zich ongemakkelijk voelde? En logisch hoor, dat het kindje geen eten kreeg als dat niet van tevoren afgesproken is.Dat zou wel heel makkelijk zijn. En ik zou toch ook maar kijken naar hogere tarieven voor te laat / boetes of zo. Weet eigenlijk niet hoe dat hier geregeld is op de creche, volgens mij moet je een boete betalen.

Hmmm, ben wel benieuwd naar alle nieuwe kapsels hier.

Vish, lukt het wat met solliciteren? Of niet helemaal?

Dok, weer samen met vriend? Zijn jullie nog naar huizen aan het kijken, of ligt dat een beetje stil?

Nitro, hoest bij man op zijn werk, en met jullie huizenjacht? Of ook helemaal stil?

Hier verder nog druk met uitzoeken van dingen emt internet en telefoon, vooral omdat we een overlap willen tijdens de verhuisperiode. Maar dat kan kennelijk niet echt. Onhandig dus, maar goed.

Nu maar eens even op gang komen, en even wat nuttigs gaan doen.

Laters!
Fijn dat jullie nog afscheid hebben kunnen nemen Tieg.

Die graafmachines zijn gaaf he, ik heb er met Nemo op gezeten, die wilde er pas af toen hij nog een keer bootje mocht varen.

Heb nu een aantal sollicitaties lopen, waarvan 2 me echt heel leuk/handig lijken.

Dokkie snapt nu ook waarom ik nooit de kriebels voor een tweede heb gekregen

Nemo was boos vanochtend en gilde me van bovenaan de trap toe; Ik hoef jou niet meer als mama!!! Dan moet ik echt mijn best doen om niet heel hard te lachen en hem keihard te knuffelen. Maar hij wordt wel steeds brutaler en is behoorlijk grenzen aan het zoeken op het moment. Best moeilijk af en toe want soms weet ik echt niet wat ik terug moet zeggen op zo'n brutale snoet.
Inderdaad fijn dat jullie goed afscheid hebben kunnen nemen van oma Tieg Altijd verdrietig maar het klinkt wel alsof ze er zelf echt klaar voor was.

Wat suf dat de internet/telefoon ed niet kan laten overlappen zeg. En hadden jullie nou verhuizer genomen of gaan jullie het zelf doen?

Haha Vis, die Nemo...wat een eigenwijsheid he. Kan me voorstellen dat je moet oppassen dat je niet in de lach schiet. Dat hebben wij ook regelmatig. Nina wordt ook steeds brutaler en luistert heel slecht op het moment, ga er maar van uit dat ook dit weer een fase is.

Gisteren Lasse zijn verjaardag gevierd. Hij vond het helemaal niks, al die aandacht en kadoos waren echt teveel voor hem, dus werd hij woest en heeft midden in de kamer weer zo´n mooie aanval gehad, adem inhouden en flauwvallen. Wij kennen het inmiddels maar het bezoek was natuurlijk zwaar onder de indruk Dus toen hebben we hem maar in bed gelegd en heeft hij de hele middag lekker door zijn verjaardag heengeslapen Ik geef hem geen ongelijk hoor
Jee Tieg, dat is dan toch nog snel gegaan. Wel mooi symbolische dag zo... Fijn dat Daan er wel over praat op KDV, zo kan hij het ook plekje geven, al beseft ie de helft nog niet...

Arme Lasse... Wel verwend dus?

Heb nu 4 koppies keurig naast mekaar op de bank, in de ban van tv en 3 doen schoonheidslaapje, dus kan ik weer wat speurwerk verrichten wb eigen kdvje.

Vraagje aan jou Dok: kost personeel veel? Want komt heel wat bij kijken toch, verzekeringen, ziekte, geld, (arbo)regeltjes, vakantie(geld). Jij had toch een invaller aangenomen?

Aan de ene kant kriebelt het ontzettend, om mijn plannen door te zetten, maar de druk is nu zooo hoog, want dan zou ik voor 2010 de boel voor elkaar moeten hebben, als ik alle ouders + kindjes wil behouden... En dat wordt (te) zwaar, naast de opvang, mijn eigen kids en de verbouwing... Stomme Sharon Dijkstra...
Whahaha die Lasse, partypoopert

Kun je niet even met de KvK bellen voor meer info Cees?
Tieg, gecondoleerd. Wel mooi symoblisch idd. Maar t blijft erg naar ook al is ze er zelf aan toe. Ben benieuwd of daan er lang over blijft praten.

Lau, wat een lekker ventje. Kan me wel voorstellen hoor, zo'n drukte is ook helemaal niet zo leuk!

Vish, heerlijk ook zo'n fijn bijdehantje jij!

Casey, wel handig zo'n rustmomentje :-) Hoe bevalt het verder, zo eigen baas zijn?

Nog een dag werken en dan vakatnie!! maar moet nog zo veel afkrijgen dat ik denk ik woe en donderdag ook nog een en ander ga doen. Woe zowieso vrij, en donderdag kids naar kdv en ik vrij om te pakken en dan gaan we vrijdag weg. dus dat is opzich wel super relaxed!
Gooooooooooooodmorning!

Iedereen weer fris en fruitig?

Ik kreeg net een invasie, 3 kids tegelijk! En die vlogen gelijk naar al het speelgoed, dus spelen nu mooi, op mijn gezogen en gedweilde vloertje. Wat geeft dat een lekker gevoel, dat ik dan om 7 uur al af kon strepen!

Wow Nitro lekker vakantie!! Waar gaan jullie naar toe (sorry als ik er overheen gelezen heb..) Niet te druk doen nu, want straks belandt je tijdens vakantie in ZH!!

Lau, wanneer is Lasse eigenlijk jarig?

Ik heb de Babboe zondag uitgeprobeerd, ben 3x in de berm beland! Nog ff flink oefenen dus. Ik durf tot de 3e versnelling en dan ga ik zo'n 4 km/uur. Hahaha. Maar voordeel is dat ik dan een half uur onderweg ben, dus krijg ik mijn beweging ook!

Vanaaf weer voortgetrokken worden door de hond op cursus, ook goede verbranding. Hoop dat t dan droog is, want ben wel zo'n leo dat ik uitglijdt!

Dames ik wens jullie een plezierige dag! (nitro pas op de plaats!!!)
Hieperdepiep voor Lasse!!

(vandaag dus Cees haha)

Oeps...

GEFELICITEERD!!!!!!! Fijne dei hjoerd!

Inmiddels 5 kids die de boel afbreken! Myn lytse jonkje leit noch lekker te sliepen. (goh wat ken ik de lokale taal al goed! hihi)

Hoera voor Lasse!

Wat een lekker ding die Lasse. Hij had zo zeker de aandacht. Is hij weer een beetje bijgekomen.

Cees, ik zie je al helemaal met de bakfiets. Nog even oefenen dus. Wat lekker 's ochtends al frisgedweild vloertje (nu niet meer waarschijnlijk).

Nitro, voor ik het vergeet alvast fijne vakantie en echt rustig aan doen!!!!!!!!!!!

Tieg, gecondoleerd met oma. Best snel gegaan dus. Hoop dat Daan er niet teveel last van krijgt.

Ben echt een zeef. Afgelopen weekend is Floor weer aan het spoken geweest. Heb dus za op zo nacht 2,5 geslapen in etappes. Nu nog aan het bijkomen daarvan.

Gisteravond ging ze eindelijk normaal slapen en ook de hele nacht door. We hadden nu een extra lampje op haar kamer. Geen idee of dat het was want de keren ervoor was het ook niet donker.

We zien het wel.

Ga nu snel aan de slag. Ben weer 2 weken alleen hier en heb aardig wat stapels liggen om weg te werken.

Hieperdepiep Hoera!!

Gefeliciteerd Lasse!
Dank voor de felicitaties! Lasse was gisteren nog een beetje sikkeneurig maar vanochtend weer helemaal het mannetje hoor. Vandaag viert hij verjaardag op kdv dus gisteren nog maar snel cakejes gebakken en geglazuurd. Lekker origineel, Nina had ze ook voor haar verjaardag...maar ja...dat zal die kinderen een worst wezen natuurlijk

Arme Nic, zo´n brak weekend. Hopelijk slaapt Floor vanavond ook weer goed. Nina was vanacht ook weer wakker, ze had eng gedroomd over een poes die in haar slaapkamer zat. Papa moest wakker gemaakt worden om die weg te jagen en een liedje te zingen want mama kan dat natuurlijk niet

Cees...ik versta je niet heur

Nitro, waar gaan jullie heen met vakantie eigenlijk? Of heb ik dat al 10 keer gevraagd?
Lau, gefeliciteerd met Lasse, alweer een jaar. En wat een mannetje, maar gelukkig is alles goed gekomen, Snap hem wel... heb ook een hekel aan verjaardagen (waarom werken mijn smiley's en linkjes niet meer, grrrrrr).

Tieg, gecondoleerd met je oma.. inderdaad nog snel gegaan. Maar wel fijn dat Daan er op het kdv over kan praten. Toch wel mooi om te zien dat ze zoveel oppikken.. En veel te regelen voor het huis nog??

Nitro, fijne vakantie alvast!! Wij gaan zondag, moet helaas tot en met vrijdag werken dus ook hier enige stress...

Cees, zou inderdaad even kvk bellen, misschien kunnen die je verder helpen. En patat en magnum... dat wil ik ook allemaal.. maar helaas.

Dok... week overleefd!! "Applaus " .... vind een nacht al een crime..

Vish, hoop dat het lukt met je sollicitaties.. en wat is Nemo een heerlijk ventje !!

Alles goed aan deze kant... Levi is alleen verkouden dus ik doe er alles aan om dat voor het weekend beter te hebben. Aangezien we gaan vliegen!! Marius is de dagen aan het aftellen en dat geldt ook voor zijn moeder.... Nog maar 5 nachtjes...
Hoi Lau, Was lasse z'n feestje leuk op t kdv? En cakejes zijn altijd goed toch! Fijn dat je papa dan moet wakker maken 's nachts :-)

Ha die casey, de eerste keer op de babboe ging ik ook echt alle kanten op. Schijnt een vrouwending te zijn want lief had er geen last van. Maar goed, na ff oefenen kan ik er nu prima op rijden. En hard fietsen lukt me ook niet hoor, is ook niet handig trouwens want dan kan je niet goed door de bocht.

Hebben de kids t huis nog afgebroken?

Nico, wat een prut nacht! dat is wel erg weinig slaap. Hopelijk gaat het met lampje weer beter! En sterkte met alleen op kantoor.

Marlee, lekker jullie ook bijna weg. Idd hopen dat verkoudheid dan over is, is niet fijn bij eerste keer vliegen.

Ik heb nu officieel vakantie, maar net nog een uur zitten werken, en moet morgen nog een paar laatste dingetjes afronden.

We gaan naar Saarburg (duisland) vlak bij Trier. En, het lijkt super mooi weer te gaan worden!!

Nu nog meis een beetje in een beter doen krijgen, want die heeft weer driftbuien aan de lopende band... grmmbll... misschien ook gewoon aan vakantie toe.
Goedemorgen!

Nitro, lekker bijna vakantie. Niet meer teveel werken hoor, neem je rust hé (word je er al gek van dat we dat zeggen?)

het weer lijkt inderdaad wel weer bij te trekken.

Marlee, ook bijna vakantie. Lekker vliegen. Ben benieuwd hoe dat gaat met 2 ukkies. Hoop dat Levi niet meer verkouden is tegen die tijd en anders neuspray gebruiken. Je hebt ook neusspray voor kinderen vanaf 2 jaar. Wij mochten die ook al vrij snel voor Floor gebruiken maar niet meer dan 3 keer per dag. Anders misschien even de ha vragen of dat ook voor Levi mag. Hoop dat het niet nodig is. ALvast veel plezier met de buggyraces en vechten om een buggy parkeerplaats.

Haha, die Lasse, gewoon nog een dag langer sjacherijnig zijn. Vond hij het feestje bij kdv wel leuk?

Moet straks nog even een leuk restaurant zoeken voor vrijdag. Dan gaan we lekker uit eten met zwager en schoonzus (onze ceremoniemeesters).
Nic, vast suffe vraag ook hoor, maar wanneer trouwen jullie nou precies? Ik heb september in mijn hoofd zitten maar kan er volledig naast zitten natuurlijk.

Ik ben jaloers op alle vakantiegangers, maar hoef zelf gelukkig ook nog maar 4,5 week te wachten dus dat is te overzien. Zo nog even hotel voor overnachting op heen en terugreis boeken.

Lasse vond feestje op kdv wel super hoor, dus hij heeft toch nog een leuke verjaardag gehad.
alle 7 kids in dromeland, unicum! alhoewel... ik hoor jesse rommelen, maar hij is iig op zijn slkamer!

Dus snel eten, want zometeen evaluatie stagegesprek..

Lau knuf voor jou.

ik heb over 7 weken pas vakantie...... en vriend hoeft er nog maar 5 (die heeft 2 weken extra) Ach k geniet gewoon van jullie vakantie verhalen!

O daar is mevrouw al... te vroeg
Lau, je hebt het helemaal goed hoor. We trouwen op 10 september. Nog precies 3 maanden.

Moet dus ook nog 3 maanden wachten voor we op vakantie gaan.

Fijn dat Lasse zich gisteren wel lekker vermaakt heeft.

Cees, heerlijk alle kids op bed. nog 7 weken wachten is ook nog erg lang.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven