F'06

30-01-2008 14:02 4283 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal!

Iedereen lekker geslapen.

Floor heeft het licht gezien, letterlijk. Sinds we een lampje op haar kamer hebben staan is het over met de krijspartijen. Heel raar want daarvoor zorgde ik er ook al voor dat het niet pikkedonker was. Maakt ook niet uit, ze slaapt weer normaal.
Haha, ik bedacht me eergister dat het al 2 dagen goed ging met slapen. Gisteravond helemaal mis.. Sil sliep 22.15 en Jess pas 23:15.. En ze hebben allebei een lampje!

Jess heeft een hele mooie van Ikea, die planeten lamp. Had ik bij sil ook opgehangen, maar die prefereert zijn WtP lampje. En die vind ik juist afgrijselijk!

Gister met de boyz naar de kapper geweest. Helaas had de kapper de afspraak niet goed genoteerd, dus die was er niet. Denk zaterdag dan maar ff naar de "inloopkapper".

Nic, ik vond dat je er vorig jaar al zo druk mee was, planning en locaties, had zoiets van "joh, je hebt nog alle tijd" maar pffff over 3 maanden al!! Jemig, wat gaat het hard.

En ik heb een vraagouder met kindje van 2 en baby van half jaar, en die wil erg graag nog een 3e. Ik moet er ook niet aan denken hoor, tis mij nu al te druk.. Maar goed, zij heeft natuurlijk een topper van een oppas!

Ik heb respect voor Vis, maar nog meer voor mama's met 3 of meer kids.

Speaking of Vis, wer bisto? Ik zit hjer op dei te wachtjen!

Josje, hoe gaat t bij jou? Je bent hier zo weinig..

(net als Daan en Tieg, iedereen heeft t druk..)

Nitro fijne vakantie!!
hjer bin ik wer bistoooohooooo, bist do in de skuorre vrouw?
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Rikelju's sykten en earmelju's pankoeken rûke fier.
It is de boer al like folle oft de ko skyt of de bolle.
Bûter, brea en griene tsiss, wa't dat net sizze kin, is gjin oprjochte Fries.
Oh...sorry, dacht dat ik bij de f06-jes zat...maar dit is het friesland-forum
Fan it libbenskonsert krijt nimmen in program
Toch vind ik West-Fries mooier hoor.
Mooi, mooi...ik vind Fries sowieso al niet zo mooi eigenlijk...

Hoe klinkt west-fries dan?
Moet je me bellen, kun je het horen

Al skait ie op de rand vamme bord, as't er maar niet in komt.

Een prakkie van een zieke kip.

Een skip met zure appele.
quote:Vishnu schreef op 11 juni 2009 @ 11:25:

Al skait ie op de rand vamme bord, as't er maar niet in komt.

Ik ben trouwens in shock over dat WtP lampje Cees. Waar komt dat vandaan?

En kinderen die slapen zijn brave beste kinderen.

3 kids omg ik moet er echt niet aan denken,no offence. (Maar daar kies je natuurlijk wel zelf voor)
Prikken jullie een vorkje mee?

Ik neem nu 's ochtends een smoothie van verse jus, kiwi, aardbei en bramen uit de vriezer (AH) dat is toch een partijtje lekker!!
Van een Belgische site:

Verkruimel de koekjes in een keukenrobot.
Lekker Vis, die fruitsalade. Ik ben momenteel sochtends fan van smoothie van yoghurt, banaan en bosbessen of mangostukjes uit de diepvries (AH). Als ik er echt zin in heb gaat er ook een schepje zemelen bij, maar dat vergeet ik nog wel eens.

Rare mensen die belgen
Nico, fijn dat ze (letterlijk) t licht heeft gezien!! Ik duim voor je dat het zo blijft.

casey, lekker dan zo'n kapper. JIj iedereen er heen gesleept, is ie er niet! Balen! En wat een nachtbrakers zijn je mannetjes zeg.

Hier is vrijwel alles inpakt en klaar. Laatste was draait en kan zo in de droger. Dan nog wat kleine dingetjes en dan kunnen we!

We vertrekken morgen pas in de loop van de ochtend, dus lekker stress-vrij hopelijk. Hoewel meis echt zo treuzelt dat ze gisteren pas tegen enen aangekleed was :-)

Vanmiddag ook goedgekeurd door de VK, dus ik ben er helemaal klaar voor.

Marlee, jij alvast een hele fijne vakantie gewenst!!

Tot over twee weken!
Fijne vakantie Nitro! Relaxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Hoera voor Lasse! 1 jaar alweer! En voor Lau, Lauman en Nina en Grote Broer natuurlijk ook!

Nitro, fijne vakantie!

ben inderdaad niet veel geweest... Maar even druk hier.

Sowieso natuurlijk een gekke week gehad, vandaag de crematie van oma, eerder deze week nog wezen kijken met de kinderen. Die waren er wel flink van onder de indruk.

En hoe dubbel: de overdracht is op haar verjaardag (1 juli), vandaag kregen we ook te horen dat de financiering rond is. Hoe dubbel kan het zijn allemaal. En om het nog dubbeler te maken: een tante van man kreeg net voor de plechtigheid in het crematorium te horen dat haar schoonmoeder vanmorgen overleden is. Die gaan dus van de ene crematie naar de andere Wel sneu ook, voor de neefjes en nichtjes, die waren er lichtelijk kapot van. Vooral omdat ze vanmorgen gevonden is, nichtje (16) vond het zo sneu dat ze alleen overleden is.

Maar goed, nu lekker naar bed, en morgen evne een lange dag maken.

Tot gauw maar weer!
Nitro en Marlee, hele fijne vakantie allebei. Geniet er lekker van.

(Nitro, rustig aan doen he)

Waarom doen die stomme smileys het weer eens niet.

Tieg, je zal wel doodop zijn na zo'n week. Wat een emoties allemaal/ Was het een mooie dienst.

En de financiering rond, dat geeft ook rust zeg voor iedereen en over een paar weken al de overdracht. Wat gaat het snel.

Cees, fijn is dat zeg. De hele bubs op sleeptouw voor niets, argh. En helemaal niet erg toch als je er niet aan moet denken aan 3 kids. Ik ook (nog) niet. Eerst moet Tim naar school zijn en dan ga ik er misschien over nadenken. Vind het ook wel raar als er hier geen babytijd meer komt maar heb er nu ook zeker nog geen behoefte aan.

Hmm, al dat fries sla ik maar even over.

Lekkere recepten ben ik altijd wel voor in. Hebben jullie al eens valess geprobeerd. Die wokpakketten zijn echt lekker. Wel wat pittig dus voor de kids niet echt geschikt, tenminste niet voor die van mij.

Ik ga ook maar eens naar bed. Heb nog 2 wasjes op te vouwen maar dat doe ik morgen wel (voeg het dan wel aan mijn lange to do lijst toe, hihi).
Hoi meiden,

Ben alweer even niet geweest en hier is het toch weer wat drukker (of leek dat maar zo dooor Vish??)

Tieg, wat een rare dag zeg! Emoties genoeg dus.

Ik was natuurlijk Lasse's verjaardag weer vergeten (ook niet op Hyves gekeken)

Maar ja, anders moet ik echt de verjaarskalender fiks gaan uitbreiden met alle forumkindjes en -mama's...

Veel plezier gewenst aan de vakantiegangers, ik krijg ook zin om te gaan! Nog 5 weken..

Cees, personeel is je grootste kostenpost! (En bron van stress) Maar soms gewoon nodig. Ik heb 2 assistentes in vaste dienst en dierenartsen op tijdelijke contracten of free-lance. Free-lance is duurder per uur, maar dan hoef ik niks te regelen of af te dragen. Als iemand in dienst is moet je het uurloon ongeveer x2 doen om jouw kosten te berekenen. (Hangt ook van het loon af)

- Loon

- Loonbelasting

- Pensioenpremie

- Vakantiegeld

- Ziekengeldverzekering

- Beroepsaansprakelijkheidsverzekering

- Reiskosten

Maar als het goed is levert het natuurlijk ook wat op! En zonder personeel kun je moeilijk een KDV zijn
Goedemorgen

Eindelijk weekend, heeeerlijk!

Nitro, fijne dagen!

Dok, bedankt. Ik had gelezen dat het brutoloon x 30% moest, maar dat is dus te weinig.. Hoe zit het met het aftrekken van die loonkosten van je winst?

Horkje was gister thuis, is erg druk geweest met zijn auto te wassen en van binnen schoon te maken, want hij mag binnenkort een nieuwe, dus zo blij als een klein kind. Hele ochtend druk mee geweest (als het voor m zelf is, dan kan t wel...) Maar t glom weer van alle kanten.

Glom..... want vanochtend liep er doodleuk een scholekster over zijn auto. Die dat waarschijnlijk al wat vaker had gedaan, want dak en moterkap onder de zanderige voetstappen!

(mijn auto ook, maar die was toch al vies) Plus dat die vogel zichzelf in de auto zag, dus druk tegen de auto aan het pikken was.... Heel gemeen, maar ik lach in een deuk!

Die scholekster heeft een nest achter ons in het land, en daar is hork al paar keer wezen kijken. Vogel zal wel denken : paybacktime!
Haha, leuk zo'n vogel!

Ik had het over nettoloon trouwens. En aftrek weet ik niet, doet de boekhouder.

Vandaag weekenddienst en vriend+kindjes zijn naar opa en oma vertrokken. Ik ga er morgen achteraan. Zooo lekker rustig hier, dat ik eigenlijk zou moeten gaan opruimen&schoonmaken... In plaats daarvan heb ik net wel een uur in een topic over een opgeruimd huis zitten lezen...
Zo dames, bijna alles gepakt. Alleen nog een paar dingen strijken en morgenochtend even snel een stofzuiger door huis heen.... En we kunnen op vakantie .. Vond het wel een bezoeking.. inpakken voor 4 man in twee koffers. Hebben er ook nog een kleine tas bij want het was echt niet mogelijk. Ik heb werkelijk nog nooit zo weinig kleren meegenomen voor mezelf .. Gelukkig is het er een graad of 28 dus komt goed...:sun:

Hou het lekker rustig hier, dan hoef ik weinig terug te lezen.. En tot over een dag over 12!!!!!!

BYE
Je leest het pas als je terugkomt, maar heeeeeel fijne vakantie!!! (ik had niet door dat je gelijk met Nitro zou gaan!)

Vanochtend om 5 uur al wakker (jes was knuf en speen kwijt geraakt) Hij ging keurig weer slapen, maar lukte mij niet meer.

Dus zit nu aangekleed en al achter de pc. Om te studeren!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven