Echte warme handschoenen
woensdag 22 december 2021 om 08:20
Ik ben een koukleum (draag nu vaak wollen hemdjes en wollen sloffen om warm te blijven, ter indicatie dat ik het niet zomaar koud heb). , en op zoek naar echte warme handschoenen. Het liefste ook nog elegant, maar als dat niet bestaat, dan heb ik pech.
Ik heb laatst suède handschoenen met voering gekocht, bij de Hema, en die zitten fijn, maar mijn handen blijven koud.
Heeft iemand voor mij de ultieme tip, uit eigen ervaring?
Ik heb laatst suède handschoenen met voering gekocht, bij de Hema, en die zitten fijn, maar mijn handen blijven koud.
Heeft iemand voor mij de ultieme tip, uit eigen ervaring?
Ozo.
woensdag 22 december 2021 om 08:27
woensdag 22 december 2021 om 08:43
Wanten van Ugg Australia! Wel aan doen binnen, als de wanten en handen zelf ook warm zijn. Het wol in de wanten isoleert. Als je er dus met koude handen in gaat, houden ze de kou vast
dat schiet niet op. Maar deze zijn wel echt heerlijk warm!

Ik heb ook gewone handschoenen van ze. Die zijn wel eleganter dan wanten. Voor op de fiets vind ik ze echt prima warm. Voor de scooter niet, dan kreeg ik toch koude vingers. Vandaar de wanten. Maar op de fiets en tijdens wandelen enz zijn de handschoenen ook goed. Ik heb deze en vind ze echt heel mooi. Maar volgens mij hebben ze die niet meer.

Ik heb ook gewone handschoenen van ze. Die zijn wel eleganter dan wanten. Voor op de fiets vind ik ze echt prima warm. Voor de scooter niet, dan kreeg ik toch koude vingers. Vandaar de wanten. Maar op de fiets en tijdens wandelen enz zijn de handschoenen ook goed. Ik heb deze en vind ze echt heel mooi. Maar volgens mij hebben ze die niet meer.
Je moet zorgen dat je voldoende ruimte hebt in de handschoen. Als ze te strak aanpassen krijg je geen isolerend laagje lucht. Dus koop ze ruim.
Ik ben heel tevreden van de thermo plus handschoenen van de wibra. Ze zijn gebreid maar ook gevoerd met fleece. Ik vind ze warm en goed winddicht.
Niet echt elegant wel.
Maar niet duur dus niet erg als Je eens een paar kwijtspeelt (ken jezelf
)
Ik ben heel tevreden van de thermo plus handschoenen van de wibra. Ze zijn gebreid maar ook gevoerd met fleece. Ik vind ze warm en goed winddicht.
Niet echt elegant wel.
Maar niet duur dus niet erg als Je eens een paar kwijtspeelt (ken jezelf
aliva wijzigde dit bericht op 22-12-2021 08:45
11.89% gewijzigd
woensdag 22 december 2021 om 09:45
woensdag 22 december 2021 om 09:49
Als je al een koukleum bent heb je gewoon pech. Want handschoenen geven geen warmte, ze isoleren (als ze goed zijn). Dus als je handen altijd al koud zijn hebben de handschoenen weinig warmte om vast te houden.
Wanten zijn sowieso fijner omdat je dan je vingers nog tegen elkaar kunt bewegen en je een soort luchtzak hebt. Je kunt er ook nog zo’n handwarmertje in doen (gelzakje voor eenmalig gebruik).
Wanten zijn sowieso fijner omdat je dan je vingers nog tegen elkaar kunt bewegen en je een soort luchtzak hebt. Je kunt er ook nog zo’n handwarmertje in doen (gelzakje voor eenmalig gebruik).
woensdag 22 december 2021 om 09:56
Ik heb electrische van Bertschat, met oplaadbare batterijen.
Kost een paar centen maar dan heb je ook wat
Heb daar ook een longsleeeve en sokken van.
Kan niet zonder in de winter; ook omdat ik graag wandel en best was buiten werk.
https://www.comfort-producten.nl/nl/
Kost een paar centen maar dan heb je ook wat
Heb daar ook een longsleeeve en sokken van.
Kan niet zonder in de winter; ook omdat ik graag wandel en best was buiten werk.
https://www.comfort-producten.nl/nl/
Una noche loca
woensdag 22 december 2021 om 12:25
Deze zijn inderdaad heel warm, veel wintersporters hebben ook Hestra. Als je van jezelf vaak koude handen hebt zoals ik, zijn ze voor mij toch niet warm genoeg en is een binnenhandschoen over elektrisch verwarmde wanten het enige dat echt helpt.aardbeienslof schreef: ↑22-12-2021 12:21Hestra!
Ik heb er skiwanten van en voor in nl de cognac sundborn wanten.
Sissy boy verkoopt tegenwoordig hestra handschoenen maar ik zou toch voor de wanten gaan.
woensdag 22 december 2021 om 12:43
en eventueel van dit soort dingen in je wanten
https://www.bol.com/nl/nl/p/thermopad-h ... XYQAvD_BwE
https://www.bol.com/nl/nl/p/thermopad-h ... XYQAvD_BwE